PDA

Bekijk de volledige versie : Buena Vista: Toptitels in April



Eric van Ballegoie
10-03-2003, 10:29
Buena Vista: Toptitels in April



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=791)

Paul_Knoop
10-03-2003, 10:31
roger Rabbit ziet er heeel strak uit die ga ik zeker aanschaffen

Alexander de Mol
10-03-2003, 10:36
Who Framed Roger Rabbit komt zonder enige twijfel in de collectie.
De coverlayout is ook wel geinig. (y)

Nathan Strik
10-03-2003, 10:45
Die Bette Midler doos ziet er lekker fout uit... hehe. :D (And I mean that in a good way).

En Roger Rabbit gaat dus zeker weten de collectie sieren, één van mijn favoriete films aller tijden en een prachtige doos. Wauwie. :o

Hans De Bisschop
10-03-2003, 10:45
We want Roger (en Jessica natuurlijk nog meer) ... één van mijn favoriete films komt eindelijk op DVD ! Het werd zowat tijd !

Rochan
10-03-2003, 10:52
Roger Rabitt ziet er zker wel leuk uit. dat wordt ook een voor mijn collectie 8)

elvis
10-03-2003, 11:23
wow,eindelijk komt die eraan,roger rabbit.
daar hebben we echt lang op moeten wachten.
ik ga hem meteen kopen,zodra die uit is.
die box van the father of the bride is ook heel erg leuk.

Tijntje
10-03-2003, 11:25
Roger Rabbit SE --->>> HEBBUHHHHHH!!!!!!!!! :D

Tim Weisselberger
10-03-2003, 11:29
aah leuk, paar leuke dvd'tjes om naar uit te kijken.

-Who Framed Roger Rabbit
-Three Men and a Baby & Three Men and a Little Lady :oops:

Jeugdsentiment, wat kan dat mooi zijn.....

Marco
10-03-2003, 11:37
De cover ziet er leuk (but don't judge a book by it's cover). Zie wel wat de UK versie gaat brengen :)

Charley Baak
10-03-2003, 12:19
Roger Rabbit SE --->>> HEBBUHHHHHH!!!!!!!!! :D
idd, ben benieuwd wat hij gaat kosten...

Michelle
10-03-2003, 14:24
Waarom zit Down and Out in Beverly Hills niet in de Best of Midler box???
Ik denk da'k maar ga zitten wachten op een Midler Comedy Box ofzo, met daarin:
- Ruthless People
- Down and Out in Beverly Hills
- Big Business
- First Wives Club

Kunnen we meteen haar grote transformatie van 'wealthy bitch' naar 'divorced mom' zien.

*(tevergeefse?) hoop hoop hoop hoop*

Micoom
10-03-2003, 15:59
Who Framed Roger Rabitt komt zeker in mijn collectie :D Strakke uitgave hoor.

(Disney)Tom Houben
10-03-2003, 16:23
Wie maakt die hoezen van die dubbelpacks toch...
Zoiets lelijks, ik snap niet dat ze daar niet wat meer werk van maken...

Sjors van de Rebellenclub
10-03-2003, 16:48
Lees ik het nou goed? Heeft de 2e disc van Roger Rabbit alleen Franse ondertiteling? :?:

Surya
10-03-2003, 17:32
Roger Rabbit: eindelijk, en het ziet er nog sjiek uit ook!

Yann
10-03-2003, 18:34
De vraag is of we de gecensureerde versie van Roger Rabbit krijgen of niet, na de cartoon in het begin van de film steekt Baby Herman z'n handen onder de rokken van een assistente. Die scène is nl. gewijzigd geweest.

In de VS krijgen ze er bovendien een DTS-track bij.

Rochan
10-03-2003, 19:14
Lees ik het nou goed? Heeft de 2e disc van Roger Rabbit alleen Franse ondertiteling? :?:
Volgens mij heb je wel gelijk :(

Hans De Bisschop
11-03-2003, 07:47
Wie maakt die hoezen van die dubbelpacks toch...
Zoiets lelijks, ik snap niet dat ze daar niet wat meer werk van maken...

Ik vind de hoes ook zeer zeker tegenvallen ! Met Roger Rabbit als onderwerp is er zoveel moois van te maken .... en dan niets meer dan dat dwaze groen en die 3 figuren .... dit wordt er eentje die ik redesign ...

MichielV
11-03-2003, 09:53
Yesssss! Roger Rabbit in een fatsoenlijke 2-disc uitvoering! Wat ben ik HIER blij mee!

(Disney)Tom Houben
11-03-2003, 13:40
Wie maakt die hoezen van die dubbelpacks toch...
Zoiets lelijks, ik snap niet dat ze daar niet wat meer werk van maken...

Ik vind de hoes ook zeer zeker tegenvallen ! Met Roger Rabbit als onderwerp is er zoveel moois van te maken .... en dan niets meer dan dat dwaze groen en die 3 figuren .... dit wordt er eentje die ik redesign ...

Uh, die van Roger Rabbit vind ik zupercool uitzien!!!
Die van de dubbelpacks vind ik lelijk :)

Art
11-03-2003, 13:49
Roger Rabit ziet er zeker wel leuk uit. dat wordt ook een voor mijn collectie 8)
Ik ga deze ook zeker aanschaffen 8)

Hans De Bisschop
11-03-2003, 13:50
Wie maakt die hoezen van die dubbelpacks toch...
Zoiets lelijks, ik snap niet dat ze daar niet wat meer werk van maken...

Ik vind de hoes ook zeer zeker tegenvallen ! Met Roger Rabbit als onderwerp is er zoveel moois van te maken .... en dan niets meer dan dat dwaze groen en die 3 figuren .... dit wordt er eentje die ik redesign ...

Uh, die van Roger Rabbit vind ik zupercool uitzien!!!
Die van de dubbelpacks vind ik lelijk :)

Wel die Dubbelpacks vind ik nog beter gedaan dan Roger Rabbit .... een compleet gebrek aan creativiteit als je het mij vraagt ..... zowel voor die dubbelpacks dus als voor Roger Rabbit ...

GalO
12-03-2003, 17:09
Roga Rabbit !!!!!!!!!!

en Fatha of tha bride 1 en 2z

Frank
13-03-2003, 19:04
Krijgt de Amerikaanse versie van Roger Rabbit niet ook een DTS-track en audiocommentaar? Wij dus niet!

BreezeR
14-03-2003, 22:58
Hoeveel nachtjes slapen is dat nog? :wink:

Hopen maar dat roger rabbit voor een beetje schappelijke prijs in de rekken ligt.... 8)

Yann
17-03-2003, 09:19
"Jeffrey Price wrote the wonderful screenplay, which was based on Gary K. Wolf's novel Who Censored Roger Rabbit? How ironic. There were scenes in 1999 DVD release that were censored. The first is rather early in the film. Baby Herman storms off the set and leers up a woman's dress as he walks between her legs. In the theatrical version, his arm extends up under her dress, finger extended for a goose, causing her to jump. The '99 DVD was strictly a non-contact version; Herman's hand remains at his side. I'm pleased to report that Buena Vista has tried to satisfy the irate fan base by restoring the extended arm, but has toned down the goose by eliminating the finger. The second scene occurs much later in the film as Benny the Cab crashes into a light pole, tossing Jessica and Valiant into the air. As Jessica spins, her skirt flies above her waste. In the '99 DVD version, Buena Vista put the underwear-free Jessica in some tidy whiteys. In the latest version, Buena Vista has decided that even that may be too risque. Jessica's red gown has been extended to cover her crotch. And during the commentary, it's confirmed that Betty Boop flashed Valiant in the Ink & Paint Club; those frames were excised from the film. Sigh. Don't you just love it when a studio is so damn condescending?"
(bron: dvdfile.com)

Remco Out
17-03-2003, 09:47
Roger Rabbit SE komt in de kast te staan, de andere titels niet.

Fokkeyou
19-03-2003, 20:40
Eerst Roger Rabbit nog es huren, dan pas kijken of ie echt de moeite waard is. Van wat ik me kan herinneren is dat ik hem niet zo mooi vond. Maar wanneer was dat.... Heeel lang geleden.....

disanimatie
29-03-2003, 15:43
Lees ik het nou goed? Heeft de 2e disc van Roger Rabbit alleen Franse ondertiteling? :?:
Oorspronkelijk was het de bedoeling om een 1-disc versie uit te geven, uiteindelijk is toch besloten om er een 2-disc van te maken (vraag me niet waarom), er was toen geen tijd meer voor een ondertiteling van de 2-disc. Dit is ook de rede dat sommige extra's er nu dubbel opzitten.

Britte
02-04-2003, 15:50
Weet er iemand of op de UK-versie ook Ndl subs zullen zitten?
Die heeft denk ik een heel andere cover dan deze funky groene....