PDA

Bekijk de volledige versie : Wat was je duurste bioscoop bezoek ooit?



Remco de Swart
18-03-2003, 10:40
Even mijn frustraties spuien op dit forum. Gisteren ben ik bij €240,- kwijt geweest aan het bezoeken van een bioscoop.

Wat het een hele exclusieve film dan....

Nee het was een zogenaamde comeback om precies te zijn "Lethal Weapon IV"

Het kaartje kostte ook maar € 4,50 per persoon.

Van de film op zich heb ik genoten maar toen we rond een uurtje of twaalf bij de auto kwamen werd het vervelend. Iemand had het namelijk nodig gevonden mijn auto van een extra tochtgaatje te voorzien. Het raampje van het linker voorportier was ingeslagen. Het meest frustrerende is echter dat er in de auto niets in het zicht lag en dat ze daarnaast niet eens geprobeerd hebben de auto verder open te breken. Afgezien van het ronde gat met een doorsnede van +/- 20 cm was er in de auto niets aan de hand. Hij was zelfs nog afgesloten. Voordat ik weggereden ben naar het politiebureau om voor de vorm aangifte doen heb ik eerst de rest van de ruit er zelf moeten uitslaan. Na aangifte gedaan te hebben ben ik doorgereden naar Carglass om er een nieuwe ruit in te laten zetten. Normaal gesproken kost dat €181,- maar om dat het alweer half twee was kwam daar nog eens €50,- bij. Ik woon in niet zo'n beste buurt, de wijk zelf valt wel mee maar de wijken er omheen zijn berucht. Ik durfde het dus niet aan om mijn auto zonder linker voorraam een nacht voor de deur te laten staan. Het ergste is, ik ben hier niet voor verzekerd aangezien mijn auto reeds 10 jaar oud is en het verzekeren hiertegen niet opweegt tegen de kans hierop.

Zo dat is mijn verhaal hebben anderen ook wel eens een duur bioscoop bezoek meegemaakt?

Remco Out
18-03-2003, 11:00
GIGA KNIP! Waar woon je dan in Utrecht? Kanaleneiland? Lombok? En waar was je naar de bios gegaan? In Utrecht zelf? Bij de Rembrandt? Ikzelf heb gelukkig nooit zoiets meegemaakt wanneer ik naar de bios was geweest. Duurste kaartje ooit was denk ik iets van 12 a 13 euro.

Remco de Swart
18-03-2003, 11:28
Waar woon je dan in Utrecht? Kanaleneiland? Lombok? En waar was je naar de bios gegaan? In Utrecht zelf? Bij de Rembrandt? Ikzelf heb gelukkig nooit zoiets meegemaakt wanneer ik naar de bios was geweest. Duurste kaartje ooit was denk ik iets van 12 a 13 euro.

Ik woon in overvecht noord tegen de Autoboulevard aan. Dit is tevens dicht in de buurt van Zuilen en de beruchtere buurten van Overvecht.
Het was inderdaad de Rembrandt bioscoop. Mijn auto stond op het tijdelijke parkeerterrein van de NS achter het Beatrix gebouw van de jaarbeurs.

Jelger
18-03-2003, 11:48
Bij mij meer dan duizend euro, maar dat komt omdat er een vakantie van een paar weken bij inbegrepen zat :)

Remco Out
18-03-2003, 12:00
Mijn auto stond op het tijdelijke parkeerterrein van de NS achter het Beatrix gebouw van de jaarbeurs.Daar zou ik de auto ook niet neerzetten, daar hoor ik wel vaker dat er wordt ingebroken. Als ik met de auto naar Rembrandt ga zet ik hem meestal bij de Oude Gracht zelf neer.

SchumiFan
18-03-2003, 13:23
Mijn fiets was gestolen na Filmpje!

Het was nog wel een J6 barrel met vierkanten wielen .. ik zette de fiets al anderhalf jaar niet op slot. Gewoon in de stad bij Alkmaar. En dan wordt ie prompt in Heerhugowaard gejat. Belachelijk.

