PDA

Bekijk de volledige versie : DVD's die niet aankomen???????



John Dejesus
19-03-2003, 12:48
Ik heb onlangs 2 dvd's bij het postkantoor afgeleverd en na een week hadden de desbetreffende personen de dvd's niet gehad. Is dit al meerdere malen overkomen want ik voel me *@$&#! echt bestolen door de TPG. Ik bedoel ik ben hier op het forum met allemaal eerlijke handelaars die normaal hun collectie verhandelen en dan gebeurt er dit dat mijn vertrouwen helemaal weer naar beneden brengt. Is dit al meer male keren voorgekomen zoja dan is dit het laatste keer dat ik hier nog verhandel.

gr, John

Inspector Lee
19-03-2003, 13:04
Ik kan me voorstellen dat het weleens voor kan komen...heb zelf gelukkig die ervaring nog niet gehad, hoop dit ook niet mee te maken.
Daarbij begrijp ik dat je je zo voelt, ook tegenover de anderen...maar ik denk dat zij het begrip wel kunnen opbrengen, maar inderdaad...geven ze je daar een minnetje voor, is dit niet echt positief voor je imago...

Het is een beetje moeilijk om hierover te oordelen wanneer je het zelf nog niet hebt meegemaakt...omgekeerd wel...ik neem aan dat je het Riccardo-verhaal wel kent...hoeft geen verdere uitleg :(

Veel sterkte ermee en succes...maar begrip zal er heus wel voor zijn

Gr33tz,
Inspector Lee

Frank J.
19-03-2003, 13:08
Ik heb onlangs 2 dvd's bij het postkantoor afgeleverd en na een week hadden de desbetreffende personen de dvd's niet gehad. Is dit al meerdere malen overkomen want ik voel me *@$&#! echt bestolen door de TPG. Ik bedoel ik ben hier op het forum met allemaal eerlijke handelaars die normaal hun collectie verhandelen en dan gebeurt er dit dat mijn vertrouwen helemaal weer naar beneden brengt. Is dit al meer male keren voorgekomen zoja dan is dit het laatste keer dat ik hier nog verhandel.

gr, Johnkoop een bubbeltjes envelop en gooi deze dan in een andere brievenbus...... ik zou niet meer persoonlijk afgeven bij het postkantoor. of iig niet bij dat postkantoor.....
Knap lullig en zeker wanneer de anderen je er een minnetje voor geven....

GrTz

René Groen
19-03-2003, 13:12
Tsja, dit nieuws was al een tijdje bekend, ook bij dit forum.
Er is helaas niets aan te doen. De DVD's gaan een bepaalde weg van begin naar eindpunt en er is niet te zeggen wie er in die weg voor zorgt dat je spullen niet aankomen. Het is voor mezelf soms de keuze geweest om iets in de winkel te kopen, omdat je gewoon het risico loopt dat het kwijt raakt.

Zo heb ik eens een spel naar iemand gestuurd twv 60 euro. Het is een Gamecube spel, dus ook zo'n DVD doosje. Netjes verpakt, bubbeltjesenvelop, dichtgeniet enzo, en nooit aangekomen. Weg 60 euro. Verhaal gaan halen bij het postkantoor, maar die doen er verder niets mee.

robvanknegsel
21-03-2003, 19:24
Tja het kan ook zijn dat de andere partij zegt dat er niks is aangekomen.
Ik kan me in ieder geval nauwelijks voorstellen dat de TPG poststukken kwijtmaakt.
Die moetten toch ergens blijven, die gaan niet bij het verdeelcentrum de prullenbak hoor.

Dat de andere partij je een minnetje geeft is in principe begrijpelijk (tenzij je het netjes oplost). Als het daadwerkelijk de schuld van de TPG is heeft de ontvangende partij daar geen boodschap aan, zij zullen je op je woord moeten geloven en dat gaat niet zomaar.

Qique
21-03-2003, 20:28
Nogmaals, ik heb sterke twijfels of het aan de TPG ligt en ik verdenk de ontvangende partij ervan dat ze leugens ophangen!

Ik vind dat nogal een boute uitspraak van iemand die nog niet zo heel lang op dit forum bezig is, en waarschijnlijk nog niets heeft verhandeld. :evil: :x

Ikzelf heb al vele malen DVD's gekocht en verkocht of geruild, en daar is nog nooit wat misgegaan. En als je hier wat langer actief bent en ziet hoe men met elkaar omgaat, dan denk ik dat je de uitspraak niet snel zou hebben gedaan....

