PDA

Bekijk de volledige versie : ... en maar kopen kopen kopen (koopziek misschien?)



Dennis V.
21-03-2003, 17:44
Ik ben nu een paar weekjes actief op dit forum en het valt me op dat velen onder ons maar blijven kopen.
Vaak lees je: o ff naar de makro of even snel dit of even snel dat.

Ik heb zelf mijn eigen idee hierover. Iemand die fulltime werkt met een modaal inkomen (zoals ik) moet toch echt zijn bankrekening in de gaten houden.

Ik vraag me af in hoeverre er door verschillende personen de waarheid wordt gesproken als het gaat over "die ga ik gelijk even halen !" ...

Ik zou ook wel 10 dvd's per week willen kopen, maar dat zit er toch echt niet in (als ik tenminste ook nog wil eten en een dak boven mijn hoofd wil)

REAGEERT U MAAR !

Kasper P.
21-03-2003, 17:48
K ben een scholier van 15 jaar zonder enig baantje en k koop er gemiddeld 6/7 per maand :lol:

Jaded
21-03-2003, 17:53
Ik zal dan maar eens reageren.

Niet iedereen zit in dezelfde financiële situatie ... dus voor de één is het 'gemakkelijker' om meer(dere) dvd's te kopen.
Ieder zijn prioriteiten liggen ook anders ...

Of er mensen zijn die liegen ... dat denk ik niet.

Dennis V.
21-03-2003, 17:54
K ben een scholier van 15 jaar zonder enig baantje en k koop er gemiddeld 6/7 per maand :lol:

ha lol, niet toevallig schatrijke ouders die enorm veel zakgeld geven ... Hoe moet iemand van 15 zonder inkomen nu in hemelsnaam 6 of 7 dvd's per maand betalen ??? :shock: :?

Dennis V.
21-03-2003, 17:56
Ik zal dan maar eens reageren.

Niet iedereen zit in dezelfde financiële situatie ... dus voor de één is het 'gemakkelijker' om meer(dere) dvd's te kopen.
Ieder zijn prioriteiten liggen ook anders ...

Daar heb je gelijk in, maar toch ...

Jaded
21-03-2003, 17:57
En dan is er ook nog het feit dat er mensen zijn die € 25-30 aan een dvd geven, terwijl er andere mensen zijn die maar € 15 voor diezelfde dvd betalen.

Kasper P.
21-03-2003, 17:59
K ben een scholier van 15 jaar zonder enig baantje en k koop er gemiddeld 6/7 per maand :lol:

ha lol, niet toevallig schatrijke ouders die enorm veel zakgeld geven ... Hoe moet iemand van 15 zonder inkomen nu in hemelsnaam 6 of 7 dvd's per maand betalen ??? :shock: :? Geen baantje betekend niet geen inkomen ........ :wink: En dat zakgeld valt ook tegen!

Dennis V.
21-03-2003, 18:00
K ben een scholier van 15 jaar zonder enig baantje en k koop er gemiddeld 6/7 per maand :lol:

ha lol, niet toevallig schatrijke ouders die enorm veel zakgeld geven ... Hoe moet iemand van 15 zonder inkomen nu in hemelsnaam 6 of 7 dvd's per maand betalen ??? :shock: :? Geen baantje betekend niet geen inkomen ........ :wink: En dat zakgeld valt ook tegen!

Ik geef het op ... vertel me ... hoe doe je dat ? Ik wil dat ook !!!

Dennis Veldhuizen
21-03-2003, 18:15
K ben een scholier van 15 jaar zonder enig baantje en k koop er gemiddeld 6/7 per maand :lol:

ha lol, niet toevallig schatrijke ouders die enorm veel zakgeld geven ... Hoe moet iemand van 15 zonder inkomen nu in hemelsnaam 6 of 7 dvd's per maand betalen ??? :shock: :? Geen baantje betekend niet geen inkomen ........ :wink: En dat zakgeld valt ook tegen!

Ik geef het op ... vertel me ... hoe doe je dat ? Ik wil dat ook !!!

studiefinanciering?.. haha
of illegale handeltjes ;)?

Renny Collard
21-03-2003, 18:16
Dat kan nooit legaal zijn :?:

Joost v.d. Ham
21-03-2003, 18:28
student, uitwonend, geen vast werk.

ik koop zo'n tien dvd's per maand.
maar 15 euro is dan ook het max., heb toch aardig wat toppers (zie collectie).

8) :wink:

(en ja ma, ik eet wel goed.... :D :wink: )

Niels Simons
21-03-2003, 19:06
ik geef ongeveer 300 euro per maand uit aan dvds,heb echter ook maanden gehad van 800/1000 euro

woon thuis,en werk fulltime,dan kan je wat uitgeven he...

niels

nu ik cc heb betaal ik ook nog altijd de laagste prijs voor een dvd,en dit is voor mij reden om meer dvds te kopen als voorheen,omdat sommige gewoon spotgoedkoop zijn,en k es wat vaker iets uit wil proberen.

moet er nog zeker 40 zien uit de collectie van 200 alweer...

Rob Technoid
21-03-2003, 19:08
ik ben gewoon erg krenterig :) dus ik koop bijna uitsluitend dvd's die redelijk goedkoop te vinden (op bepaalde titels na zoals SW of LOTR)

Reinier Gunther
21-03-2003, 19:14
ben nu alweer 3 maanden verslaafd, ongeveer 40 schijfjes aangeschaft ( boxen tellen bij mij als 1).

dus gemiddeld ongeveer 13- 14 in de maand.

Dit neem wel af want anders kan ik het niet volhouden naast het bier en andere gezellige dingen.

Student, uitwonend, geen vast werk.

Alexander V
21-03-2003, 19:26
Ik studeer, woon nog thuis en heb een goed betaald bijbaantje alsmede een heel leuk spaarrekeningetje. Ik koop ongeveer 10 DVDs in de maand. Ik koop wel bijna alles in het buitenland en 20 euro voor een 'normale' DVD is het matje. Neemt niet weg dat ik net zo makkelijk 100 euro voor een Buffy box neertel als dat ik een nieuwe disc in canada van 16 euro bestel.

Maarja, sommige mensen zitten er gewoon financieël wat ruimer bij als andere.

Kasper P.
21-03-2003, 19:33
Ik geef het op ... vertel me ... hoe doe je dat ? Ik wil dat ook !!! K heb een handeltje in zeldzame vhs banden en dvd's :D Wel legaal dus :roll:

Gabriel B.
21-03-2003, 19:50
Normaal inkomen maar geen enkel gevoel voor beeld- en geluidskwaliteit.
Dat maakt mijn strikte aankoop-policy (minder dan 15€ per schijfje) wel iets draaglijker. :wink:

Gabriel B.
21-03-2003, 19:51
Ik geef het op ... vertel me ... hoe doe je dat ? Ik wil dat ook !!! K heb een handeltje in zeldzame vhs banden en dvd's :D Wel legaal dus :roll:
Enkel als je daar belasting op betaald en ingeschreven bent als handelaar. :)

Kasper P.
21-03-2003, 19:53
Ik geef het op ... vertel me ... hoe doe je dat ? Ik wil dat ook !!! K heb een handeltje in zeldzame vhs banden en dvd's :D Wel legaal dus :roll:
Enkel als je daar belasting op betaald en ingeschreven bent als handelaar. :) Verkoop het gewoon als particulier door nix mis mee volgens mij :roll:

Gabriel B.
21-03-2003, 20:02
Ik geef het op ... vertel me ... hoe doe je dat ? Ik wil dat ook !!! K heb een handeltje in zeldzame vhs banden en dvd's :D Wel legaal dus :roll:
Enkel als je daar belasting op betaald en ingeschreven bent als handelaar. :) Verkoop het gewoon als particulier door nix mis mee volgens mij :roll:
:wink:

skin
21-03-2003, 20:17
zelf ben ik al een tijdje consumeer-ziek, ik wordt dooodziek van dat kopenkopenkopen,zodoende koop ik vnl. noodzakelijke dingen, af en toe een dvdtje (cheapo, rond de 8 euro, en heel soms een dvd die voor mij bijzonder genoeg is om aan te schaffen bijv. LotR), ik heb nu (na 3 jaar) 50 dvd's, de helft gekregen.

bezit = diefstal, Proudhon
1886

Dane
21-03-2003, 20:21
Ben 17 en heb nu 117 dvd's ongeveer, en allemaal kwalitatief goede dvd's, niet van die "grabbelbak" titels zeg maar. Verdien aardig in het cafe van mn ouders, heb ik erg mazzel mee. Morgen word ik 18 en de maand erop mn eerst studiefinanciering, maximaal aanvullende beurs....dat gaat mis.....;)

Elwood.

Reinier Gunther
21-03-2003, 20:30
Als jij je studie niet haalt ja..... :!:

Dennis V.
21-03-2003, 21:03
wow wat een reacties.

Misschien komt het omdat ik ook verslaaft ben aan het bezoeken van betaald voetbal. ZOwel in Nederland als andere Europese landen. Twee duren hobbies, tja dat moet dan wel fout gaan.

Ik heb nu nog voldoende in de kast staan, dus voorlopig (op HP2 na) hoef ik ff niets te kopen .... :)

Edwin V
21-03-2003, 21:34
Ik geef het op ... vertel me ... hoe doe je dat ? Ik wil dat ook !!! K heb een handeltje in zeldzame vhs banden en dvd's :D Wel legaal dus :roll:
Enkel als je daar belasting op betaald en ingeschreven bent als handelaar. :) Verkoop het gewoon als particulier door nix mis mee volgens mij :roll:
:wink:Kasper een beetje bang maken? :wink:

Ik heb nu een DVD speler sinds zomer 1998 en nu ongeveer 800 DVD's, zijn er dus ongeveer 3,5 per week. Dat kan ik financieel nog wel hebben. :wink:

Dennis V.
21-03-2003, 21:37
Nee hoor, we maken hem niet bang. Gewoon ff info vergaren !!

Joost v.d. Ham
21-03-2003, 22:52
wow wat een reacties.

Misschien komt het omdat ik ook verslaaft ben aan het bezoeken van betaald voetbal. ZOwel in Nederland als andere Europese landen. Twee duren hobbies, tja dat moet dan wel fout gaan.

Ik heb nu nog voldoende in de kast staan, dus voorlopig (op HP2 na) hoef ik ff niets te kopen .... :)

vorige jaren ging ik nog naar 34 wedstrijden p. jaar van Ajax nu niet meer... :roll: scheelt een boel geld.

Richard B.
22-03-2003, 00:16
Dat 'manische' koopgedrag heb ik ook wel gehad, maar het was toch altijd gericht op het samenstellen van een goeie collectie en niet omdat ik nou zo nodig geld wilde uitgeven. Nu, 275 dvd's later, koop ik eigenlijk maar heel weinig nog: mijn laatste aankoop is alweer minstens 3 weken gelden. En ja: dat scheelt een hoop geld. :)

Dennis V.
22-03-2003, 10:14
Ik ga mezelf maar eens in de gaten houden, want het gaat echt veel te veel geld kosten (zeker met het bezoeken van zoveel voetbalwedstrijden erbij !)

technocat
22-03-2003, 21:51
daar gaan we weer :) Iedereen mag toch zelf beslissen hoe zijn geld uit te geven? Ik heb net (naar aanleiding van een andere thread hier) eens bekeken wat ik per maand uitgeef aan dvds. Dat zal zon 3 a 400 euro zijn. Maar met een modaal inkomen (en een vriend die dvds ook wel leuk vind en ook een modaal inkomen), geen dure hobbys verder, geen kleding of schoen verslaving zoals veel andere dames en geen hypotheek die afgelost moet worden is 400 euro goed te doen.
Bovendien probeer ik mijn dvdtjes aan max 20 euro aan te schaffen. Voor dezelfde film in de bioscoop met zn tweeen ben je nu ook al zon 17 euro kwijt aan tickets. Dat is dan parkeergeld en versnaperingen nog niet meegerekend.
Ik heb in elk geval nog geen schuldgevoel, misschien dat het ooit nog komt.

Dennis V.
22-03-2003, 22:17
daar gaan we weer Iedereen mag toch zelf beslissen hoe zijn geld uit te geven?

Natuurlijk mag iedereen dat zelf weten

Beloved
22-03-2003, 22:27
ben 21, momenteel geen werk, student, thuiswonend... ik koop niet zoveel dvds als ik zou willen. maar wie wel? toen ik net de dvd speler had kocht ik maar raak en dat heb ik geweten ook. nu hou ik hier de pricewatch heel goed in de gaten voor ik wat aanschaf. en ik ben bereid om naar amsterdam of zwolle (MM) te gaan voor een goedkopere dvd. ik ben zo blij met m'n OV :P de dvds die ik koop zijn vrijwel nooit duurder dan €20, en dan moeten het nog hele goede zijn. De duurste tot nu toe was R&J S.E. en die wilde ik gewoon niet laten liggen. Alleen voor hele mooie special editions wil ik wat meer uitgeven maar verder heb ik overwegend 'grabbelbak' titels.

