PDA

Bekijk de volledige versie : storing op de dvd van 24!!!



brucebikkel
04-03-2003, 06:47
:evil:

misschien ligt het aan mij, maar ik heb telkens boven in beeld, precieswaar de zwarte balk begint een soort van storing! DE bovenste balk lijkt daarom een beetje raffelig. Het lijkt net of de film iets te laag geplaatst is ozfo. heel vaag!

Hebben meer mensen dit???

Martijn Beunk
04-03-2003, 14:32
:evil:

misschien ligt het aan mij, maar ik heb telkens boven in beeld, precieswaar de zwarte balk begint een soort van storing! DE bovenste balk lijkt daarom een beetje raffelig. Het lijkt net of de film iets te laag geplaatst is ozfo. heel vaag!

Hebben meer mensen dit???


Ik heb hem volledig gezien en geen last hieran gehad.
Dvd is misschien verkeerd gebrand?

brucebikkel
04-03-2003, 14:36
had je ook de regio2 versie met nederlandse subs?

Martijn Beunk
04-03-2003, 15:12
had je ook de regio2 versie met nederlandse subs?


Nee, ik had de engelse versie sorry!

Peedeepee
04-03-2003, 17:01
...verkeerd gebrand?

Hebbie um gekopieerd dan ?!? *lol*

brucebikkel
06-03-2003, 10:18
zijn er verder geen mensen met deze problemen???

anders moet je ff op disc 2 kijken aflevering 2, daar begint namelijk!

Nathan Strik
06-03-2003, 10:41
Ik heb hem volledig gezien en geen last hieran gehad.
Dvd is misschien verkeerd gebrand?
DVD's worden geperst, niet gebrand.

En als er een beeldfout in een DVD zit, dan zit deze in de transfer. Aangezien het een digitaal formaat is kan een DVD geen storing geven als er een persfout is opgetreden (tenminste, niet wat we bij bijvoorbeeld een videoband onder 'storing' verstaan). Als een DVD een persfout bevat doet hij het namelijk óf helemaal niet, of hij slaat over/stopt tijdens de film, of je krijgt een blokkenfestijn op je beeld.

Ik neem dan ook aan dat de storing waar brucebikkel het over heeft apparatuur gerelateerd is, anders zou deze fout zeker bij meer DVD-bezitters zijn opgevallen. Ik kan het helaas zelf niet controleren omdat ik de DVD niet bezit. Iemand met een DVD-ROM speler hier die even kan checken of er geen rare dingen in de overscan (buitenste rand) van het beeld staan?

Mark de Jong
06-03-2003, 10:46
zijn er verder geen mensen met deze problemen???

anders moet je ff op disc 2 kijken aflevering 2, daar begint namelijk!

Zal wel effe checken. Helemaal op het begin van DVD2 aflevering 2 ?

Mark de Jong
06-03-2003, 12:09
Zal wel effe checken. Helemaal op het begin van DVD2 aflevering 2 ?

Heb alleen maar de eerste paar seconden van aflevering 6 kunnen bekijken. Bij "Previously on 24" heb ik de DVD afgezet. Heb 'em namelijk nog niet bekeken. Maar zodra ik daar binnenkort ben aangekomen, laat ik het weten.

brucebikkel
06-03-2003, 12:29
oke thanks!!!!!

Digi-gek
07-03-2003, 10:12
Als ik 24 op de tv van mijn ouders kijk (normale tv) dan zie ik af en toe die "video-streep" waar jij het over hebt. Maar enkel bij een aantal scenes bij een aantal afleveringen. Het komt echt maar heel weinig voor. Echter als ik de afleveringen anamorf op mijn breedbeeld tv kijk zie ik die storing niet.

brucebikkel
07-03-2003, 10:17
zie je wel! dacht al dat het aan mij lag!

best slordig van fox!

kunnen we hier geen actie over starten ofzo????
Ik bedoel je betaald veel geld...en dan verwcaht je natuurlijk ook wat!

brucebikkel
23-03-2003, 14:20
hebben al meer mensen deze storing kunnen ontdekken?
want ik heb mijn oude versie omgeruilt, maar die blijft dezelfde storing vertonen!!!!!!

PLEASE LAAT IK NIET DE ENIGTE ZIJN :shock:

Dennis Veldhuizen
23-03-2003, 14:22
hebben al meer mensen deze storing kunnen ontdekken?
want ik heb mijn oude versie omgeruilt, maar die blijft dezelfde storing vertonen!!!!!!

PLEASE LAAT IK NIET DE ENIGTE ZIJN :shock:

nee sorry.... geen storing hier.

ps: ik heb wel breedbeeld tv!