Kosten 100piek voor een nwe 2e handse barrel.

georgestobbart
18-03-2003, 15:37
nou, mijn duurste uitje naar de bios was ongeveer 18 euro. (Lord of the rings). 9 euro voor het kaartje, 5 euro voor grote cola, en 4 euro voor grote popcorn

Ernest Hamstra
18-03-2003, 17:07
Volgens mij is Luther Hartog ook eens een sportfiets armer bij de bioscoop vandaan gekomen. :?:

Hanna
18-03-2003, 17:58
Volgens mij is Luther Hartog ook eens een sportfiets armer bij de bioscoop vandaan gekomen. :?:

tja, dan had hij ook maar niet aan die zwerver moeten vragen of ie er even op wilde passen :roll: :lol:

Hennie
18-03-2003, 18:10
mijn duurste was €4.54 :D

zo goedkoop omdat ik eigenlijk nooit naar de bios ga het is dus heel lang geleden dat ik geweest ben

Joost v.d. Ham
18-03-2003, 18:26
Waar woon je dan in Utrecht? Kanaleneiland? Lombok? En waar was je naar de bios gegaan? In Utrecht zelf? Bij de Rembrandt? Ikzelf heb gelukkig nooit zoiets meegemaakt wanneer ik naar de bios was geweest. Duurste kaartje ooit was denk ik iets van 12 a 13 euro.

Ik woon in overvecht noord tegen de Autoboulevard aan. Dit is tevens dicht in de buurt van Zuilen en de beruchtere buurten van Overvecht.
Het was inderdaad de Rembrandt bioscoop. Mijn auto stond op het tijdelijke parkeerterrein van de NS achter het Beatrix gebouw van de jaarbeurs.

Nee daar zou ik em ook niet laten staan zonder raampje... :roll:

als ik ga met de auto zet ik em altijd in een parkeergarage, meestal niet nodig want ik woon 5min. lopen van de Rembrandt bios :roll:

Gabriel B.
19-03-2003, 19:44
Mijn duurste bioscoopbezoek ooit was bij " The Phantom Menace" wat me een hoop hersencellen kostte. :wink:

Caledonians
19-03-2003, 19:52
Mijn duurste bioscoop bezoek heeft me zoiets van 25 euro gekost. En voor dat geld had ik 2 bioscoop kaartjes en voor 2 man eten en drinken. Daarom geef ik ook de voorkeur aan een dvd-avondje thuis, een dvd aanschaffen kan voor onder de 25 euro en je kan eten en drinken gewoon uit de kast pakken!

Bas de Jong
19-03-2003, 22:05
Mijn duurste bioscoopbezoek (zonder drinken enz. meegeteleld) was 9 euro. We gingen naar de Ring in zaal 1 van Catharijne (Utrecht). Alleen waren er alleen nog plekken vrij of helemaal vooraan, of in die 'bakken' naast de ingang (mensen die er wel eens geweest zijn weten wat ik bedoel ;)). Wij kozen natuurlijk voor die 'bakken' en dat kostte 1.5 euro meer per kaartje :roll: Maar je hebt wel meer beenruimte! :mrgreen:


Naar de Rembrand ga ik altijd met de trein ;) 10 minutjes lopen vanaf Centraal.

Joost v.d. Ham
19-03-2003, 23:04
Mijn duurste bioscoopbezoek <knip>


Naar de Rembrand ga ik altijd met de trein ;) 10 minutjes lopen vanaf Centraal.

naar catharijne niet dan...? :?

SchumiFan
20-03-2003, 15:35
Gister toen ik terug ging naar de auto .. kwamem net de mensen die schuin tegenover mij stonden .. de auto naast mij had een mooie afdruk gemaakt op de voorbumber. Lekker gehannes :D

Bas de Jong
20-03-2003, 15:57
Mijn duurste bioscoopbezoek <knip>


Naar de Rembrand ga ik altijd met de trein ;) 10 minutjes lopen vanaf Centraal.

naar catharijne niet dan...? :?