Ik durf met het overgrote deel van alle forumgangers gewoon op goed vertrouwen te handelen en wacht tegenwoordig ook niet eens meer op bijvoorbeeld eerst de betaling. DVD gaat gewoon de deur uit, en ik krijg ook altijd gewoon mijn geld.

Zoals je ziet heeft jouw uitspraak mij geraakt. Niet meer doen AUB!!

madelon
21-03-2003, 20:52
beste Rob,
wat maak jij nou????? Ga je gewoon hier mensen beschuldigen. Helaas is het nou eenmaal zo dat DVD's in de post verdwijnen.
Mijn derde ruil is ook nooit aangekomen en ik sta voor 100% beter nog 200% garant dat degene die deze dvd had moeten ontvangen deze ook niet ontvangen heeft. Net zo als dat ik die DVD gewoon naar het postkantoor heb gebracht. (ook 2 tegelijk, 1 wel aangekomen en 1 niet). Ik kan zeggen dat je je daar heel erg rot door voelt. Gelukkig begrijp ik door de mensen hier dat het soms voorkomt en heb ik inmiddels genoeg vertrouwen hier op weten te bouwen. Door vele ruilen en + jes.
Maar jou opmerking vind ik ver beneden peil. Ik mag hopen dat je je excuses hiervoor aan gaat bieden.

Lester Burnham
21-03-2003, 20:58
Ikzelf heb een lange tijd gewerkt als postbode, en pakjes verdwijnen regelmatig, maar de PTT kan er soms wel iets aan doen, er gaan van die barcodes op en daarmee kunnen ze achterhalen waar die "verdwijnt".

Maar helaas niet altijd.
Al een aantal keer zijn DVD´s van Play niet aangekomen, gelukkig stuurt Play ze kosteloos opnieuw.

jokey
21-03-2003, 21:01
Nogmaals, ik heb sterke twijfels of het aan de TPG ligt en ik verdenk de ontvangende partij ervan dat ze leugens ophangen!Ik voel me hier persoonlijk aangevallen omdat ik anderhalve maand geleden bij iemand een dvd gekocht heb die bij mij nooit is aangekomen.
In dit geval ligt het dus wel degelijk aan de TPG Post. Natuurlijk kun je nu ook gaan denken: "de verkoper heeft 'm niet opgestuurd" maar dat gaat mij echt te ver. Die persoon heeft al vaker positief gehandeld op dat forum en bovendien ging het nu om een dvd van slechts 5 euro. Lijkt me dus erg sterk, of zelfs onmogelijk, dat de schuld ligt bij de verkoper.

Waarom zou de TPG geen poststukken kunnen kwijtraken??
Vanaf het moment dat ik een poststuk in de brievenbus gooi tot aan het moment dat iemand het op de deurmat heeft liggen, komt het langs veel verschillende mensen. Denk aan de postbode's, maar ook aan de sorteerders en transporteurs. Lijkt me dus zeer goed mogelijk dat er ergens in die hele ketting een kapotte schakel zit!!

René Groen
21-03-2003, 21:39
Ook ik ben het niet eens met de uitspraak: Het zal wel niet aan de TGP liggen, maar aan de ontvangende partij.
Paar weken terug een DVD'tje naar iemand gestuurd die ik al heel lang ken, nooit aangekomen (gelukkig goedkoop DVD'tje, maakt op zich dus niet zoveel uit) dus ligt het aan hem?

Kom op zeg.

Niels Simons
21-03-2003, 21:44
het zou mooi zijn als we sommige newbees maar moeten kunnen bannen van t forum?

want tel es op,wat hebben we al gehad:

1.mensen die zeiken
2.mensen die eigen websites promoten
3.mensen die proberen hun eigen zaak te promoten(beetje tzelfde als 2)
4.mensen die gaan bieden en dan ineens maar t bod gaan terugtrekken,of geen zin meer hebben om nog te gaan reageren.

kunnen er niet bepaalde akties op ondernomen worden?

bv mensen die binnen 50 posts reclame maken of enorm zeiken weer bannen?

niels

Niels Simons
21-03-2003, 21:48
nog ff een reactie:

ik heb 128 goeie deals gehad op dit forum,in de afgelopen 8 maanden of zo. nog niet eens alles is geregistreerd denk ik,maar kbedoel maar zo:
nog nooit problemen gehad.

