PDA

Bekijk de volledige versie : Startdatum thread op rubriekspagina



Vro
12-03-2003, 23:11
Zomaar een vraagje. Zou het soms mogelijk zijn om op de overzichtpagina van een rubriek (en dan doel ik met name op de rubrieken "te koop" en "te ruil" aangeboden/gevraagd de startdatum van een afzonderlijke thread te vermelden?
bv door boven de auteursnaam, precies zoals nu bij het "laatste bericht" staat, de datum weer te geven.
Het zou me een hoop klikken schelen, want soms weet ik echt niet meer
of ik de thread "TKA/TRA diverse regio 2, enkele R2 NL, toptitels, diversen etc. etc. nadat ze weer omhoog zijn geschoten nu wel of niet al heb doorgelopen.
Ben ook benieuwd hoe andere forumleden hierover denken.

Gr Vro

Vro
18-03-2003, 18:08
Zo dat schiet lekker op! :shock: 32 x bekeken en 0 reacties.

Ben ik nu echt de enige die denkt dat door een dergelijk aanpassing
de gebruiksvriendelijkheid er op vooruit gaat?
Of...Ben ik wellicht te onduidelijk geweest?
(Ik wil dus op een snelle wijze een nieuwe thread kunnen opsporen)
Of..Zie ik een bepaalde functionaliteit over het hoofd?
(zou natuurlijk best kunnen, maar dan hoor ik dat graag)

In ieder geval hoop ik dat een van de crew-leden op mijn bericht wil reageren.

Gr Vro

Alexander de Mol
18-03-2003, 18:49
Ik hoop dat ik begrijp waar je op doelt...
Echter, we kunnen in deze fase momenteel zoveel mogelijk alleen uitgaan van de standaard functionaliteit die phpBB te bieden heeft.

Als je bent ingelogd dan zie je voor de betreffende fora de volgende afbeelding staan: http://www.dvd.nl/forum/templates/dvdForum/images/folder_new_big.gif
Wat zoveel betekent dat er nieuwe berichten in dat forum staan sinds je laatste bezoek. Ga je dan een slag dieper dan zie je dezelfde oranje afbeeldingen (maar dan kleiner) voor de threads die nieuwe replies hebben. Met de http://www.dvd.nl/forum/templates/dvdForum/images/icon_newest_reply.gif afbeelding kom je direct bij de laatste reply terecht in die bewuste thread. Als je het bericht hebt gelezen dan zal je zien dat het icoon niet langer meer oranje is gekleurd.
Daarnaast kan je met de functie Berichten sinds laatste bezoek rechtsbovenaan op de forum homepage sowieso de laatste berichten volgen.
Ongetwijfeld niet helemaal waarnaar je op zoek bent, maar dit is zo'n beetje wat mogelijk is...
Daarnaast is het natuurlijk niet onverstandig om je te abonneren op voor jou relevante threads.

Vro
18-03-2003, 23:40
Ongetwijfeld niet helemaal waarnaar je op zoek bent, maar dit is zo'n beetje wat mogelijk is...
idd niet helemaal waarnaar ik op zoek was en jammer dat dit (nog) niet mogelijk is. Het werken met die oranje gekleurde icoontjes + de berichten sinds laatste bezoek was me bekend.Zelfs de optie "alles markeren als gelezen" gebruikte ik hier en daar.


Echter, we kunnen in deze fase momenteel zoveel mogelijk alleen uitgaan van de standaard functionaliteit die phpBB te bieden heeft.
Ik zal hier genoegen mee (moeten) nemen. Hopelijk gebeurt er in de toekomst nog iets mooi(er)s.
In ieder geval hartelijk dank voor je reactie.

Gr Vro