PDA

Bekijk de volledige versie : X-Men - The Movie 1.5: The X-Treme Edition (2 Discs) (DTS)



Ro1671
16-03-2003, 00:18
http://www.playserver5.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=113804&source=20030314

w000000w
dit is toch geweldig huh :)

kheb em al ge-preordered!

georgestobbart
16-03-2003, 07:59
maar dan moet je dus een creditcard hebben of niet?? :cry:

PJ van der Holst
16-03-2003, 08:40
kheb em al ge-preordered!

Ikke ook, maar dan in Aussie land

Niels Simons
16-03-2003, 08:50
ik heb de regio 1 al maanden liggen,werkelijk topkwalitiet!(nog geen extra's gezien)

maar ik begrijp niks van de enhanced viewing mode,die had ik geselecteerd maar werkelijk niks extra's gezien,alleen aan begin en eind een of ander vaag tekentje.

niels

Luther Hartog
16-03-2003, 08:52
maar ik begrijp niks van de enhanced viewing mode,die had ik geselecteerd maar werkelijk niks extra's gezien,alleen aan begin en eind een of ander vaag tekentje.

nielsDan moet je waarschijnlijk op enter drukken

M Balje
16-03-2003, 16:52
ik heb de regio 1 al maanden liggen,werkelijk topkwalitiet!(nog geen extra's gezien)

maar ik begrijp niks van de enhanced viewing mode,die had ik geselecteerd maar werkelijk niks extra's gezien,alleen aan begin en eind een of ander vaag tekentje.

niels

Kijk is aan,een kleine uitleg

http://www.dvd-home.nl/review/r2/xmen1.5.htm

Daniel1974
16-03-2003, 18:48
Wist al maanden dat ie zou komen, en ik had em nog steeds niet gekocht. En wat ben ik daat blij om. De NL versie staat voor 2 april geloof ik. En ik kan bijna niet wachten. Dit is toch wel een van DE ultieme films die je met DTS moet zien lijkt me.

En dan hebben we het nog helemaal niet over de extra's. Zoals ik in de reviews tot nu toe heb gelezen, zijn deze NU wel erg goed gedaan en krijgen we zowaar een echte blik over hoe de film is ontstaan en gemaakt.

Wat een cast, wat een Special effects, wat een film !!!

Kijk nu al reikhalzend uit naar het tweede deel.

Sicco
18-03-2003, 16:50
Ehm, misschien beetje stomme vraag hoor, maar ik heb de ontwikkelingen niet zo goed gevolgd op het gebied van The X-Men... Is dit nou een nieuwe film of toch gewoon het eerste deel, maar dan een (erg vette) special edition?

Daniel1974
18-03-2003, 17:23
Ja de eerste uitgave was nogal aan de karige kant. Nu hebben ze dat ruimschoots goedgemaakt. (DTS, Commentaar en en tweede disc met 5 uur aan docus) Mede als vorm van aankondiging op de release van deel 2 die in mei in de bioscoop zal komen geloof ik. Maar als je een versie wil dan is dit degene die je moet hebben.

http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_6/xmen_15.html

Dit is de review van de R1. En het ziet er naar uit dat de onze (R2) hetzelfde gaat worden.

Commentary by Director Bryan Singer and moderated by Brian Peck
Introduction by Bryan Singer
Enhanced Viewing Mode (white rabbit feature)
12 Web interstitials
A Look at X2 with teaser
3 Theatrical Trailers
14 TV spots
Six Deleted Scenes
The Uncanny Suspects casting featurette
The X-Factor: The Look Of The X-Men Costumes featurette
Special Effects Of The X-Men featurette
Reflection Of The X-Men featurette
Movie Premiere Footage
Storyboard Animatics
Still Galleries
English and French Subtitles
2.35:1 anamorphic PAL
French DTS 5.1
English Dolby Digital 5.1
French Dolby Digital 5.1

Daniel1974
18-03-2003, 17:24
Nou ja dit is dan de Franse maar wij krijgen volgens de persberichten wel een Engelse DTS

Sicco
18-03-2003, 17:25
Ik had inderdaad al door dat gewoon de eerste film is. Heb hem ge-pre-ordered bij FBO. Voor dat geld kon ik hem niet laten 'liggen' ;)

M Balje
18-03-2003, 18:49
Ja de eerste uitgave was nogal aan de karige kant. Nu hebben ze dat ruimschoots goedgemaakt. (DTS, Commentaar en en tweede disc met 5 uur aan docus) Mede als vorm van aankondiging op de release van deel 2 die in mei in de bioscoop zal komen geloof ik. Maar als je een versie wil dan is dit degene die je moet hebben.

http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_6/xmen_15.html

Dit is de review van de R1. En het ziet er naar uit dat de onze (R2) hetzelfde gaat worden.

Als je de link volgt die ik gegeven heb ( http://www.dvd-home.nl/review/r2/xmen1.5.htm ) zie je de regio 2 resensie en de extra's die wij krijgen voor Regio 2 met uitleg er bij van de extra's.

Daniel1974
18-03-2003, 18:59
Had npg niet gezien dat er NL review was, thanks

Alexander de Mol
18-03-2003, 19:09
Hou de nieuwe recensies op DVD.nl ook maar goed in de gaten... ;)

Alexander de Mol
19-03-2003, 08:57
Hou de nieuwe recensies op DVD.nl ook maar goed in de gaten... ;)
Heb niks te veel gezegd dacht ik... :D

DVD.nl X-Men 1.5 recensie (http://dvd.nl/reviews.php?reviewid=971)

Inspector Lee
19-03-2003, 11:21
Ik ga deze ook zeker aanschaffen....maar ik heb dan nog wel een vraag...hierover

De vorige uitgave van X-men heb ik ook....is het verstandig om deze te houden, of evt te ruilen.
Want als iedereen de 1.5 versie aanschaft, zal het hier straks wel weer storm lopen met TRA/TKA X-Men :D

Anyway...

Dit wordt weer een hit

Gr33tz,
Inspector Lee

Daniel1974
19-03-2003, 12:00
De film lijkt uit de review hetzelfde, en de extra's meer uitgebreid terwijl anderen er niet opstaan. Ik zou het wel doen als ik jou was. Ik heb mijne al een hele tijd geleden weggedaan. De kans dat je ooit deze nog weer kijkt als je de film ook met DTS kunt zien is volgens mij erg klein.

Ro1671
30-03-2003, 11:38
hij is bij play 28 mrt naar me verzonden
cant wait!

Oudgebruiker3
30-03-2003, 12:30
hij is bij play 28 mrt naar me verzonden
cant wait!

Hey, bij mij ook :D
Is-ie wellicht een weekje eerder binnen...

Sicco
02-04-2003, 15:09
Hmm, heb hem in pre-order staan bij FBO maar nog geen bericht dat ie verzonden is....

René Groen
02-04-2003, 15:13
Vandaag toch maar gekocht. Was het eigenlijk niet van plan, maar als ze hem dan bij de Media Markt 21,99 prijzen en er hem ook nog eens laten zien op de tv's, dan ben ik vrij snel verkocht :D

Oudgebruiker3
02-04-2003, 15:33
22 euro maar? 'k Moet toch 'ns wat vaker naar MM :D

Topgunn
02-04-2003, 15:59
Sicco,

Bij FBO wordt ie ook pas in mei verstuurd, kijk maar op de site, ik heb nog met ze gemailde en dat was geen fout. Daarom heb ik hem daar ook niet gekocht.

Sicco
02-04-2003, 16:03
ik zag het ook ja, heb ze ook gemailed, ook omdat de prijs $10 omlaag is gegaan. Toen ik hem pr-orderde was de $30,70 en nu nog $20,50

Ben dus benieuwd wat ze daarmee doen dan... Enig idee?

EDIT: als ze hem voor $20,50 weg doen is ie met verzenden 16,37 euro, dan wil ik nog best een maandje wachten voor die prijs...

Sicco
07-04-2003, 08:54
Nou, net een mailtje gehad dat m'n X-Men DVD is verstuurd bij FBO. Wel later dan de rest maar ook wel weer eerder dan dat ze hadden gezegd. Hij zou 14mei verstuurd worden, dus dan valt het weer mee. EN voor een hele mooie prijs: 16,37 eurootjes incl verzenden :lol: (Het beste dat ik dit jaar heb aangeschaft: m'n CC 8) )

Harry V.
07-04-2003, 16:05
Nog ff paar weken wachten en dan komt ie (excl. verzending) voor nog geen 13 euro naar me toe vanuit Australie....

Daniel1974
08-04-2003, 19:48
Iemand de 2e disc al bekeken. Het schijnt dat je door middel van seamless brancing tijdens de docomantaire (die iets van 2 uur duurt) ook nog weer via je menuknop in andere menu's met nog meer spul terecht kunt komen. Wanneer ik de menuknop indruk dan ga ik weer naar het begin menu. wat ik tot nu toe heb gezien is echt heel echt goed.

En dat geld ook voor het geluid, wat een kick !!!

Oudgebruiker3
08-04-2003, 20:11
Iemand de 2e disc al bekeken. Het schijnt dat je door middel van seamless brancing tijdens de docomantaire (die iets van 2 uur duurt) ook nog weer via je menuknop in andere menu's met nog meer spul terecht kunt komen. Wanneer ik de menuknop indruk dan ga ik weer naar het begin menu. wat ik tot nu toe heb gezien is echt heel echt goed.


Wat bedoel je precies? Je kan bij de bonusdvd kiezen om óf het bonusmateriaal achter elkaar af te spelen, óf je kan in het scherm van 'Evolution X' voor 'index>>>' kiezen, om toegang te krijgen tot de losse documentaires.

Daniel1974
09-04-2003, 19:02
Naar dat je de hele zooi in eem keer speelt (dat is maar 2 uur, en die andere 2 dan) kun je tijdens het kijken van deze docu ook nog meer informatie opvragen, lees maar in het menu wanneer je voor play all kiest of naar een menu met aale verschillende docus. Wat ik dus bedoel is dat onder de lange ducu nog meer moet zitten en dat moet te verkrijgen zijn doordat je de menuknop indrukt tijdens het afspelen van de documantaire.

Maar dat lukt nu even niet.

Oudgebruiker3
09-04-2003, 20:46
Oh, nou heb je me toch wel nieuwsgierig gemaakt... 'k zal 'ns kijken.

Select 'play all' to view the masterful process of the making of X-Men, from concept to screen and beyond. At any point during these documentaries you can access the in depth galleries, screen tests and more by pressing 'menu' on your remote. Proceed to the index to navigate through these features independently.

Bedoel je dát stukje? Daar staat letterlijk in dat je de 'in depth galleries, screen tests and more', ofwel het extra bonusmateriaal wat jíj bedoelt kan bekijken door voor 'index' te kiezen. Er zijn dus geen extra materialen die je tijdens 'play all' kan zien; als je tijdens de 'play all'-functie op 'menu' drukt kun je alle losse documentaires waaruit 'play all' is opgebouwd, onafhankelijk bekijken.

Daniel1974
10-04-2003, 08:20
Ok, zal het nog eens proberen. Maar de play all funtie speelt niet alles af. Dat is overigens met LOTR ook niet zo. Er is meer dan dat. Ik zal het eens verder uitzoeken en op zoek gaan naar wat reviews.

Ik bedoelde inderdaad die screentests en dat soort zaken. Maar wel vreemd