PDA

Bekijk de volledige versie : Koreaanse films



Daniel1974
16-03-2003, 19:22
Ben op het moment geloof ik wat nieuws aan het ontdekken : de Koreaanse cinema. Wat eengaaf spul zit daar tussen zeg.

Ik heb intussen :

Musa : The Warrior.
Friend
Shiri

En ik heb besteld :

My Sassy Girl
Bichunmoo

Iemand die nog een paar aanraders heeft ?

JayLunar
16-03-2003, 19:28
Ik ben ook een enorm fan. Sterker nog, ik ben van mening dat er de laatste jaren betere films in Korea worden gemaakt dan in de Verenigde Staten.

Mijn huidige top 10:

Failan
Sympathy for Mr. Vengeance
My Sassy Girl
No. 3
JSA
Green Fish
The Isle
Happy End
Shiri
Musa
Ik heb op het moment nog in bestelling:
- Oasis
- The Way Home
- Die Bad
- Birdcage Inn
- Ring Virus

JayLunar
16-03-2003, 19:35
Voor meer info en aanraders e.d. wil ik je overigens tevens op deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=7005) thread wijzen. :)

Zaltman
18-03-2003, 22:22
Was The Eye ook niet uit Korea afkomstig?

Chris Howitt
18-03-2003, 22:46
Was The Eye ook niet uit Korea afkomstig?

Nee , nee The Eye is van the Pang Brothers , makers van oa. Bangkok Dangerous en the Pang Brothers zijn volgens mij Thais.

fransuha
19-03-2003, 07:51
Volgens mij zijn de Pang Brothers uit HongKong afkomstig.
Ze zijn daar ook begonnen in de film industrie, maar hebben hun eerste film gemaakt in Thailand. The Eye is ook gedeeltelijk geschoten in Thailand...

Daniel1974
19-03-2003, 12:06
Iemand Bichumnoo al gezien ? Ik heb em wel besteld maar hij is nog niet uit. Ben wel erg benieuwd.

Release ziet er wel erg cool uit. In Nederland wordt hij uitgebracht door WWC, en alleen bij het zien daarvan huiver ik al.

The official HKL website has updated with a detailed feature list for the first title on the Premier Asia label, Bichunmoo. The updated features for this 2-disc set due for release on March 31st with a retail price of £19.99 are...

Digitally re-mastered 16:9 anamorphic version enhanced for widescreen TV's.
Dolby Digital 5.1 and DTS audio tracks.
Dual language format(English dubbed Korean language with re-mastered English subtitles).
S.D.H. subtitle feature for the death and hard of hearing.
Feature length audio commentary with Asia film experts Bey Logan and Mike Leeder.
Interview gallery with director Kim Young-jun and leading man Shin Hyun-june.
An insider look at the "Action of Bichunmoo" with acclaimed Hong Kong fight choreographer Ma Yuk-sheng.
Candid camera featurette with director and leading cast members.
Archive featuring campaign trailers and music video concept.
Photo gallery with original lobby cards and poster artwork.
Out-takes and behind the scenes footage.
Isolated soundtrack(14 tracks)

Matt D
19-03-2003, 12:56
bichunmoo is niet slecht maar ook geen topper, zakt naar het einde toe wat in elkaar, was beter korter geweest