PDA

Bekijk de volledige versie : release-data



Paul_Knoop
10-03-2003, 08:31
Ik heb nu al meerdere keen op releasedata van dvd's gelet zoals bijvoorbeeld binnenkort It en The Shining maar elke keer als ik op de dag van release naar de FRS in mijn buurt ga hebben ze hem niet of weten ze niet wanneer een dvd uitkomt.. :(

Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige die elke keer voor jan met de korte achternaam naar mijn dvd-boer gaat??

PS.
Dit probleem heb ik niet alleen bij de frs maar ook bijvoorbeeld als ik naar mediamarkt ga in rotterdam.

Hans De Bisschop
10-03-2003, 08:40
Tja hangt er van af wat natuurlijk met release datum bedoeld word ? De datum dat ie naar de winkels vertrekt voor verkoop of de datum dat hij werkelijk in de winkel ligt ? Hangt denk ik een beetje af van verdeler tot verdeler ...

Paul_Knoop
10-03-2003, 08:42
OK

Bij It en The Shining is de releasedatum 19 Maart wil dat zeggen dat hij dan in de winkel ligt of naar de winkel vertrekt want nu ben ik het spoor bijster :(

Hans De Bisschop
10-03-2003, 09:14
OK

Bij It en The Shining is de releasedatum 19 Maart wil dat zeggen dat hij dan in de winkel ligt of naar de winkel vertrekt want nu ben ik het spoor bijster :(

Nu ja ik denk dat ze hiermee bedoelen dat hij op die datum beschikbaar zou moeten zijn voor ons ... maar in de prktijk blijkt dit nogal eens mis te lopen ... online winkel ondervinden hier blijkbaar minder problemen van ... aangezien ik soms al op de release datum de desbetreffende DVD in de bus heb ... dus ik weet het ook echt niet goed meer hoor ...

Paul_Knoop
10-03-2003, 09:19
Probleem voor mij is dat ik niet via internet kan bestellen en ik dus daadwerkelijk naar een winkel moet om hem te kopen en aangezien ik al 2 jaar wacht op IT wil ik hem ook echt 19 maart hebben!!

Maar ik hoop toch dat vooral de FRS hier duidelijker in wordt. Alleen bij de grote releases zoals LOTR willen ze het wel aankondigen in hun winkles maar gewoon "normale" films hoor je nix over tot ze opeens in de schappen liggen

Hans De Bisschop
10-03-2003, 09:37
Probleem voor mij is dat ik niet via internet kan bestellen en ik dus daadwerkelijk naar een winkel moet om hem te kopen en aangezien ik al 2 jaar wacht op IT wil ik hem ook echt 19 maart hebben!!

Maar ik hoop toch dat vooral de FRS hier duidelijker in wordt. Alleen bij de grote releases zoals LOTR willen ze het wel aankondigen in hun winkles maar gewoon "normale" films hoor je nix over tot ze opeens in de schappen liggen

Ja dat is waar ! Je hebt er het raden naar wanneer ze hem ooit eens zullen hebben ... en als ik dan al eens om info vraag dan weten ze de heft van de tijd nog niks meer ... wat een organisatie :? ... maar ja ... laat ons hopen dat het verbetert ...

Paul_Knoop
10-03-2003, 09:59
Mediamarkt heeft hier trouwens ook een handje van hoor.. Maar jah ik weet nu al dat ik 19 Maart voor nix naar de frs ga, dan zal je zeggen waarom ga je dan ?? Maar jah hoop doet leven :o

M Balje
10-03-2003, 10:00
Ik heb nu al meerdere keen op releasedata van dvd's gelet zoals bijvoorbeeld binnenkort It en The Shining maar elke keer als ik op de dag van release naar de FRS in mijn buurt ga hebben ze hem niet of weten ze niet wanneer een dvd uitkomt.. :(

Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige die elke keer voor jan met de korte achternaam naar mijn dvd-boer gaat??

PS.
Dit probleem heb ik niet alleen bij de frs maar ook bijvoorbeeld als ik naar mediamarkt ga in rotterdam.

