PDA

Bekijk de volledige versie : Wereldcinema van NPS



tomaz
17-03-2003, 18:54
Elke zondag zend de NPS op nederland 3 een film uit van een bepaald land of streek, zoals hong-kongcinema. Persoonlijk vond ik dat er een paar prachtige films tussen zaten, vooral Little Cheung vindt ik fantastisch. Heeft iemand ook deze of andere films gezien? En weet iemand iets van mogelijke dvd-uitgaves?

Geert Jan Alsem
17-03-2003, 19:37
Ik heb een aantal van de Japanse en Chinese films gekeken. Ik vind het echt goed dat ze dit doen. Zonden ze op een gegeven moment niet ook 's nachts films uit?
In ieder geval zijn ze beter bezig dan Net 5, die een keer een Chinese film Engels nagesynchroniseerd uitzonden! :roll:

Kagemusha
18-03-2003, 10:35
Afgelopen zondag was Suzhou He (Suzhou River) op NL3. Toch maar weer gekeken (& opgenomen). Blijft een briljante film......

Rochan
18-03-2003, 10:47
Ze hebben ook al een aantal Bollywood films op de Zondagmiddag en Vrijdag nacht uitgezonden. En met NL ondertiteling. Dus wel oke (y)

JayLunar
18-03-2003, 12:09
Net 5, die een keer een Chinese film Engels nagesynchroniseerd uitzonden! :roll:
Ja, dat was met The Blade. Ik had speciaal op die uitzending gewacht, dus ik was behoorlijk pissig toendertijd :evil:

Voorbeelden van prachtige zondagmiddagfilms van de afgelopen tijd die me zijn bijgebleven zijn onder andere Kikujiro en Det Nyet Land. Eergisteren heb ook ik Su Zhou He gezien, en die was idd ook geweldig.

Ik ben benieuwd naar wat voor pareltjes er de komende zondagen uitgezonden zullen worden.

Geert Jan Alsem
18-03-2003, 12:19
Volgens www.nps.nl komen deze maand nog:

23 maart: THREE SEASONS (Vietnam)
30 maart: SHOWER (China)

Anwar Potter
23-03-2005, 02:29
Wereldcinema is een ERG goed initiatief! 8)