PDA

Bekijk de volledige versie : Hoeveel Bert Visscher dvd's?



mradem
03-03-2003, 19:11
Ik zit zo'n beetje rond te kijken maar hoeveel verschillende Bert Visscher dvd's zijn er nou??

Ik zelf bezit Geluk zit in hele grote dingen
en Voor ons hoeft het niet

Zijn dit nu de enige van hem of zijn er meer. Vind ze nml schitterend en lach me rot.

Rob P.
03-03-2003, 19:17
Volgens deze site zijn dat de enige op DVD. Maar er zijn er nog genoeg op video te krijgen (kan ermee door voor een cabaret voorstelling)

http://www.bertvisscher.nl/winkel.html

En vergeet niet het belangrijkste bij het bekijken van deze website:

Deeeeeeeeee........HELM!

(Ooww Bert wat leren we veel, ga door Bert. We schrijven mee!!)
:D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:

NKDVD
03-03-2003, 19:17
Op dit moment zijn dit de enige 2 dvd's van Bertje! Maar vanaf 2 mei zijn ook de andere shows (Don Chaot en de Foute Architekt, Jammer en Fijne Nuances) verkrijgbaar op DVD. Kijk maar op z'n site www.bertvisscher.nl

Jaded
03-03-2003, 19:18
Maar vanaf 2 mei zijn ook de andere shows (Don Chaot en de Foute Architekt, Jammer en Fijne Nuances) verkrijgbaar op DVD.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
YEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Sweet ...

Brian Slotboom
03-03-2003, 19:20
YES eindelijk kunnen die cassettes dan weg BETERRRRRRrrr

mradem
03-03-2003, 19:40
He dat is mooi. Ik lach me echt rot om die vent.

Kaplan
03-03-2003, 19:51
Don Chaot, ja dat was nog eens lachen, die heb ik op video zo vaak terug gekeken dat ik zijn volgende shows eigenlijk alleen nog maar herhaling vond.

Acinony
03-03-2003, 20:05
Don Chaot, ja dat was nog eens lachen, die heb ik op video zo vaak terug gekeken dat ik zijn volgende shows eigenlijk alleen nog maar herhaling vond.
Dat had ik juist bij "Fijne Nuances", mijn eerste ontmoeting met Bertje Vis.

Eindelijk de rest ook op dvd !!!

Ik voel heel veel warmte.... :D

Gabriel B.
03-03-2003, 20:12
Ik heb zo'n lichte indruk dat ik toch eens met Mr. Visscher in contact moet komen.

Sander Dubbeldam
03-03-2003, 20:42
nog meer bertje dvd's ok dan (y)

Acinony
04-03-2003, 07:03
Ik heb zo'n lichte indruk dat ik toch eens met Mr. Visscher in contact moet komen.
Eerder vandaag dan morgen... je mist wat.. :D

MeeeeiiiiisjeeeƩeeƩ

Charley Baak
04-03-2003, 10:36
Op dit moment zijn dit de enige 2 dvd's van Bertje! Maar vanaf 2 mei zijn ook de andere shows (Don Chaot en de Foute Architekt, Jammer en Fijne Nuances) verkrijgbaar op DVD. Mooi zo, weer wat vhsjes die ik kan gebruiken om vriendjes blij te maken.

Je had geen keuze, 't was ooooooilog!!

seetie
04-03-2003, 11:39
Op dit moment zijn dit de enige 2 dvd's van Bertje! Maar vanaf 2 mei zijn ook de andere shows (Don Chaot en de Foute Architekt, Jammer en Fijne Nuances) verkrijgbaar op DVD. Kijk maar op z'n site www.bertvisscher.nl

Mooi! Want bij Bert geldt: hoe meer hoe beter. Kom maar op met die nieuwe dvd's! :D

Hoeeeeewheeeeeeeellllllpppp!!!!!

Matt D
04-12-2003, 16:13
hoe heet de show met de pinguin / kamperen sketch?

hoe heet die met vuurtoren op podium?

Jaded
04-12-2003, 16:16
hoe heet de show met de pinguin / kamperen sketch?
Voor ons hoeft het niet.

hoe heet die met vuurtoren op podium?
Geluk zit in hele grote dingen.