PDA

Bekijk de volledige versie : Planet of the Apes tv serie



hillebrinkie
14-03-2003, 20:47
Na de 5 films en de remake van Burton heb ik maar besloten de tv serie te bestellen aangezien die denk ik toch nooit in Nederland zal uitkomen.

Ik heb al 4 van de 14 afleveringen op tv gezien en ik moet zeggen dat ik Planet of the Apes als tv serie best leuk vond om te kijken.

Zijn er hier mensen die de tv serie ook hebben gekocht?

Rob Technoid
14-03-2003, 22:22
Nee, maar heb enkele jaren geleden een paar afleveringen gezien, die waren samengesmeed tot films (ik geloof 2 afleveringen werden samen een TV feature zoals dat heet).

Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de verhalen mij enorm tegenviel :(

Daniel1974
15-03-2003, 18:41
Als het met de serie net is gegaan als met de films. Met ieder deel minder budget, dan belooft dat niet erg veel goeds. Ik heb de box en de 2001 versie. Ik vond vooral de eerste 2 delen en uiteraard de Burton versie erg mooi. Maar de rest, mijn god wat slecht !!! De docu vond ik wel weer heel erg mooi.

Ik heb als kind ooit op Sky Channel (en dat is al heel erg lang geleden) de serie gevolgd, maar zou mijn god niet meer weten hoe of wat. Wat ik nog wel weet is dat het zeer zeker meer in de trand van deel 1 is, dus het speelt (althans de serie die ik heb gezien) zich af op de planeet waar de apen de baas zijn. Wat natuurlijk gewoon (SPOILER) de aarde is.