PDA

Bekijk de volledige versie : Thomson DTH4500 ?



Tijntje
24-10-2001, 13:20
Ik zoek een vervanger voor mijn huidige speler (Cyberhome M512) en zit te denken om deze speler aan te schaffen.

Komt als regiovrij uit de fabriek en kan ook nog es MP3, cd-r, cd-rw, vcd etc. etc. aan.... en dat voor fl. 928,-

Nie slekte al zeg ik 't zelf :D

Iemand ervaring met deze speler of andere spelers van Thomson?

Marty vanluit
24-10-2001, 15:01
Opzich een errug goede speler, maar ik zou eens gaan kijken voor de Pioneer DV-444. Ongeveer dezelfde prijs, ziet er mooier uit en kan precies hetzelfde. Ik heb zelf maanden lang gekeken en vergeleken: Samsung, Thomson, Cyberhome, Pioneer, enz. enz. De pioneer kwam als beste uit de bus. Dus zou ik zeggen: doe er je voordeel mee!

Succes ermee!

Marty :cool:

Tijntje
24-10-2001, 21:56
mmmja misshien is die Pioneer idd interessanter.

Kep al een Pioneer tuner/versterker staan dus dat past kwa setje wel leuker bij mekaar natuurlijk :)

Thx voor de tip man!

RAW777
17-12-2001, 12:47
Afgezien van het feit dat de Pioneer alles behalve lelijk is, ben ikzelf in het bezit van een Thomson DTH4200.
Een prima machine al zeg ik het zelf, speelt zeer veel verschillende formaten af, en ook mp3 is geen enkel probleem voor dit ding.
Is ook DVD speler van het jaar, als ik mij niet vergis is de DTH4500 het nieuwere broertje van de mijne en dat deze toebehoord tot de ´Scenium` lijn van Thomson (top lijn dus)
Uitgerust met DTS decoder, heb je aan deze een zeer complete machine.

Suc6 met wat het ook moge worden.

Marcel

bmateijsen
17-12-2001, 13:03
Ik heb nog wel een topper voor je.,.. de UK Hi-Fi bladen zijn er wild enthousiast van: Toshiba SD-210

En ik moet eerlijk zeggen... ik heb een vriend van mij hem aangepraat en het is een beauty...

Groet Bjorn