MAD
22-03-2003, 23:19
Gezien ik net een kind heb, schiet de bios (en uitgaan uberhaupt) er regelmatig bij in. Als compensatie (om mijn loon toch op te maken of zo) koop ik dan maar wat DVD's. Zit op een gemiddelde van zo rond de 5 tot 10 per maand. Als ik veel van de nieuwe disks nog niet gezien heb, minder ik af en toe een beetje, zodat ik kan "inhalen", maar blijf tot nu toe nog bij een redelijk gemiddelde van 10-15 disks ongezien hangen.

dr. blood
23-03-2003, 12:03
Maximum prijs is €10,- per DVD, met uitzondering van 2 films in 1 (Mariachi/Desperado voor €15,-). Dat is toch een dikke ƒ20,- voor iets waar je toch ook niet vaker dan 1x/maand naar kijkt, ruim gerekend.

Omdat ik (te) vaak van een uitkering moet zien rond te komen kan en wil ik ook niet meer uitgeven. Als ik die bedragen hier lees van €400,-/maand ben ik toch lichtelijk geshockeerd. Tuurlijk, iedereen moet zelf weten wat 'ie met z'n centen doet, maar als je van een minimum inkomen moet rondkomen krijgt één zo'n lullig eurotje toch wel een iets andere waarde … Bovendien gaat het toch ook om kwaliteit, niet om kwantiteit.

Trouwens, mijn prijsbeleid geldt ook voor cd's (max. ƒ15,-) en vinyl (max. ƒ30,-, tja er zijn prioriteiten). En dat heeft me er niet van kunnen weerhouden een monsterlijke muziekcollectie op te bouwen.

Dennis V.
23-03-2003, 16:38
En dat heeft me er niet van kunnen weerhouden een monsterlijke muziekcollectie op te bouwen


Hier heb ik diep respect voor ! Hulde voor dr. Blood.

dr. blood
23-03-2003, 19:54
http://www.myezboard.com/projects/ezboard/ezboard_userimages/poppyscommunity/images/anonymous.gif

SchumiFan
23-03-2003, 23:13
Ik geef het op ... vertel me ... hoe doe je dat ? Ik wil dat ook !!! K heb een handeltje in zeldzame vhs banden en dvd's :D Wel legaal dus :roll:
Enkel als je daar belasting op betaald en ingeschreven bent als handelaar. :) Verkoop het gewoon als particulier door nix mis mee volgens mij :roll:

Levert dat zoveel op die VHS -handeltje?

Berlips
07-03-2005, 08:54
Ik koop er zeker 5-7 per maand (vaak niet eens 3 voor 33!)... Aangezien ik nog een redelijke CD en PS2 verzameling bijhoud kan ik me wel redelijk koopziek noemen...

John Sital
07-03-2005, 08:56
ik koop gemiddeld 4 dvd's per week of in de winkel of op het forum, maar bestel veel via internet :? dus ben redelijk koopziek.

Dennis V.
07-03-2005, 09:01
Mijn koopziekte van 2003 is echt totaal voorbij !
Sinds 10 december geen dvd's meer gekocht en sinds 12 oktober geen cd's meer gekocht.
M'n andere hobbie klopt momenteel het nodige geld uit m'n portemonnee (voetbalwedstrijden kijken ...) :D

Ron kars
07-03-2005, 11:43
Ja, ik ben koopziek, maar ja och...he:wink:

Henk Heideveld
07-03-2005, 13:58
ik koop gemiddeld 4 dvd's per week of in de winkel of op het forum, maar bestel veel via internet :? dus ben redelijk koopziek.
Ik heb ook zo'n koopziek periode gekend, maar het loopt drastisch terug.
De prijzen liggen de laatste tijd wel lager maar die kale uitgaven hoef ik echt niet. Alleen een doossje en een kaal schijfje, dan kan ik even goed illegale kopieën gebruiken. :evil: :twisted:

theThinWhiteDuke
07-03-2005, 16:36
Na lange tijd veel gehaald te hebben komt er nu weinig meer bij; imo heb ik bijna alles wat ik ECHT wil.
Kan me dus relaxed richten op de nieuwe releases (lees: films die net uit de bios zijn).

