PDA

Bekijk de volledige versie : Lion King



patje
21-03-2003, 06:09
In oktober is het eindelijk zover. De Lion King komt in een mooie editie op de markt. De kans is groot dat dit de best verkochte DVD ooit gaat worden. Tenminste dat denk ik.
Stel er staat straks echt een Engelse DTS track op en ook een Nederlandse DD 5.1.

Tijntje
21-03-2003, 08:07
25 euro
Ik heb nog nooit meer dan 25 euro uitgegeven aan een dvd (boxsets uitgezonderd) dus dat doe ik nu ook niet. Mocht ie duurder zijn dan haal ik 'm uit 't buitenland ;) (als ik dat zowieso al niet doe)

Charley Baak
21-03-2003, 09:02
25 euro
Ik heb nog nooit meer dan 25 euro uitgegeven aan een dvd (boxsets uitgezonderd) dus dat doe ik nu ook niet. Mocht ie duurder zijn dan haal ik 'm uit 't buitenland ;) (als ik dat zowieso al niet doe) Idem met uitzondering dan voor LOTR 4disk. (of is dat tegenwoordig ook een boxset?)

MAD
21-03-2003, 09:10
Voor de kleine is de NL track wel leuk, anders had ik hem zeker in het buitenland besteld! Ik heb hier een lichte prijsverhoging van max. €25,- voor over (en dan wel voor de 2 disk, waarbij de extra's niet zijn nagesynchroniseerd!) :wink:

Jelger
21-03-2003, 09:40
Waarschijnlijk zou ik deze ook nog kopen voor meer dan 30 euro, the lion king MOET ik gewoon hebben :)

René Groen
21-03-2003, 10:10
Ik ga voor 30 euro. Normaal besteeds ik maximaal 25 euro aan een DVD (excl. boxsets e.d.) maar voor deze maak ik graag een uitzondering.

Marco
21-03-2003, 11:18
Ik stem voor €25. Ik vind dat een redelijke prijs voor een dubbel DVD.

Remco Out
21-03-2003, 11:59
Ik stem voor €25. Ik vind dat een redelijke prijs voor een dubbel DVD.Helemaal eens, maar duurt het te lang voor ie in de winkels niet goedkoper is dan30, dan koop ik hem voor 30. Moet deze echt hebben.

(Disney)Tom Houben
21-03-2003, 12:53
Meer dan 35 Euro... Ik wil sowieso de NL versie hebben en de Disney CE's zijn 40 Euro normaal. Als je naar andere films kijkt zijn die ook zo duur en een Disneyfilm is zo mooi en zo tijdloos dat ik er graag 40 Euro voor neerleg.

Een prijs van 25 Euro willen voor The Lion King is gewoon niet realistisch, de normale winkelprijs van een Disney DVD (niet CE) is al 30 Euro.
We mogen blij zijn dat ze eindelijk hier ook CE's uitgeven, dat wil ik graag aanmoedigen.

Maar ja, van de andere kant wil iedereen z'n DVD natuurlijk het liefste voor niks hebben... :)

Britte
21-03-2003, 14:56
Belle en het Beest Deluxe (idd, die mooie 2 discer) heb ik voor 18 euro op een Belgische veilingsite weten te kopen. En nee, geen tweedehandsje maar wel een mooie nog verpakte nieuwe DVD. Nu hopen dat het bij The Lion King ook lukt :wink:

Rochan
21-03-2003, 18:14
Heb voor 30 Euro gestemd. Maar ik denk dat het mij wel tzt lukt om voor 25 Euro of lager te krijgen. :roll:. Is met Belle en Beest en Monster Inc. (beide luxe edities) ook gelukt :)

Oakey
21-03-2003, 20:51
Heb voor 30 Euro gestemd. Maar ik denk dat het mij wel tzt lukt om voor 25 Euro of lager te krijgen. :roll:. Is met Belle en Beest en Monster Inc. (beide luxe edities) ook gelukt :)

Ik geef niet om NL ondertitels of audio, dus ik wacht gewoon tot ie in Australië rond de 15 euro zit (meestal binnen een maand na release).

Marco
21-03-2003, 21:12
Een prijs van 25 Euro willen voor The Lion King is gewoon niet realistisch, de normale winkelprijs van een Disney DVD (niet CE) is al 30 Euro.Als het in het buitenland wel kan, waarom kan het dan hier niet? Ik vind 30 Euro voor een normale Disney al te duur. Ik kom enkele normale Disney's tegen van €20 (dus het kan wel ;) )


We mogen blij zijn dat ze eindelijk hier ook CE's uitgeven, dat wil ik graag aanmoedigen.
Helaas moedig je dan ook hoge prijzen aan. Want hoge prijzen rechtvaardigd toch een CE?


