PDA

Bekijk de volledige versie : Beauty and the Beast DVD beschikbaarheid



Daniv
21-03-2003, 10:32
Hallo,

Weet iemand of zowel de one-disc als de dubbel-disc dvd van beauty and the beast straks de kluis in gaat voor 10 jaar? Ik dacht alleen de dubbel-dvd, maar daar ben ik niet zo zeker van. Omdat ik hem nog niet heb, wou ik kijken of ik er mee kon wachten........

Marco
21-03-2003, 11:08
Of het nou om een 1 disc of 2 disc versie gaat, maakt niet uit. Het gaat om de film Beauty and the Beast. Beide versies zullen t.z.t. gewoon "op" zijn (dus niet meer leverbaar).

Geert Jan Alsem
21-03-2003, 12:42
Is hier ook nog een reden voor of wil Disney ze gewoon zeldzaam en duur maken ofzo?

starbuck
21-03-2003, 13:13
Is hier ook nog een reden voor of wil Disney ze gewoon zeldzaam en duur maken ofzo?

dit is altijd al hun policy geweest, ook in de vhs tijd gingen de klassiekers na verloop van tijd voor een aantal jaren de kluis in.

Nathan Strik
21-03-2003, 13:15
Is hier ook nog een reden voor of wil Disney ze gewoon zeldzaam en duur maken ofzo?
Het is traditie, vroeger toen er nog geen Video was, werden de klassiekers ook iedere 10 jaar opnieuw uitgebracht in de bios.
Is om "nieuwe generaties opnieuw kennis te laten maken met de wonderen van Disney" en dat soort praat...

Geert Jan Alsem
21-03-2003, 13:56
Hmjaja. Dus als er moeite wordt gedaan om voor de fans een SE uit te bregen van X-Men, dan is het geldklopperij, maar als Disney dit doet dan vindt iedereen het wel prima? :?

Graven
21-03-2003, 18:59
Jaja the magic of Disney....... Ik zit nou ook al twee jaar te hopen op Alladin op DVD, maar ja

Marco
21-03-2003, 20:27
Hmjaja. Dus als er moeite wordt gedaan om voor de fans een SE uit te bregen van X-Men, dan is het geldklopperij, maar als Disney dit doet dan vindt iedereen het wel prima? :?Deze vergelijking vind ik een beetje vreemd, want Beauty and the Beast is maar voor de 1e keer op DVD uitgebracht ;) en van de X-Men kan ik dat zo niet zeggen (heeft maar 2 jaar geduurd, toevallig voor deel 2 uitgebracht).


Jaja the magic of Disney....... Ik zit nou ook al twee jaar te hopen op Alladin op DVD, maar jaMaak er maar 1 jaar van (dus 2004).

Graven
21-03-2003, 20:31
Maak er maar 1 jaar van (dus 2004).

Nog een jaar te gaan, bedoel je

Marco
21-03-2003, 21:03
Nog een jaar te gaan, bedoel jeYep, oorspronkelijk zou Alladin dit jaar komen, is verruild met Lion King (bekend verhaal).

En als ik me niet vergis, was het 8 jaar geleden dat Lion King op LD werd uitgebracht (daar gaat die 10 jaar ;) )

Graven
21-03-2003, 21:13
Yep, oorspronkelijk zou Alladin dit jaar komen, is verruild met Lion King (bekend verhaal).

En als ik me niet vergis, was het 9 jaar geleden dat Lion King op video werd uitgebracht (daar gaat die 10 jaar ;) )

Ik had toch liever Alladin gehad dit jaar :(

Daniv
21-03-2003, 22:09
Hmmm.... maar effe snel kopen dan.........