PDA

Bekijk de volledige versie : Amaray Keepcases



R.Franzen
19-03-2003, 17:34
Kan iemand mij vertellen waar ik Amaray Keepcases kan bestellen...?

Ludo Keeris
19-03-2003, 18:13
Kijk eens op CeeDeeVeeDee.nl: daar hebben ze verschillende soorten.
http://www.ceedeeveedee.com/Zoeken.php?Action=Go&WoordIndex=on&Woorden=hoes&Drager=8

HdeB
21-03-2003, 20:40
Kan iemand mij vertellen waar ik Amaray Keepcases kan bestellen...?

Op de zwarte markt in Beverwijk kosten ze € 0,35 cent per stuk. Dus als je daar in de buurt komt...

Trouwens ook bij de Media Markt, Makro en FRS kun je ze gewoon kopen.

Alexander de Mol
22-03-2003, 23:09
Kan iemand mij vertellen waar ik Amaray Keepcases kan bestellen...?
Op de zwarte markt in Beverwijk kosten ze € 0,35 cent per stuk. Dus als je daar in de buurt komt...
Trouwens ook bij de Media Markt, Makro en FRS kun je ze gewoon kopen.
De originele AMARAY??

R. Schaap
22-03-2003, 23:28
vast wel

MM 3 voor 5 euro

Hennie
22-03-2003, 23:44
behalve de blauwe van Disney die kan je weer niet krijgen :(

R. Schaap
22-03-2003, 23:45
klopt. Dan moet je gewoon alle disneys ook in zwarte doen
ik stop al mijn dvds in zwarte (behalve goude Gladiator en goude Gandhi) zodat het erg mooi lijkt in de kast

Hennie
22-03-2003, 23:47
nee doe ik toch maar niet, vind dat zelf niet zo lelijk de meest zijn blauw alleen die warner heeft uitgegeven zijn zwart

Ernest Hamstra
23-03-2003, 06:49
:idea: Bij Opus (http://www.opus.nl) kun je keepcases kopen in alle kleuren, soorten en maten. Ze zijn niet van het merk Amaray, volgens mij zijn ze merkloos, maar ze zijn wel erg goedkoop! De kwaliteit is gewoon goed.

Guido van Thiel
04-12-2003, 10:44
Ik ben nu ook op zoek om een paar hoesjes te vervangen (toevallig allen van dvd's die ik een keer uitgeleend heb :x, dat doe ik dus vanaf nu ook niet meer!) maar dat moeten dan wel de originele van amaray zijn!
Probleem is alleen dat het allemaal verschillende zijn. Zwarte 1-disc, zwarte 2-disc, doorzichtige 1-disc en doorzichtige 2-disc. En dan is er zelfs nog verschil of er een dvd-logo in staat of niet! Dus als je het helemaal perfect en origineel wil doen, zal dat best lastig worden :)!

Maar ik ga binnenkort de genoemde winkels eens af en laat hier nog wel ff weten of het gelukt is of niet en wat evt. de prijzen zijn!

walter de beleyr
04-12-2003, 11:18
Amaray doosjes kan je in alle kleuren en goedkoop vinden bij
www.cdwinkel.com
Heb zelf het grootste deel van m'n verzameling ondergebracht in
doorschijnende AMARAY doosjes.
CARTHUPLAS is een Belgisch merk van zeer goede kwaliteit, deze heren
weigeren echter om particulier te verkopen.
vr gr
:lol:

Henk Kruse
04-12-2003, 11:34
Volgens mij klopt je link niet helemaal....

Henk K.

Guido van Thiel
04-12-2003, 12:13
Hier zijn verschillende soorten en kleuren amaray keepcases te krijgen vanaf 0,99 euro per stuk!

http://www.bseendvd.nl/shop/listproducts/33

walter de beleyr
04-12-2003, 12:44
Sorry,
Juiste link : www.cdrwinkel.com
vr gr

HiddeV
04-12-2003, 13:19
Sorry,
Juiste link : www.cdrwinkel.com
vr gr

Het minimum bedrag van een bestelling bedraagt 40€ (zonder verzendkosten)

moet je veel hoesjes bestellen :P

Richard B.
06-10-2004, 07:35
Ok, kent iemand een adres of (liever) een winkel(keten) waar ECHT GOEDE KWALITEIT keepcases verkocht worden? Voorheen haalde ik ze vaak bij V&D of FRS maar de kwaliteit van de verpakkingen daar vond ik destijds in ieder geval niet veel beter dan 'Wibra-niveau' (met alle respect voor Wibra trouwens). Eigenlijk ben ik nog nergens los verkochte cases tegengekomen die in de buurt komen van de cases die bijv. door Warner of Fox worden gebruikt voor hun dvd-releases. Weet iemand waar ik toch dat soort goede kwaliteit cases kan krijgen?

Mark_vdH
06-10-2004, 08:48
De officiële Amarays kun je gewoon kopen bij http://www.bseendvd.nl/

Ook de dubbele en/of transparante Amarays.....

Evil Hobbit
06-10-2004, 13:29
Waar kan je de 2 Disc blauwe disney amaray's kopen? Heb het een tijd terug gevraagd via info@disneyservice.nl maar die zeiden dat deze niet los te leveren waren, kreeg toen 2 enkele hoesjes opgestuurd ipv 1 dubbeldisc hoesje. Ook leuk maar niet wat ik zocht natuurlijk :D

expo
07-03-2005, 17:09
Damn, bseendvd is wel erg duur en cdrwinkel heeft zijn voorwaarden veranderd, nu moet je voor min €120 om gratis levering te krijgen en moet je min €30 uitgeven, anders gaat je bestelling niet door :(

Pas geprobeerd via eBay aan zulke doosjes te geraken, vrij makkelijk, maar de vervoerskosten die dan aangerekend worden zijn niet te overzien !