PDA

Bekijk de volledige versie : Jurassic Park III - Chapterlist



R.Franzen
05-03-2003, 17:20
Vraagje.
Ik heb zojuist Jurassic Park III gekocht. Wat mij opviel was dat er geen inlay in zat (waar de chapterlist op staat). Klop dit of moet ik terug naar de zaak?

Groeten

DVD Watcher
05-03-2003, 17:39
Vraagje.
Ik heb zojuist Jurassic Park III gekocht. Wat mij opviel was dat er geen inlay in zat (waar de chapterlist op staat). Klop dit of moet ik terug naar de zaak?

Groeten

Hoi,

Ik heb deze dvd al een gehele tijd terug ook aangeschaft, en ook bij mij zat er geen inlay in met daarop de chapterlist. Dus dit moet wel kloppen volgens mij.

R.Franzen
05-03-2003, 17:44
Dank voor de reactie

Maar Universal heeft toch altijd dit soort inlays bij de DVD's? Jurassic Park en The Lost World hebben ook inlays.

:?: :?: :?:

DVD Watcher
05-03-2003, 17:47
Dank voor de reactie

Maar Universal heeft toch altijd dit soort inlays bij de DVD's? Jurassic Park en The Lost World hebben ook inlays.

:?: :?: :?:


Hoi,

Je hebt gelijk dat er meestal inlays bijzitten,maar nu niet. Wat ik overigens een kleine moeite vind voor de fabrikant om er die bij te plaatsen. Maar dat het er niet bij zit stoort me niet, al vind ik het persoonlijk altijd wel leuk als er bij een dvd een boekje of een chapterlist bij zit.

Groetjes Raymond

Frank
05-03-2003, 17:55
Bij Jurassic Park III hoort geen inlay te zitten.

Toen de DVD's van Universal nog door Columbia TriStar gedistribueert werden, hadden alle Universal titels inderdaad een inlay. Nu dat Universal de distributie in eigen handen heeft genomen niet meer (uitzonderingen daargelaten).

R.Franzen
05-03-2003, 19:20
Maar ik heb ook DVD's van Universal (niet uitgegeven samen met Columbia Tristar) die wel degelijk een chapterlist hebben.

Ik ieder geval bedankt voor jullie reacties. Ik weet nu dat het klopt. Ik heb namelijk wel een DVD van Hans Teeuwen - Met een Breierdeck, waar wel een chapterlist in hoort te zitten, maar die er niet bij zit.

Groeten