als je es pech hebt dat iets niet aankomt,dan moet je dit onderling goed oplossen.

want toen een door mij opgestuurde dvd bij een medefanaat niet werkte heb ik dus gewoon geld terug gegeven he,en als je echt zegt dat de dvd niet werkt,kan ie ook gewoon terugkomen,met terugbetaling van alle porto door mij...

de meeste mensen op t forum handelen trouwens op deze manier denk ik zo,dus wie ben jij,een nieuweling om onze manier van handelen te gaan afkraken...

niels

Rochan
21-03-2003, 22:33
Tja het kan ook zijn dat de andere partij zegt dat er niks is aangekomen.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de TPG poststukken kwijtmaakt.
Die móéten ergens blijven, die gaan niet bij het verdeelcentrum de prullebak hoor.

Edit
Nogmaals, ik heb sterke twijfels of het aan de TPG ligt en ik verdenk de ontvangende partij ervan dat ze leugens ophangen!

Ik kan je genoeg voorbeelden opnoemen, dat ik wel zker weet dat de pakjes bij de TGP verdwijnen. Ik stuur regelmatig pakjes voor mijn werk met de post op, en het komt heel vaak niet aan. Het lijkt me dan stug dat de tegenpartij dan zou liegen, dat ze het niet hebben ontvangen. En ik heb een tijdje op een sorteercentrum gewerkt van TGP, en daar heb ik het dus gezien, dat personeel pakketjes openmaakte en waardevolle spullen voor eigen gebruik meenamen. Dus wat jij beweert klopt dus niet. Ik denk dat als je hetzelf eens een keer meemaakt, dat dan je ogen eens een keer geopend worden :roll:

Jurgen V
21-03-2003, 23:38
Het is wel bekend bij alles en iedereen dat er wel eens wat achterover wordt gedrukt bij de TPG. Helaas niks aan te doen... :evil:

Rob Technoid
22-03-2003, 08:10
het zou mooi zijn als we sommige newbees maar moeten kunnen bannen van t forum?

want tel es op,wat hebben we al gehad:

1.mensen die zeiken
2.mensen die eigen websites promoten
3.mensen die proberen hun eigen zaak te promoten(beetje tzelfde als 2)
4.mensen die gaan bieden en dan ineens maar t bod gaan terugtrekken,of geen zin meer hebben om nog te gaan reageren.

kunnen er niet bepaalde akties op ondernomen worden?


Ik denk dat in geval van buitensporig eigen webwinkels promoten of zaken die echt niet door de beugel kunnen er wel degelijk door de crew wordt opgetreden.

In het geval van robvanknegsel (want volgens mij hebben we het nu daarover. toch?) is het volgens mij een geval van iemand die zich heel erg niet-diplomatiek uitdrukt. Niet weten hoe ze zich binnen een forum moeten gedragen of whatever.

Om meteen te gaan bannen vind ik een wat harde maatregel wat een drempel zal opwerpen bij de aanwas van nieuwe leden. Ik denk dat je dan beter een 'charisma'-systeem kan invoeren, zoals bij andere sites en fora wordt toegepast. Iemand die dus alleen maar mensen beledigt of dingen doet die niet horen zal dus uitkomen op een laag (negatief?) charisma. En die zou je er zo uit kunnen filteren...

Just an idea...

robvanknegsel
22-03-2003, 11:14
Ik mag hopen dat je je excuses hiervoor aan gaat bieden.

Hoe kan ik nou iemand kwetsen als ik zeg dat ik denk dat het niet aan de TPG ligt. Vind ik wel een beetje raar.
In ieder geval: als jij je op een of andere manier dan toch gekwetst voelt dan spijt me dat, ik reageer niet om anderen te beledigen, moge dat duidelijk zijn.

Mij lijkt dat als het inderdaad aan de TPG ligt deze DVD's toch ergens moeten blijven, of niet soms?
Welke insider van de TPG kan deze kwestie ophelderen?

Rob Technoid
22-03-2003, 11:18
Mij lijkt dat als het inderdaad aan de TPG ligt deze DVD's toch ergens moeten blijven, of niet soms?


