PDA

Bekijk de volledige versie : Angel Seizoen 3 R2 Engelse Import info



Danny Schouten
06-03-2003, 00:28
Ik heb vandaag het derde seizoen van de serie Angel binnen gekregen en moet tot mijn verrassing melden dat deze ook NL subs heeft.
Vreemd eigenlijk want seizoen 2 heeft GEEN NL subs en deze weer wel.
Verder is de serie in 16:9 formaat op de dvd gezet (net als serie 2) en de extra's zijn ook weer de moeite waard voor de fans.
Verpakking en afwerking is net als alle andere boxsets van 20th Century Fox weer prima in orde.
Dus zeker voor de fans weer verplichte kost!!! :lol: :lol: :lol:

Dennis Veldhuizen
06-03-2003, 08:01
waar heb je deze gehaald?
ik zoek namelijk ook de Angel boxen nog... plus 3 buffy boxen :?

John Sital
06-03-2003, 10:13
Ik heb vandaag het derde seizoen van de serie Angel binnen gekregen en moet tot mijn verrassing melden dat deze ook NL subs heeft.
Vreemd eigenlijk want seizoen 2 heeft GEEN NL subs en deze weer wel.
Verder is de serie in 16:9 formaat op de dvd gezet (net als serie 2) en de extra's zijn ook weer de moeite waard voor de fans.
Verpakking en afwerking is net als alle andere boxsets van 20th Century Fox weer prima in orde.
Dus zeker voor de fans weer verplichte kost!!! :lol: :lol: :lol:

Had je deze bij play.com besteld? Ik heb hem daar ook besteld, nog niet ontvangen maar ik was in de veronderstelling dat hij geen nl subs had? Niet dat het mij verder wat uitmaakt.

Danny Schouten
06-03-2003, 14:28
Ik heb deze besteld via Amazon.co.uk.
Maandagavond besteld en gistermiddag binnen gekregen.
Ik wist ook niet dat ie NL subs had want dat stond ook nergens aangegeven om de site.
De andere boxen zijn daar ook verkrijgbaar maar alleen seizoen 1 en 3 van Angel hebben NL subs en seizoen 2 niet.
Van de Buffy boxen weet ik dat in ieder geval seizoen 1,2 en 3 NL subs hebben en de overige niet geloof ik.
Succes!

Marco
06-03-2003, 20:11
Van de Buffy boxen weet ik dat in ieder geval seizoen 1,2 en 3 NL subs hebben en de overige niet geloof ik.
Succes!Van Buffy UK boxen zijn alleen S1 en S2 NL ondertiteld.

Trouwens bij Blackstar was wel vermelding van Dutch subtitles bij Angel S3 UK :)

mars8nl
10-03-2003, 15:29
Is er inmiddels al iemand die de box van Play binnen heeft.

Daar staat nog steeds "subtitles Non listed", zou toch raar zijn als er twee uk releases zouden zijn.

John Sital
10-03-2003, 18:02
Is er inmiddels al iemand die de box van Play binnen heeft.

Daar staat nog steeds "subtitles Non listed", zou toch raar zijn als er twee uk releases zouden zijn.

ik heb de box binnengekregen via play.com, en hij heeft inderdaad wel nederlandse subtitels.

mars8nl
10-03-2003, 18:10
Te gek!

Dan bestel ik em lekker bij play.

Thanks!