PDA

Bekijk de volledige versie : Bridge: Ab Normaal vanaf 30 oktober op DVD



Eric van Ballegoie
24-10-2001, 09:36
Bridge: Ab Normaal vanaf 30 oktober op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=140)

Cenobite
24-10-2001, 12:22
Is het nou echt zo erg gesteld , dat deze vunzigheid op DVD moet worden uitgebracht. Het is al zo'n hopeloos triest en ranzig programma. Er zijn genoeg geweldige films , die maar niet uit komen op DVD en dit soort ranzigheid wel :mad: :mad:

marcel
24-10-2001, 12:27
blijkbaar zijn er toch mensen die er naar kijken, anders neemt men niet eens de moeite om dit op een dvd te zetten.
Maar ikben het met je eens, dit soort troep hoeft niet op dvd te verschijnen.

Dennis Veldhuizen
24-10-2001, 14:38
sorry hoor, maar dit is echt een dom programma en de moppen slaan echt nergens op.... het is een stomme paarse homo muppet die probeert leuke moppen te vertellen om 'niet homo' te lijken
goh is dat ff mislukt :D

Cenobite
24-10-2001, 16:20
sorry hoor, maar dit is echt een dom programma en de moppen slaan echt nergens op.... het is een stomme paarse homo muppet die probeert leuke moppen te vertellen om 'niet homo' te lijken
goh is dat ff mislukt :D


Waarom moet er nu weer negatief over Homo's worden gedaan ? :mad: en nog wel door een "DVD Crew" medewerker ? :mad:

Eric van Ballegoie
24-10-2001, 16:35
Mijn excuses voor de vorige post. Dergelijke posts worden geven niet de mening van HWI of DVD.nl weer en we hebben inmiddels maatregelen genomen.

Dennis Veldhuizen
24-10-2001, 19:45
ok mensen, hier ff post van echte dennis.
die laatste was NIET!! van mij, was wel via mijn pc gedaan, yup
me neefje heeft deze vandaag gepost, maar ja ook al geloven jullie dit vast niet.. ik heb niks tegen niemand van elk ras/geslacht.
dus sorry voor die post, namens mij.

ps: niet om te slijmen ofzo, maar die gast is best grappig.. ok,ok
sommige grappen zijn vreemd.. toch vind/vond ik de strips leuker.
(waar stonden deze ook alweer in :D?)

Dadaveke
24-10-2001, 22:44
Hoe komen ze erbij om deze rotzooi op dvd uit te brengen.
Dit kan toch nooit dvd waardig zijn.
het zou helemaal compleet zijn als de dvd ook dts zou zijn dan had je een goeie mop.

groetjes

Alex van den Berg
24-10-2001, 22:54
Ik heb eigenlijk al nooit begrepen dat er mensen naar dit programma kijken... :confused: ... Dit op DVD??? Onbegrijpelijk!! Ik stop mijn geld liever in wat intelligentere 'komedies' als de boys van Jiskefet en Van Kooten en De Bie...

p.s. Ik vind zo'n artikel eigenlijk ook een beetje vervuiling van DVD.nl :D

Cenobite
24-10-2001, 23:01
Ik heb eigenlijk al nooit begrepen dat er mensen naar dit programma kijken... :confused: ... Dit op DVD??? Onbegrijpelijk!! Stop die investering liever in wat intelligentere 'komedies' als de boys van Jiskefet en Van Kooten en De Bie...

p.s. Ik vind zo'n recensie eigenlijk ook een beetje vervuiling van DVD.nl

Van Kooten en de Bie zou echt geweldig zijn op DVD ... , dat is nu echt nederlands cultuur goed. Vooral de begin jaren heb ik nooit gezien met Jacobse en van Es en De Tegenpartij . De jaren tachtig en negentig met De Vieze Man en Prof de Rochebrune en Dirk de Zwerver. :D :D

Martin van Tuijl
24-10-2001, 23:02
het zou helemaal compleet zijn als de dvd ook dts zou zijn dan had je een goeie mop.
:D :D Dit vind ik nou een leuke mop! :D

Dadaveke
24-10-2001, 23:05
Dat dacht ik toch:D :D hahahhahahha

marcel
25-10-2001, 21:07
Van Kooten en de Bie zou echt geweldig zijn op DVD ... , dat is nu echt nederlands cultuur goed. Vooral de begin jaren heb ik nooit gezien met Jacobse en van Es en De Tegenpartij . De jaren tachtig en negentig met De Vieze Man en Prof de Rochebrune en Dirk de Zwerver. :D :D

En kijk eens wat ik vindt!!!
De Vieze man op DVD!!!
http://www.nl.bol.com/cec/cstage?eccookie=&ecaction=bolprditmview&PrdId=1002004000064745&search_click=Y
Zijn je gebeden dan toch verhoord?

Alex van den Berg
25-10-2001, 22:32
De Vieze man op DVD!!!Ik heb begrepen dat dit deel 7 van de hele serie Van Kooten en De Bie is... Terugtellend gaan we in totaal 7 delen krijgen met al hun typetjes uit de jaren 80 :)

Mark S
29-10-2001, 15:17
Vergeet niet dat een hele grote groep randdebielen toch kijkt naar dit niveau van programma's en kickt op dit soort banale humor. Die zullen blij zijn met Ab op DVD.
Extra bonusmateriaal: van elke mop de clou nog een keer uitgelegd....

Martin van Tuijl
29-10-2001, 22:09
Extra bonusmateriaal: van elke mop de clou nog een keer uitgelegd....
:D