PDA

Bekijk de volledige versie : Komt Tour of Duty nog eens uit op DVD?



Caledonians
13-03-2003, 20:51
Ik heb op internet gezocht maar volgens mij bestaat de serie Tour of Duty nog niet op DVD. Mijn vraag is dus of het bekend is of deze geweldige serie ooit nog eens op DVD uitkomt en zo ja wanneer?

Richard B.
13-03-2003, 21:22
Hmm... waarom wil je een serie op dvd hebben die 2x per dag op Veronica herhaald wordt?

Er bestaat in ieder geval in geen enkel regio een uitgave op dvd van de 3 seizoenen van TOD die er geweest zijn. Er is ooit wel een vhs en een laserdisc uitgave geweest maar dus (nog) geen dvd.

jokey
13-03-2003, 21:33
Hmm... waarom wil je een serie op dvd hebben die 2x per dag op Veronica herhaald wordt?
Morgenavond de slotaflevering! En volgens mij hebben ze de afgelopen maanden echt niet alle afleveringen uitgezonden...bovendien is/was de kwaliteit erg slecht; sommige afleveringen hadden erge beschadigingen in het beeld.
3 seizoenen trouwens?? Weet je misschien hoeveel afleveringen er dan in totaal gemaakt zijn? Vraag me dit al heel lang af...

On-topic:
Er is idd ooit een videoserie (5 banden) geweest, laserdisc weet ik niet, maar op dvd helaas nog helemaal niks. Lijkt me dat ze dit wel ooit nog gaan uitbrengen (alleen R1??) maar het blijft afwachten. Ik zou er ook erg blij mee zijn.

Caledonians
13-03-2003, 21:48
Hmm... waarom wil je een serie op dvd hebben die 2x per dag op Veronica herhaald wordt?

Omdat zoals jokey al zei de serie morgen afgelopen is en ook volgens mij niet alle afleveringen zijn uitgezonden. Ook omdat ik het gewoon een geweldige serie vind waar ik goede herinneringen aan heb en het ook wel zo fijn is om een serie te kunnen bekijken wanneer jezelf wilt. Sommige films hebben mensen tenslotte ook in hun collectie terwijl die jaarlijks een paar keer worden uitgezonden op tv.

Joost v.d. Ham
13-03-2003, 21:52
Ik zou deze serie echt wel willen hebben op DVD! 8)

Art
14-03-2003, 01:01
Ik zou deze serie echt wel willen hebben op DVD! 8)
Ik dus ook (y)

Alexander de Man
16-03-2003, 11:36
Volgens www.epguides.com (http://www.epguides.com/tourofduty/) zijn er dus 58 afleveringen gemaakt.

Caledonians
16-03-2003, 16:52
Volgens www.epguides.com (http://www.epguides.com/tourofduty/) zijn er dus 58 afleveringen gemaakt.

Hopelijk komen er dus nog eens 3 boxen uit van de 3 seizoenen. Maar gezien de reacties op deze thread is het dus nog echt helemaal niet bekend of deze serie ooit op dvd uitkomt, jammer maar ik blijf gewoon wachten!

Jaap22
16-03-2003, 18:58
Ik zou niet weten of ie op dvd komt, maar als ie komt, ga ik die box zeker halen! :D