PDA

Bekijk de volledige versie : Requiem For A Dream



Cheek
17-03-2003, 21:43
R2, NL, releasedatum: 3 april 2003.
Is dit een nieuwe versie of gewoon dezelfde versie als al gereleased is?

Trouwens, weet iemand nog de verschillen tussen de UK en de NL versie, behalve de DTS track en NL subs?

Topfilm btw natuluk... :P

Nathan Strik
17-03-2003, 22:02
R2, NL, releasedatum: 3 april 2003.
Is dit een nieuwe versie of gewoon dezelfde versie als al gereleased is?

Trouwens, weet iemand nog de verschillen tussen de UK en de NL versie, behalve de DTS track en NL subs?

Topfilm btw natuluk... :P
De laagwisseling, die zit bij de UK versie op een super-irritante plek. Vlak voor de aftiteling, tijdens de prachtige muziek... dit alleen is al een reden om voor de NL versie te gaan. ;)

Joost v.d. Ham
17-03-2003, 22:15
komt ie alweer uit...?


oohh hier zou ik heel graag een SE van willen :D .

(een van de beste films die ik ooit gezien heb)

Ro1671
18-03-2003, 10:32
komt ie alweer uit...?


oohh hier zou ik heel graag een SE van willen :D .

(een van de beste films die ik ooit gezien heb)

hij is idd goed! :twisted:

PvdS
18-03-2003, 18:21
Hmmm ... goed dat ik nu lees ... heb al de UK versie ... stond laatst met de huidige NL versie in mijn handen ... toch liever een NL uitgave dan een UK, maar soms te ongeduldig en nu in het bezit van diverse films dubbel ... anyweg ... als nu op 3 april weer een keer een versie gaat uitkomen dan koop ik die wellicht wel ... als het een goeie release is ... anders blijf ik aan het kopen ...

Cheek
18-03-2003, 20:11
Hmmm ... goed dat ik nu lees ... heb al de UK versie ... stond laatst met de huidige NL versie in mijn handen ... toch liever een NL uitgave dan een UK, maar soms te ongeduldig en nu in het bezit van diverse films dubbel ... anyweg ... als nu op 3 april weer een keer een versie gaat uitkomen dan koop ik die wellicht wel ... als het een goeie release is ... anders blijf ik aan het kopen ...
Dit geldt voor mij vrijwel hetzelde. :)
Jammer dat er niet meer info over is... ga nu zo de UK versie kijken. Jum jum, kijken offie voor de tweede keer net zo goed is. :)

Cheek
19-03-2003, 20:40
De laagwisseling, die zit bij de UK versie op een super-irritante plek. Vlak voor de aftiteling, tijdens de prachtige muziek... dit alleen is al een reden om voor de NL versie te gaan. ;)
Nou, ik heb er dus geen last van gehad. Zou je dvd speler dan tijdelijk moeten stoppen ofzo? Ik heb nl. wel meer "laagwisseling dvd's" maar nog nooit een hapering of wat gezien..
Vond de film trouwens nogsteeds erg goed. Wel werd het effect wat minder, maar dat is vrij normaal bij een tweede keer.. Die Tappy's Life Story, zit die wel op de NL?

Cheek
24-04-2003, 22:41
Iemand al updates? :)

Had vanmiddag de (nieuwe denk ik) NL versie in m'n handen. Maar er staat op de buitenkant niets over een directors commentaar track tijdens de film. Is die er wel op de NL?

Of iemand al Tappy's Life Story gevonden als easter egg fzo? :)

PvdS
28-04-2003, 20:40
Ik heb zelf nog niet de nieuwe versie zien liggen, alleen maar de oude versie, maar ben wel razend benieuwd wat de verschillen zijn met de DVD versie die in 2002 is uitgebracht ...

netfox
01-05-2003, 20:55
Ik heb nu de FR versie liggen, maar die ruil ik maar al te graag in voor een S.E.... als die ooit nog eens mocht verschijnen.

Obiman
01-05-2003, 21:01
Ik heb hem nog niet gezien :oops: maar ik wacht nu toch wel even totdat er een mooie SE uitkomt. Als ik zo de reviews lees moet hij fantastisch zijn... ik heb dus geen zin om deze film in een slechte transfer met matig geluid te zien.

netfox
01-05-2003, 21:06
Ik heb hem nog niet gezien :oops: maar ik wacht nu toch wel even totdat er een mooie SE uitkomt. Als ik zo de reviews lees moet hij fantastisch zijn... ik heb dus geen zin om deze film in een slechte transfer met matig geluid te zien.
De transfer is perfect hoor... eveneens het geluid (is zelfs DTS!!).

netfox
01-05-2003, 21:07
....daarnaast ligt hij voor slechts 14 euro'tjes (- 10%) bij de FRS. Extra's heeft het ding ook, alleen voor mij niet genoeg ;).

Obiman
01-05-2003, 21:09
....daarnaast ligt hij voor slechts 14 euro'tjes (- 10%) bij de FRS. Extra's heeft het ding ook, alleen voor mij niet genoeg ;).

Ok tnx voor de info, denk dat ik hem zaterdag dan toch maar ff aanschaf.

Ricochan36
02-05-2003, 10:59
Ik vond het een bout film, ik heb hem al eeuwen in mijn trade list staan, ik heb hem ooit gekocht bij play...

Rico
8)

Jesse
03-05-2003, 16:16
Iemand al updates? :)

Had vanmiddag de (nieuwe denk ik) NL versie in m'n handen. Maar er staat op de buitenkant niets over een directors commentaar track tijdens de film. Is die er wel op de NL?

Of iemand al Tappy's Life Story gevonden als easter egg fzo? :)

Op de NL versie zit ook een directors commentaar, zelfs de Tappy's Life Story easter egg zit erop!

Cheek
03-05-2003, 17:43
Aah, bedankt voor de info Jesse, zat ik al lang op te wachten.. :)
Jij hebt dus de nieuwe versie? Of is het gewoon de oude versie in nieuwe oplage?

netfox
03-05-2003, 17:48
Op de 'oude' DVD (als er al een nieuwe is) zit gewoon een directors commentaar op hoor...

Jesse
03-05-2003, 18:36
Ik heb die van mij 3 maanden geleden betsteld, dus het zal wel de nieuwe zijn.

netfox
03-05-2003, 19:06
Ik heb die van mij 3 maanden geleden betsteld, dus het zal wel de nieuwe zijn.
Lijkt mij niet; zoals je kon lezen in het originele bericht was de nieuwe versie begin april verschenen.

Cheek
03-05-2003, 19:09
Ik weet ook niet of er een nieuwe is, er stond alleen op een bende websites die eerder genoemde release datum. En ik vraag het omdat op die bij de FRS staat "deleted scenes met directors commentaar" o.i.d. en niet appart commentaar vermeld. Als dit ook op de "oude" versie staat zal het wel goed zitten. :D
Verder zit mijn UK versie aardig vol en vraag ik me af wat ze er bij een SE op wilden proppen. :roll:

Jesse
03-05-2003, 22:10
Ik heb die van mij 3 maanden geleden betsteld, dus het zal wel de nieuwe zijn.
Lijkt mij niet; zoals je kon lezen in het originele bericht was de nieuwe versie begin april verschenen.

ow sorry niet goed gekeken, maar ik vraag me idd ook af wat er dan eigenlijk voor nieuwe x-tra's op zouden moeten zitten, de versie die ik heb zit ook al aardig vol.

Jesse
03-05-2003, 22:11
en waarom kan ik niet normaal quoten???