PDA

Bekijk de volledige versie : Gillende home theatre!



Robin100
17-03-2003, 20:27
Ik heb een probleem, soms zit ik met mijn jvc xv-S40 een lekker dvd'tje te kijken en dan is het net of het geluid in een keer vastloopt en dan begint mijn installatie (Marantz SR 5300) keihard te "gillen". Het beeld loopt dan wel gewoon door. Dit is nu enkele keren gebeurt, niet heel vaak, maar ik ben bang dat het mijn speakers kan beschadigen als het nog een keer gebeurt!
Verder ben ik erg tevreden met mijn huidige installatie en het geluid is werkelijk fantastisch! Alleen kijk je wat minder ontspannen als je weet dat dit effect elk moment kan optreden.

Kent iemand ditzelfde probleem en is het te verhelpen/voorkomen?[/b]

Marty vanluit
21-03-2003, 11:20
Ik heb een probleem, soms zit ik met mijn jvc xv-S40 een lekker dvd'tje te kijken en dan is het net of het geluid in een keer vastloopt en dan begint mijn installatie (Marantz SR 5300) keihard te "gillen". Het beeld loopt dan wel gewoon door. Dit is nu enkele keren gebeurt, niet heel vaak, maar ik ben bang dat het mijn speakers kan beschadigen als het nog een keer gebeurt!
Verder ben ik erg tevreden met mijn huidige installatie en het geluid is werkelijk fantastisch! Alleen kijk je wat minder ontspannen als je weet dat dit effect elk moment kan optreden.

Kent iemand ditzelfde probleem en is het te verhelpen/voorkomen?[/b]

Ik denk dat dit ligt aan de DVD-speler, die geeft ten slotte het geluidsignaal door aan de receiver, die het codeert. Kan je een andere DVD-speler proberen ter controle?

jt.koppen
02-04-2003, 15:33
Heb je al iets geprobeer? een andere geluidsbron? is dat op iedere dvd?
Iets meer info en misschien wat vooronderzoek kunnen je hier vast veel verder helpen!

Oudgebruiker3
02-04-2003, 17:23
Staan je DVD-instellingen allemaal goed ingesteld?