PDA

Bekijk de volledige versie : Universal gaat Tv-series uitbrengen??????



Inspector Lee
19-03-2003, 14:52
Heb laatst ergens gelezen dat Universal enkele tv-series op dvd gaat brengen....
Sliders is er een van :D :D daar zit ikzelf al jaren op te wachten. Vond ik echt een geweldige reeks!!!

Maar ik kan dit stuk nergens meer vinden...weet iemand hier meer van.
Alvast bedankt!

Gr33tz,
Inspector Lee

RobW
19-03-2003, 14:56
Hopelijk ook de eerste 2 seizoenen van Earth: Final Conflict, seizoen 3 t/m 5 worden waarschijnlijk en hopelijk eind dit jaar al uitgebracht, maar die zijn van een andere uitgever. Ik hoop het echt!

Inspector Lee
19-03-2003, 15:07
Ik hoop het ook voor je...ik kan me niet echt herinneren of die betreffende titels uitgebracht worden :(

Maar het zou altijd leuk zijn :D

Hilde
19-03-2003, 15:15
Heb laatst ergens gelezen dat Universal enkele tv-series op dvd gaat brengen....
Sliders is er een van :D :D daar zit ikzelf al jaren op te wachten. Vond ik echt een geweldige reeks!!!
Dan ben je niet de enige. Ik vond het ook een hele leuke spannende serie

M Balje
19-03-2003, 15:19
Flodder

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=10374&highlight=flodder

Maar is voorlopig uitgesteld.

GalO
19-03-2003, 15:32
flodder de tv serie deel 1 en 2 qas al te koop in MM amsterdam

Inspector Lee
19-03-2003, 16:55
Ik wilde ook al zeggen....!!!!!!!!!!!
Flodder heb ik allang terug al iets van gezien, dat deze uitkwam/is :D

Enzo
19-03-2003, 17:15
dit is de engelse release lijst:

A-Team
Knight Rider
Dear John
The Liver Birds
As Time Goes By
Keeping up appearances
open allhours
bread
citizen smith
hi-de-hi
Twin Peaks

Subzer0
20-03-2003, 21:44
Als Sliders seizoen 1 t/m 3 maar uitgebracht worden, na seizoen 3 werd de serie minder.

Inspector Lee
21-03-2003, 17:08
Subzero...dat ben ik met je eens...nadat de Professor eruit ging, vond ik het al minder worden, maar Kari Wuhrer....maakte het weer een perfect geheel...die broer kon ook nog wel, maar toen ze de gehele cast gingen vernieuwen, op Rembrandt na....toen ben ik zelfs gestopt met verder kijken...dat vond ik toch zo slecht!!!!!!!!

Gr33tz,
Inspector Lee

RRK
21-03-2003, 17:40
In de UK wordt de tv-serie Taken van Steven Spielberg uitgebracht en wel op 5 mei.

Inspector Lee
22-03-2003, 10:38
??? Ken deze serie niet!!! Waar kan ik deze mee vergelijken?

Gr33tz,
Inspector Lee

skin
22-03-2003, 11:03
Taken, de tv serie van STEVEN SPIELBERG, yeah right, Executive Producer, that's it

Communion (1989) meets the X-files meets een heel langdradig stephen King verhaal

Marco
22-03-2003, 16:24
Heb laatst ergens gelezen dat Universal enkele tv-series op dvd gaat brengen....
Sliders is er een van :D :D daar zit ikzelf al jaren op te wachten. Vond ik echt een geweldige reeks!!!

Maar ik kan dit stuk nergens meer vinden...weet iemand hier meer van.
Alvast bedankt!Bedoel je soms dit.

THURSDAY, AUGUST 22, 2002
When it comes time to reflect back on the year that was in DVD, what do you think the hottest story is gonna be? Spider-Man? Episode II? Eight Legged Freaks? How about TV on DVD?

In yet another example of a studio finally scouring the vaults for every last bit of classic and not-so-classic programming, Universal announced yesterday that it would finally be jumping on the bandwagon and releasing eight new series alone in 2003. Following the already-announced, toe-in-the-water first releases of Law & Order and Baretta, titles coming to a DVD player near you next year include Battlestar Galactica, Dragnet, Quantum Leap, Earth: Final Conflict, Sliders, The Rockford Files, and even Magnum, P.I.! No pricing or spec details are yet available, and Universal is also considering further TV releases beyond these initial ten.

Bron: DVDFile (http://www.dvdfile.com/software/dvd-video/archive/2002/08_22.html)
Meer nieuws kan ik (niet) meer vinden.

Anchor Bay gaat trouwens andere Universal Playback TV series uitbrengen, te weten Xena, Hercules & The Incredible Hulk.

Een andere site op te checken is http://www.universal-playback.com
(let op die site gaat alleen over R2 U.K. DVD's, en tevens worden ook VHS titels vermeld)