Amsterdam.
Vaak zijn ze hier laat of is het er niet of is het snel uiverkocht.
Soms heb ik zelfs het vermoeden dat ze het niet eens gehad hebben als ze zeggen dat het uitverkocht is.
(Dat kan je bv zien doordat er nooit een bord heeft gehangen of maar weinig plekken leeg zijn of de houding van de medewerker)
Vaak gebeurt dit bij de Vend,de Frs ook wel maar heeft het wel eerder in huis.
Vend levert zelfs geen grote reklame meer hier in de buurt (Amsterdam West)om een of andere reden.
Moest er hier achterkomen dat er prijzen circus was.
Vaak word je hier ook weg gestuurt met de Boodschap dat ze het niet weten.
Soms ligt ie er bv ook eerder.
Zo zag ik gisteren Triple X al liggen bij Fame. (€ 31.99)
Terwijl hij pas op 11 Maart zou uit komen.

Paul_Knoop
10-03-2003, 10:07
Kijk dat zijn dus de dingen die ik bedoel, kom je het beleefd bij een verkoper vragen krijg je (tenminste ik) altijd dit te horen: Sorry meneer, maar wij kunnen hier niks over zeggen omdat wij hier niks weten van releases en leveringen, sorry! DAT ZIJN MEDEWERKERS FOR CRYING OUT LOUD :evil: Ik denk dat ik er zelf maar moet gaan werken :wink:

SchumiFan
11-03-2003, 16:16
Weet iemand wanneer Duel SE op R2 uitkomt ... zag wel dat R1 er was.. maar kan nergens terug vinden voor r2?

Paul_Knoop
12-03-2003, 10:39
daar was al een thread over maar goed... niemand weet er iets van maar ik wil hem ook hebben

Staf van der Heijden
17-04-2003, 18:08
wat is overigens the release datum voor the two towers? :roll:

Michel II
20-04-2003, 10:51
Hier in Haarlem is FRS altijd op tijd met nieuwe releases soms wel eens te vroeg (scheelt het 1 of 2 dgn)

RemcoZ
21-04-2003, 17:19
Dat had ik bij Life of brian. Zou op 10 april ofzo uitkomen, maar bij de MM Rotterdam hadden ze geen idee wanneer hij binnenkwam, de FRS verwachtte binnen enkele dagen en bij e-plaza zeiden ze zelfs dat ik me vergiste en hij helemaal NIET uit zou komen. :shock:
Als de klant koning is, waarom hebben sommige zaken dan personeel in dienst dat niet echt weet waar ze over praten?
Overigens geldt dit (gelukkig) niet voor de meeste winkels.

Remco

Thijs
21-04-2003, 17:29
Weet iemand een site waar duidelijk de Europese releases van de DVD's staan?
Dat is toch iets makkelijker dan bij een winkel op titel zoeken..

Marco
21-04-2003, 17:43
Als de klant koning is, waarom hebben sommige zaken dan personeel in dienst dat niet echt weet waar ze over praten?Waarschijnlijk omdat sommige zaken zoals FRS meer dan alleen DVD's verkopen.

Werner
21-04-2003, 17:45
Als de klant koning is, waarom hebben sommige zaken dan personeel in dienst dat niet echt weet waar ze over praten?


Waarschijnlijk omdat er nogal wat job-verloop is. Diegene die vandaag in de FRS of om het even waar staan, stonden gisteren misschien nog PC's of behangpapier te verkopen.

Ik erger me ook mateloos aan de onkunde van het personeel: kennen niets van de uitgebrachte titels, als ze het in de computer moeten opzoeken moet je vaak de titel nog uitspellen ook, en weten zelfs niet wat er op hun eigen website staat!

incubus
22-04-2003, 06:32
Heeft iemand misschien de Nightmare on elm street films al zien liggen in de FRS? Die zouden normaal gezien moeten uit zijn van de 16de april, ik was de 19de in de FRS gaan kijken.... en nog steeds niets gevonden.

Frank
22-04-2003, 10:58
Heeft iemand misschien de Nightmare on elm street films al zien liggen in de FRS? Die zouden normaal gezien moeten uit zijn van de 16de april, ik was de 19de in de FRS gaan kijken.... en nog steeds niets gevonden.

Zie de volgende link: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12000