PDA

Bekijk de volledige versie : Online stores USA, welke zijn goed/betrouwbaar?



KillerBee
15-03-2003, 12:29
Zojuist onze dvd-speler gehacked 8) , is nu dus regiovrij.
Ik had al bij Play gekeken voor R1 dvd's, maar het viel me op dat ze toch nog vrij prijzig zijn. Weet iemand soms betrouwbare Amerikaanse online stores, die ook nog eens scherp geprijsd zijn? Door dit forum ben ik ook aan Play gekomen (waarvoor mijn eeuwige dank! :D ), dus ben benieuwd of er meer van dit soort toko's zijn, maar dan met R1 titels.

p.s. ik heb al de zoekfunctie gebruikt, maar kon niet echt een duidelijk onderwerp vinden wat hierover ging. Is deze er wel, dan graag een linkje a.u.b. Thanx!

Rob Technoid
15-03-2003, 12:53
Ik haalde mijn R1 dvd's bij www.dvdboxoffice.com, zit in canada en rekent geen verzendkosten. Ik heb hier nooit gezeik mee gehad.

Voorheen was dat amazon.com, maar hun verzendkostenbeleid staat me niet aan. Op een gegeven moment deden de zendingen er mijns inziens veel te lang over, dus ik ben hier gestopt met kopen.

Alexander V
15-03-2003, 13:18
www.dvdsoon.com is bijna altijd de goedkoopste (prijzen ex 4 of 5 canadese dollar verzendkosten, bij 1 normale titel zowiezo geen douane, boxen kunnen weleens gepakt worden)

www.cd-wow.net heeft ook goede prijzen (prijzen inc verzending, verzending vanuit zweden geloof ik, weinig kans op douane)

www.dvdboxoffice.com is ook een goede, maar wat te duur voor mij meestal.

Harry V.
15-03-2003, 22:36
Voordat ik overstapte naar play gebruikte ik reel.com en dvdempire.com. Reel.com was veruit de beste van de drie in mijn beleving (never problemen mee gehad). Play.com heeft echter een, naar mijn mening, prima service. Empire is ook goed te gebruiken, maar niet voor grotere orders (Douane) en je hebt geen garantie (al een tijdje niet ge-orderd, maar je kreeg een eenmalige vervanging als de titel zoek was).


Reel levert niet meer zelfstandig dvd's, waardoor ik hem niet gebruik. Vergeten te melden.

R. Schaap
15-03-2003, 22:37
alles wat genoemd is is gewoon erg goed. En kijk ook op www.amazon.com ook hele goede winkel.

KillerBee
16-03-2003, 09:15
Okay, bedankt allemaal! Er zitten inderdaad leuke adresjes tussen :) .

Thomas 32PW9527
16-03-2003, 19:07
Bestel eerlijk gezegd mijn R1's allemaal bij Play, ben nog niet veel sites tegengekomen die het vanuit Amerika of Canada goedkoper doen. Als het bij Play niet te krijgen valt dan Amazon.com.

patje
17-03-2003, 16:39
alles wat genoemd is is gewoon erg goed. En kijk ook op www.amazon.com ook hele goede winkel.

Het nadeel van Amazon: Ze versturen in mega grote dozen. Met daarop in koeieletters AMAZON. En ook bij de douane kennen ze amazon......

Mark de Jong
17-03-2003, 16:42
alles wat genoemd is is gewoon erg goed. En kijk ook op www.amazon.com ook hele goede winkel.

Het nadeel van Amazon: Ze versturen in mega grote dozen. Met daarop in koeieletters AMAZON. En ook bij de douane kennen ze amazon......

Ik vond het eigenlijk wel meevallen... :)

patje
17-03-2003, 16:45
alles wat genoemd is is gewoon erg goed. En kijk ook op www.amazon.com ook hele goede winkel.

Het nadeel van Amazon: Ze versturen in mega grote dozen. Met daarop in koeieletters AMAZON. En ook bij de douane kennen ze amazon......

Ik vond het eigenlijk wel meevallen... :)

Ok. Misschien tegenwoordig wel. In het verleden bestelde ik nog wel eens een dvd. Die zat dan ik een doos waar de James Bond box en alle Friends series ook in hadden gepast. De letters waren ook ongeveer zo groot als je Amazone rivier. (OK OK ik overdrijf)

Ettepet
18-03-2003, 11:56
Bestel eerlijk gezegd mijn R1's allemaal bij Play, ben nog niet veel sites tegengekomen die het vanuit Amerika of Canada goedkoper doen. Als het bij Play niet te krijgen valt dan Amazon.com.
Het is maar wat je wilt bestellen. Als je wat duurdere titels zoekt, zoals 'Seven Samurai', 'Life of Brian' (Criterion) of LOTR 1 (4 disc), dan scheelt het vele euro's.

Edwin vd Zwaard
19-03-2003, 13:58
Vaak is Amazon.ca nog een stukje goedkoper als Amazon.com..

En verzenden gaat vaak super, ik heb 2 bestellingen gehad die op maandag verstuurd werden, en die lagen donderdag ochtend op de mat..

Daarentegen was mn laatste dvdtje (Married with Children 1) ruim een maand onderweg(4 feb verstuurd, 14 maart ontvangen)

Verder is dvdsoon.com, thunderdvd.com en dvdboxoffice.com ook goed aan te raden :)

SUcces !