PDA

Bekijk de volledige versie : thread wineendvd.nl verwijderd?



Gils
10-03-2003, 20:08
Is de thread wineendvd.nl verwijderd of verplaatst?

Ik kan hem nergens meer vinden.

Charley Baak
11-03-2003, 07:58
inderdaad, dat vroeg ik mij ook net af.... beetje vreemd

Eric van Ballegoie
11-03-2003, 08:21
Ik heb geen idee. Het is overigens niet de bedoeling om bij elke modereer-actie een nieuwe thread in dit deel van het forum op te starten.

Tijntje
11-03-2003, 09:12
Is de thread wineendvd.nl verwijderd of verplaatst?
Ik kan hem nergens meer vinden.
Ja ik zocht 'm ook al :(

Buscemi
11-03-2003, 09:24
Ik heb geen idee. Het is overigens niet de bedoeling om bij elke modereer-actie een nieuwe thread in dit deel van het forum op te starten.
Mia Culpa... :oops:

Bas de Jong
11-03-2003, 10:27
Ik heb geen idee. Het is overigens niet de bedoeling om bij elke modereer-actie een nieuwe thread in dit deel van het forum op te starten.

Maar als er zomaar onverklaarbare dingen gebeuren (want volgens mij worden andere modereer-acties niet met een eigen thread beloond) lijkt het me toch meer dan logisch dat er wat over gevraagd wordt hier?
Daar is dit forum toch voor?? :?

Rob Technoid
11-03-2003, 10:46
Waarom bekruipt mij het gevoel dat er bij de overgang naar het nieuwe forum er allerlei dingetjes verdwijnen?

Remco Out
11-03-2003, 11:12
Ja, zocht de thread wineendvd.nl net ook al, maar niet kunnen vinden. Eerder deze maand waren een aantal dingen van mijn persoonlijke instellingen ook weg, zoals mijn woonplaats.

Charley Baak
11-03-2003, 12:59
maar dus nog geen verklaring waarom deze (drukbezochte) thread verwijderd is???

Martin de Goeij
11-03-2003, 13:24
maar dus nog geen verklaring waarom deze (drukbezochte) thread verwijderd is???Kennelijk niet, of het zou moeten zijn dat de threadstarter de draad heeft verwijderd (dat is immers weer mogelijk) :roll: :idea: :roll:

Eric van Ballegoie
11-03-2003, 13:52
maar dus nog geen verklaring waarom deze (drukbezochte) thread verwijderd is???Kennelijk niet, of het zou moeten zijn dat de threadstarter de draad heeft verwijderd (dat is immers weer mogelijk) :roll: :idea: :roll: Dat zou eventueel kunnen, ik geloof niet dat iemand van het beheer de thread (moedwillig) heeft weggehaald, daar was volgens mij geen reden voor.

Tijntje
11-03-2003, 14:31
maar dus nog geen verklaring waarom deze (drukbezochte) thread verwijderd is???Kennelijk niet, of het zou moeten zijn dat de threadstarter de draad heeft verwijderd (dat is immers weer mogelijk) :roll: :idea: :roll:
Thread starter was Luther toch volgens mij?
Dus Luther, als je dit leest, heb je 'm inderdaad verwijderd? Verlos ons van dit tergende mysterie! :P

Charley Baak
11-03-2003, 15:32
Ik heb inmiddels een nieuwe draad aangemaakt. We kunnen dus in ieder geval doorgaan met posten :twisted: