PDA

Bekijk de volledige versie : TCM .. en de TV gids



SchumiFan
14-03-2003, 15:40
Vind het maar raar dat gidsen weinig tot geen aandacht schenken aan TCM. Het is vaak nederlands ondertiteld en leuke klassiekers .. Zelfs als er een topper uit de jaren 60 ofzo is dan wordt het niet eens vermeld bij een films overzicht. In de VARA gids is er een klein hoekje waar die films gepropt staan .. en snachts is het volgens de gids een nachtprogramma .. maar dan zijn er ook leuke titels.

Zoals laatst "Code Name: Emerald" best een aardig oorlogsverhaal. Maar het was nergens aangegeven in de gids.

Wie stoort zich hier nog meer aan.

Rob Technoid
14-03-2003, 15:46
Hmm ik stoor me er meer aan dat ik werkelijk nergens listings kan vinden MGM Movie Channel.

Maar dat geldt zoals je zegt idd voor veel van de minder grote zenders, ze worden met kleine letters in een hoekje gepropt, en de programmering is vaak onvolledig

starbuck
14-03-2003, 15:47
Vind het maar raar dat gidsen weinig tot geen aandacht schenken aan TCM. Het is vaak nederlands ondertiteld en leuke klassiekers .. Zelfs als er een topper uit de jaren 60 ofzo is dan wordt het niet eens vermeld bij een films overzicht. In de VARA gids is er een klein hoekje waar die films gepropt staan .. en snachts is het volgens de gids een nachtprogramma .. maar dan zijn er ook leuke titels.

Zoals laatst "Code Name: Emerald" best een aardig oorlogsverhaal. Maar het was nergens aangegeven in de gids.

Wie stoort zich hier nog meer aan.

Idd erg jammer, maar het zal wel met de landelijke dekking te maken hebben, ik weet namelijk niet of TCM in het hele land is te ontvangen.
Als dat niet het geval is dan begrijp ik wel waarom er zo weing aandacht wordt besteed aan deze fraaie tv-zender.

Rob Technoid
14-03-2003, 15:49
Idd erg jammer, maar het zal wel met de landelijke dekking te maken hebben, ik weet namelijk niet of TCM in het hele land is te ontvangen.
Als dat niet het geval is dan begrijp ik wel waarom er zo weing aandacht wordt besteed aan deze fraaie tv-zender.

Ik geloof dat in een groot deel van het UPC dekkingsgebied TCM alleen in het extra pakket te krijgen is...

starbuck
14-03-2003, 15:53
Maar voor diegenen die veel info zoeken over de vertoonde films:


http://www.turnerclassicmovies.com

SchumiFan
15-03-2003, 12:33
North by Northwest - TCM - dinsdag 22:10