Ik merk wel dat er hier te vaak te snel eea wordt aangeschaft; DVDs, maar zeker ook merchandise (men legt zo een paar honderd € neer voor een beeld).

Maar das weer persoonlijk; ik geef € 225 uit aan een broek. :oops:

pieter bond
07-03-2005, 16:39
Ik ben 14 jaar en ik krijg 20 euro de maand als zakgeld.
Je moest eens weten hoelang ik er voor moet sparen om een keer een iets grotere aankoop te moeten doen :(

Dennis Kuijper
07-03-2005, 16:39
Na lange tijd veel gehaald te hebben komt er nu weinig meer bij; imo heb ik bijna alles wat ik ECHT wil.
Kan me dus relaxed richten op de nieuwe releases (lees: films die net uit de bios zijn).

Ik merk wel dat er hier te vaak te snel eea wordt aangeschaft; DVDs, maar zeker ook merchandise (men legt zo een paar honderd € neer voor een beeld).

Maar das weer persoonlijk; ik geef € 225 uit aan een broek. :oops:

225 euro voor een broek :shock: is dat met gouddraad stiksels ofzo,dit zou ik weer nooit kopen,maar ieder z,n meug.

theThinWhiteDuke
07-03-2005, 16:41
Na lange tijd veel gehaald te hebben komt er nu weinig meer bij; imo heb ik bijna alles wat ik ECHT wil.
Kan me dus relaxed richten op de nieuwe releases (lees: films die net uit de bios zijn).

Ik merk wel dat er hier te vaak te snel eea wordt aangeschaft; DVDs, maar zeker ook merchandise (men legt zo een paar honderd € neer voor een beeld).

Maar das weer persoonlijk; ik geef € 225 uit aan een broek. :oops:

225 euro voor een broek :shock: is dat met gouddraad stiksels ofzo,dit zou ik weer nooit kopen,maar ieder z,n meug.
Ik hou van italiaans design :wink:

En ik zou nooit die dure beelden kopen; dus idd: Ieder zn meug.

MGdutch
07-03-2005, 16:42
Na lange tijd veel gehaald te hebben komt er nu weinig meer bij; imo heb ik bijna alles wat ik ECHT wil.
Kan me dus relaxed richten op de nieuwe releases (lees: films die net uit de bios zijn).

Ik merk wel dat er hier te vaak te snel eea wordt aangeschaft; DVDs, maar zeker ook merchandise (men legt zo een paar honderd € neer voor een beeld).

Maar das weer persoonlijk; ik geef € 225 uit aan een broek. :oops:

225 euro voor een broek :shock: is dat met gouddraad stiksels ofzo,dit zou ik weer nooit kopen,maar ieder z,n meug.
Ik hou van italiaans design :wink:


Wie niet... :wink: :mrgreen:

Dennis Kuijper
07-03-2005, 16:45
Na lange tijd veel gehaald te hebben komt er nu weinig meer bij; imo heb ik bijna alles wat ik ECHT wil.
Kan me dus relaxed richten op de nieuwe releases (lees: films die net uit de bios zijn).

Ik merk wel dat er hier te vaak te snel eea wordt aangeschaft; DVDs, maar zeker ook merchandise (men legt zo een paar honderd € neer voor een beeld).

Maar das weer persoonlijk; ik geef € 225 uit aan een broek. :oops:

225 euro voor een broek :shock: is dat met gouddraad stiksels ofzo,dit zou ik weer nooit kopen,maar ieder z,n meug.
Ik hou van italiaans design :wink:

En ik zou nooit die dure beelden kopen; dus idd: Ieder zn meug.

Ik ook,maar dan liever een mooi pak.Geen spijkerbroek van 225 euro ofzo.

Die duure beelden van 225 euro zou ik ook niet kopen.

Anonymous
07-03-2005, 16:50
Ik verzamel door tot ik 365 dvd's heb die ik supercool vind ;)

Dan ist afgelopen en kan ik elke dag een andere film kijken.

Jaap22
07-03-2005, 18:17
Ik verzamel door tot ik 365 dvd's heb die ik supercool vind ;)

Dan ist afgelopen en kan ik elke dag een andere film kijken.

:lol: Grappige missie.

Ik koop zelf de laatste tijd veel klassiekers. Echt een inhaalslag nu, maar goed ik werk ook en woon weer tijdelijk thuis, dus qua inkomsten zit het wel goed. Tja, film is nu eenmaal een grote hobby van me, dus zal het nog wel even doorgaan. We zien wel... :wink:

MGdutch
07-03-2005, 18:32
Ik koop zelf de laatste tijd veel klassiekers. Tja, film is nu eenmaal een grote hobby van me, dus zal het nog wel even doorgaan. We zien wel... :wink:

Voor mij precies hetzelfde. Vroeger was ik nooit zo geinteresseerd in de klassiekers maar nu ik er eenmaal een paar van geproeft heb, wil ik meer :twisted: . Ik stop ook absoluut nog niet binnenkort. Ik ga gewoon lekker door met kopen en verkopen 8) .

misterfun
07-03-2005, 18:42
Ik verzamel door tot ik 365 dvd's heb die ik supercool vind ;)

Dan ist afgelopen en kan ik elke dag een andere film kijken.

Whahaha die vindt ik echt goed !!! 8)

Maar zo nu en dan wil je toch wel eens wat anders.. of niet ?

Ik zelf ben echt koop ziek. Ben slechts 22 en ben maar een simpele elektricien, maar thuis wonend en werk elke zaterdag extra dus tja... what can i say.... Ben betreft m'n dvd's redelijk aan wat ik wilde hebben. Moet nog een paar x files boxen en dan hou ik het voor gezien wat betreft de simpele uitgaves in elk geval.Zal zeker nog wel gaan voor de Comic verfilmingen. Afgelopen 2 maanden is te gek geweest. en de komende maand wordt ook drama....

Coen Vermeer
07-03-2005, 19:34
Ik ben al meer dan een jaar geleden begonnen om alleen nog maar aanbiedingen aan te schaffen. Dat lukt me perfect. Helaas zijn er zoveel aanbiedingen. Met een huurappartement in de stad een auto en een studie (en dan heb ik het geen eens over uitgaan, internet, en af en toe wat eten) die ik moet bekostigen heb ik al gauw niet meer zoveel geld over. Zeker de laaste tijd gaat het in dat opazicht wat minder. Ach ja heb al behoorlijk wat mooie titels.

Henk Heideveld
08-03-2005, 08:41
Na lange tijd veel gehaald te hebben komt er nu weinig meer bij; imo heb ik bijna alles wat ik ECHT wil.
Kan me dus relaxed richten op de nieuwe releases (lees: films die net uit de bios zijn).

Ik merk wel dat er hier te vaak te snel eea wordt aangeschaft; DVDs, maar zeker ook merchandise (men legt zo een paar honderd € neer voor een beeld).

Maar das weer persoonlijk; ik geef € 225 uit aan een broek. :oops:
Tja, weer anderen kopen een digitale camera van 1000 euro of geven 500 per maand uit aan een auto. :roll: Ieder z'n meug. :P

Paul H.
08-03-2005, 09:21
Bij mijn liep het ook uit de hand en doe vanaf nu gewoon iedere maand een geld bedrag reserveren voor dvd's en daarmee doe ik het. Als ik een dure set wil dan eerst nog een maand wachten of over hebben van de vorige maand. Werkt vrij goed moet ik zeggen.

verry
08-03-2005, 09:25
ik moet nu ook wat gaan minderen aangezien mn inkomen met 20% is afgenomen :roll: en ik heb aan de vrouw moeten beloven dat ik ga minderen... :?

Anonymous
08-03-2005, 15:04
Ik verzamel door tot ik 365 dvd's heb die ik supercool vind ;)

Dan ist afgelopen en kan ik elke dag een andere film kijken.

Whahaha die vindt ik echt goed !!! 8)

Maar zo nu en dan wil je toch wel eens wat anders.. of niet ?

Ik zelf ben echt koop ziek. Ben slechts 22 en ben maar een simpele elektricien, maar thuis wonend en werk elke zaterdag extra dus tja... what can i say.... Ben betreft m'n dvd's redelijk aan wat ik wilde hebben. Moet nog een paar x files boxen en dan hou ik het voor gezien wat betreft de simpele uitgaves in elk geval.Zal zeker nog wel gaan voor de Comic verfilmingen. Afgelopen 2 maanden is te gek geweest. en de komende maand wordt ook drama....


Ik durf te wedden dat ik weer op die uitspraak terug moet komen want er blijven natuurlijk topfilms komen. Maar ik moet ook nog een aantal filteren/verkopen/upgraden etc. dus ik kan nog zat 2 jaar vooruit.

zit nu op 99 dvd's.

( expres niet de 100e gekocht :wink: )

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dat moet een klapper van formaat worden!
Nog geen idee welke dat moet zijn eigenlijk :shock: iemand een suggestie :P

verry
08-03-2005, 15:13
Ik verzamel door tot ik 365 dvd's heb die ik supercool vind ;)

Dan ist afgelopen en kan ik elke dag een andere film kijken.

Whahaha die vindt ik echt goed !!! 8)

Maar zo nu en dan wil je toch wel eens wat anders.. of niet ?

Ik zelf ben echt koop ziek. Ben slechts 22 en ben maar een simpele elektricien, maar thuis wonend en werk elke zaterdag extra dus tja... what can i say.... Ben betreft m'n dvd's redelijk aan wat ik wilde hebben. Moet nog een paar x files boxen en dan hou ik het voor gezien wat betreft de simpele uitgaves in elk geval.Zal zeker nog wel gaan voor de Comic verfilmingen. Afgelopen 2 maanden is te gek geweest. en de komende maand wordt ook drama....


Ik durf te wedden dat ik weer op die uitspraak terug moet komen want er blijven natuurlijk topfilms komen. Maar ik moet ook nog een aantal filteren/verkopen/upgraden etc. dus ik kan nog zat 2 jaar vooruit.

zit nu op 99 dvd's.

( expres niet de 100e gekocht :wink: )

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dat moet een klapper van formaat worden!
Nog geen idee welke dat moet zijn eigenlijk :shock: iemand een suggestie :P

alien-head of (als je m mooi vindt) sonny-head 8)

Henk Heideveld
08-03-2005, 15:27
Ik verzamel door tot ik 365 dvd's heb die ik supercool vind ;)

Dan ist afgelopen en kan ik elke dag een andere film kijken.

Whahaha die vindt ik echt goed !!! 8)

Maar zo nu en dan wil je toch wel eens wat anders.. of niet ?

Ik zelf ben echt koop ziek. Ben slechts 22 en ben maar een simpele elektricien, maar thuis wonend en werk elke zaterdag extra dus tja... what can i say.... Ben betreft m'n dvd's redelijk aan wat ik wilde hebben. Moet nog een paar x files boxen en dan hou ik het voor gezien wat betreft de simpele uitgaves in elk geval.Zal zeker nog wel gaan voor de Comic verfilmingen. Afgelopen 2 maanden is te gek geweest. en de komende maand wordt ook drama....


Ik durf te wedden dat ik weer op die uitspraak terug moet komen want er blijven natuurlijk topfilms komen. Maar ik moet ook nog een aantal filteren/verkopen/upgraden etc. dus ik kan nog zat 2 jaar vooruit.

zit nu op 99 dvd's.

( expres niet de 100e gekocht :wink: )

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dat moet een klapper van formaat worden!
Nog geen idee welke dat moet zijn eigenlijk :shock: iemand een suggestie :P
Ik zou de complete LOTR-uitgave nemen, of in ieder geval een special giftset ergens van 8) :lol: :P

Seth__Gekko
08-03-2005, 15:52
Een gefixeerd budget, daar ga ik ook mee aan de slag!

Anonymous
08-03-2005, 15:52
Komt er binnenkort nog iets geweldigs qua boxset uit? of een toffe giftset :P

LOTR staan al te pronken in de kast haha

Henk Heideveld
08-03-2005, 16:02
Komt er binnenkort nog iets geweldigs qua boxset uit?
Eh....The Muppets deel 2 :oops: :oops: :oops: :roll:

verry
08-03-2005, 16:03
Komt er binnenkort nog iets geweldigs qua boxset uit? of een toffe giftset :P

LOTR staan al te pronken in de kast haha

zoals ik al eerder zei: als ik in jou schoenen stond zou ik echt gaan voor 1 van de heads :wink: gegarandeerd in 1 klap het pronkstuk van je collectie

Seth__Gekko
08-03-2005, 16:04
Nice ja, anders The Alien Quadrilogy-9disc box

Henk Heideveld
08-03-2005, 16:05
Komt er binnenkort nog iets geweldigs qua boxset uit? of een toffe giftset :P

LOTR staan al te pronken in de kast haha

zoals ik al eerder zei: als ik in jou schoenen stond zou ik echt gaan voor 1 van de heads :wink: gegarandeerd in 1 klap het pronkstuk van je collectie
Of de kroon van Elessar, da's mijn persoonlijke pronkstuk in de hele collectie. :lol: (y)

verry
08-03-2005, 16:07
Nice ja, anders The Alien Quadrilogy-9disc box

die zit automatisch bij de alien head :wink:
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=56231

Seth__Gekko
08-03-2005, 16:08
Nice ja, anders The Alien Quadrilogy-9disc box

die zit automatisch bij de alien head :wink: http://www.dvdtimes.co.uk/protectedimage.php?image=ColinPolonowski/alienhead.jpg[/url]Maar is wel stukken goedkoper zonder die kop :wink:

verry
08-03-2005, 16:09
Nice ja, anders The Alien Quadrilogy-9disc box

die zit automatisch bij de alien head :wink: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=56231Maar is wel stukken goedkoper zonder die kop :wink:

maar ook lang zo interesant niet :wink: en voor de magische 100.... 8)

Seth__Gekko
08-03-2005, 16:12
Nice ja, anders The Alien Quadrilogy-9disc box

die zit automatisch bij de alien head :wink: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=56231Maar is wel stukken goedkoper zonder die kop :wink:

maar ook lang zo interesant niet :wink: en voor de magische 100.... 8)voor de magische 100 had ik em wel genomen ja.

Maar nu ik de 9 box set al heb hoef ik die Alien Head niet meer. (zei ik dat hardop?) :twisted:

verry
08-03-2005, 16:27
Nice ja, anders The Alien Quadrilogy-9disc box

die zit automatisch bij de alien head :wink: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=56231Maar is wel stukken goedkoper zonder die kop :wink:

maar ook lang zo interesant niet :wink: en voor de magische 100.... 8)voor de magische 100 had ik em wel genomen ja.

Maar nu ik de 9 box set al heb hoef ik die Alien Head niet meer. (zei ik dat hardop?) :twisted:

HEIDENE!

Anonymous
08-03-2005, 21:45
Nice ja, anders The Alien Quadrilogy-9disc box

die zit automatisch bij de alien head :wink: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=56231Maar is wel stukken goedkoper zonder die kop :wink:

maar ook lang zo interesant niet :wink: en voor de magische 100.... 8)voor de magische 100 had ik em wel genomen ja.

Maar nu ik de 9 box set al heb hoef ik die Alien Head niet meer. (zei ik dat hardop?) :twisted:

HEIDENE!

Haha Alien freaks :P

Nee, die Head is mij te duur, maar ik heb een kleine kijkachterstand, dus de magische 100 duurt nog minstens 2 weken ( zei ik dat? :P )

Ik ga releaselijsten napluizen, mensen Ave!

The Omen
08-03-2005, 22:02
He ik heb een vraagje over die Alien-head; zit de Alien Quadriology daar ook nog BIJ, of is alleen de inhoud hetzelfde?! (Want op de doos van het plaatje van Verry staat ook de Quadriology?)

(Of het staat hier ergens al, maar dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen :P?)

Anonymous
08-03-2005, 22:21
Iemand een idee waar ik in NL een box van Kubrick kan kopen? Want kan me niet zo herinneren wanneer k die ooit gezien heb. Wil the Shining en Full Metal Jacket zowieso nog aanschaffen, dus mss een box als 100e ?

verry
09-03-2005, 00:38
He ik heb een vraagje over die Alien-head; zit de Alien Quadriology daar ook nog BIJ, of is alleen de inhoud hetzelfde?! (Want op de doos van het plaatje van Verry staat ook de Quadriology?)

(Of het staat hier ergens al, maar dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen :P?)

als je bedoelt of de head alleen komt of met discs: de head krijg je dus EN de quadrilogy in digipack erbij, zodat je zelf kan kiezen waar je de discs bewaard :wink:

The Omen
09-03-2005, 18:09
He ik heb een vraagje over die Alien-head; zit de Alien Quadriology daar ook nog BIJ, of is alleen de inhoud hetzelfde?! (Want op de doos van het plaatje van Verry staat ook de Quadriology?)

(Of het staat hier ergens al, maar dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen :P?)

als je bedoelt of de head alleen komt of met discs: de head krijg je dus EN de quadrilogy in digipack erbij, zodat je zelf kan kiezen waar je de discs bewaard :wink:

Ohja dat bedoelde ik, dankje! :)