Maar ja, van de andere kant wil iedereen z'n DVD natuurlijk het liefste voor niks hebben... :) Als dat zou kunnen :twisted:

Edwin V
21-03-2003, 21:28
Waarschijnlijk zou ik deze ook nog kopen voor meer dan 30 euro, the lion king MOET ik gewoon hebben :)Ik ook. Maar ik hoop ook op een aanbieding van de Makro of de MM. Die moet toch onder deze prijs kunnen uitvallen. :)

King Eidilleg
21-03-2003, 21:56
Waarschijnlijk ga ik voor de US R1 versie, zeker als je er als pre-order een set litho's bij krijgt (is nog niet bekend helaas). Daar heb ik graag wat meer voor over ...

Hans

Richard B.
22-03-2003, 01:16
Ik hoef niet de meest luxe editie dus 25 euro is me meer dan genoeg.

Fokkeyou
22-03-2003, 01:53
Al staat ie dr voor 45 euro, ik MOET hem hebben. Ookal kan ik bijna alle teksten wel uit mijn hoofd oplezen, hij blijft me boeien. En dan helemaal op dvd...... AHHHHH!!!! was het maar oktober!!!!!!!!!!

Theo B
22-03-2003, 02:34
Ik vind € 15,- al te duur. Ik ben sowieso niet zo'n Disney-fan, maar deze vind ik echt erg....

Thomas 32PW9527
22-03-2003, 12:33
Hoe goed ie ook is, ik ga er echt niet meer dan 25 euro voor betalen (is ook nergens voor nodig).

Alexander V
22-03-2003, 16:04
Ik koop hem toch 99,9% zeker niet in nederland, aangezien ze hier vast niet de kwalitatief beste versie zullen hebben.

Op zich wil ik voor deze film wel 25 euro neerleggen, waarschijnlijk zal het de UK versie voor mij worden, deze zijn meestal 17 of 18 pond.

(Disney)Tom Houben
22-03-2003, 22:10
[quote=(Disney)Tom Houben]We mogen blij zijn dat ze eindelijk hier ook CE's uitgeven, dat wil ik graag aanmoedigen.
Helaas moedig je dan ook hoge prijzen aan. Want hoge prijzen rechtvaardigd toch een CE?


In andere landen zijn ze zo goedkoop, omdat ze daar simpelweg meer stuks kunnen afzetten. Ik ben blij dat ze de moeite doen en het geld uitgeven om speciaal voor Nederland en Belgie (2 kleine landjes die Disney gemakkelijk zou kunnen overslaan) een CE te maken. En ja, daarom betaal ik er graag 40 Euro voor...

Reinier Gunther
22-03-2003, 22:28
oei tom, 40 euro vind ik wel veel.
Ik wil hem ook graag hebben, maar voor maximaal 25 euro.

Jelger
23-03-2003, 02:17
En ja, daarom betaal ik er graag 40 Euro voor...

Als het niet goedkoper kan, zal ik dat er ook voor uitgeven, maar "graag" gaat me wat te ver :(:(

Hans De Bisschop
24-03-2003, 09:51
Hoe graag ik deze film ook op DVD wil hebben ... meer dan 25 euro betaal ik er sowieso niet voor ... moest het niet zijn dat ik met het oog op de toekomst en eventuele kinderen ooit dus ook die Vlaamse audio track niet moest hebben dan kocht ik ze zeker bij Splash .... maar aangezien ik die dus wel moet hebben moet ik hem wel in België of NEderland kopen ... ik vind ook niet dat het gerechtvaardigd is dat een DVD meer kost omdat hij Disney is ... hier in België betaal je gewoon in de winkel al snel 28 a 31 euro voor een Disney ... hier of daar heb je dan eens uitzonderingen maar die zijn zeer schaars ... dus 25 euro is echt mijn max ... en dan nog omdat het een Disney is ... de meeste van mijn dvd's koop ik namelijk voor niet meer als 20 euro ...

Art
24-03-2003, 11:07
Ik stem voor €25. Ik vind dat een redelijke prijs voor een dubbel DVD.Helemaal eens, maar duurt het te lang voor ie in de winkels niet goedkoper is dan30, dan koop ik hem voor 30. Moet deze echt hebben.
Hier sluit ik me bij aan :)

ThaHunk
24-03-2003, 15:57
Dit is een film die uiteraard in je collectie thuis hoort. Ook als je geen Disney films verzamel!!
Dat vind ik overigens ook van Alladin.
Denk ook dat iedereen met smart zit te wachten op deze dvd's.

Dennis V.
24-03-2003, 20:00
Ik zie wel wat hij gaat kosten. Mijn limiet zal zo rond de 35 euro liggen. Ik hoop heel stilletjes dat er ook nog een 3 of 4 disc editie van gaat komen, maar Disney kennende zal dat wel niet gebeuren. Nederlandse subs zijn voor mij prio 1 !!!

Arvid
26-03-2003, 00:15
/