:roll: Naar Catharijne ga ik ook met de trein ja :roll:
Maar iedereen had het over hoe ze naar de Rembrand gingen ;)

Richard B.
18-07-2003, 09:07
Diegenen die een lekker duur willen 'bioscopen' kan ik bioscoopbezoek in Londen erg aanraden: ik heb daar vorig jaar (meen ik) bijna 15 euro betaald voor EEN bioscoopkaartje (voor een voorstelling van Starwars Episode 2). Dat was nog exclusief de consumpties..

Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat het verreweg de beste bioscoop was die ik ooit bezocht heb: perfect beeld en geluid (superieur aan alles wat ik ooit in NL gezien heb), heerlijke stoelen, ongelovelijk beschaafd mede-publiek en GEEN pauzes. Het was het geld dus wel waard.

pavko
18-07-2003, 15:06
Mijn duurste bioscoop bezoek heeft me zoiets van 25 euro gekost. En voor dat geld had ik 2 bioscoop kaartjes en voor 2 man eten en drinken. Daarom geef ik ook de voorkeur aan een dvd-avondje thuis, een dvd aanschaffen kan voor onder de 25 euro en je kan eten en drinken gewoon uit de kast pakken!

En hoe vul jij je kasten?

Ronald Stiebolt
19-07-2003, 18:48
"We've got a winner!": zo'n 12.000 NLG.....

Ten tijde van de release van Star Wars I (als ik het goed heb in de USA zo'n 5 weken eerder dan in NL) m'n vakantiebestemming erop aangepast.

Daarnaast heb ik deze film dan ook kunnen zien in de beroemdste bioscoop ter wereld, het toenmalige Mann's Chinese Theater in Hollywood.

Het bedrag wordt overigens verklaard door het feit dat we maar gelijk een kleine 4 weken zijn blijven hangen met allemaal nare bezoekjes aan Yosemite, Grand Canyon, Las Vegas, San Francisco en ga zo maar door.

Tsja, je moet er wat voor over hebben natuurlijk...... :twisted:

mark maris
02-03-2004, 20:15
je hebt altijd baas boven baas :lol:

mijn duurste bios bezoek was (samen met treinkaartje en cosumpties)
ongeveer 35 euro

october vorig jaar ben k naar antwerpen geweest en daar moest k natuurlijk ook ff naar de bios dus k heb daar underworld gezien
een paar maanden voordat hij hier uit kwam dus het was t geld wel waard

John van den Berg
26-04-2004, 22:38
Het meeste geld voor een bioscoopbezoek, voor zover ik me kan herinneren, is de 25Euro plus OV kosten vanaf de zuid-Hollandse Eilanden naar de Cinerama in Amsterdam.
Maar hier kreeg ik dan ook wel meer als 30 films achter elkaar voor te zien!
Dit was natuurlijk afgelopen december tijdens de filmmarathon.

Steven Maas
27-04-2004, 19:17
Ik werk toe naar een relatief duur bioscoop bezoek (17 Mei):

TROY diner special (http://www.royaltheaters.nl/site.php?site=filmdetail&film=211) :mrgreen:

"TROJAANSE GRILL" yummmmmm :)

Rickje
27-04-2004, 19:22
Mijn duurste bioscoopbezoek zal wel iets van 12 euro zijn geweest :roll:
Een kaartje van 8 en een cola van 4 euro.. wow :shock: :wink:

pavko
27-04-2004, 20:02
Ik werk toe naar een relatief duur bioscoop bezoek (17 Mei):

TROY diner special (http://www.royaltheaters.nl/site.php?site=filmdetail&film=211) :mrgreen:

"TROJAANSE GRILL" yummmmmm :)

Broodje achilleshiel?
Paardenbiefstuk van Troje?

Leonard Shelby
27-04-2004, 22:11
ongeveer 200 euro...

Toen de gemiddelde bioscoop in Nederland een schermpje had hangen dat nu bij mij thuis hangt, gingen we regelmatig naar Antwerpen alleen om een film te pakken.

Best een stukje rijden dus met een hapje en overnachting waren dat dure filmpjes.....

Roberto G
28-04-2004, 00:19
20 euro voor de LOTR Marathon maar dat was het geld dubbel en dwars waard!! :wink: