PDA

Bekijk de volledige versie : aansluiten



tasso
25-10-2001, 08:46
Wie kan mij helpen.
Ik heb een pioneer ns-dv55.
Nu wil ik die graag aansluiten via de s-video op mijn nieuwe tv.
Maar wie kan mij vertellen hoe die dat gedaan heeft.
Want voor de aansluiting achterop mijn dvd speler zit namelijk de stekker voor de losse display.
Dus die s-video stekker krijg ik er nooit in omdat die stekker ervoor zit.
En wie kan mij vertellen waarom bij de meeste films halverwege de film even bevriest en dan zie je de dvdspeler de melding geven search en dan na 1 sec gaat die weer verder.
Is dit de laagwisseling waar ik zoveel over hoor

Mike Philippens
25-10-2001, 09:21
Dat bevriezen is inderdaad de laagwisseling. Sommige makers doen het zodanig dat het niet opvalt, maar men denkt lang niet altijd aan de kijker. Soms is het ronduit irritant, zo'n hapering.

vwb die aansluiting...ik snap niet wat je bedoelt. Ik heb hier (http://www.avland.co.uk/pioneer/nsdv55/rearlrg.jpg) gekeken en zie niet hoe de ene aansluiting de andere kan blokkeren. De s-video aansluiting voor de TV (out-monitor denk ik) zit naast een tulp stekkertje voor de AXX... (whatever that may be). Wat is nu precies het probleem ?
Misschien kun je aan de hand van het plaatje duidelijk maken wat er niet goed zit.

bmateijsen
25-10-2001, 09:24
het stoppen.... kan inderdaad te maken hebben met de laagwisseling... Sommige dvd-spelers hebben hier meer last van dan anderen...

De s-video kabel... snap ik niet helemaal.. je bedoelt dat je geen ruimte meer hebt om de s-video er in duwen, omdat een kabel ervoor zit?? Zo groot is die stekker niet... dus kan me voorstellen dat het een beetje lastig is.. maar probeer gewoon zoveel mogelijk manieren om hem erin te stoppen... (kan die display stekker niet andersom??)

Groet Bjorn