PDA

Bekijk de volledige versie : Meest idiote DVD-aanbiedingen



Nathan Strik
14-03-2003, 18:12
Hebben jullie dat ook weleens, dat je van die aanbiedingen ziet die zo maf zijn, dat je echt begint te twijfelen aan de geestelijke vermogens van de adverteerders?

Neem bijvoorbeeld die aanbieding van Beauty & the Beast, daar krijg je nu de VHS gratis bij volgens een nieuwe actie... wat heb je daar nu in hemelsnaam aan? Leuk als je de film eens op een lagere kwaliteit wilt kijken ofzo?!? :?

Iemand weleens vaker zulke domme acties gezien? Ik hoor ze graag. :D

NickV
14-03-2003, 18:27
Euh, die meneer van Surfcom die hier op het forum de FRS aanbiedingen met een kleine winst probeert te slijten :lol:

BasH
14-03-2003, 18:54
Neem bijvoorbeeld die aanbieding van Beauty & the Beast, daar krijg je nu de VHS gratis bij volgens een nieuwe actie... wat heb je daar nu in hemelsnaam aan? Leuk als je de film eens op een lagere kwaliteit wilt kijken ofzo?!? :?

Ik zag hem staan in de winkel en las op de verpakking dat het idee is dat je hem koopt als je nog geen dvd-speler hebt. 'Dan kun je -in afwachting van de aanschaf van een DVD-speler wel alvast genieten van Beauty and the Beast op je videorecordertje.'

Vind het zelf ook een beetje een vreemde gedachtengang, maar ik ben bang dat dit nog gaat werken ook. Nederlanders zijn nu eenmaal gek op gratis dingen, of dat nu een inferieure videoband is of niet. Ik denk dat er de komende tijd veel mensen op hun verjaardag 'blij worden gemaakt' met de video van BatB... :roll:

Groeten,

BasH

Martin de Goeij
14-03-2003, 19:11
Hebben jullie dat ook weleens, dat je van die aanbiedingen ziet die zo maf zijn, dat je echt begint te twijfelen aan de geestelijke vermogens van de adverteerders?

Neem bijvoorbeeld die aanbieding van Beauty & the Beast, daar krijg je nu de VHS gratis bij volgens een nieuwe actie... wat heb je daar nu in hemelsnaam aan? Leuk als je de film eens op een lagere kwaliteit wilt kijken ofzo?!? :?

Iemand weleens vaker zulke domme acties gezien? Ik hoor ze graag. :Dde ridicule prijzen in sommige winkels doet bij mij iig de nodige twijfels rijzen.... :roll: http://smiliez.de/images/2469.gif

Nathan Strik
14-03-2003, 19:15
Ik zag hem staan in de winkel en las op de verpakking dat het idee is dat je hem koopt als je nog geen dvd-speler hebt. 'Dan kun je -in afwachting van de aanschaf van een DVD-speler wel alvast genieten van Beauty and the Beast op je videorecordertje.'
Ah, ik snapte hem al niet na aanleiding van de TV-reclame. :D

Okee, iets minder dom dan ik dacht, maar toch een twijfelachtige aanbieding.

Mark de Jong
14-03-2003, 20:40
Bart Smit had eens een aanbieding van Belle En Het Beest. Kreeg je een pop van het Beest bij... Wat moet een volwassen vent nou met een pop ?! :lol:

Goed, Disney's zijn dan ook meestal gericht op kinderen... Maar dan nog :D

Martin Zuidervliet
14-03-2003, 21:21
Wat dacht je van die stomme "aanbieding" van FRS die nog tot het einde van deze maand loopt waarbij je met een kaartje uit een zak chips €4 korting kan krijgen maar je wel meer dan €20 moet uitgeven. Ik geef zelden meer dan €20 uit aan een DVD of CD en zeker niet als ze ook nog "tweede hands" uit een schuurhoesje worden gehaald.

Kasper P.
14-03-2003, 21:38
Wat dacht je van die stomme "aanbieding" van FRS die nog tot het einde van deze maand loopt waarbij je met een kaartje uit een zak chips €4 korting kan krijgen maar je wel meer dan €20 moet uitgeven. Ik geef zelden meer dan €20 uit aan een DVD of CD en zeker niet als ze ook nog "tweede hands" uit een schuurhoesje worden gehaald. Dat vind k niet zo'n rare actie :roll:

Mark de Jong
14-03-2003, 21:41
Wat dacht je van die stomme "aanbieding" van FRS die nog tot het einde van deze maand loopt waarbij je met een kaartje uit een zak chips €4 korting kan krijgen maar je wel meer dan €20 moet uitgeven. Ik geef zelden meer dan €20 uit aan een DVD of CD en zeker niet als ze ook nog "tweede hands" uit een schuurhoesje worden gehaald.

Heb er toch vaak een leuke DVD mee kunnen kopen. Zoals The Matrix & The Matrix Revisited :)

Martin Zuidervliet
14-03-2003, 21:46
De aktie is misschien niet slecht (voor FRS), maar de mensen die meer dan €20 voor een DVD of CD willen uitgeven vind ik toch een beetje raar. Als je een CC hebt ben je op het net bij verschillende online shops veel goedkoper uit en anders ben je dat bij MM wel zonder CC en zo'n stom aktiekaartje.

Kasper P.
14-03-2003, 21:48
De aktie misschien niet, maar de mensen die meer dan €20 voor een DVD of CD willen uitgeven vind ik wel een beetje raar. Als je een CC hebt ben je op het net bij verschillende online shops veel goedkoper uit en anders ben je dat bij MM wel zonder CC en zo'n stom aktiekaartje. Als je nou een paar dvd's koop is die korting toch wel handig :roll: 8)

Martin Zuidervliet
14-03-2003, 21:56
Wat bespaar je dan als je op het net of bij andere winkels voor hetzelfde of minder geld terecht kan (zonder dat zogenaamde kortingskaartje)? Niks, nada, noppes, behalve dan de moeite van het ernaartoe lopen.

Kasper P.
14-03-2003, 22:01
Wat bespaar je dan als je op het net of bij andere winkels voor hetzelfde of minder geld terecht kan (zonder dat zogenaamde kortingskaartje)? Niks, nada, noppes, behalve dan de moeite van het ernaartoe lopen. Das niet waar FRS is buiten de webwinkels een van de goedkopere winkels in zijn geheel (bij de MM zijn vaak oudere titels nog heel duur :wink: )

Jaded
14-03-2003, 22:04
Das niet waar FRS is buiten de webwinkels een van de goedkopere winkels in zijn geheel (bij de MM zijn vaak oudere titels nog heel duur :wink: )
Maar nieuwe titels zijn bij FRS dan weer heel duur. :wink:

Kasper P.
14-03-2003, 22:06
Das niet waar FRS is buiten de webwinkels een van de goedkopere winkels in zijn geheel (bij de MM zijn vaak oudere titels nog heel duur :wink: )
Maar nieuwe titels zijn bij FRS dan weer heel duur. :wink: Ja dat zijn weer gemiddelde winkelprijzen.........

Martin Zuidervliet
14-03-2003, 22:12
Hoe dan ook. Ik blijf het waardeloos vinden dat iedereen met zijn handen aan "mijn" DVD heeft gezeten en waarbij aankoop al krassen op het schijfje zitten. Dat noem ik tweede hands. Hoe zou jij het vinden als je een nieuwe auto koopt met krassen in de lak en 10.000 kilometer op de teller? Ik heb daar hetzelfde gevoel bij.

Dan the Man
14-03-2003, 23:48
De reclame van Disney dat Belle en het Beest voor 10 jaar de 'kluis' in zou gaan en dus nu voor 10 jaar lang op=op zou zijn... Belachelijk toch? Geloof er geen snars van!

Rob Technoid
14-03-2003, 23:51
De reclame van Disney dat Belle en het Beest voor 10 jaar de 'kluis' in zou gaan en dus nu voor 10 jaar lang op=op zou zijn... Belachelijk toch? Geloof er geen snars van!

De gemiddelde tante Truus (met alle respect :)) rent dan wel meteen naar de winkel om ervoor te zorgen dat haar kroost van BATB kan genieten. Tadaa, marketingstrategie geslaagd.

Joost v.d. Ham
14-03-2003, 23:54
De reclame van Disney dat Belle en het Beest voor 10 jaar de 'kluis' in zou gaan en dus nu voor 10 jaar lang op=op zou zijn... Belachelijk toch? Geloof er geen snars van!

er zijn wel meerdere disney'd OOP hoor.

kijk maar eens naar Jungle Boek, Hercules, Lady en de vagebond en meer.

Joost v.d. Ham
14-03-2003, 23:55
de domste aanbieding vond ik van de FRS disney's 3 halen 2 betalen maar wel eerst even de prijs per stuk met 7 euro ophogen.... :evil:

NickV
15-03-2003, 12:38
Of een display met Scarface dvd's, nu in prijs verlaagd erop zetten, maar gewoon 15,99 blijven vragen...

Philippe
15-03-2003, 16:26
Hoe dan ook. Ik blijf het waardeloos vinden dat iedereen met zijn handen aan "mijn" DVD heeft gezeten en waarbij aankoop al krassen op het schijfje zitten. Dat noem ik tweede hands. Hoe zou jij het vinden als je een nieuwe auto koopt met krassen in de lak en 10.000 kilometer op de teller? Ik heb daar hetzelfde gevoel bij.

Volledig mee eens.

technocat
17-03-2003, 12:53
Neem bijvoorbeeld die aanbieding van Beauty & the Beast, daar krijg je nu de VHS gratis bij volgens een nieuwe actie... wat heb je daar nu in hemelsnaam aan? Leuk als je de film eens op een lagere kwaliteit wilt kijken ofzo?!? :?


Ik denk dat die vhs bedoelt is voor de kindertjes terwijl mama/papa hun dvd in een redelijke staat kunnen houden dan.
En een kind van 4 vindt het vast niet erg dat het geluid minder is en beeld niet in originele aspect ratio etc.

Gabriel B.
18-03-2003, 20:22
De aanbieding van de Steven Seagal-films. :wink:

Inspector Lee
19-03-2003, 12:55
Ik ben er zelf wel blij mee :D :D

Maar bij www.Play.com heb je nu een aanbieding van Fox-titles

plusminus per stuk € 24,00 maar koop je er 2, heb je ze samen voor nog geen € 22,00 dat scheelt de consument dus € 26 euro in zo'n geval...

Echt een goeie aanbieding vind het voor een verkoper niet, maar voor de koper is dit natuurlijk geweldig :D :D

Gr33tz,
Inspector Lee

Vro
19-03-2003, 17:44
Hebben jullie dat ook weleens, dat je van die aanbiedingen ziet die zo maf zijn, dat je echt begint te twijfelen aan de geestelijke vermogens van de adverteerders?D

Ook een aardige: Bij Wehkamp :wink: in de koopjeskelder
"Philadelphia" voor 19,99 euro
Bestel je echter de "Hanks"-box krijg je Apollo 13 er nog eens gratis bij
+ (bij wijze van spreken) nog eens 5 euro toe. (14,99 dus) :lol:

http://www.wehkamp.nl/entertainment/p_groep.asp?Page=WIN&BC=&HGC=ENT&SC=KJK&GC=K09&GroupName

Gr Vro