PDA

Bekijk de volledige versie : 007 vs Bush: The World Has Had Enough



M Balje
19-03-2003, 13:44
Een poster van The world is not enough maar dan met Bush.

http://forums.commanderbond.net/attachment.php?s=&postid=103084

Bron: http://forums.commanderbond.net/showthread.php?s=&threadid=8725

Wat vind je er nu van dat mensen dit soort dingen gaan maken als er een oorlog aan zit te komen.

Yi-Long
19-03-2003, 14:08
Niks mis mee, van mij mogen ze dit soort dingen maken.
Wel grappig toch?

Aan de oorlog zelf is niets grappigs uiteraard (maar daar gaat deze thread niet over dus zal ik me daar niet over uitlaten :) )

Sander Dubbeldam
19-03-2003, 15:28
alleen is bush veels te dom om een secret agent te zijn :roll:

Yi-Long
19-03-2003, 15:30
alleen is bush veels te dom om een secret agent te zijn :roll:

Dúhhhh ;)

Luther Hartog
19-03-2003, 15:48
Ik kan er niet echt om lachen, niet omdat het politiek incorrect is, maar omdat ik het gewoon niet grappig vind.

Caledonians
19-03-2003, 17:02
Ik vind het wel een grappig plaatje en ik vind ook dat het wel kan ook al zit er een oorlog aan te komen. Er staat namelijk ook een duidelijke boodschap op het plaatje: The world has had enough.

Alhoewel je het op 2 manieren kan opvatten natuurlijk want waar heeft de wereld genoeg van, van mensen zoals Hoessein, Bin Laden die in het plaatje zijn verwerkt of heeft de wereld genoeg van Bush?! :?

Marty vanluit
21-03-2003, 14:23
Ik snap nou echt NIET waarom bijna iedereen op dit forum tegen Bush is....

Heb ik iets gemist of zo? Deze wereld is toch veel beter af zonder Saddam, of zie ik dat nou verkeerd?

Britte
21-03-2003, 14:31
Ik snap nou echt NIET waarom bijna iedereen op dit forum tegen Bush is....

Heb ik iets gemist of zo? Deze wereld is toch veel beter af zonder Saddam, of zie ik dat nou verkeerd?

Ik was al tegen Bush toen hij nog in zijn verkiezingscampagne zat.... je zag zo dat er niets goeds van ging komen. :?

Marty vanluit
21-03-2003, 14:40
Ik snap nou echt NIET waarom bijna iedereen op dit forum tegen Bush is....

Heb ik iets gemist of zo? Deze wereld is toch veel beter af zonder Saddam, of zie ik dat nou verkeerd?

Ik was al tegen Bush toen hij nog in zijn verkiezingscampagne zat.... je zag zo dat er niets goeds van ging komen. :?

Je wilt toch niet zeggen dat je pro-saddam bent?

John Sital
21-03-2003, 14:40
Ik snap nou echt NIET waarom bijna iedereen op dit forum tegen Bush is....

Heb ik iets gemist of zo? Deze wereld is toch veel beter af zonder Saddam, of zie ik dat nou verkeerd?

het gaat niet om saddam, maar om het hele politieke spelletje eromheen, samen met de onwaarheden, iedereen wil saddam weghebben,alleen de motivatie voor de oorlog schiet bij velen in het verkeerde keelgat.
o ja, wel geinig plaatje!

Britte
21-03-2003, 14:47
Ik snap nou echt NIET waarom bijna iedereen op dit forum tegen Bush is....

Heb ik iets gemist of zo? Deze wereld is toch veel beter af zonder Saddam, of zie ik dat nou verkeerd?

Ik was al tegen Bush toen hij nog in zijn verkiezingscampagne zat.... je zag zo dat er niets goeds van ging komen. :?

Je wilt toch niet zeggen dat je pro-saddam bent?

Staat dat ergens te lezen? Absoluut niet. 't Is niet omdat je het niet eens bent met Bush dat je daarvoor dadelijk als pro-saddam bestempeld mag worden.

R_B
21-03-2003, 14:53
http://www.xs4all.nl/~robu/fotoboek/Pictures/minibush.jpg

http://www.xs4all.nl/~robu/fotoboek/Pictures/bush_sixthsense.jpg

Zie ook: http://www.dvdforum.nl/ubb/Forum17/HTML/001614.html

R_B
21-03-2003, 14:55
Nog eentje dan omdat hij zo mooi gefotosjopped is..

http://www.xs4all.nl/~robu/fotoboek/Pictures/bush_gulfwars2.jpg

Marty vanluit
21-03-2003, 15:02
Staat dat ergens te lezen? Absoluut niet. 't Is niet omdat je het niet eens bent met Bush dat je daarvoor dadelijk als pro-saddam bestempeld mag worden.

Er staat te lezen dat je tegen Bush bent, wil dat zeggen dat je je neutraal opstelt? Ben je het niet met me eens dat Saddam een gevaar is voor de mensheid en uit de weg geruimd moet worden?

Je hebt pro-Bush in de zin van "ik mag hem als persoon" en je hebt pro- Bush in de zin van "vertegenwoordiger van Amerika"
De enige optie waarover je kan oordelen, is de laatste. Tenzij je in het witte huis gezellig onder het genot van een kopje koffie een goed gesprek hebt gehad? :roll:

Maargoed, ik wil niet over je oordelen verder hoor, maar ik wordt het gewoon een beetje zat dat iedereen over Bush loopt te zeiken... Sorry!

