PDA

Bekijk de volledige versie : Volle Maan



SchumiFan
21-03-2003, 10:00
Ik heb Volle Maan gekeken gister. Alleen wat me erg stoorde aan de film was het twentse-accent. Maar toch heeft de film iets van Costa weg ... Feestjes en proppers en vakantie. Dus in mijn ogen is het een soort Costa spinoff. Voor de rest tja.. zeker geen onaardige film.

Ben benieuwd hoe het word in Hollywood vorm. Hopelijk geen verpruts zoals Spoorloos of De Lift.

Fokkeyou
21-03-2003, 15:23
Het Twentse accent klopt ook nog niet eens bij iedereen. Ik ben twentenaar en stoorde me er ook aan. Voor de rest viel de film me heel erg mee. Het was niet meer op Costa! niveau :lol:

Hanna
21-03-2003, 15:26
ik vind het een vermakelijke film, meer kan je er natuurlijk niet van maken. al moet ik wel even zeggen dat ik geen proppers heb gezien in volle maan hoor! alleen als 'ties' voor het eerst gaat optreden deelt dat meisje één flyer uit, en in die scene worden proppers zelfs nog een beetje belachelijk gemaakt (y)

SchumiFan
21-03-2003, 23:16
ik vind het een vermakelijke film, meer kan je er natuurlijk niet van maken. al moet ik wel even zeggen dat ik geen proppers heb gezien in volle maan hoor! alleen als 'ties' voor het eerst gaat optreden deelt dat meisje één flyer uit, en in die scene worden proppers zelfs nog een beetje belachelijk gemaakt (y)

Daar doelde ik ook op ... is een link naar Costa! .. ja toch.

Reinier Gunther
22-03-2003, 22:18
leuke film om 1 keer te kijken, meer zeker niet.

Maarten van Krimpen
27-03-2003, 17:17
Ik vond de film niet leuk. Toen ik de film huurde had ik echt het idee dat dit de beste Nederlandse film ooit zou zijn :roll: . Het Twentse accent was zoiezo al zwaar achterlijk en mislukt, maar voor de rest vond ik het verhaal ook niet interessant. Over de problemen van jongeren zijn toch echt leukere films gemaakt, of series, zoals "Dawson's Creek", hoewel deze serie al een tijdje afgelopen is. Die serie was leuk, dramatisch en heel romantisch!! (y) . En ik vond de verhaallijn rond Yasmine Sendar echt dom :x En was die Edgar Wurfbain nou wel of geen homo? En op de aftiteling staat het personage van Georgina Verbaan vermeld als 'Treesje Waanwolf'. Maar Waanwolf was toch een bijnaam?! Gemiste kans. Jammer.