PDA

Bekijk de volledige versie : Akira SE



Tim van Glasenap
23-10-2001, 13:21
Zag ik het gisteren goed op TMF dat akira is uitgekomen ?

Alexander de Mol
23-10-2001, 13:29
Dat moet je inderdaad goed gezien hebben!
Op 18 oktober is bij A-Video (als het goed is..) Akira - Special Edition uitgekomen.

Specificaties:
Beeld: 16:9 Anamorphic
Audio: 5.1 Dolby Digital en THX (eng), Dolby Digital 2.0 stereo (jap.)
Taal: Japans en Engels gesproken
Ondertitels: Nederlands
Extras: Translation of Japanese Graffitti, Making of Akira, Soundclip, Interview, Production Stills, Het Akira woordenboek, Trailers.

Helaas is de originele japanse taal niet in DD5.1 aanwezig.

Mike Philippens
23-10-2001, 20:06
Helaas is de originele japanse taal niet in DD5.1 aanwezig.
Dat is inderdaad jammer... Niet dat ik zo goed Japans spreek, maar ik HAAT nazi-chronisatie. Zelfs bij een tekenfilm... Zonde, maar hij staat op mijn verlanglijstje en 3 november ben ik jarig!

Remco Sondagh
23-10-2001, 21:32
Bij DVDStore is hij 2 weken vertraagd :(

Malle_eppy
24-10-2001, 13:19
Je moet niet die rotzooi r2 troep dingen kopen hij is namelijk al een paar maanden als r1 uit en ik mag me de gelukkige noemen die de limited edition tin heeft weten te bemachtigen, je krijgt hiervoor een metalen hoes en wat andere extra's moet je maar bij http://www.dvdboxoffice.com/ kijken en dan op limited edition tin klikken.

En ik heb hem stiekem pas nog zien liggen bij rodisc rotterdam maar dan betaal je alleen (als ie al niet verkocht is of uberhaubt te koop is!!) zoon 50 piek meer. maarja in usa en canada is ie overal uitverkocht, voor zover ik weet.

als echte akira fan zou ik mijn best doe om ff die tin te pakken te krijgen!!

gegroet

Rudy Fernandes Baptista
26-10-2001, 08:47
precies, ik heb hem ook over laten komen bij http://www.dvdworldonline.com er waren er toen nog 6 van die tin , nadat ik mijn order had voltooid waren ze al uitverkocht...

Maar hij is zeker weten de moeite waard :D

Malle_eppy
26-10-2001, 10:35
die site ziet er een beetje duistar uit heb je hier echt iets met succes besteld??? en heb je alleen akira daar besteld??

gegroet

Deef
26-10-2001, 10:54
Ik mag me ook de gelukkige eigenaar noeme van de LIMITED EDITON TIN :D :D :D (nie echt boeiend maar ik wil jullie alleen effe jaloers make);)


Je moet niet die rotzooi r2 troep dingen kopen hij is namelijk al een paar maanden als r1 uit en ik mag me de gelukkige noemen die de limited edition tin heeft weten te bemachtigen, je krijgt hiervoor een metalen hoes en wat andere extra's moet je maar bij http://www.dvdboxoffice.com/ kijken

Ik ben et helemaal met Eppy eens, Ik raad jullie ook zeka de R1 versie aan!!!


En ik heb hem stiekem pas nog zien liggen bij rodisc rotterdam maar dan betaal je alleen (als ie al niet verkocht is of uberhaubt te koop is!!) zoon 50 piek meer

enne die 50 piek meer is nie teveel als je kijkt wat je ervoor terug krijgt

Rudy Fernandes Baptista
26-10-2001, 15:58
die site ziet er een beetje duistar uit heb je hier echt iets met succes besteld??? en heb je alleen akira daar besteld??

gegroet
J ik ben het met je eens het zag er vaag uit, maar hij was er wel binnen 5 dagen, dan hoor je mij niet klagen ;)