PDA

Bekijk de volledige versie : Opmerkingen over het nieuwe forum - Deel 2



Koen Crijns
11-03-2003, 08:39
In deze thread kan er verder gediscussieerd worden over het nieuwe DVD.nl forum.

M Balje
11-03-2003, 10:01
Het probleem met de Sigs hoe staat het daar mee ?
Het zou meschien verlengd worden naar 300,maar moest bespreken worden met de rest van de Crue. (Kan me smilies niet op ja zetten,kan de Crue dat niet doen ?)

Trouwens Koen,meschien moet je alle resensie links ff na kijken,ben al een paar tegen gekomen die het niet meer deden. (vraag me niet meer welke,weet ik niet meer)

R. Schaap
11-03-2003, 12:22
En is alle lay out in de anouncements inmiddels gecorrigeerd zodat ze er weer goed uitzien?

Eric van Ballegoie
11-03-2003, 12:55
Ik zal de signaturelengte nu gelijk even naar 300 verlengen, en de announcements zal ik ook zsm allemaal nalopen!

Eric van Ballegoie
11-03-2003, 13:24
Signatures kunnen nu 300 tekens lang zijn en de announcements zijn aangepast.

PM
11-03-2003, 15:14
Kijk eens aan netjes.. snel!

M Balje
11-03-2003, 15:53
Bedankt.

Bas de Jong
11-03-2003, 21:20
Ik heb dus net mijn signature aangepast en het was nog niet goed. Dus ik verander hier en daar wat en om het aantal tekens te tellen zet ik mijn signature in Word. Volgens Word is mijn signature inclusief spaties 300 tekens lang. Wanneer ik de signature probeer op te slaan op het forum zegt die dat die te lang is!
Hoe kan dit?

Alex van den Berg
11-03-2003, 22:05
Kan me smilies niet op ja zetten,kan de Crue dat niet doen ?Misschien was iemand me voor, maar volgens de forum-administratie staan je smilies gewoon aan...

M Balje
11-03-2003, 23:57
Kan me smilies niet op ja zetten,kan de Crue dat niet doen ?Misschien was iemand me voor, maar volgens de forum-administratie staan je smilies gewoon aan...

Je loopt een beetje achter Alex,dat heeft Erik gedaan na dat ik Koen had gevraagd of er nog iets aangedaan zou worden aan de sigs zodat ik me smilies aan kon zetten of dat een van de Crue leden dat kon doen.

Aan de reactie van Erik weet ik dat..
Maar 300 blijkt nog te weinig te zijn,de [ en ] en = en dat soort tekens nemen veel ruimte in.


Signatures kunnen nu 300 tekens lang zijn en de announcements zijn aangepast.

Alex van den Berg
12-03-2003, 00:15
Je loopt een beetje achter AlexHeb ik de afgelopen tijd wel vaker last van... In ieder geval goed dat je je gevoelens weer kunt uiten... :lol:

dr. blood
12-03-2003, 18:46
Ziet er netjes uit, maar kan:
a) een optie als PM niet boven de berichten staan, dichter bij de naam van de schrijver = logischer (toch?);
b) de lijst met actieve theads van de dag niet terug. Was handig en veel bezocht door ondergetekende.

Bas de Jong
12-03-2003, 18:48
Ik heb dus net mijn signature aangepast en het was nog niet goed. Dus ik verander hier en daar wat en om het aantal tekens te tellen zet ik mijn signature in Word. Volgens Word is mijn signature inclusief spaties 300 tekens lang. Wanneer ik de signature probeer op te slaan op het forum zegt die dat die te lang is!
Hoe kan dit?
?

Richard B.
12-03-2003, 21:55
Ik weet niet of dit al eens eerder door iemand is opgenoemd maar ik mis in de zoekfunctie de mogelijkheid om alleen op een trefwoord in de titel te zoeken. Om heel eerlijk te zijn: ik mis dat *ontzettend* zelfs. Momenteel kan ik bijna niets meer terugvinden... :(

Lex v/d Moolen
12-03-2003, 22:03
Ik weet niet of dit al eens eerder door iemand is opgenoemd maar ik mis in de zoekfunctie de mogelijkheid om alleen op een trefwoord in de titel te zoeken. Om heel eerlijk te zijn: ik mis dat *ontzettend* zelfs. Momenteel kan ik bijna niets meer terugvinden... :(Had ik idd ook al in deel 1 opgemerkt.
Helaas is het niet mogelijk om in deze versie op die manier te zoeken... :(
En dat is een groot gemis want het is ondoenlijk om een thread terug te vinden waarvan je weet dat ie er is, maar door de vele zoekresultaten is het zoeken naar een speld in een hooiberg.

Bovendien resulteert het dus ook in dubbele threads :(

Bas de Jong
12-03-2003, 22:11
Ik weet niet of dit al eens eerder door iemand is opgenoemd maar ik mis in de zoekfunctie de mogelijkheid om alleen op een trefwoord in de titel te zoeken. Om heel eerlijk te zijn: ik mis dat *ontzettend* zelfs. Momenteel kan ik bijna niets meer terugvinden... :(Had ik idd ook al in deel 1 opgemerkt.
Helaas is het niet mogelijk om in deze versie op die manier te zoeken... :(
En dat is een groot gemis want het is ondoenlijk om een thread terug te vinden waarvan je weet dat ie er is, maar door de vele zoekresultaten is het zoeken naar een speld in een hooiberg.

Bovendien resulteert het dus ook in dubbele threads :(

Ik heb net even naar de phpBB database layout gekeken (heb hem hier op m'n PC staan) en het is in principe heel makkelijk om op die manier zoeken mogelijk te maken volgens mij...

Richard B.
12-03-2003, 22:17
Had ik idd ook al in deel 1 opgemerkt.
Helaas is het niet mogelijk om in deze versie op die manier te zoeken... :(
En dat is een groot gemis want het is ondoenlijk om een thread terug te vinden waarvan je weet dat ie er is, maar door de vele zoekresultaten is het zoeken naar een speld in een hooiberg.

Als het inderdaad niet mogelijk is, wat ik me als webdeveloper *eigenlijk* niet kan voorstellen, dan vind ik dat een grote verarming voor dit forum. Dan zal ik voortaan ook minder geneigd zijn om nog oude threads te gaan terugzoeken want dat kost me gewoon teveel tijd. :(

Lex v/d Moolen
12-03-2003, 22:21
Ik heb net even naar de phpBB database layout gekeken (heb hem hier op m'n PC staan) en het is in principe heel makkelijk om op die manier zoeken mogelijk te maken volgens mij...Dat mag je dan aan Eric van Ballegoie uitleggen, want volgens hem kom het niet. :confused:

Bas de Jong
12-03-2003, 23:27
Ik heb net even naar de phpBB database layout gekeken (heb hem hier op m'n PC staan) en het is in principe heel makkelijk om op die manier zoeken mogelijk te maken volgens mij...Dat mag je dan aan Eric van Ballegoie uitleggen, want volgens hem kom het niet. :confused:
Kwestie van een juiste MySQL query toepassen. Dat weet Leon echt wel. Er zal natuurlijk wat toegevoegd moeten worden aan de PHP code van de search pagina maar om nou te zeggen dat het echt grote wijzigingen zijn.
Ik denk dat het (kleine) beetje extra werk wel opweegt tegen de voordelen (minder dubbele posts dus minder werk voor de moderators en het scheelt weer met de database grootte).

P.S.
Ik heb net even naar de PHP code van de search pagina gekeken en ik kan me voorstellen dat Leon niet zoveel zin heeft om die nieuwe Search methode te programmeren... Waarom komt er niet gewoon een goed forum uit dat is geprogrammeerd met classes? Zou een stuk makkelijker zijn...

M Balje
13-03-2003, 10:09
Kreeg gisteren avond een mailtje in mijn mail box dat ik een Pm zou hebben en dat ik op een bepaalde link moest drukken.
Ik heb op die link gedrukt en word door geschakeld naar mijn pm mappen,maar geen mailtje tezien van 12 Maart,hoe kan dit ?

Alex van den Berg
13-03-2003, 14:16
Kreeg gisteren avond een mailtje in mijn mail box dat ik een Pm zou hebben en dat ik op een bepaalde link moest drukken.
Ik heb op die link gedrukt en word door geschakeld naar mijn pm mappen,maar geen mailtje tezien van 12 Maart,hoe kan dit ?Ik heb een vermoeden...

Op het moment dat je iemand een PM schrijft, komt dat bericht in je Outbox... waarna er een bericht aan de ontvanger wordt verstuurd.
Maar... Zolang het bericht in de outbox staat, kan de verzender het bericht nog annuleren (wissen), bijv. omdat hij/zij per ongeluk de PM-knop van de verkeerde persoon heeft geklikt...
Wanneer de ontvanger daarna gaat checken, blijkt er dus geen PM te zijn...

GrMnrGr
13-03-2003, 15:07
Aan de reactie van Erik weet ik dat..
Maar 300 blijkt nog te weinig te zijn,de [ en ] en = en dat soort tekens nemen veel ruimte in.


Signatures kunnen nu 300 tekens lang zijn en de announcements zijn aangepast.

Misschien een beetje offtopic maar ...

[ ] = nemen veel ruimte in? Kan iemand me dit uitleggen?

(PS vind het forum wel ok zoals het nu is, goeie upgrade :) )

Bas de Jong
13-03-2003, 20:54
Aan de reactie van Erik weet ik dat..
Maar 300 blijkt nog te weinig te zijn,de [ en ] en = en dat soort tekens nemen veel ruimte in.


Signatures kunnen nu 300 tekens lang zijn en de announcements zijn aangepast.

Misschien een beetje offtopic maar ...

[ ] = nemen veel ruimte in? Kan iemand me dit uitleggen?

(PS vind het forum wel ok zoals het nu is, goeie upgrade :) )
Hij bedoelt de BBCode. Die neemt veel ruimte in. Je kunt je signature niet meer mooi opmaken met kleur en zo. Links toevoegen gaat ook niet zo makkelijk meer vanwege de lengte ervan.

Jaded
14-03-2003, 07:38
Als ik soms op het forum kom zie ik dat alle icoontjes als gelezen staan gemarkeerd, terwijl dat zeker zo niet is.
Dit is best irritant.

Jaded
14-03-2003, 10:29
AAAAAAAAAARRRRRGGGGHHHHH!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :!: :!:

Zit ik hier net een volledig filmweekoverzicht in te typen --> Invalid_Session.

Alles kwijt.

Is een bekend probleem, is de oplossing ook al bekend?

Mark de Jong
14-03-2003, 10:44
Signatures kunnen nu 300 tekens lang zijn en de announcements zijn aangepast.

Hmpf... nog steeds te weinig. Maar dat was denk ik al enkele keren aangegeven...

Mark de Jong
14-03-2003, 10:50
Oh, en inderdaad, e-mails verzenden lukt niet. Invalid Session.

Eric van Ballegoie
14-03-2003, 11:50
Als ik soms op het forum kom zie ik dat alle icoontjes als gelezen staan gemarkeerd, terwijl dat zeker zo niet is.
Dit is best irritant. Dat zal aan je cookie instellingen liggen denk ik, ik heb daar zelf nooit last van. Je moet ervoor zorgen dat je PC cookies accepteerd, anders werkt een groot deel van de site inderdaad niet goed.

Enzo
14-03-2003, 23:52
hallo allemaal,

kunnen jullie mij uitleggen wat nou al die spoilers in diverse berichten zijn???

af en toe zie ik ineens SPOILER staan!!! wat betekend dit?

René Groen
14-03-2003, 23:53
Een spoiler is een om aan te geven dat een tekst stukjes kan bevatten die al delen van het verhaal prijsgeven. Het is dus raadzaam om dit niet te lezen als je de film in kwestie nog niet hebt gezien.

Enzo
15-03-2003, 09:28
Een spoiler is een om aan te geven dat een tekst stukjes kan bevatten die al delen van het verhaal prijsgeven. Het is dus raadzaam om dit niet te lezen als je de film in kwestie nog niet hebt gezien.

aha! dat is dus nu duidelijk.. bedankt René
:wink:

R. Schaap
16-03-2003, 10:50
AAAAAAAAAARRRRRGGGGHHHHH!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :!: :!:

Zit ik hier net een volledig filmweekoverzicht in te typen --> Invalid_Session.

Alles kwijt.

Is een bekend probleem, is de oplossing ook al bekend?

Ik heb het ook eens gehad, dat komt omdat we dan te lang doen over het intikken van onze post. Is er een tijdslimiet? Zoja, kan die weg? Graag!!

Oplossing als het je overkomt: Gewoon op de back knop van explorer drukken en je ziet je tekst weer. Tekst kopieren en plakken in een nieuwe post en klaar is Kees!

Jaded
16-03-2003, 10:57
Oplossing als het je overkomt: Gewoon op de back knop van explorer drukken en je ziet je tekst weer. Tekst kopieren en plakken in een nieuwe post en klaar is Kees!
Dan krijg ik altijd alleen de gequote tekst, mijn eigen ingave is volledig weg...

Lex v/d Moolen
16-03-2003, 11:11
Kwestie van een juiste MySQL query toepassen. Dat weet Leon echt wel. Er zal natuurlijk wat toegevoegd moeten worden aan de PHP code van de search pagina maar om nou te zeggen dat het echt grote wijzigingen zijn.
Ik denk dat het (kleine) beetje extra werk wel opweegt tegen de voordelen (minder dubbele posts dus minder werk voor de moderators en het scheelt weer met de database grootte).

P.S.
Ik heb net even naar de PHP code van de search pagina gekeken en ik kan me voorstellen dat Leon niet zoveel zin heeft om die nieuwe Search methode te programmeren... Waarom komt er niet gewoon een goed forum uit dat is geprogrammeerd met classes? Zou een stuk makkelijker zijn...
Nog geen reactie van de crew, zal wel te ingewikkeld zijn :?:

Richard B.
16-03-2003, 21:41
Kwestie van een juiste MySQL query toepassen. Dat weet Leon echt wel. Er zal natuurlijk wat toegevoegd moeten worden aan de PHP code van de search pagina maar om nou te zeggen dat het echt grote wijzigingen zijn.
Ik denk dat het (kleine) beetje extra werk wel opweegt tegen de voordelen (minder dubbele posts dus minder werk voor de moderators en het scheelt weer met de database grootte).

P.S.
Ik heb net even naar de PHP code van de search pagina gekeken en ik kan me voorstellen dat Leon niet zoveel zin heeft om die nieuwe Search methode te programmeren... Waarom komt er niet gewoon een goed forum uit dat is geprogrammeerd met classes? Zou een stuk makkelijker zijn...
Nog geen reactie van de crew, zal wel te ingewikkeld zijn :?:

Ik hoop toch echt dat er ter zijner tijd een oplossing voor komt want het is erg onpraktisch om maar zo beperkt te kunnen zoeken. Ik ben benieuwd.

Jaded
16-03-2003, 22:12
Als ik soms op het forum kom zie ik dat alle icoontjes als gelezen staan gemarkeerd, terwijl dat zeker zo niet is.
Dit is best irritant. Dat zal aan je cookie instellingen liggen denk ik, ik heb daar zelf nooit last van. Je moet ervoor zorgen dat je PC cookies accepteerd, anders werkt een groot deel van de site inderdaad niet goed.
Daar ligt het niet aan.
Maar ik heb voor alle zekerheid bij mijn instellingen gezet dat hij de coockies van dvd.nl zonder zagen moet aannemen. Daarna viel het nog voor.

Toch dank voor de raad.

Koen Crijns
17-03-2003, 15:16
Ik hoop toch echt dat er ter zijner tijd een oplossing voor komt want het is erg onpraktisch om maar zo beperkt te kunnen zoeken. Ik ben benieuwd.

Ik ben inmiddels al op zoek gegaan, maar een phpBB mod hiervoor heb ik nog niet kunnen vinden. Wellicht dat we het een keer zelf kunnen programmeren, maar op dit moment staan er nog een aantal andere dingen op Leons TODO-list. To be continued... ;)

Kasper P.
17-03-2003, 17:54
K heb deze vraag al gesteld maar blijven in de toekomst nou de general-posts meetellen?

Eric van Ballegoie
18-03-2003, 07:30
Het niet-meetellen van posts in een bepaald deel van het forum is met deze software niet mogelijk. Dat betekend dus dat General Chat voorlopig gewoon blijft meetellen.

Lex v/d Moolen
18-03-2003, 17:01
Ik hoop toch echt dat er ter zijner tijd een oplossing voor komt want het is erg onpraktisch om maar zo beperkt te kunnen zoeken. Ik ben benieuwd.

Ik ben inmiddels al op zoek gegaan, maar een phpBB mod hiervoor heb ik nog niet kunnen vinden. Wellicht dat we het een keer zelf kunnen programmeren, maar op dit moment staan er nog een aantal andere dingen op Leons TODO-list. To be continued... ;)Ok, we wachten met belangstelling af :wink:

Richard B.
30-03-2003, 22:40
Als vervolg op de zoek-discussie: ik merk nu al dat er duidelijk minder strak omgegaan wordt met het terugzoeken van oude threads. Ik kijk altijd met extra aandacht naar threads over Disney en ik zie dat het aantal daarvan flink gestegen is t.o.v. voor de migratie. Ook bij andere onderwerpen lijkt dat op te treden. Daarbij kan ik mensen niet meer wijzen op oudere threads omdat ik ze simpelweg niet meer terug kan vinden! Ik hoop dat er op termijn toch een soort oplossing voor gevonden wordt want de overzichtelijkheid van de forums gaat achteruit zo.

skin
03-04-2003, 16:04
Quote: Zoals Alexander ook al zei: in het General Chat forum staat inmiddels een prima functionerende tussen-oplossing beschreven. We hebben inmiddels een attachment-modification voor phpBB gevonden, maar die is helaas niet in 5 min. geïnstalleerd. Nog even geduld daarvoor dus.
_________________
Koen Crijns, DVD.nl

dag crew ik kom nog even zeiken, we zijn nu 5 / 6 weken verder en het is nog steeds janken daar bij de spelletjes, die mod is nog steeds niet geinstalleerd? oke, oke, met een grote lastige omweg is het nog wel te doen om een picje te plaatsen maar het blijft gewoon k lote, volgens mij ben ik niet de enige met een dergelijke mening, is het de bedoeling dat het spelletjesgedeelte een zachte dood sterft? dan is dit DE weg.

een zwaar teleurgestelde gebruiker

Eric van Ballegoie
04-04-2003, 08:47
dag crew ik kom nog even zeiken, we zijn nu 5 / 6 weken verder en het is nog steeds janken daar bij de spelletjes, die mod is nog steeds niet geinstalleerd? Er is geen mod voorhanden, anders hadden we deze zeker geinstalleerd.


oke, oke, met een grote lastige omweg is het nog wel te doen om een picje te plaatsen maar het blijft gewoon k lote, volgens mij ben ik niet de enige met een dergelijke mening, is het de bedoeling dat het spelletjesgedeelte een zachte dood sterft? dan is dit DE weg.

een zwaar teleurgestelde gebruikerTen eerste hebben wij de 'plaatjes-spelletjes' nooit in het leven geroepen en ten tweede is dat ook zeker niet het doel van dit forum. Het is echter niet ons moedwillige doel om de spelletjes de nek om te draaien. Maar het heeft zoals je wellicht begrijpt ook geen prioriteit om er veel tijd in te stoppen om er oplossingen voor te vinden.
Onze programmeur, Leon, is momenteel keihard bezig om iets anders voor DVD.nl te doen, iets wat in onze ogen veel belangrijker is.

skin
04-04-2003, 11:34
Er is geen mod voorhanden, anders hadden we deze zeker geinstalleerd.

Ten eerste hebben wij de 'plaatjes-spelletjes' nooit in het leven geroepen

en ten tweede is dat ook zeker niet het doel van dit forum.

Het is echter niet ons moedwillige doel om de spelletjes de nek om te draaien.

Maar het heeft zoals je wellicht begrijpt ook geen prioriteit om er veel tijd in te stoppen om er oplossingen voor te vinden.

Onze programmeur, Leon, is momenteel keihard bezig om iets anders voor DVD.nl te doen, iets wat in onze ogen veel belangrijker is.

- geen mod?, oh dacht dat koen Crijns had gezegd van wel.

- als de gebruikers dat zelf in het leven geholpen hebben is daar blijkbaar behoefte aan.

- wat is het doel van dvd.nl? ik kon het niet zo 123 ergens vinden

- gelukkig

- heb ik toch wat moeite mee om dat te begrijpen (zoals je al gemerkt hebt :wink: ), het klinkt niet echt gebruikers/klant vriendelijk.

- belangrijker dan 1 v/d meest populaire threads? (althans, vroeger wel)


enne, voor de andere gebruikers: ben ik nou echt de enige die het erg jammer vindt dat de spelletjes zo gebruiksonvriendelijk geworden zijn?

Eric van Ballegoie
04-04-2003, 11:42
Het doel van DVD.nl is in ieder geval niet primair om spelletjes te spelen die eigenlijk niets met het medium DVD te maken hebben. Ik ga hier verder niet over in discussie maar naar onze mening is dat niet het hoofddoel van deze site (voorzichtig uitgedrukt).

Een aantal zaken zijn niet (goed) mogelijk met het nieuwe forum, wij vinden dat ook vervelend en proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Voor nu ziet het er echter naar uit dat we een update van de software moeten afwachten, de komende versie zal de functionaliteit van het forum uitbreiden. Zodra de nieuwe versie beschikbaar komt zullen we deze met prioriteit installeren, tot die tijd zal er waarschijnlijk niet heel veel aan de mogelijkheden van het forum toegevoegd worden.

skin
04-04-2003, 13:25
bedankt, jammer, doei

Jelger
04-04-2003, 16:11
Kunnen jullie mij misschien de reden vertellen waarom de twee plaatjes in mijn signature verwijderd zijn? Goed plaatjes mogen niet, maar deze waren erg onopvallend en hadden bovendien nog een doel ook. Ik heb hier wel signatures met 10 verschillende kleuren gezien die heel wat opvallender waren. Beetje kinderachtig vind ik het dus. Wil iemand hierop een reactie geven?

Nathan Strik
04-04-2003, 17:06
Kunnen jullie mij misschien de reden vertellen waarom de twee plaatjes in mijn signature verwijderd zijn? Goed plaatjes mogen niet, maar deze waren erg onopvallend en hadden bovendien nog een doel ook.
Ik vond jouw plaatjes (die smileys met die bordjes toch?) ook wel leuk. Maar ik denk dat dit weer zo´n typisch geval is van "regels zijn regels". Helaas, ik vond de plaatjes wel leuk. ;)

Jelger
04-04-2003, 18:29
Ik vond jouw plaatjes (die smileys met die bordjes toch?) ook wel leuk. Maar ik denk dat dit weer zo´n typisch geval is van "regels zijn regels". Helaas, ik vond de plaatjes wel leuk. ;)

Die plaatjes ja ;) Ze leken me niet bepaald hinderlijk in elk geval, maar het zal inderdaad wel met de regels te maken hebben. Toch hoor ik nog graag een reactie van degene die ze verwijderd heeft.

Luther Hartog
05-04-2003, 02:31
Kunnen jullie mij misschien de reden vertellen waarom de twee plaatjes in mijn signature verwijderd zijn? Goed plaatjes mogen niet, maar deze waren erg onopvallend en hadden bovendien nog een doel ook.
Ik vond jouw plaatjes (die smileys met die bordjes toch?) ook wel leuk. Maar ik denk dat dit weer zo´n typisch geval is van "regels zijn regels". Helaas, ik vond de plaatjes wel leuk. ;)Ik vond dat het nog best lang geduurd heeft voordat ze weggingen. Ik had er geen last van, maar goed...die van mij werd ook weggehaald, maakt niet uit of het klein of groot is...er mogen gewoon geen plaatjes in de signature :(

Alexander de Mol
05-04-2003, 10:54
Toch hoor ik nog graag een reactie van degene die ze verwijderd heeft.Wat maakt dat uit? De regels worden in dat opzicht zwart-wit geinterpreteerd. Degene die de plaatjes heeft gewijzigd zal daarom hetzelfde verklaren. Voegt niet zoveel toe dus. :)
Waren wel leuke subtiele plaatjes inderdaad.

Jelger
05-04-2003, 11:03
Wat maakt dat uit? De regels worden in dat opzicht zwart-wit geinterpreteerd. Degene die de plaatjes heeft gewijzigd zal daarom hetzelfde verklaren. Voegt niet zoveel toe dus. :)
Waren wel leuke subtiele plaatjes inderdaad.

Ja, je hebt wel gelijk, maar ik vind dat er een verschil zit tussen of iemand een enorme opvallende afbeelding in zijn signature zet die slechts als decoratie dient, of twee kleine plaatjes die niemand geirriteerd zullen hebben, nauwelijks tijd kosten om te laden en ook nog een doel hebben.

Maar ja, daar zal dan wel geen onderscheid in gemaakt kunnen worden, jammer :roll:

Eric van Ballegoie
05-04-2003, 11:27
Ik heb jouw signature afbeeldingen weggehaald, en inderdaad simpelweg omdat we niet 1 iemand wel toestemming kunnen geven en de rest niet. Ik vond ze zelf ook niet storend, maar als jij het mag komt er geheid iemand die net iets verder gaat en dan breekt de discussie los.

Jelger
05-04-2003, 13:18
Ik heb jouw signature afbeeldingen weggehaald, en inderdaad simpelweg omdat we niet 1 iemand wel toestemming kunnen geven en de rest niet. Ik vond ze zelf ook niet storend, maar als jij het mag komt er geheid iemand die net iets verder gaat en dan breekt de discussie los.

Jammer dat het zo moet, maar er zit wel wat in.

Eddy
06-04-2003, 21:15
Ik heb ergens op het forum gelezen dat het ook bij een aantal andere leden voor is gekomen, maar ook bij mij komt het voor dat ik op een gegeven moment geen mail krijg als er een nieuwe post verschijnt in een thread waar ik mij op geabonneerd heb. Als ik naar de bewuste thread ga dan zie ik dat ik onderin de mogelijkheid krijg om te kiezen voor "watch this topic for replies". Daarmee lijkt het alsof toch op de één of andere manier de thread niet meer in mijn pakket zit. Is er een beperkte hoeveelheid threads waar je je op kan abonneren of krijg je maar een beperkt aantal updatemailtjes per abonnement? Het gaat trouwens om verschillende threads waarbij dit gebeurt. Het is ook paar keer gebeurt nadat de titel van de thread was veranderd (zoals bij Verkoop als de koop is gedaan en de threadstarter dat aangeeft in de titel), maar ook bij andere threads waar de titel hetzelfde blijft.

Jaded
10-04-2003, 18:08
De laatste dagen moet ik elke keer weer inloggen als ik op de site kom.
Dus elke keer ik de site opnieuw open ... ettelijke keren per dag dus.

Hebben anderen dit ook?

Hennie
10-04-2003, 18:13
nee geen last van ik zou de cookies eens een keer weggooien en dan opnieuw dan zou het moeten werken

Herjan
10-04-2003, 19:29
Ik heb er inderdaad ook even last van gehad een paar dagen terug, maar nu al een paar dagen geen enkel probleem. Zal wel een tijdelijk iets zijn geweest...

René Groen
10-04-2003, 19:33
De laatste dagen moet ik elke keer weer inloggen als ik op de site kom.
Dus elke keer ik de site opnieuw open ... ettelijke keren per dag dus.

Hebben anderen dit ook?

Wel gehad, nu al even geen last meer van gehad.

Ernest Hamstra
16-04-2003, 16:42
Is er al enig zicht op wanneer het 'invalid_session' e-mailprobleem is opgelost?

Bordeaux
17-04-2003, 01:15
Heb zelfde probleem als Jaded met icoontjes die ineens op gelezen staan, erg vervelend.
Komt vooral voor als ik vanuit mijn yahoo mailbox verschillende directe links open, bij de 2e of 3e staat ineens alles op gelezen.
Overigens komt dit ook voor als ik meerdere explorer schermen open heb staan met totaal andere sites.

Verder nog een vraag (weet niet of hier juiste plek is) maar ik krijg op geen mogelijk html in mijn posts / onderschrift.

in mijn profiel staat het volgende;

Onderschrift:
HTML is UIT
BBCode is UIT
Smilies staan AAN
---> die html kan ik niet aan zetten

Gebruik altijd HTML: Ja Nee
(staat op ja)
--->
echter als ik bijv. een quote doe, dan plakt hij de hele quote als tekst.

enige idee wat ik daar fout in gedaan heb ?

thanks

Tim

Bas de Jong
17-04-2003, 09:46
Bordeaux,

De quote functie maakt gebruik van BBCode. Probeer dat eens aan te zetten in je profiel, misschien werkt het dan :)

Eric van Ballegoie
17-04-2003, 09:53
HTML is niet toegestaan in posts, dus het klopt dat dat inderdaad niet kan. BB-code is wel toegestaan en kan dus gebruikt worden.

Wat betreft inlogproblemen waarbij je elke keer opnieuw moet inloggen:

Dit probleem lijkt zich voor te doen als je zowel de url http://www.dvd.nl als de url http://dvd.nl hebt bezocht. We zijn bezig om dit op te lossen, maar een goede manier om het probleem te omzijlen is om gewoon altijd de 'www' versie (http://www.dvd.nl) te gebruiken, ook bij het maken van links in forumposts, zodat dit probleem vermeden wordt.

Heb je momenteel last van het inlogproleem dan is de enige oplossing voor het op dit moment om al je cookies te verwijderen en dan opnieuw in te loggen, en vervolgens alleen we 'www' variant te gebruiken.

Bordeaux
17-04-2003, 15:52
Bordeaux,

De quote functie maakt gebruik van BBCode. Probeer dat eens aan te zetten in je profiel, misschien werkt het dan :)

check

Bas de Jong
22-04-2003, 13:48
Nadat ik (en van Pat weet ik ook dat die dit probleem heeft) op een DVD heb gestemd staat er bij Aantal stemmen tot nu toe: nog steeds 0 stemmen. Dit lijkt mij niet juist ;)

Ernest Hamstra
23-04-2003, 23:08
Is er al enig zicht op wanneer het 'invalid_session' e-mailprobleem is opgelost?

:?:

Eric van Ballegoie
24-04-2003, 07:20
Op het moment dat er problemen opgelost zijn laten we het weten, en dat is dus helaas nog niet het geval.

Obi-Wan Kenobi
26-04-2003, 12:54
Welk programma wordt voor dit forum gebruikt??

Jaded
26-04-2003, 12:57
Welk programma wordt voor dit forum gebruikt??
phpbb (http://www.phpbb.com/)

Rochan
02-05-2003, 22:47
Ligt het nou aan mij, maar volgens mij is er weer het een ander veranderd. De beginpagina van dvd.nl. Klopt dit :?: :confused:

Ernest Hamstra
02-05-2003, 22:49
Ligt het nou aan mij, maar volgens mij is er weer het een ander veranderd. De beginpagina van dvd.nl. Klopt dit :?: :confused:

Ja (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13736) :lol:

Nathan Strik
02-05-2003, 23:05
Ligt het nou aan mij, maar volgens mij is er weer het een ander veranderd. De beginpagina van dvd.nl. Klopt dit :?: :confused:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13736 ;)

Eric van Ballegoie
02-05-2003, 23:07
Op en aanmerkingen over de nieuwe site kunnen in de door Nathan aangegeven thread, deze sluit ik (tijdelijk) voor de overzichtelijkheid.