PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe heet die film nou ook alweer...



Enzo
14-03-2003, 13:03
ik ben de titel kwijt van deze toch wel spannende cult achtige film uit de jaren 80

je ziet in het begin ik meen duitse officieren met zwarte bril zonder enig luchtapparatuur op de zeebodem lopen in uniform.. verderop in de film komen ze uit het water op een eiland... verder weet ik het niet meer zo goed.. wel dat ie indruk heeft gemaakt en dat ik hem graag nog een keer wil zien..

wie weet wat ik bedoel... oja het was geen duitse film maar een amerikaanse ...

ben benieuwd 8)

Harry V.
14-03-2003, 15:11
Verder nog iets wat je van die film weet te herinneren?

Enzo
14-03-2003, 18:10
Verder nog iets wat je van die film weet te herinneren?

oei ik ben bang van niet.. :( maar misschien dat iemand aan deze uitleg genoeg heeft, want het is iets wat ik nog nooit eerder in een film heb gezien dat ze op de zeebodem lopen, dat is ook eigelijk het enige wat mij bij is gebleven.. en het is al een oude film..

:wink:

Dennis Kuijper
14-03-2003, 18:23
ik weet niet zeker,maar ken wel een film met wat jij bedoeld,het is volgens mij een zombie film met duitse officieren die herijzen.

Check deze link anders ff:


http://us.imdb.com/Title?0081027

Enzo
14-03-2003, 20:27
ik weet niet zeker,maar ken wel een film met wat jij bedoeld,het is volgens mij een zombie film met duitse officieren die herijzen.

Check deze link anders ff:


http://us.imdb.com/Title?0081027

bedankt Dennis, het is niet die titel maar heb dankzij de link even kunnen speuren en heb de film gevonden het is Shock Waves

kijk maar even naar deze link: http://www.askewreviews.com/dvd/shock_waves.htm

nogmaals bedankt 8)

Dennis Kuijper
15-03-2003, 13:26
oja dat klopt zo heetie,ik kon er ook niet opkomen,have fun ermee.

rveldhuizen
04-06-2005, 18:16
Ik ben ook nog op zoek naar een titel:

Het betreft een film die ik in mijn jonge jaren heb gezien (jaren zeventig, wellicht eerste jaren van de tachtiger). Het ging over een gezin waarvan iig de vader langzaam gek werd. Buiten zag je de bolstruiken (hoe heten die dingen ook al weer: in de woestijn) voorbij rollen door de wind... Volgens mij heeft de vader ook eea met het gezin gedaan...

Ik weet het, zeer weinig info, maar dat beeld zit in mijn hoofd...

Wav[e]
04-06-2005, 18:27
Is het misschien The Amityville Horror uit '79?

rveldhuizen
04-06-2005, 20:31
heb net de trailer van de '79 versie bekeken. Lijkt er zeker op, maar ik mis de mogelijkheid van tumbleweed (ben weer op de (engelse) naam gekomen), dus een storm waarbij buiten de tumbleweed voorbij rolt...

frank_black
04-06-2005, 21:12
tumbleweed (is het wat duidelijker voor de mensen :wink: )

http://www.life.uiuc.edu/plantbio/260/dispersal/15a-Wind-tumbleweed.jpg

rveldhuizen
04-06-2005, 21:27
dank je :)

Wav[e]
05-06-2005, 12:47
Hmm ben even op imdb aan het zoeken. Is het misschien The Stepfather uit '87? Of Scream for Help uit '85? Hier is het iig ook een vader die zijn familie vermoord, maar ik verder weet ik niet veel meer van die films.

rveldhuizen
05-06-2005, 20:52
volgens mij geen van beide. Wel lastig zonder beelden :) In scream for help gelooft niemand de dochter, dat is volgens mij niet aan de orde in de film die ik bedoel.

Dank voor het meedenken iig :o

Daan de G.
05-06-2005, 21:16
Ow nou dan kan ik denk ook wel een onschuldige vraag stellen? Ik zit namelijk al enkele jaren met een film in mn hoofd. Een horrorfilm die eens op rtl4 werd uitgezonden, het gaat over 3 afzonderlijke verhalen. Wat ze met elkaar gemeen hadden weet ik niet meer. Ik weet alleen nog dat het laatste verhaal over een politie vrouw ging die samen met haar partner in het ziekenhuis belande en naar het einde toe zag je wat er met die vrouw en man gebeurde in het ziekenhuis... [spoiler:f2d2206be9] op een gegeven moment zie je dat de benen van de vrouw afgezaagd zijn en de man al dood is en dat haar moeder de dader is[/spoiler:f2d2206be9]

Een hele vage samenvatting ik weet het, maar meer weet ik er niet over en ik wil nou toch wel eens weten welke film het was :-)

Beschuitfluiter
06-06-2005, 11:22
Ow nou dan kan ik denk ook wel een onschuldige vraag stellen? Ik zit namelijk al enkele jaren met een film in mn hoofd. Een horrorfilm die eens op rtl4 werd uitgezonden, het gaat over 3 afzonderlijke verhalen. Wat ze met elkaar gemeen hadden weet ik niet meer. Ik weet alleen nog dat het laatste verhaal over een politie vrouw ging die samen met haar partner in het ziekenhuis belande en naar het einde toe zag je wat er met die vrouw en man gebeurde in het ziekenhuis... [spoiler:2d34dbb96c] op een gegeven moment zie je dat de benen van de vrouw afgezaagd zijn en de man al dood is en dat haar moeder de dader is[/spoiler:2d34dbb96c]

Een hele vage samenvatting ik weet het, maar meer weet ik er niet over en ik wil nou toch wel eens weten welke film het was :-)
Ik gok op necronomicon...