PDA

Bekijk de volledige versie : The Straight Story



Art
09-03-2003, 13:37
Wie weet wanneer deze film een dvd-release krijgt met Ned. Subs? 8)

Richard B.
09-03-2003, 14:01
Wie weet wanneer deze film een dvd-release krijgt met Ned. Subs? 8)

Die bestaat toch al? Tenminste: zo'n versie heb ik in mijn collectie zitten. Eentje van Paradiso met NL ondertiteling, DTS-geluidstrack en verder geen extra's.

Art
09-03-2003, 14:07
Wie weet wanneer deze film een dvd-release krijgt met Ned. Subs? 8)

Die bestaat toch al? Tenminste: zo'n versie heb ik in mijn collectie zitten. Eentje van Paradiso met NL ondertiteling, DTS-geluidstrack en verder geen extra's.
Is dat zo? :? :lol: Ik heb de dvd nog nergens kunnen vinden :(

Richard B.
09-03-2003, 14:23
Hmm.. apart. Zoeken op het internet levert nergens een bespreking of productbeschrijving op. Van Paradiso kan ik btw het web-adres ook niet achterhalen. Toch heb ik de dvd hier wel degelijk voor me liggen.

Art
09-03-2003, 14:43
Hmm.. apart. Zoeken op het internet levert nergens een bespreking of productbeschrijving op. Van Paradiso kan ik btw het web-adres ook niet achterhalen. Toch heb ik de dvd hier wel degelijk voor me liggen.
Apart :? En ik kan inderdaad ook nergens het web-adres vinden :?

JayLunar
09-03-2003, 14:49
Misschien overbodige informatie, maar de UK-editie heeft echt fantastische beeld- en geluidskwaliteit!!

Nathan Strik
09-03-2003, 15:29
Hmm, ik kan hem ook nergens vinden, Richard... waar heb je hem gekocht?

Eddy
09-03-2003, 16:25
Een Nederlandse versie bestaat wel, maar volgens mij alleen als huurversie. Zelf ben ik een keer eentje tegengekomen, maar dan dus alleen in de videotheek. Zelf heb ik trouwens ook de UK-versie met inderdaad zeer goed beeld en geluid. Aanrader!

Richard B.
09-03-2003, 20:47
Een Nederlandse versie bestaat wel, maar volgens mij alleen als huurversie. Zelf ben ik een keer eentje tegengekomen, maar dan dus alleen in de videotheek. Zelf heb ik trouwens ook de UK-versie met inderdaad zeer goed beeld en geluid. Aanrader!

Dat zou het kunnen verklaren: de mijne is namelijk een ex-rental. Toch meen ik hem ook ooit wel eens bij FRS te hebben zien liggen. Hmm.. misschien dat dat dan de UK-versie was ofzo? Dat zou het verklaren.

Art
09-03-2003, 23:16
Een Nederlandse versie bestaat wel, maar volgens mij alleen als huurversie. Zelf ben ik een keer eentje tegengekomen, maar dan dus alleen in de videotheek. Zelf heb ik trouwens ook de UK-versie met inderdaad zeer goed beeld en geluid. Aanrader!

Dat zou het kunnen verklaren: de mijne is namelijk een ex-rental. Toch meen ik hem ook ooit wel eens bij FRS te hebben zien liggen. Hmm.. misschien dat dat dan de UK-versie was ofzo? Dat zou het verklaren.
Dat verklaart een heleboel :wink:

Jaap22
08-08-2003, 15:49
Heeft de uk versie ook engelse subs?

Roeland
08-08-2003, 15:58
Ja, de UK versie heeft engelse ondertitels (voor doven/slechthorenden om precies te zijn)

Overigens komt de NL versie (bij Paradiso) als het goed is op 18 december uit (bron: dvd-home)

Jaap22
08-08-2003, 16:01
Ja, de UK versie heeft engelse ondertitels (voor doven/slechthorenden om precies te zijn)

Overigens komt de NL versie (bij Paradiso) als het goed is op 18 december uit (bron: dvd-home)

Thanks, ga hem dan maar even bestellen. Alhoewel je ook niet heel erg subs nodig hebt bij deze film, maar mijn broer vaak wel. :wink:
Of ik wacht maar op de nl vesie.'K heb toch nog genoeg te kopen eerst.

Art
17-09-2003, 17:40
Ja, de UK versie heeft engelse ondertitels (voor doven/slechthorenden om precies te zijn)

Overigens komt de NL versie (bij Paradiso) als het goed is op 18 december uit (bron: dvd-home)
Ik heb de nieuwe Dvd-Report hier voor mij liggen en ik was de releasedatums aan het doorsnuffelen en ik zag tot mijn grote plezier staan dat The Straight Story op 30 Oktober uitkomt. Dit onder voorbehoud natuurlijk, maar toch. Ik kijk er alvast naar uit :bier: