PDA

Bekijk de volledige versie : Liever Verliefd: ga je hem zien



AlexandervanDongen
12-03-2003, 13:53
Ik ben beniewd of het de DVD.nl-ers trekt om Liever Verliefd te gaan zien.

Je hebt namelijk duidelijk voor en tegenstanders van Nederlandse films en ook van films die romantisch-komedisch zijn.

Mij spreekt de film wel aan omdat hij volgens het Amerikaanse concept schijnt te zijn gemaakt. Lekker verhaal dus, wat er goed uitziet. (Nederland moet zich namelijk voor zijn populairiteit losmaken van de ranzige seksscenes en het "Literatuurgehalte")

Betamax
12-03-2003, 14:31
Doe mij maar bij degene die het een *** film vinden

Pierre
12-03-2003, 14:33
Al mag ik voor niets, dan wil ik nog niet.

Anne Bijlsma
12-03-2003, 14:33
Ik vind dit soort films altijd wel leuk om een keer te kijken!!

Of ik 'm later op DVD ga kopen, nee, dat niet ;) (of misschien wel, als die echt goed is)

Richard B.
13-03-2003, 12:47
De trailer zag er vreselijk uit. Ik bestempel niet snel films als 'vrouwenfilms' maar dit is een echte 'vrouwenfilm'. Costa of Volle Maan lijken me beter 'overleefbaar' dan deze. ;)

Pim v. Bree
13-03-2003, 13:08
Mij moeten ze er geld bij geven om naar die film te gaan. ;)

pavko
13-03-2003, 13:35
Ik zie hem wel een keer wanneer ie wordt uitgezonden op TV ofzo.

Typisch zo'n film waar ik geen euro aan vuil wil maken.

Marcel den Haan
13-03-2003, 19:14
Zat ook ff ene speciaal te kijken over die verschrikkelijke gave wreede coole te gekke flitsende SE van Volle Maan(NOT) en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.
Snap dat echt niet, ennuh die Liever Verliefde ga ik nog niet heen als ik geld toe krijg (onder de 20 euro :wink: )

Richard B.
13-03-2003, 20:42
Zat ook ff ene speciaal te kijken over die verschrikkelijke gave wreede coole te gekke flitsende SE van Volle Maan(NOT) en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.
Snap dat echt niet, ennuh die Liever Verliefde ga ik nog niet heen als ik geld toe krijg (onder de 20 euro :wink: )

Als ze meer dan 50 euro gaan betalen dan wil ik er nog wel over nadenken. Kan ik weer leuke dvd-tjes van kopen... ;)

Caledonians
13-03-2003, 20:55
Ik hou ook absoluut niet van die Nederlandse films zoals Costa, Volle Maan en nu Liever Verliefd. Mij moeten ze ook geld toe stoppen wil ik overwegen er heen te gaan hehe...

Richard B.
13-03-2003, 21:07
Ik hou ook absoluut niet van die Nederlandse films zoals Costa, Volle Maan en nu Liever Verliefd. Mij moeten ze ook geld toe stoppen wil ik overwegen er heen te gaan hehe...

Er zijn best wel goeie Nederlandse films die ik iedereen aan kan raden hoor (Spoorloos, De grot, Soldaat van Oranje, De Aanslag etc. etc) maar dit is er gewoon *niet* eentje van.

bart1971
13-03-2003, 21:18
Ik heb er niet veel van gezien maar wat ik ervan gezien heb sprak mij totaal niet aan.
Nee, geef mij dan maar Wat Zien Ik?

Caledonians
13-03-2003, 21:20
Er zijn best wel goeie Nederlandse films die ik iedereen aan kan raden hoor (Spoorloos, De grot, Soldaat van Oranje, De Aanslag etc. etc) maar dit is er gewoon *niet* eentje van.

Ik bedoelde ook niet te zeggen dat Nederlandse films in het algemeen niet goed zijn daarom zei ik ook "zoals" en gaf ik de voorbeelden Costa, Volle Maan en nu Liever Verliefd. Maar die films die jij nu op noemt zoals Soldaat van Oranje en De Aanslag vind ik inderdaad ook hele goede Nederlandse films!

Mark de Jong
13-03-2003, 21:53
Nee, ben absoluut geen fan van Nederlandse films...

Joost v.d. Ham
13-03-2003, 22:16
Nee, lijkt ook mij helemaal niets.

Rob P.
13-03-2003, 22:50
...en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.


Dat gebeurt trouwens bij 90% van alle films die er wereldwijd gemaakt worden, tenzij ze volgens Dogma-achtige pricipiele regels gemaakt zijn.

Maar deze film? Chris Zegers?? Johan Nijenhuis?? Ik weet genoeg..Niks voor mij! :evil: :lol:

Marcel den Haan
14-03-2003, 08:08
...en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.


Dat gebeurt trouwens bij 90% van alle films die er wereldwijd gemaakt worden, tenzij ze volgens Dogma-achtige pricipiele regels gemaakt zijn.


Is dat zo ? Valt me nooit op eigenlijk, alleen bij nederlandse films, een wat dof geluid als ze praten zonder omgevingsgeluiden.

Richard B.
14-03-2003, 12:17
...en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.


Dat gebeurt trouwens bij 90% van alle films die er wereldwijd gemaakt worden, tenzij ze volgens Dogma-achtige pricipiele regels gemaakt zijn.

Ja, maar bij Nederlandse films is dat altijd zo opvallend duidelijk. Heel raar is dat maar de nasynchronisatie van de gemiddelde Hollywoodfilm is meestal tig keer beter.

Tom Rood
14-03-2003, 12:23
Ik heb nederlandse films nooit echt boeiend kunnen vinden...van de gene die ik gezien heb ..weet ik de titel niet eens meer.. :?

Dus misschien huur ik hem wel.. maar mezelf kenende wacht ik wel tot ie op tv komt en ik perongeluk niks te doen heb.. :lol:

Rob P.
14-03-2003, 17:11
...en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.


Dat gebeurt trouwens bij 90% van alle films die er wereldwijd gemaakt worden, tenzij ze volgens Dogma-achtige pricipiele regels gemaakt zijn.

Ja, maar bij Nederlandse films is dat altijd zo opvallend duidelijk. Heel raar is dat maar de nasynchronisatie van de gemiddelde Hollywoodfilm is meestal tig keer beter.

Ja, klopt idd. In Nederland hebben ze deze techniek nog niet helemaal onder de knie.. :D

MarcoV
14-03-2003, 17:34
Niet kijken voor mij...de recensie in het AD was volkomen duidelijk, als ik al twijfels had :wink:

P@rick
14-03-2003, 18:53
Ik vind nederlandse films gemmiddeld genomen verschrikkelijk. Nu ben ik deze week naar de sneak preview geweest in de bioscoop en welke film draaide er...? Ik had echt zo iets van aaarrrgggghhhh shit, maar ben toch maar blijven zitten. Achteraf vond ik de film 100% meevallen (voor een nederlandse film :wink: ).

Sander Haarmans
14-03-2003, 18:56
Ik ga deze K*T film zeker NIET zien :?

Fokkeyou
15-03-2003, 12:25
Misschien dat ik er heen ga in de bios, het moet wel een leuke film zijn, en als een van de weinigen in dit land heb ik nog hoop dat het goed komt met de nederlandse film...

Bob Bakker
15-03-2003, 12:46
Dit zijn films voor mensen die niet van films houden.

Elaine
18-03-2003, 15:06
Een woord volstaat voor mij -> NEE

Ik ga hem niet zien net zoals Costa Volle Maan (en Titanic)
Zum kotzen

Remco Out
18-03-2003, 15:26
Liever niet!!

Art
19-03-2003, 11:59
Ik hem de film gezien en moet zeggen dat het eerste deel wel vermakelijk was maar de film ontspoorde naar het einde toe :?

Hilde
19-03-2003, 12:06
Ik hou niet zo van romatische komedies

Hanna
21-03-2003, 15:29
ik ga hem wel zien.
ik hou van 'vrouwen'films, zoals het hier weer zo sympathiek wordt gezegd.. :roll:
ik hou van romantische komedies
en ik hou van naakte chris zegers'... ;)

Luther Hartog
21-03-2003, 15:35
Een vriendin van me heeft hem gezien en die vond het de slechtste Nederlandse film die ze tot nu gezien heeft :)

Als ik zoiets hoor dan hoeft het van mij al niet meer.

seetie
21-03-2003, 15:42
Ik sla ff over denk ik. Trouwens, zou Chris Zegers die wenkbrauwen van Bert uit Sesamstraat hebben geleend? :lol:

starbuck
22-03-2003, 15:47
tjonge, ben 1 van de weinige die hem wel wil zien.

Reden: de namen op de soundtrack bracht mij in een melancholieke bui, ik ben ook waarschijnlijk de doelgroep wat leeftijd aangaat, mijn puberpiek lag immers in de jaren tachtig :D

Maar het wordt waarschijnlijk geen aanschaf...ik heb ook mijn grenzen.