PDA

Bekijk de volledige versie : Plop in de wolken



Danny
23-10-2001, 16:25
Vanmiddag met m'n dochter Plop in de Wolken gekocht bij Bart Smit ƒ 59,95.
Bij de bioscoop stond een rij tot...........dus mocht ze haar lievelings Plop film op DvD kopen van me.
Tenslotte is het vakantie voor die kinderen...;)
Er staat DTS op de verpakking....het geluid is redelijk....alleen het beeld...ik weet niet wat die 'Belgen' er mee doen hoor.
De eerste Plop film hadden we nog op video gekocht...maar ik wil nu per definitie geen films meer op video kopen.
Maare....het beeld is zo "grummelig" ...
Er staan ook twee muziek clips op van de fam. Plop deze zijn reeete-scherp !!! Behalve de film zelf.
Wat me irriteerd is dat je tijdens het spelen steeds van die witte en zwarte stofje voorbij ziet schieten.....wat je in een 'oude' film ook nog weleens kan zien. DIT KAN en MAG toch niet met zo'n nieuwe film !?!!! :mad:

PS mijn dochter geniet er met volle teuge van uiteraard !
Gaat om het product wat zoveel geld kost

martin
23-10-2001, 20:57
De kabouters gebruiken die paddestoelen om in tewonen, de DVD uitgever heeft denk ik teveel van die paddestoel gesnoept.

Danny
23-10-2001, 21:11
Hee Senior ! ;)
Mooie ben je !

Eric Logister
08-05-2002, 18:57
Waarschijnlijk ben je blij met DTS. Mijn vrouw (ikzelf niet hoor:) ) zet vandaag de film op met de DD 5.1 track. Wat denk je niet synchroon! Gelukkig was het maar de DD 5.1 track en niet de DTS.

Nu zitten we weer naar Plop met synchroon geluid te kijken.

Inderdaad een slecht product!

Maar de kinderen merken er inderdaad niets van:D

Rochan
08-05-2002, 22:59
Ik heb er eigenlijk niet op het beeldkwaliteit gelet (En ik heb toch wel een paar keer verpicht mee moeten kijken met kinderen).

het geluid vond ik wel goed.

Zoals eerder geschreven de kinderen heb ik ook niet horen klagen.:D

Eric Logister
09-05-2002, 07:16
Ik heb er eigenlijk niet op het beeldkwaliteit gelet (En ik heb toch wel een paar keer verpicht mee moeten kijken met kinderen).

het geluid vond ik wel goed.

Zoals eerder geschreven de kinderen heb ik ook niet horen klagen.:D

Geen enkel kind klaagt. Zouden die makkers dat weten dan :rolleyes: