PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Covers



__GTR_MaSTeR__
12-03-2003, 17:57
Mense kan iemand mij HELPEN ik ben op zoek naar de nieuwste DVD Covers van de nieuwste films wie kan er mijn HELPEN............

:) :)

Hilde
12-03-2003, 18:05
Kijk eens op www.cd-hoesjes.nl
Daar vind je ook DVDcovers, alleen er hapert af en toe nog iets bij het downloaden van afbeeldingen op die site

__GTR_MaSTeR__
12-03-2003, 21:09
Bedank..................Hé...... :) :) :)

Gollem
14-12-2003, 10:53
Kijk eens op www.envicobvba.be, daar staan alle recente covers, tot en met januari 2004

Tom van den Hout
14-12-2003, 11:42
www.dvdcoverart.com

master-mc
14-12-2003, 11:53
Kijk eens op www.cdcovers.cc.
Daar moet je denk haast zeker iets kunnen vinden.

Lesley
14-12-2003, 13:36
ben op zoek naar de nieuwste DVD Covers van de nieuwste films[/b]
Toch niet stiekem DVD's aan t downloaden hè ;)

Richard B.
14-12-2003, 14:25
ben op zoek naar de nieuwste DVD Covers van de nieuwste films[/b]
Toch niet stiekem DVD's aan t downloaden hè ;)
Doe eens een gok.

Dit soort threads zijn niet toegestaan op dit forum en members zouden beter moeten weten om dit soort vragen te gaan beantwoorden. :(

Lesley
14-12-2003, 16:05
Doe eens een gok.
idd,
Dik vet hangslotje misschien :D

René Groen
14-12-2003, 16:13
Ik heb laatst gehoord dat wanneer je (nieuwe) DVD's in de winkel kocht dat je het hoesje er dan gratis bij kreeg.

Niet verder vertellen hoor, ons geheimpje.

Richard B.
14-12-2003, 16:20
Ik heb laatst gehoord dat wanneer je (nieuwe) DVD's in de winkel kocht dat je het hoesje er dan gratis bij kreeg.

Niet verder vertellen hoor, ons geheimpje.
HE? Mij laten ze er steeds apart voor bijbetalen!! :x ;)

Gollem
14-12-2003, 19:01
www.dvdcoverart.com

Daar vind je de engelstalige covers, de beneluxcovers zijn dikwijls totaal anders

Rob Eric Blank
18-12-2003, 08:50
Al zie je wat voor covers mensen thuis Photoshoppen, echt HEEL mooi art werk!!!
Oja ik denk dat mensen inderdaad DVD's kopieren, wat overigens legaal is (indien voor eigen gebruik).

Tommy L
18-12-2003, 09:06
Ga eens naar: http://www.mi-amigo.com/

Pietse
18-12-2003, 09:43
Dit soort threads zijn niet toegestaan op dit forum en members zouden beter moeten weten om dit soort vragen te gaan beantwoorden.


Ah gossie onze moraalridder.

Coen Vermeer
18-12-2003, 10:05
Dit soort threads zijn niet toegestaan op dit forum en members zouden beter moeten weten om dit soort vragen te gaan beantwoorden.


Ah gossie onze moraalridder.

niks moraalridder hij heeft gelijk! Gewoon netjes kopen die handel en geen discussies.

Azazel
18-12-2003, 10:14
In de winkel het origineel kopen is een goed uitgangspunt. Aan de andere kant worden er veel te hoge prijzen voor dvds gevraagd. Piraterij zal de markt duidelijk maken dat consumenten niet wensen te worden afgelegd. Dilemma's, dilemma's, dilemma's :roll:

Albert Kostwinder
18-12-2003, 10:17
Dit soort threads zijn niet toegestaan op dit forum en members zouden beter moeten weten om dit soort vragen te gaan beantwoorden.


Ah gossie onze moraalridder.

niks moraalridder hij heeft gelijk! Gewoon netjes kopen die handel en geen discussies.

Helemaal mee eens, maar je mag best een ander hoesje voor je gekochte dvd downloaden en uitprinten. Sommige r1 hoesjes vind ik minder dan r2 en dan is het wel handig.....

Christiaan Sauer
18-12-2003, 10:22
al die copiers zorgen ervoor dat eerlijke mensen geen of een marginaal kleine kans hebben dat de prijzen eens fatsoenlijk naar beneden zullen gaan.
Daar kan ik mij persoonlijk nogal aan storen (en ja: ook mijn cd's koop ik tegenwooridg (dat eerlijkheids halve erbij) gewoon in de winkel 8))

Coen Vermeer
18-12-2003, 10:32
Dit soort threads zijn niet toegestaan op dit forum en members zouden beter moeten weten om dit soort vragen te gaan beantwoorden.


Ah gossie onze moraalridder.

niks moraalridder hij heeft gelijk! Gewoon netjes kopen die handel en geen discussies.

Helemaal mee eens, maar je mag best een ander hoesje voor je gekochte dvd downloaden en uitprinten. Sommige r1 hoesjes vind ik minder dan r2 en dan is het wel handig.....

ook daar ben ik het mee eens. En het is goed materiaal om je eigen covers mee te maken. Maar ik heb zo het voorgevoel dat dat niet het uitgangspunt van de topicstarter is.

Wazige
18-12-2003, 10:54
www.dvdcoverart.com

Daar vind je de engelstalige covers, de beneluxcovers zijn dikwijls totaal anders

Hier vind je allerlei covers, die door mensen zelf zijn gemaakt....

Wazige
18-12-2003, 10:56
Kijk eens op www.envicobvba.be, daar staan alle recente covers, tot en met januari 2004

En waar staan dan die covers op deze site?

Lesley
18-12-2003, 11:24
Er veel te hoge prijzen voor dvds gevraagd.
Ik vind dat de prijzen al behoorlijk zijn gedaald, al kunnen ze nog wat leren van UK onlineshops als Play e.d.

(Vroegah :D) Vroeger betaalde je al gauw fl69,95 voor een dvd.
En nu is dat rond de €18 tot €24... Dus we komen er wel...

Azazel
18-12-2003, 11:35
Inderdaad, met de introductie van de dvd werden er prijzen van 30 euro of hoger gevraagd, maar voor nieuwe releases betaal je nu ook nogsteeds minimaal 20 euro. Daar komt bij dat de initiële ontwikkelingskosten van het medium lang en breed zijn terugverdiend plus in vergelijking met vhs is een dvd goedkoper is om te produceren.

Coen Vermeer
18-12-2003, 11:41
Inderdaad, met de introductie van de dvd werden er prijzen van 30 euro of hoger gevraagd, maar voor nieuwe releases betaal je nu ook nogsteeds minimaal 20 euro. Daar komt bij dat de initiële ontwikkelingskosten van het medium lang en breed zijn terugverdiend plus in vergelijking met vhs is een dvd goedkoper is om te produceren.

Klopt allemaal dan wacht je dus 2 maanden en dan ligt de dvd voor een goeie prijs in de winkels. Of je koopt ze op het internet natuurlijk. Een gladiator bijvoorbeeld ligt nu voor een 10 euro in de meeste winkels. In het begin heeft deze dvd wel 100 gulden gekost.

Gollem
18-12-2003, 16:56
Kijk eens op www.envicobvba.be, daar staan alle recente covers, tot en met januari 2004

En waar staan dan die covers op deze site?

Kijk eens onder video/DVD daar staat elke cover per releasedatum met korte inhoud enz...

Tom L.
18-12-2003, 17:02
Ik heb die sites ook nodig gehad, terwijl ik alleen maar originele dvd's koop.

Een keer omdat zo'n malloot bij Marktplaats de zwarte hoes van Se7en niet had, en een keer bij King Kong, omdat het de versie is van 1933 en niet 1976.

Downloaden van dvd's ben ik OOK tegen!

kruspe
18-12-2003, 19:02
ik heb geen enkele kopie in mijn bezit,maar toch download ik regelmatig andere hoesjes voor mijn dvd's.Vaak omdat de originele gewoon lelijk zijn,maar ook om b.v. mijn dvd's in een jewelcase om te zetten naar een keepcase.
dus ik zie het probleem niet om te vragen waar je covers kunt downloaden.
Dan zou je ook een slotje moeten gooien op het re-design covers draadje......

Star_Fresh
18-12-2003, 19:25
Doe eens een gok.

Dit soort threads zijn niet toegestaan op dit forum en members zouden beter moeten weten om dit soort vragen te gaan beantwoorden.

Kom op zeg.

Richard B.
18-12-2003, 21:25
Doe eens een gok.

Dit soort threads zijn niet toegestaan op dit forum en members zouden beter moeten weten om dit soort vragen te gaan beantwoorden.

Kom op zeg.
Verklaar uw nader.

Richard B.
18-12-2003, 21:26
Dit soort threads zijn niet toegestaan op dit forum en members zouden beter moeten weten om dit soort vragen te gaan beantwoorden.


Ah gossie onze moraalridder.
En jij bent een rebel?

Wazige
18-12-2003, 23:10
Kijk eens op www.envicobvba.be, daar staan alle recente covers, tot en met januari 2004

En waar staan dan die covers op deze site?

Kijk eens onder video/DVD daar staat elke cover per releasedatum met korte inhoud enz...

Mja dat zijn niet de covers die hun bedoelen, jij bedoeld gewoon een plaatje van de hoes, hun willen de hele hoes, in het liefst een groot formaat zodat ze hem mooi kunnen uitprinten voor hun dvd.

Zoals dit http://www.roderidder.be/Scara/

-=MV=-
19-12-2003, 00:01
Lol wie zegt dat je voor je eigen back up geen hoesje wil downloaden? :P

http://www.mega-search.net

Djeez als we nu al gaan janken over hoesjes downloaden:X