PDA

Bekijk de volledige versie : Wanneer komt 'Once Upon A Time In The West' uit op dvd????



Mazdalfa
09-03-2003, 21:33
Weet iemand of, en zo ja wanneer, we eindelijk een release mogen verwachten van Once Upon A Time In The West (C'era Una Volta Il West, voor de puristen :wink: )?

Dit meesterwerk van Sergio Leone past moeiteloos in een lange reeks van klassiekers die intussen al op dvd zijn uitgebracht. En is zeker vele malen beter dan de ongelooflijke hoeveelheden pulp we in de dvd-schappen terugvinden.

Gelukkig heeft Pathé deze film ook dit seizoen weer opgenomen in de programmering van de Comebacks-reeks. Met volle teugen heb ik weer genoten van het visuele spektakel, de lange en dramatische scenes, de indringende close-ups, de prachtige muziek van Ennio Morricone en de puike acteerprestaties van oa Henry Fonda, Jason Robards, Charles Bronson. De vele krassen op de beeldjes en ontbrekende seconden vanwege de vele breuken (er is nog maar 1 kopie in Nederland beschikbaar) zie je na een paar minuten al niet meer omdat de film je meezuigt in een waar filmisch festijn.

Mark_vdH
09-03-2003, 23:12
:lol:

Eindelijk wat goed nieuws over een aankomende dvd, al is het niet helemaal officieel:

Alex Cox, een Engelse regisseur (Sid and Nancy, Repo Man) en blijkbaar een Once...West-kenner, heeft in zijn column op de BBC-website namelijk vermeld dat hij onlangs een commentaartrack voor de aankomende dvd heeft opgenomen: LINK (http://www.bbc.co.uk/films/2003/03/03/alex_cox_98_article.shtml)

De andere participanten op de commentaartrack zijn volgens Cox de "Leone-experts" Bernardo Bertolucci en Chistopher Frayling, scenarist Dario Argento, en acteurs Claudia Cardinale en Gabriele Ferzetti.

Interessant uit de column is ook nog:

"then proceed to a sound suite on Wardour Street, to record snippets of commentary about the scenes which were deleted from the US and UK versions of the film."

Mazdalfa
10-03-2003, 17:52
Hoi Mark,

heel erg bedankt voor dit prachtige nieuws. Ik heb meteen een mail gestuurd naar de vraagbaak op die BBC-site:

Hello Almar,

I just read Alex Cox's diary in which he refers to an upcoming release of "Once Upon A Time In The West". I cannot begin to tell you how that news excited me...so I won't.

The question of when (and in what form) a release of this brilliant movie would take place has almost driven me off the mental cliff for quite some time. Could you bring peace to the minds and hearts of all the people who have been waiting for this for so long and tell us if a release date has already been set and if so, when?

Thanks a lot.

Hopelijk wordt hierop antwoord gegeven in een van de volgende colums van deze Almar.

martin
10-03-2003, 19:40
Deze film MOETgewoon op DVD uitkomen!!!!!!!

ries
10-03-2003, 20:44
http://www.dvdplanet.it/detail.jsp?code=1896

Hij is al uit, alleen met italiaanse soundtrack...:-(

wachten op de region1....Paramount had 'm vorig jaar wel in de planning staan voor 2003....

Groetjes,
Ries

Renny Collard
10-03-2003, 22:46
Mijn GROOTSTE DVD wens!! Ik ben ook erg blij met dat nieuws.

Dennis Kuijper
11-03-2003, 15:38
Dit is voor mij met The good,the bad and the ugly de beste westerns allertijden.Kom zeker in me collectie,wat een meesterwerk is dit.

Martijn Beunk
11-03-2003, 15:53
Echt een must voor de liefhebber, zal um zeker aanschaffen.

The Scratcher
11-03-2003, 20:17
Hopelijk hebben ze hem wel mooi opgepoetst! Dan zal hij zeker niet in m`n collectie gaan ontbreken!!!

pavko
12-03-2003, 00:42
Ik kan niet wachten

Is er een kans dat ie zo opgepoetst is dat het een DD5.1 kan worden?
of een DTS?

of hebben we daar weinig kans op en moeten we het met een mono/stereo doen?

MAD
12-03-2003, 15:13
Als ze een film van dit formaat dan gaan uitbrengen, maak er dan (naast de gewone uitgave voor de normale sterveling ;)) gelijk een mooie box met de (gerestaureerde) film, boek, filmframe en aparte CD met filmmuziek van, om de honger van de al jaren wachtende fans gelijk goed te stillen! (6)

Haay1971
12-03-2003, 15:18
Yes!!!!! Dit is ZEKER een van de films die nog node gemist worden in mijn DVD-collectie!

Wat betreft de vraag van Pavko, als je die Italiaanse versie bekijkt, dan heeft die een DD1.0 -en- een DD5.1 track. Wel allebei in het Italiaans, maar als dat in het Italiaans kan moet dat ook in het Engels kunnen :D

MAD
12-03-2003, 15:40
Ja, maar dat is niet helemaal zuiver natuurlijk. Als de film oorspronkelijk stereo (DD2.0) is, dan moet je op zijn minst ook deze originele versie aanbieden voor de authenciteit.

DTS??? Uhhhmm.... Ik geloof niet dat dit bij films van deze leeftijd tot de mogelijkheden behoort... :wink:

Dennis Kuijper
12-03-2003, 16:02
Ja, maar dat is niet helemaal zuiver natuurlijk. Als de film oorspronkelijk stereo (DD2.0) is, dan moet je op zijn minst ook deze originele versie aanbieden voor de authenciteit.

DTS??? Uhhhmm.... Ik geloof niet dat dit bij films van deze leeftijd tot de mogelijkheden behoort... :wink:


Precies als dat zo was dan was The good ,the bad and the ugly ook zo uitgekomen lijkt me!!!

Haay1971
13-03-2003, 15:18
Ja, maar dat is niet helemaal zuiver natuurlijk. Als de film oorspronkelijk stereo (DD2.0) is, dan moet je op zijn minst ook deze originele versie aanbieden voor de authenciteit.

Dat moet er wel als optie op zitten ja, dat ben ik met je eens. Maar net zoals bij The Terminator S.E. die vorig jaar uitkwam is het mogelijk om van een oorspronkelijk mono kanaal toch een redelijk klinkend DD5.1 kanaal te creeeren. En ik moet eerlijk toegeven dat ik The Terminator liever kijk met DD5.1 geluid dan met DD1.0 geluid, ookal draaide hij oorspronkelijk met mono geluid in de bioscoop!

Het hoeft voor OUaTitW ook helemaal geen spectaculaire DD5.1 track te worden, dat verwacht niemand met zo'n oude film. Als ze alleen maar de omgevingsgeluiden over alle speakers spreiden en de primaire geluiden enigszins over de frontspeakers spreiden analoog aan waar het in het beeld zit ben ik al tevreden wat geluid betreft. Dan nog een goede opgepoetste transfer zonder artifacts, filmgrain, edge enhancement en andere storende zaken in het beeld en ik ben helemaal gelukkig! :D

MAD
13-03-2003, 16:02
Ondanks dat ik PL II heb, waarbij ik stereo 2.0 kan vervormen naar 5.1 hoeft het nog niet altijd "mooier" te klinken. Sterker nog, vaak is dit ook niet zo (maar ja dat is dan ook niet helemaal een eerlijk vergelijk met een "echte" 5.1 track)!

Terminator is een ander voorbeeld omdat dit een moderne film betreft. Die zou ik niet eens in mono willen horen! ;)

Soms wordt het geluid van de film zelfs behoorlijk verziekt door dit kunstmatig upgraden (een goed voorbeeld is bijv. Twin Peaks: Fire Walk With Me dat met 5.1 geluid alleen maar slechter is geworden en nu zijn ze geloof ik zelfs ook nog de orginele geluidsband kwijt!).

Maar goed, zoals ik al zei, zolang ze de 2.0 er ook maar opzetten mogen ze van mij voor het "moderne" en inmiddels 5.1-geluid-verwende publiek er ook een 5.1 track bij zetten, kunnen we mooi vergelijken. ;)

hitch_fan
13-03-2003, 16:46
Normaal ben ik een purist en zou ik de originele mono track prefereren, maar als ze Ennio Morricone's geweldige soundtrack in een acceptabele 5.1 remix weten te brengen dan begin ik toch te twijfelen ;).

Overigens, The Good, The Bad And The Ugly is ook pas gerestaureerd tot zijn oorspronkelijke lengte van 180 minuten (en met een 5.1 track). Zie hier voor verslag: http://www.dvdtalk.com/dvdsavant/s745GBU.html

Ik hoop dat we daar ook snel een mooie DVD van krijgen of beter nog in de bios te zien krijgen.

JayLunar
15-03-2003, 21:34
Once Upon a Time in the West is bij DVDsoon te pre-orderen :o

Link (http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=48571)

Harry V.
15-03-2003, 22:26
Once Upon a Time in the West is bij DVDsoon te pre-orderen :o

Link (http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=48571)

is de datum van 18 november officieel? Heb er namelijk niets over gelezen. LAAT HET ALSJEBLIEFT WAAR ZIJN!

Mag ik trouwens nog een voorzet doen voor een western die een release mag krijgen (beetje off-topic): My Name Is Nobody.

pavko
16-03-2003, 20:41
Once Upon a Time in the West is bij DVDsoon te pre-orderen :o

Link (http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=48571)

met de prijs van nog geen 17 CAD (nog geen 11 euro) houd ik mijn hart vast voor de kwaliteit van de dvd....

Een film van zo'n grote importantie, nooit eerder te verkrijgen op het medium dvd en dan voor zo'n uitverkoopbakprijs.....aiaiaiiaiai

Als dat maar goed komt (widescreen? Anamorphic? Stereo? DD5.1? extra spul? )

Mazdalfa
18-03-2003, 12:31
Deze week reageert Almar zeer kort op de vragen over OUATITW

http://www.bbc.co.uk/films/2003/03/17/dvd_week_43_article.shtml

Dus aan het einde van het jaar. Dat kan dus inderdaad november zijn.

Ik kan overigens maar moeilijk geloven dat men de moeite neemt om de transfer van in ieder geval minimaal 1 commentaartrack te voozien, maar niet tracht een zo goed mogelijk beeld/geluidresultaat neer te zetten.

Maakt voor mij overigens niet uit. Als het een DVD-briljantje wordt a la Lawrence Of Arabia dan is dat prachtig. Maar ik ben ook al tevreden met een simpele transfer, waardoor ik in ieder geval de rest van mijn leven deze film op een schijfje heb. En in ieder geval op elk moment kan kijken zonder verder kwaliteitsverlies.

Dennis Kuijper
18-03-2003, 14:04
Nou ik vind gewoon dat sommige films gewoon verdienen een special edition te worden zo ook deze,anders vind ik het een belediging voor de film.

Renny Collard
18-03-2003, 16:39
Zolang er verder niks anders is, ben ik overal tevreden mee. :mrgreen:

Mazdalfa
19-03-2003, 13:10
Nou ik vind gewoon dat sommige films gewoon verdienen een special edition te worden zo ook deze,anders vind ik het een belediging voor de film.

Dennis, natuurlijk verdient deze film een SE met talloze extra's. Maar als 'ie die niet krijgt dan vind ik dat deze film op zich krachtig genoeg is om een aankoop te rechtvaardigen.
Toeters en bellen zijn allemaal heel leuk en aardig, maar de kunstvorm betreft de film zelf en niet alles wat er omheen verzonnen wordt.


Dit is voor mij met The good,the bad and the ugly de beste westerns allertijden.Kom zeker in me collectie,wat een meesterwerk is dit.

En in je eerdere post was je ook heel wat enthousiaster over de mogelijkheid van OUATITW op dvd :D

Dennis Kuijper
19-03-2003, 14:18
Nou ik vind gewoon dat sommige films gewoon verdienen een special edition te worden zo ook deze,anders vind ik het een belediging voor de film.

Dennis, natuurlijk verdient deze film een SE met talloze extra's. Maar als 'ie die niet krijgt dan vind ik dat deze film op zich krachtig genoeg is om een aankoop te rechtvaardigen.
Toeters en bellen zijn allemaal heel leuk en aardig, maar de kunstvorm betreft de film zelf en niet alles wat er omheen verzonnen wordt.


Dit is voor mij met The good,the bad and the ugly de beste westerns allertijden.Kom zeker in me collectie,wat een meesterwerk is dit.

En in je eerdere post was je ook heel wat enthousiaster over de mogelijkheid van OUATITW op dvd :D


Tuurlijk ben ik blij als deze dvd kaal uitkomt,dan zal ik hem ook niet laten liggen,maar ik neem als voorbeeld maar ff de film Goodfellas,Die koop ik dus echt niet op dvd,Dat vind ik echt een belediging,een flipper nog wel,zulk soort dvds hoeven ze voor mij echt niet uit te brengen,dan kijk ik nog liever de vhs.Ze moeten natuurlijk ook niet Ouoatitw uitbrengen met een vhs kwaliteit want dan hoef ik hem ook niet te hebben,zo bedoel ik het eigenlijk ook.

pavko
19-03-2003, 20:32
Tuurlijk ben ik blij als deze dvd kaal uitkomt,dan zal ik hem ook niet laten liggen,maar ik neem als voorbeeld maar ff de film Goodfellas,Die koop ik dus echt niet op dvd,Dat vind ik echt een belediging,een flipper nog wel,zulk soort dvds hoeven ze voor mij echt niet uit te brengen,...

Je haalt de woorden uit mijn mond!
Dat is ook voor mij de enige reden dat ik Goodfellas nog niet heb aangeschaft. Zo'n wereldfilm en dan zo'n beschamend slechte uitgave....kom op zeg! Een flipper en dan ook nog een 2-sided geval.

Pas als er een betere versie van verschijnt zal ik hem aanschaffen.

En ik zal ook weer de hele wereld afschuimen op zoek naar de mooiste versie van OUATITW.....

robvanknegsel
21-03-2003, 19:16
[quote=Dennis Kuijper]
Dat is ook voor mij de enige reden dat ik Goodfellas nog niet heb aangeschaft. Zo'n wereldfilm en dan zo'n beschamend slechte uitgave....kom op zeg! Een flipper en dan ook nog een 2-sided geval.


Ja dat vond ik nou ook! verschrikkelijk gewoon! Ik heb hem meteen doorverkocht en ik wacht wel op een betere, al duurt dat nog tig jaar :cry:

martin
23-03-2003, 08:49
Ze laten eerst de hele wereld de kale versie kopen om na een paar maandjes met een super SE uit te komen.

Maar in iedergeval goed dat deze film op DVD wordt gezet.

Hamilcar54
02-05-2003, 08:39
eindelijk goed nieuws, volgens www.dvdinfo.be komt Once Upon a Time in the West uit op 18/09/2003. :shock:

Heel de Paramount release shedule voor dit jaar staat trouwens op die site, waaronder ook de Indiana Jones trilogy.

martin
02-05-2003, 08:55
eindelijk goed nieuws, volgens www.dvdinfo.be komt Once Upon a Time in the West uit op 18/09/2003. :shock:

.

Zou een welkome DVD zijn in mijn western collectie :)

waar staat eigenlijk CL voor Collectors L??

Rochan
03-05-2003, 17:03
Post verwijderd, omdat het in verkeerde thread was geplaats :oops:

martin
03-05-2003, 18:38
je hebt het in de verkeerde topic gegooid, het gaat hier over Upon once A time in the West, die cowboy film weet je wel :)

NickV
03-05-2003, 18:53
Lol, de alcohol van k'dag nog niet helemaal uitgewerkt? Of is de nieuwe layout teveel voor je :wink:

Rochan
04-05-2003, 08:05
je hebt het in de verkeerde topic gegooid, het gaat hier over Upon once A time in the West, die cowboy film weet je wel :)

Je hebt helemaal gelijk Martin. Ik heb iets the enthousiast gereageerd, want beide films wacht ik al op een release. :oops:

martin
04-05-2003, 09:21
je hebt het in de verkeerde topic gegooid, het gaat hier over Upon once A time in the West, die cowboy film weet je wel :)

Je hebt helemaal gelijk Martin. Ik heb iets the enthousiast gereageerd, want beide films wacht ik al op een release. :oops:

je bent niet de enigste die op beide zit tewachten (y)

garrincha
04-05-2003, 09:44
enigste bestaat niet! enige is voldoende :D
maar inderdaad... vanwaar die enorme willekeur
met het uitbrengen van klassiekers. ik zie
soms films uit 1923 totaal gerestaureerd op dvd,
maar een kroonjuweeltje als once... :cry:

Dennis Kuijper
05-05-2003, 14:02
je hebt het in de verkeerde topic gegooid, het gaat hier over Upon once A time in the West, die cowboy film weet je wel :)

Volgens mij gaat het hier om Once upon a time in the west toch!!! :wink:

martin
05-05-2003, 14:37
je hebt het in de verkeerde topic gegooid, het gaat hier over Upon once A time in the West, die cowboy film weet je wel :)

Volgens mij gaat het hier om Once upon a time in the west toch!!! :wink:

jawel! maar iemand had nieuws over Once upon a time in america hier geplaatst.

Dennis Kuijper
05-05-2003, 14:40
je hebt het in de verkeerde topic gegooid, het gaat hier over Upon once A time in the West, die cowboy film weet je wel :)

Volgens mij gaat het hier om Once upon a time in the west toch!!! :wink:

jawel! maar iemand had nieuws over Once upon a time in america hier geplaatst.

Ja dat snapte ik maar jij had er Upon once a time in the west van gemaakt i.p.v Once upon a time in the west :wink:

Renny Collard
06-05-2003, 15:20
je hebt het in de verkeerde topic gegooid, het gaat hier over Upon once A time in the West, die cowboy film weet je wel :)

Je hebt helemaal gelijk Martin. Ik heb iets the enthousiast gereageerd, want beide films wacht ik al op een release. :oops:

je bent niet de enigste die op beide zit tewachten (y)

Me three :twisted:
Kijk maar;
http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=2675

Fafa
22-06-2003, 17:54
****************************

6 SEPTEMBER 2003

****************************

£ 14,99 bij Play

http://www4.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=123704

Edwin V
23-06-2003, 08:09
Hopelijk is de film goed gerestaureerd op DVD gezet.

The Scratcher
23-06-2003, 20:59
Jammer dat er verder nog geen details bekend zijn; beeldformaat, aantal dvd`s, extra`s, geluid enz. En waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben is het artwork...

Renny Collard
23-06-2003, 21:34
Jammer dat er verder nog geen details bekend zijn; beeldformaat, aantal dvd`s, extra`s, geluid enz. En waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben is het artwork...

Nou voor die prijs bij play zal er wel niet veel op zitten :evil: .

raymonddeniet
24-06-2003, 06:19
Ja, maar dat is niet helemaal zuiver natuurlijk. Als de film oorspronkelijk stereo (DD2.0) is, dan moet je op zijn minst ook deze originele versie aanbieden voor de authenciteit.

DTS??? Uhhhmm.... Ik geloof niet dat dit bij films van deze leeftijd tot de mogelijkheden behoort... :wink:


Precies als dat zo was dan was The good ,the bad and the ugly ook zo uitgekomen lijkt me!!!

klopt, ook ja. maar in Amerika zijn ze the good, the bad and the ugly aan het restaureren en willen em eerst weer in de bioscopen uit laten komen en als het goed is met een 5.1 track erop. Maar dat zal nog wel een jaar zeker duren.

Cinemaniac
24-06-2003, 14:58
18 september is de officiele releasedatum. En de voorlopige extra's zijn o.m. commentaartracks, documentatiemateriaal, deleted scenes en verschillende featurettes.

godofgamblers
24-06-2003, 20:17
18 september is wel lang wachten.

Dushen

The Scratcher
24-06-2003, 20:18
18 september is de officiele releasedatum. En de voorlopige extra's zijn o.m. commentaartracks, documentatiemateriaal, deleted scenes en verschillende featurettes.

Waar heb je die wijsheid vandaan?

Renny Collard
24-06-2003, 21:24
18 september is de officiele releasedatum. En de voorlopige extra's zijn o.m. commentaartracks, documentatiemateriaal, deleted scenes en verschillende featurettes.

Waar heb je die wijsheid vandaan?

Vraag ik me ook af :?

Cinemaniac
24-06-2003, 22:38
[quote]

Cinemaniac schreef:
18 september is de officiele releasedatum. En de voorlopige extra's zijn o.m. commentaartracks, documentatiemateriaal, deleted scenes en verschillende featurettes.

The Scratcher schreef:
Waar heb je die wijsheid vandaan?




Ik ben abonnee van de dvd-magazine DVD-Bizz en kreeg vandaag de nieuwe exemplaar binnen. Daar zat 'n Paramount-blaadje bij en daarin werd bekend welke dvds dit najaar uit zullen komen. Once Upon a Time in the West is daar dus 1 van. Er wordt helaas niet vermeldt welke technische specificaties deze zal bevatten, maar zelf denk ik dat ie 'n widescreenbeeld en 'n DD 5.1 track zal krijgen.

