PDA

Bekijk de volledige versie : Beeldkwaliteit Xbox



Thijssie
05-03-2003, 17:21
Ik zit te twijfelen over de Xbox.

Deze kan ook dvd's afspelen. Maar hoe is de beeld kwaliteit van dit apparaat.

Kan iemand me hiermee helpen.

Ghast
05-03-2003, 17:44
Ik heb zelf een xbox en ben zeer tevreden over de kwaliteit

Dennis Veldhuizen
05-03-2003, 17:57
ja zeker met de aparte RGB kabel.. erg mooi, helder beeld!

georgestobbart
05-03-2003, 18:29
ja,ik heb dus ook een xbox. Beeld is zekerz goed maar kan dus echt niet tippen aan een losse dvd (wel een goeie dan). Ook maakt de xbox een herrie tijdens dvd afspelen. Daarom ga ik nog een keer een losse dvd kopen. een xbox voor de dvd kopen zou ik dus niet doen. Ik wou graag een dvd/xbox dus kwam goed uit.

mischa
05-03-2003, 20:00
Stukken beter dan de PS2!

Met een goeie RGB Kabel doet de Xbox niet onder voor een losse DVD speler in dezelfde prijsklasse. Let wel op dat je de afstandbediening van Xbox erbij koopt, anders kun je geen dvd's afspelen!!!

Maar met al die coole games heb je bijna geen tijd om films te kijken!!!

Remco Sondagh
05-03-2003, 20:16
Ik vind alleen dat er veel meer aliasing bij voorkomt dan een gewone dvdspeler.
Kijk maar naar een tekenfilm op de xbox.

GalO
05-03-2003, 20:45
Top beeld zonder de RGB kabel en nog 10 keer mooier met RGB kabel die je trouwens wel nodig heb als je hem via de digital out wil aansluiten op je vesrterker

Nathan Strik
05-03-2003, 20:58
Stukken beter dan de PS2!
Kleine aanvulling: als je de PS-2 gebruikt met RGB kabel en je heft de beveiliging op met de Region-X set, dan is de beeldkwaliteit vergelijkbaar met X-Box hoor. ;)

Composiet (het standaard gele stekkertje) is inderdaad geen porum.

mischa
06-03-2003, 06:14
Klopt, maar dat mag eigenlijk niet (van Sony)

Bovendien moet je dan wel weer veertig euro uit geven om je PS2 om te bouwen of zo'n Action Replay ding kopen.

Wat dat betreft heeft Bill het toch beter geregeld. (voor ons dan)

Nathan Strik
06-03-2003, 08:06
Klopt, maar dat mag eigenlijk niet (van Sony)

Bovendien moet je dan wel weer veertig euro uit geven om je PS2 om te bouwen of zo'n Action Replay ding kopen.

Wat dat betreft heeft Bill het toch beter geregeld. (voor ons dan)
Of een Region-X ding, die je sowieso nodig zult hebben als je DVD's uit meerdere regio's wilt kunnen draaien. ;)

En bij Bill kun je niet eens standaard DVD-tjes kijken, dus laten we daar maar niet over beginnen... :roll: ;)

Thijssie
06-03-2003, 19:29
En bij Bill kun je niet eens standaard DVD-tjes kijken, dus laten we daar maar niet over beginnen...

Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat je speciaal een dvdkit moet aanschaffen terwijl dit bij Ps2 niet zo is.

Nathan Strik
06-03-2003, 20:58
Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat je speciaal een dvdkit moet aanschaffen terwijl dit bij Ps2 niet zo is.
Yep. Denk dat het aanschaffen van een betere kabel voor X-Box en die DVD kit je ongeveer evenveel kost als een RGB kabel en een Region-X setje voor de PS-2.

Maakt m.i. dus niet veel uit.

Dennis Veldhuizen
17-03-2003, 20:13
Stukken beter dan de PS2!
Kleine aanvulling: als je de PS-2 gebruikt met RGB kabel en je heft de beveiliging op met de Region-X set, dan is de beeldkwaliteit vergelijkbaar met X-Box hoor. ;)

helemaal waar.... ik heb ze beide staan maar draai me R2 op een gewone Sony speler en me R1 op de PS2... super beeld met me RGB kabel en DVD-Region X