PDA

Bekijk de volledige versie : HEEEELLPPPP Thunderbirds DVD's



Spidey
24-10-2001, 20:35
Hallo DVD peoples,

Nogmaals vraag ik jullie aandacht voor het volgende. Kan iemand mij duidelijkheid geven wanneer de regio2 dvd's van de serie Thunderbirds in de winkel liggen?? het gaat dan om deel 3 en 4. op beide dvd's staan 4 afleveringen.

Ik weet dat de engelse al allemaal verkrijgbaar zijn (alle 8 dvd's) alleen het wachten is nu nog op de NL. Of heeft voor mij iemand het mailadres van Bridge Entertainment voor vragen want dat kan ik zo op de website niet ontdekken. Ik wacht onderhand al sinds juli op die dvd's maar niemand kan me er echt duidelijkheid over geven (ook de winkels niet).

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen....
alvast iedereen bedankt die reageert!!!

m.v.g.

Edwin V
25-10-2001, 06:56
Ik had hetzelfde probleem. Een keer gezien bij de Media markt en daarna nooit meer. Gisteren ben ik naar de Makro A'dam geweest en daar hadden ze deel 3+4 gelukkig nog:). Verder heb ik ze nergens gezien.:(

Misschien komt het omdat er weinig animo is voor deze DVD's want ik heb al twee keer om hulp gevraagd op deze site met slechts 1 reactie.

Spidey
25-10-2001, 16:00
okey thx voor de info... maar het gaat dan dus wel om de serie en niet de films neem ik aan...

Edwin V
26-10-2001, 06:42
Ja van bridge entertainment. 4 afleveringen per DVD. Die blauwe doosjes met die witte nummertjes erop, Nederlands ondertiteld. Bij de Makro voor ongeveer 35 gulden incl. BTW. Als het goed is zijn deel 5+6 net uit, maar die heb ik nog niet gezien. In februari komen deel 7+8.

Spidey
29-10-2001, 00:25
bedankt voor alle info!!! Ben ff bij mediamarkt geweest en die hebben een paar voor me besteld dus nu is het afwachten...

marcel bakker
29-10-2001, 19:56
Laat nog even op deze plaats weten of het lukt.. Heb deel 3+4 kunnen kopen maar heb deel 5+6 nog nergens in de schappen kunnen waarnemen....

HarmenDroogendijk
29-10-2001, 20:01
Hee Jongens,

Thunderbirds deel 3+4 zijn bij bol.com te bestellen voor elk 35 gulden ongeveer. Een of twee dagen later heb je ze in huis! De DVD's zijn trouwens erg goed, heb ze al meerdere malen gezien. Nu wachten op deel 5+6

Spidey
01-11-2001, 06:26
dat klopt trouwens ook dat je deel 5+6 nog niet hebt zien liggen.. die moet nog officieel uitkomen en staat nu als pre-order bij ondere andere dvdstore.nl

Ik hoop alleen nu nog maar dat ik deel 3+4 kan bemachtigen :(

Edwin V
01-11-2001, 07:11
Overgenomen van DVDhome:


Van Bridge Entertainment Group hebben wij vernomen dat de laatste 4 delen (5 t/m 8) van de Thunderbirds TV serie tot nader order zijn uitgesteld. Jammer dus voor de echte fans die al weer in de winkel aan het kijken waren naar deel 5 en 6 die op 23 oktober uitzouden komen.
Wat wel duidelijk is dat ze in ieder geval niet dit jaar meer zullen komen!
:mad:

slindenau
23-04-2006, 22:39
Inmiddels aardig wat jaartjes later zijn alle delen onderhand weer uit de winkels verdwenen, maar nog wel verkrijgbaar op eBay of in het buitenland.

Zelf heb ik ze nu ook binnen, en ik was nogal verward wat volgorde betreft. Het blijkt dus dat de afleveringen in chronologische volgorde op de DVDs staan, maar dat uitzendingen op tv een andere volgorde aanhouden! Hiervan heb ik een word document samengesteld, ik neem aan dat het zichzelf wijst...de lijst bestaat uit het uitzendschema van de tv + lokatie op de DVDs en datum van állereerste uitzending.

Het document: http://cp72227-a.tilbu1.nb.home.nl/dvd/verhoeven_thunderbirds/Thunderbirds.doc