PDA

Bekijk de volledige versie : Fout op Nightmare on Elmstreet DVD's



ph
14-03-2003, 10:34
Ik heb twee weken geleden de Nightmare on Elmstreet Collection (R2)gekocht, helaas schiet de DVD tijdens de film na iedere 'nightmare' terug naar het hoofdmenu. :(
Inmiddels heeft de winkel een nieuw exemplaar besteld, maar zij kunnen mij niet vertellen hoe lang het duurt voordat deze binnen is. Gister hoorde ik van een vriend dat hij dezelfde problemen heeft met deze 5 DVD collectie.
Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd of er mensen zijn met dezelfde problemen met deze DVD, en of er iemand is die deze collectie heeft zonder fouten.... :?

johnno
14-03-2003, 13:21
ja ikke.....ik heb hier een paar maanden geleden ook al een thread over gemaakt , maar het schijnt aan je dvd speler te liggen, ik heb het op 4 verschillende merken geprobeerd en drie ervan deden het niet , ik heb niet zo'n dure dvdspeler, de andere drie ook niet alleen de duurdere die deed het goed.
dus als ze nieuwe sturen zul je hetzelfde probleem blijven houden. :cry:

HdeB
14-03-2003, 13:52
Ik heb hetzelfde probleem met de Nigtmare On elmstreet Box. De goedkopere dvd speler op de slaapkamer schiet ook na elke scene terug naar het hoofdmenu. Op de dure dvd speler in de woonkamer speelt de dvd prima. Volgens mij hebben alle exemplaren hetzelfde euvel en heeft omruilen geen zin.
De duurdere dvd spelers hebben blijkbaar extra techniek om dit soort problemen te omzeilen of te overrulen.

ph
14-03-2003, 18:35
Hmmm...bedankt voor de reacties want nu ga ik wel mijn bestelling annuleren. Want op deze manier is het meer A Nightmare On DVD :evil:
Ik heb pas een DVD speler sinds Januari & het is niet echt een goedkoop/belabberd exemplaar (voor zover ik dat kan inschatten...). Mij werd ook verteld dat het een nieuw type was [Philips DVD640]. Blijkbaar nog niet goed genoeg :(

Jammer dat de 7 DVD box niet voor regio 2 te krijgen is trouwens. Ik heb deel 6 & 7 bij Amazon besteld, en hoop maar dat deze dit probleem niet hebben.

Frank
14-03-2003, 20:49
Jammer dat de 7 DVD box niet voor regio 2 te krijgen is trouwens. Ik heb deel 6 & 7 bij Amazon besteld, en hoop maar dat deze dit probleem niet hebben.

Een box met alle 7 delen zal hier in Nederland waarschijnlijk niet verschijnen, maar volgende maand (op 16 april om precies te zijn) komen alle 7 delen wel los uit op DVD met Nederlandse ondertiteling.

SchumiFan
15-03-2003, 14:47
Gelukkig heb ik geen enkel probleem met de Divx'jes

Lesley
15-03-2003, 21:09
Gelukkig heb ik geen enkel probleem met de Divx'jes
Gelukkig is dit ook informatie waar we helemaal niks aan hebben..?!