Bij minder betrouwbare medewerkers van TPG. Ik weet niet hoeveel medewerkers TPG heeft maar je hebt er maar enkele nodig om heel veel ellende te veroorzaken. Ze zullen wel geoefend zijn in het herkennen van pakjes met digitale media en pikken ze ze er zo uit.

robvanknegsel
22-03-2003, 11:38
Ik vind dat nogal een boute uitspraak van iemand die nog niet zo heel lang op dit forum bezig is, en waarschijnlijk nog niets heeft verhandeld.

Ikzelf heb al vele malen DVD's gekocht en verkocht of geruild, en daar is nog nooit wat misgegaan. En als je hier wat langer actief bent en ziet hoe men met elkaar omgaat, dan denk ik dat je de uitspraak niet snel zou hebben gedaan....

Ik durf met het overgrote deel van alle forumgangers gewoon op goed vertrouwen te handelen en wacht tegenwoordig ook niet eens meer op bijvoorbeeld eerst de betaling. DVD gaat gewoon de deur uit, en ik krijg ook altijd gewoon mijn geld.

Zoals je ziet heeft jouw uitspraak mij geraakt. Niet meer doen AUB!!

Ik bespeur uit de reacties dat men denkt dat ik het alleen over forummers heb van dvd.nl
Meteen voelde iedereen zich aangevallen en beledigd.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik ben er pas sinds gisteren achter dat dat dvd's verhandelen hier ook al kan.

Ik heb het natuurlijk over Ebay, qoop.nl, onlineveiling.nl, viaveiling.nl, ricardo.nl, marktplaats.nl etc. etc.
Ik geloof er natuurlijk heilig in dat leden van dvd.nl elkaar niet gaan belazeren!!!
Jullie moeten wel ietsjes verder kijken dan jullie neusje lang is, er wordt niet alleen via dvd.nl dvd's verhandeld.
Ik zal er voortaan bijzetten dat ik het over het geheel van internetmarktplaatsen heb.

Okidoki?

Elvis56
22-03-2003, 12:05
Toch maar even reageren. Het valt me op dat iedereen erg fel reageert(en zelfs meteen gaan zeuren over het bannen van mensen) als iemand suggereert dat het misschien wel eens aan de koper of verkoper kan liggen als er iets mis gaat met het verkopen van een dvd.

Zelf heb ik ook het idee dat er een grotere kans is dat de foute bij de (ver)koper ligt dan dat er op het postkantoor iets mis gaat(nee niemand hoeft zich hier weer onnodig druk over te maken en niemand hoeft zich hierdoor persoonlijk aangevallen te worden).

Qique
22-03-2003, 12:06
[quote]
Jullie moeten wel ietsjes verder kijken dan jullie neusje lang is, er wordt niet alleen via dvd.nl dvd's verhandeld.


Weer druk je je ongelukkig uit; maar ja, ik laat het hier bij.... :roll:
Kijken of je je de komende tijd wat meer in de DVD.NL gemeenschap weet in te leven.

Zaltman
22-03-2003, 13:06
Als je het niet helemaal vertrouwt dan stuur je ze toch verzekerd (kost 2 euro) of aangetekend. En ook altijd je eigen adres opschirjven, kan zijn dat je het adres verkeerd heb geschreven.

Rob Technoid
22-03-2003, 13:25
Ik bespeur uit de reacties dat men denkt dat ik het alleen over forummers heb van dvd.nl
Meteen voelde iedereen zich aangevallen en beledigd.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik ben er pas sinds gisteren achter dat dat dvd's verhandelen hier ook al kan.

Ik heb het natuurlijk over Ebay, qoop.nl, onlineveiling.nl, viaveiling.nl, ricardo.nl, marktplaats.nl etc. etc.
Ik geloof er natuurlijk heilig in dat leden van dvd.nl elkaar niet gaan belazeren!!!


1. De topicstarter had het specifiek over dit forum, dus begrijpelijk dat mensen die hier verhandelen zich aangesproken voelen als jij (nogal vrij expliciet) stelt dat een van de twee partijen bedrog pleegt. Uit jou post had ik niet begrepen dat je het in een breder verband bedoelde, maar goed dat je dat hebt opgehelderd.



Jullie moeten wel ietsjes verder kijken dan jullie neusje lang is, er wordt niet alleen via dvd.nl dvd's verhandeld.


2. Je bedoelt het ongetwijfeld niet verkeerd, maar je woordkeuze is een beetje ongelukkig, zoals Qique reeds heeft opgemerkt. Je moet wel beseffen dat er hier eerder sprake is van een DVD-community en niet zomaar een of ander handelsforum. Althans dit geldt dan voor mij persoonlijk. Ik handel niet veel, maar als ik het doe, doe ik dat hier, vanwege dat community gevoel. Omdat ik het idee heb dat de meeste mensen hier ter goeder trouw handelen.

3. Ik vind het een beetje veronrustend dat jij een dag later na de oorspronkelijke post diezelfde post veranderd en daarmee ook de strekking van je verhaal. :roll:

Lester Burnham
22-03-2003, 15:44
Welke insider van de TPG kan deze kwestie ophelderen?

Nou ik heb dus heel wat jaren gewerkt als postbode en ik heb alleen op mijn kantoor heel wat gezien en gehoord.
Bij mij zelf is het voor gekomen dat ze uit mijn fietstas zijn gestolen. Ik heb toen wel aangegeven dat er pakjes gestolen waren (aangifte bij de politie), maar ik wist niet precies hoeveel en voor welke adressen.

Verder weet ik van iemand die daar werkte dat hij voor meer dan 10.000 gulden aan spullen van een juwelier had gestolen. :evil:
Verder ook credit cards (en later de pin code).

Van de minder extreme dingen; tijdschriften, video´s en sex spullen (discreet opgestuurd of niet, ze zijn gewoon te herkennen). :wink:

Vandaag kreeg ik een DVD binnen van Play en die was duidelijk al opengemaakt. Gelukkig zat er een DVD die degene die hem heft opengemaakt, niets aan vond (ik trouwens ook niet, is voor een goede vriend). :oops:

Maar het zal waarschijnlijk ook wel eens voorkomen dat er fraude wordt gepleegd door de koper. Maar zeker op DVD.nl bij de mensen die al lang member zijn, zal dat wel meevallen. 8)

robvanknegsel
22-03-2003, 16:11
[quote=robvanknegsel]
Ik vind het een beetje veronrustend dat jij een dag later na de oorspronkelijke post diezelfde post veranderd en daarmee ook de strekking van je verhaal. :roll:

Omdat ik niemand wil beledigen.
Hier laat ik het verder bij.

Mich
22-03-2003, 20:51
<<<dat pakjes verloren geraken in de post is een feit.
Dat mensen liegen en stelen helaas ook.

In ieder geval is een combinatie van beiden nog het minst leuk.
Bij mij is door de fout van de postbode een dvd pakket gestolen bij onze woonst. Postbode had het pakje aan de deur gelegd.

Deze zaak is nog bezig. In Belgiëkun je (en ga ik) klacht neerleggen tegen de post wegens een fout. Ik hoop ook op een tussenkomst van de firma die de dvd's verstuurde (dvdzone2).

Swanski
23-03-2003, 15:20
wordt wel fel gereageerd op die jongen zeg, zit hier zelf ook niet zo lang, maar kunnen 'jullie'het niet laten bij een 'ongelukkige opmerking', echt niet zijn bedoeling geweest om mensen hier te beledigen lijkt mij zo....

er is al zo veel oorlog in deze tijd :(

Glenn Smits
23-03-2003, 20:05
Geloof mij maar de postbodes worden goed in de gaten gehouden. Er was een keer een vent bij ons die 100 mobiele telefoons had gejat (een postbode) en die schenen ze al een hele tijd in de gaten te houden. Van mij zijn ook een keer twee pakjes gejat op straat!!!. Zelf maak ik nooit post kwijt, het is wel zo dat ik weleens een paar brieven wat later bezorg omdat die eikels op kantoor dan later aankomen met brieven uit het vuilvak terwijl alles al opgebundeld is. ik heb een bewijs bij de politie gehaald dat me pakjes gejat waren. Ze wilden me niet eens geloven dat het gejat was. ze mochten dat er niet opschrijven echt lomp. Maar goed er kwam dus iets soortgelijks op het bewijs te staan. Dat heb ik aan me groepsleider gegeven en die kon dan de mensen te woord staan als ie gebeld werd over pakjes die niet aankwamen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat er pakjes worden gejat maar ze komen er gegarandeerd achter. Ohja en nog iets, doe ons postbodes een plezier en stuur geen aangetekenden, ze kosten een hoop tijd en post komt heus wel aan hoor.

Mark de Jong
23-03-2003, 21:43
Ohja en nog iets, doe ons postbodes een plezier en stuur geen aangetekenden, ze kosten een hoop tijd en post komt heus wel aan hoor.

Zit hier anders al bijna 3 maanden te wachten op 2DVD's... nog steeds niet aangekomen en hoef ze ook niet meer te verwachten denk ik.

Glenn Smits
24-03-2003, 21:07
Ohja en nog iets, doe ons postbodes een plezier en stuur geen aangetekenden, ze kosten een hoop tijd en post komt heus wel aan hoor.

Zit hier anders al bijna 3 maanden te wachten op 2DVD's... nog steeds niet aangekomen en hoef ze ook niet meer te verwachten denk ik.

Soms gaat het al fout op de plek waar het gesorteerd wordt. Niet eens bij de postbodes zelf.

Rochan
24-03-2003, 21:36
Edit

Soms gaat het al fout op de plek waar het gesorteerd wordt. Niet eens bij de postbodes zelf.

Daar kan je wel eens gelijk in hebben :roll:

Lester Burnham
25-03-2003, 17:13
Nou het blijkt dus dat Godofganblers een DVD al 2 weken geleden heeft opgestuurd maar helaas is het pakje nog niet aan gekomen.
En zoals ik al eerder zei zaterdag ook al een pakje ontvangen dat duidelijk was open gemaakt.

Aangetekend versturen is wel niet leuk voor de postbode maar het is gewoon zijn werk (ik weet daar met 10 jaar ervaring alles van). En dan duurt het niet 100 mobiele telefoons voordat ze er achteraan gaan.

Mark de Jong
25-03-2003, 17:19
Soms gaat het al fout op de plek waar het gesorteerd wordt. Niet eens bij de postbodes zelf.

Daar heb je gelijk in, maar dat is lang niet altijd zo. Weet nog wel toen ik een abonnement op een computerblad had en ik m'n blad ALTIJD 2 maanden later, soms zelfs nog later, binnenkreeg. Dan kan je me niet wijsmaken dat het niet aan de postbode ligt.
Hoe dan ook, ooit zal ik ze vast wel binnenkrijgen. Denk over een jaar of 3 of zo :D :lol:

Lester Burnham
26-03-2003, 18:00
Vandaag kreeg ik het volgende mailtje binnen;

onderzoek wijst het volgende uit:

Op 12 maart is je een pakket gestuurd met 5 titels erin. Dit is in Amsterdam bij de PTT/TPG kwijtgeraakt en ze zijn er op dit moment naar aan 't zoeken.

Op 19 maart is je een pakket gestuurd met 2 titels erin. Ook dit is in Amsterdam bij de PTT/TPG kwijtgeraakt en ze zijn er op dit moment naar aan 't zoeken.

Een titel staat nog voor je in nota: The Witches of Eastwick.

Effectief begint het er dus op te lijken dat er bij de PTT mijnheren met lange vingers rondlopen.

Verder een DVD van Dushen niet aan gekomen en al meerdere van Play (zeker al 6), eentje was al een keer opengemaakt.
Ga toch maar eens een officiele klacht indienen bij mijn ex-baas.
Ik ken de vaste postbode en ik verwacht niet dat hij zoiets doet, niet omdat hij zo aardig is, maar hij weet dat ze er achter kunnen komen en hij zijn baan kan kwijt raken.
Verder is het iemand die toch heel serieus bezig is met zijn werk.

Dus waarschijnlijk zijn het die zaterdag/tijdelijke/uitzendkrachten postbodes of bij sorteer centra´s. Eventueel pakjes chaffeurs.

John Dejesus
27-03-2003, 08:29
En ja hoor en weer een medeforummer die het moet betreuren van de TPG.http://www.dvd.nl/forum/images/smiles/icon_evil.gif

Lex v/d Moolen
27-03-2003, 17:12
En ja hoor en weer een medeforummer die het moet betreuren van de TPG.http://www.dvd.nl/forum/images/smiles/icon_evil.gifIk heb net na lang wachten eindelijk een bestelling uit Australie binnen. De kartonnen envelop was beschadigd en het zag er naar uit dat ie dagenlang in een plas water ofzo heeft gelegen. De inkt erop was helemaal uitgelopen. Nou kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat het aan de laksheid van de TPG ligt, maar hij heeft ergens een paar weken in een hoek gelegen van een of ander depot oid.


Gelukkig doet Ezy om het doosje in de envelop nog een stevig stuk karton en was de DVD sealed, daarom was de DVD en doosje onbeschadigd.