Britte
21-03-2003, 15:10
Ik ben tegen Bush als vertegenwoordiger van Amerika, ja.
Ik ben tegen zijn buitenlands beleid.
Ik ben tegen de manier waarop hij het probleem Irak aanpakt.

En ik ben in zekere mate ook tegen de manier waarop hij zich profileert... hoe hij zich gedraagt wanneer er een camera op hem gericht wordt (want idd over de rest kan ik niet oordelen)

Ik ben gewoon van mening dat hij een zeer incompetent iemand is.... en als je het mij vraagt niet echt snugger. (maar hè, dat laatste is gewoon een persoonlijk aanvoelen :wink: )

Ik ben niet voor Sadam, noch voor Sharon, Pinochet, Kaddafi,.... en alle anderen die er zijn. Maar ik ben wel van mening dat je gezamenlijk de problemen probeert op te lossen en als je toetreedt tot zoiets als de VN dan volg je ook de regels van de VN en bepaal je niet zelf alles want dat vind ik autoritair gedrag.

Hanna
21-03-2003, 15:22
ik kan niet erg lachen om dit soort plaatjes, ik vind er de situatie gewoon véél te erg voor! ik heb er geen moeite mee, en ben de laatste die dat zou willen verbieden, maar als ik dit in mn mailbox krijg word het niet doorgestuurd ofzo.. :roll:

starbuck
21-03-2003, 15:28
Om een goede politieke persiflage kan ik hartelijk lachen, helaas zijn ze niet allemaal even smaakvol.

Marty vanluit
21-03-2003, 15:36
Ik ben tegen Bush als vertegenwoordiger van Amerika, ja.
Ik ben tegen zijn buitenlands beleid.
Ik ben tegen de manier waarop hij het probleem Irak aanpakt.

En ik ben in zekere mate ook tegen de manier waarop hij zich profileert... hoe hij zich gedraagt wanneer er een camera op hem gericht wordt (want idd over de rest kan ik niet oordelen)

Ik ben gewoon van mening dat hij een zeer incompetent iemand is.... en als je het mij vraagt niet echt snugger. (maar hè, dat laatste is gewoon een persoonlijk aanvoelen :wink: )

Ik ben niet voor Sadam, noch voor Sharon, Pinochet, Kaddafi,.... en alle anderen die er zijn. Maar ik ben wel van mening dat je gezamenlijk de problemen probeert op te lossen en als je toetreedt tot zoiets als de VN dan volg je ook de regels van de VN en bepaal je niet zelf alles want dat vind ik autoritair gedrag.

ik vind Bush ook niet een erg competente kerel, dat ben ik absoluut met je eens, Zeer onterecht dat hij de verkiezingen heeft gewonnen. Ook ben ik niet (net zoals jij) voor Sharon etc... Waar ik echter falikant tegen ben, zijn dictators. En Saddam is er een van de ergste soort, zo niet de ergste.

Gezamelijk de dingen oplossen heeft niet gewerkt, blijkt uit de afgelopen 12 jaar. Saddam houdt zich niet aan de regels. Met hem valt niet te praten.
Bush ook niet, maar dat is vind ik vooral te wijten aan de leden van de VN, die niet de ernst van de siruatie inzien... De VN heeft tijd zat gehad om de juiste beslissing gemaakt te hebben, maar heeft dit niet gedaan.

En als autoritair gedrag grote problemen oplost, vind ik dat zeker geoorloofd!

Britte
21-03-2003, 15:43
...Bush ook niet, maar dat is vind ik vooral te wijten aan de leden van de VN, die niet de ernst van de siruatie inzien... De VN heeft tijd zat gehad om de juiste beslissing gemaakt te hebben, maar heeft dit niet gedaan.

En als autoritair gedrag grote problemen oplost, vind ik dat zeker geoorloofd!

Alhoewel we het dus over verschillende dingen eens zijn, verschillen we op dit punt van mening. :wink:

Marty vanluit
21-03-2003, 15:45
...Bush ook niet, maar dat is vind ik vooral te wijten aan de leden van de VN, die niet de ernst van de siruatie inzien... De VN heeft tijd zat gehad om de juiste beslissing gemaakt te hebben, maar heeft dit niet gedaan.

En als autoritair gedrag grote problemen oplost, vind ik dat zeker geoorloofd!

Alhoewel we het dus over verschillende dingen eens zijn, verschillen we op dit punt van mening. :wink:

Geeft niets, wij kunnen er toch niets aan veranderen!

Prettig weekend!

Britte
21-03-2003, 15:47
....
Prettig weekend!

Dankjewel... en nu maar hopen dat dit weekend, nu ze toch bommen gooien, de bommen op de juiste plaatsen terechtkomen en er niet teveel burgers omkomen..

SchumiFan
22-03-2003, 11:50
In frankrijk is er een boek verschenen waarin verteld wordt dat Bush zelf de regie in handen had van de crash in de twin towers. En nog een ander feit .. Bush Sr. zou bevriend zijn met de broer van Bin Laden. Zo dat er een rede is om te kunnen kloten in het Midden-Oosten.

Het is allemaal lekker complexer dan men uberhaupt vermogelijk houdt.

Oudgebruiker3
26-03-2003, 19:02
Ik kan er niet echt om lachen, niet omdat het politiek incorrect is, maar omdat ik het gewoon niet grappig vind.

Hier kan ik me volledig in vinden...