PDA

Bekijk de volledige versie : PM



Jeroen Denissen
21-03-2003, 15:28
Er moet wel aan dat Private Mail gebeuren.........nu heb ik al problemen hierdoor........
het werkt gewoon voor geen meter !

Jeroen

Nathan Strik
21-03-2003, 16:07
Aan dit soort suggesties hebben we dus geen ene mallemoer hè. :roll:
Geef even aan wát er precies niet werkt en waar je problemen tegenkomt, want zomaar wat brullen kunnen we allemaal.
Als je dat doet, willen we je gaarne met raad en daad terzijde staan. ;)

Jeroen Denissen
21-03-2003, 16:25
Het is heel simpel :

Ik stuur een PM naar iemand.....komt die gewoon niet aan.
Wat moet ik er verder over zeggen ?

Jeroen

Alexander de Mol
21-03-2003, 16:39
Berichten blijven in de outbox staan tot op het moment dat de (juist) geadresseerde zijn/haar PM daadwerkelijk opent.
De PM's komen, mits goed geadresseerd, echt aan.

Jeroen Denissen
21-03-2003, 16:53
Ik heb je PM net gekregen.........
Sorry dat ik ik zo fel was in m'n bericht maar ik heb nu al zo vaak problemen met de PM gehad........hopelijk gaat het nu wel goed.
Ik heb de problemem al opgelost nu.

Martin de Goeij
21-03-2003, 16:54
Pm werkt idd naar behoren...http://mysmilies.no-ip.com/mysmilies/HUT012.gif Staan in de outbox, en als ze gelezen zijn, in de sent-box...prima toch? http://mysmilies.no-ip.com/mysmilies/bdaysmile.gif

Edwin vd Zwaard
23-03-2003, 11:26
en als het niet werkt... gebruik dan gewoon email..

Persoonlijk vind ik dat hele PM gebeuren waardeloos.. Krijg een mailtje in mn inbox, en moet dan eerst weer naar dvd.nl om dat berichtje te lezen...

Ieder zn meug uiteraard, maar als je er problemen mee hebt, zou ik je lekkere "ouderwetse" email aanbevelen.. :D

Jeroen Denissen
23-03-2003, 11:32
Edwin, ben ik helemaal met je eens :wink:

Matt D
02-04-2003, 11:16
sorry jongens maar dit pm gedoe begint mijn kloten uit te hangen. ik krijg berichten in hotmail dat ik een nieuwe post heb en als ik dan mijn private messages open krijg ik niets

een vb : ik stuur een bericht naar philippe, de dag erna krijg ik een bericht via hotmail dat ik een nieuwe pm heb (ik veronderstel een antwoord van phillipe) jammer genoeg nergens iets te vinden

gisteren stuur ik een bericht naar philippe om te zeggen dat ik waarschijnlijk een bericht van hem heb gekregen maar het nt kon lezen

vandaag krijg ik opnieuw een mail dat ik een nieuw bericht heb, nergens iets te vinden echter

ik denk dat ik dus mag stellen dat het voor geen meter werkt

Eric van Ballegoie
02-04-2003, 12:59
Is je inbox niet gewoon vol? Ik ondervind totaal geen problemen met PM's.

R. Schaap
02-04-2003, 13:09
Is je inbox niet gewoon vol? Ik ondervind totaal geen problemen met PM's.

same here

Bij mij werkt pm volledig naar behoren. Je moet gewoon zorgen dat je inbox en je sentbox niet vol raken. Dan is er niets aan de hand!!

Matt D
02-04-2003, 19:35
Is je inbox niet gewoon vol? Ik ondervind totaal geen problemen met PM's.

volgens mijn manier van redeneren is een inbox nt vol aan 90 % of iets meer

vroeger kreeg je berichten als je inbox vol was, je wist dan tenminste dat er een probleem was, neen volgens mij werkt het systeem nt

Jaded
02-04-2003, 20:53
volgens mij werkt het systeem nt
Dat idee heb ik toch ook.
Het is gewoon een feit dat mijn PM's soms niet aankomen en dat ik er geen krijg, terwijl er zeker verstuurd zijn.

Joost v.d. Ham
02-04-2003, 22:53
KLopt, ik heb ook al twee keer een e-mail gehad met "nieuw bericht" terwijl ik niets had ontvangen.... :?

Hennie
02-04-2003, 23:40
ik heb geen klachten maar PM ook niet veel en hou de boxen zo goed als leeg :D

Erik Sastriawan
06-04-2003, 18:18
Nou.. ik heb ook meerdere PM's verstuurd die volgens mij niet zijn aangekomen (o.a. naar Niels/Kasper/TylerDurden -> iets wat ik ze beloofd had). Of ik krijg natuurlijk gewoon geen antwoord :( . Punt is.. dat ik de verstuurde mails ook niet in m'n outbox en/of sentbox zie staan terwijl ik wel de melding krijg uw bericht is verstuurd. Als je dan net een heel verhaal hebt getypt.. heb ik geen zin meer om dat verhaal nog 's te tikken.

Matt D
07-04-2003, 20:10
laatste 3 pms die ik toegestuurd kreeg, geen enkele aangekomen

leuke score

Oudgebruiker3
07-04-2003, 20:39
laatste 3 pms die ik toegestuurd kreeg, geen enkele aangekomen

leuke score

Jij bent wel positief hè, met álles? Bij mij werkt PM perféct. Geen klachten.

Matt D
07-04-2003, 21:14
ik heb u nt nodig om te zeggen of ik positief ben of niet.

Ik zeg gewoon dat het systeem erg goed werkt als ik 0 op 3 berichten krijg. wat moet ik verdomme zeggen, dat het leuk is?

Nathan Strik
07-04-2003, 21:49
Even een algemene opmerking:

Als je een PM verstuurd blijft hij in de Outbox totdat de ontvanger hem gelezen heeft. Dus niet verwijderen voor die tijd, anders krijgt de ontvanger steeds "valse" meldingen.

In principe zou het PM-systeem naar behoren moeten werken. Ik heb dit toch maar eens aangekaart in het crewforum.