PDA

Bekijk de volledige versie : Al Pacino



De Neel
22-10-2001, 23:16
Ik heb sinds een aantal maanden een mooie witte DVD speler en daar ik een grote Al Pacino fan ben wil ik graag al zijn films in huis hebben. Hoe is over het algemeen de kwalitiet van de "oudere" films op dvd? Bijvoorbeeld "Scent of a Woman" of "Scareface"?

Emperor
23-10-2001, 08:47
Ik heb sinds een aantal maanden een mooie witte DVD speler...... Een mooie witte DVD speler? Is dat net zo iets als een slimme Belg, of een nuchtere Ron Brandsteder?
:D

B-Molson
23-10-2001, 09:22
Zeg emperor, als iemand blij is met zijn speler, wie ben jij dan om dat te weerleggen?? Want wordt er om je mening gevraagd.. Als je nou helemaal niets nuttigs kan zeggen, zeg dan niets..

B-Molson

Emperor
23-10-2001, 09:27
Zeg emperor, als iemand blij is met zijn speler, wie ben jij dan om dat te weerleggen?? Want wordt er om je mening gevraagd.. Als je nou helemaal niets nuttigs kan zeggen, zeg dan niets..

B-Molson Ben je vandaag met je verkeerde been uit bed gestapt of zo?:confused:

Tjonge, jonge, enig gevoel voor humor zou je niet misstaan denk ik.......

starbuck
23-10-2001, 09:29
Heb alletwee de films nog niet maar "OPEN DEUR" de godfather box is van zeer goede kwailiteit.

De box is overigens zwart :D ( sorry B-Molson)

B-Molson
23-10-2001, 09:39
Ben je vandaag met je verkeerde been uit bed gestapt of zo?:confused:

Tjonge, jonge, enig gevoel voor humor zou je niet misstaan denk ik....... Als jij onder humor het afkraken van spullen van anderen bedoelt.. dan mag je je humor houden.. :P

Emperor
23-10-2001, 09:59
Originally posted by B-Molson
[B]Als jij onder humor het afkraken van spullen van anderen bedoelt.. dan mag je je humor houden.. :P


Ik heb toch niks over de kwaliteit van dat apparaat gezegd? ik houd alleen niet zo van witte apparatuur..

Jan de Bouvrie zei het al "Techniek hoort zwart te zijn"
Hij heeft gelijk;)

X-IFNS
23-10-2001, 10:29
Nou nou B-Molson, ik vindt dat zo'n opmerking best wel kan hoor. Iedere lezer begrijpt dat de kleur niets over de kwaliteit van de techniek die in het apparaat zit zegt.

En trouwens, beste B-Molson, heb ik jou niet ooit eens "Overjarige Hippie" tegen "Open Mind" horen zeggen?? Dat is niet alleen het afkraken van spullen, maar dat is afkraken van mensen! :D :D

Nou goed,
de groeten,
HJ
-------------------------------------------------------
Moderator aanpassing: Na dit bericht ontstond hier een discussie die totaal los stond van deze thread... Als gevolg hiervan kunt u in de volgende postings een aantal 'onduidelijke' opmerkingen tegenkomen. De bewuste discussie is verder te volgen in de thread "Aanval US op Afghanistan begonnen " (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=8973#post8973) op het General Chat forum.

Deef
23-10-2001, 10:53
GEZELLIG HIERROOOO!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D
maarre omdat niemand hier gewoon antwoord geeft ;) help ik je een klein beetje!
Een vriend van me heeft Scarface en deze is best gaar! Beeld is nie al te best en et geluid is dolby 2.0, dusssssssss
Scent of a Woman kan ik je nix over vertelle :p

patje
23-10-2001, 11:59
Jongens ga lekker ICQ installeren ofzo. En ga elkaar dan afzeiken.
Dan heeft de rest van de bezoekers er tenminste geen last van.

Scarface vind ik nogal matig van kwaliteit. Ik bedoel dan de DVD. De film is geweldig natuurlijk.
De Godfather box in inderdaad goed. Ik heb dit weekend 1 gekeken. En vanmiddag ga ik 2 maar eens bekijken.

etterletter
23-10-2001, 12:07
scent of a woman, best mooi beeld+geluid en de film zelf is geweldig.

Alleen jammer dat er geen extra's op staan, maar dat moet je maar voor lief nemen.

en ff tegen die andere mensen hier:"geef die jongen gewoon eerst ff netjes antwoord voor je ruzie gaat maken.

De Neel
23-10-2001, 17:41
...maar dan heb je uiteindelijk wel een antwoord!

Alle serieuze reacties zijn bij deze dankbaar gelezen. Voor de matige kwaliteit was ik al bang. Hier en daar zie ik zelfs de melding "This movie was originally recorded on VHS", dus dan weten we eigenlijk al hoe laat het is.

Wat betreft mijn mooie witte dvd speler. Het betreft hier de Sony DVP-S725D (White). De kenners onder u zullen de topkwaliteit onmiddelijk herkennen. Voor degenen die normaal gesproken niet verder dan de kleur kijken...pak er eens een testje bij of kijk eens welke spelers de afgelopen jaren de prijzen gepakt hebben.
Aan de andere kant ben ik de mensen die niet verder dan de kleur kijken wel dankbaar. Deze witte uitvoering is namelijk zeer slecht verkocht (de zwarte en zilvere uitvoering deden het top) en daardoor bleef Sony met een enorme partij in de magazijnen liggen. En dan dump je ze voor 799 pieken. TOPPERT!

Heren en dames..het was mij een genoegen...tot laters!

Alex van den Berg
24-10-2001, 00:46
Thread aanpassing: Meerdere berichten wegens off-topic discussie verplaatst en verder te volgen in de thread "Aanval US op Afghanistan begonnen " (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=8973#post8973) op het General Chat forum