PDA

Bekijk de volledige versie : ik wil weten hoe ik mijn dvd's in dvdprofiler krijgt



richard voskamp
04-03-2003, 13:26
wie kan mij helpen om mijn dvd's in dvdplofiler te zetten want sommige herkent hij het ean nummer niet wie weet hoe dat komt en ze staan ook niet in de lijst waar al die dvd's instaan

mail me naar rvoskamp2@hotmail.com :lol:

skank
04-03-2003, 14:03
als hij die ean code niet kent is het gewoon omdat die nog niet aangepast zijn, wacht een tijdje, en binnenkort zal hij die code wel herkennen

Camille
04-03-2003, 14:13
Wat je ook kan doen is als je een DVD-speler in je PC hebt, de DVD erin stoppen en dan Profiler hem zo te laten herkennen.

Dit heb ik ook gedaan bij de DVD van Shrek, die deed het met de EAN code ook niet, maar Profiler herkende hem wel (y)

Charley Baak
04-03-2003, 16:03
Wanneer het nieuwe DVD's zijn kan het zijn dat hij gewoon nog niet is toegevoegd. Omdat alle profielen door gebruikers zijn ingevoerd en opgestuurd kun je ook zelf een nieuwe DVD toevoegen, alles handmatig invullen, je covers scannen en dan naar DVDprofiler sturen.
Doe ik trouwens ook regelmatig.

richard voskamp
04-03-2003, 16:15
maar hij doet bij mij helemaal niks als is een EAN nummer intypt zie ik niks meer staan en die lijst waar je die dvd's moet zien zie ik ook niet meer heb hem al drie keer op nieuw geinstaleerid en gedownload maar nog steeds het zelfde asl je wilt beginnen moet je voor iets ja of nee drukken dan druk ik op ja dan download hij een klein stukje en dan sta hij vast en doet niks meer hoe komt dat

gr richard :cry:

Sander Dubbeldam
04-03-2003, 17:24
je moet van de ean code wel het eerste cijfer weglaten. misschien helpt dat.

voor de rest: dvd profiler thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=8432)

Niels Haasjes
04-03-2003, 18:07
In de lijst met DVDs daar zie je alleen Noord-Amerikaanse titels. Je moet bij instellingen veranderen dat je Europese titels wil. Dat zal in ieder geval helpen met het vinden van titels. Verder moet je inderdaad het eerste cijfer weg laten. Althans bij mij werkt de profiler nu perfect!

Alex van den Berg
04-03-2003, 18:13
je moet van de ean code wel het eerste cijfer weglaten. misschien helpt dat.

voor de rest: dvd profiler thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=8432)Inderdaad... even naar de door Sander aangegeven thread... deze krijgt een slotje.