Mazdalfa
22-07-2003, 10:48
Goed! Net terug van vakantie, dus weer even op zoek gegaan naar meer info. Gevonden via het forum op een Sergio Leone fansite (www.fistful-of-leone.com voor de liefhebbers), die het op zijn beurt weer had van www.dvdrama.com (franstalig):

# Anamorphic 2:35 remastered transfer
# Audio commentary by John Carpenter, John Milius, Alex Cox, film historians Sir Christopher Frayling and Dr. Sheldon Hall, and OUATITW actors and crew.
# Documentaries with never before seen interview with Claudia Cardinale, Gabriele Ferzetti, Bernardo Bertolucci and Tonino Delli Colli (director of photography) :
- Un opéra de violence (An Opera Of Violence)
- Le Salaire du Pêché (The Wage of Sin)
- Quelque chose à faire avec la mort (Something to do With Death)
# Sergio Leone and Henry Fonda interviews: "Le chemin de fer : La révolution de L'Ouest" (Railway: the revolution of the West)
# Storyboard before and after segment
# Behind the scenes photos segment
# Biographies and filmographies of Henry Fonda, Charles Bronson, Claudia Cardinale, Jason Robards, Gabriele Ferzetti
# Original trailer

Het gaat hier dus om een dubbeldisc-versie voor R2!

Overigens meldt een duitse deelnemer aan dat forum:

"according to amazon.de supported languages will be English and German, the running time is 165 minutes, and it will be included 80 minutes of documentation, foto & location galaries, a documentation about railroad, and audio commentaries"

Ik vind het allemaal prima. Alleen de full-length film zou voor mij al reden genoeg zijn om 'm te gaan kopen. Met dank aan de Pathé Come Backs-reeks, heb ik de film de afgelopen twee jaar twee keer in de bios kunnen zien: veel krassen en breaks, maar hij maakt nog steeds net zoveel indruk als toen ik 'm als jong jochie (ik geloof een jaar of 10) voor het eerst zag.

Mazdalfa
29-07-2003, 19:08
En nog maar eens een update over de release, maar dit keer iets minder positief. Uit de nieuwsbrief van DVD Talk:

__________________________________________________ ___________
Once Upon a Time in The West

Sergio Leone fans will be excited to hear that Paramount Home Video will be releasing Once Upon a Time in The West on November 18th! Once Upon a Time in The West will be released as a 2 Disc Special Edition presented in anamorphic widescreen with Dolby Digital 5.1 audio and feature: the completely restored 165 minute version of the film and feature: Audio Commentary with John Carpenter, John Milius, Alex Cox, and film historian Christopher Frayling and members of the film crew, a three part documentary (running 82 mins!) covering Sergio Leone's career, the background for the film, writing and casting the film, on location, the style of the film and it's impact on the Western Genre, a featurette on the impact of the railroad on the Old West, and a photo gallery
__________________________________________________ ___________

Grrrr, twee maanden later dan ik dacht. :evil:

The Scratcher
29-07-2003, 19:20
Shit, dat wordt dan wel een héél dure maand: TTT extendend, Indy box, Reloaded en dan ook nog eens OUATITW! Slik :? Zal m`n vriendin leuk vinden, ik hoor d`r nu al klagen...

Haay1971
29-07-2003, 22:26
Shit, dat wordt dan wel een héél dure maand: TTT extendend, Indy box, Reloaded en dan ook nog eens OUATITW! Slik :? Zal m`n vriendin leuk vinden, ik hoor d`r nu al klagen...
Idem hier! Wil precies dezelfde films hebben als jij. En wanneer komen The Lion King en X-Men 2 ook al weer uit?

Back on topic: ben blij dat nu bevestigd is dat het geluid DD5.1 zal zijn! :D Ik ga HEEL ERG genieten van OUATITW wanneer ik hem eindelijk aan mijn verzameling kan toevoegen!

Renny Collard
29-07-2003, 22:51
Mijn 2 favoriete films nog voor het einde van 2003 in mijn bezit (Once Upon A Time In America en - the West), dat had ik aan het begin van 2003 niet verwacht! :twisted:

Hamilcar54
30-07-2003, 07:07
November is voor de R1 release
Oktober voor R2 UK
september voor R2 Benelux/Frankrijk/Duitsland

Ik ga echt niet wachten op de R1 versie hoor :D

hitch_fan
30-07-2003, 19:23
En wat te denken van deze Duitse "Deluxe Edition" in houten kist, met mondharmonica en soundtrack cd?

http://www.dvd-inside.de/db/details.php?id=7324

Henk Heideveld
31-07-2003, 11:32
Krom hé, zo'n superfilm, zo'n verzamelaarsitem nog steeds niet uit??? :? :?

Fafa
31-07-2003, 12:08
Bij Play staat als release datum 6 oktober

The Scratcher
25-08-2003, 22:51
Er is al een review verschenen van de op aantocht zijnde release! De oppoetsbeurt moet zéér goed gelukt zijn zoals op onderstaande foto`s al te zien is. Praktisch geen ruis en beschadigen meer te zien. Ook het geluid moet goed te pruimen zijn. Ik begin nu toch wel erg te kwijlen. :mrgreen: Zo gauw deze in de winkel ligt is ie van mij! :bier:

http://www.dse.nl/~dvdnl/scratcher3.jpg

http://www.dse.nl/~dvdnl/scratcher2.jpg

De review is echter wel in het Duits en is hier te vinden. (http://www.dvdboard.de/FAQ/data/filmbesprechungen/lied_vom_tod.html)

Buscemi
27-08-2003, 10:36
Kan het plaatje aub nog iets groter :twisted: :wink:

mjlfadriaans
28-08-2003, 05:49
Inderdaad vreemd dat 's werelds beste western nog niet uit is op DVD, mja, ff wachten nog dus. Ik heb zelf wel alle klassieke westerns met Clint Eastwood op DVD, maar deze zal die collectie compleet maken. Ik ben bijvoorbeeld nooit een John Wayne fan geweest, Eastwood outclassed die gast heel makkelijk.

worfsonofmogh
03-09-2003, 16:06
Wat ik gelezen heb is op 18-09-03 de releas datum van de film :)

Frank
03-09-2003, 16:11
Wat ik gelezen heb is op 18-09-03 de releas datum van de film :)

2 oktober is de officiele releasedatum.

Renny Collard
03-09-2003, 20:16
Wat ik gelezen heb is op 18-09-03 de releas datum van de film :)

2 oktober is de officiele releasedatum.

Zegt wie?
Paramount; 2 okt.
FRS; 18 sept.
Play; 6 okt.
Amazon.De; 29 sept. (UK import)

Dennis Kuijper
05-09-2003, 15:21
Wat ik gelezen heb is op 18-09-03 de releas datum van de film :)

2 oktober is de officiele releasedatum.

Zegt wie?
Paramount; 2 okt.
FRS; 18 sept.
Play; 6 okt.
Amazon.De; 29 sept. (UK import)


Ik neem aan 2 oktober want Paramount brengt hem uit!!!
Waneer die in de winkels ligt hangt dan af van de winkel zelf.

Edwin V
05-09-2003, 16:28
Dan heb ik hier nog een releasedatum uit de rodirect nieuwsbrief:


Uitgesteld...

Once Upon a Time in the West (2-DVD) is twee weken uitgesteld. Nieuwe releasedatum: 2 oktober.
Herbie Collection (4-DVD) is uitgesteld naar 30 september.
Universal Pictures heeft de volgende DVD's uitgesteld: De Doris Day DVD's (16 oktober), de Marx Brothers DVD's (16 oktober), Flodder 7 & 8 (18 september)

Zij geloven Paramount. :)

Renny Collard
09-09-2003, 16:06
Deze versie lijkt mr toch wel wat minder;
http://www.dvdsales.be/index.php3?dvd=promo

Dennis Kuijper
09-09-2003, 17:26
Deze versie lijkt mr toch wel wat minder;
http://www.dvdsales.be/index.php3?dvd=promo

Die hoes die getoond word is volgens mij de cover van een vhs tape (uk)
Denk dat dezelfde versie bedoeld word waar in deze tread over gesproken word

Frank
09-09-2003, 17:51
Die hoes die getoond word is volgens mij de cover van een vhs tape (uk)
Denk dat dezelfde versie bedoeld word waar in deze tread over gesproken word

Dat denk ik ook. Webwinkels laten vaak een andere cover zien dan de werkelijke cover.