PDA

Bekijk de volledige versie : uitnodiging om te komen kijken op www.kungfufilms.nl



kungfufilms
22-03-2003, 08:11
Ben momenteel hard aan het werk aan een site over "kung fu films" en alles wat daar bij hoort. Info over acteurs, film recensie's, nieuws. Ik wil op deze manier proberen om de kung fu film een beetje meer bekendheid in Nederland te geven. bij deze wil iedereen uitnodigen om te komen kijken op www.kungfufilms.nl

MAD
22-03-2003, 10:52
Ziet er interessant uit. Ben zelf niet zo'n kunfu liefhebber, maar was eigenlijk meer nieuwsgierig naar de site. Misschien nog een tip. Als je films (objectief) behandelt, is het misschien handig om er bij te gaan vermelden wat de beste transfer van deze film is. Als liefhebber weet je vast, welke regio (regio 3? ;)) bv. de beste en mooiste uitgave van een bepaalde film heeft. Ik denk dat echte kunfu filmliefhebbers daar ook behoefte aan hebben (tenminste wat ik zo in mijn omgeving van wel kunfu liefhebbers hoor). Er wordt in dit genre immers zoveel superslecht op DVD/video gezet. Het lijkt mij dus fijn als er een plek op het internet zou zijn waar je kan vinden: of een film uberhaupt op bv. DVD al uitgegeven is en wat de kwaliteit van deze uitgave is. En heeft een andere regio bv. beter beeld, geluid, interviews, interessante extra's, etc. Zo wordt je site interessanter dan slechts een uitgebreidere imdb (Internet Movie DataBase) van alleen kunfufilms.

kungfufilms
22-03-2003, 11:51
Dit is ook mijn bedoeling, alleen kan ik dit niet zelf, dat zou me bakken met geld gaan kosten. Ben nu bezig met de voorbereidingen. Zoals je op de hoofdpagina leest wil ik dat iedereen mee helpt om de info zo uitgebreid mogelijk te maken. Het is ook heel lastig om aan films te komen, en daar wil ik ook proberen een eind aan te maken, door ervaringen uit te wisselen.

Bedankt voor je reactie!!

MAD
22-03-2003, 15:48
Sowieso kan je veel info over films en acteurs halen bij www.imdb.com Ook op kunfu gebied. Bij acteurs staan lijstjes met films waar ze in voorkomen (die je zo zou kunnen overnemen). Kan je een film niet direct vinden, probeer het dan is met de originele naam. Zo staat bv. "Crouching Tiger Hidden Dragon" in de imdb (ook) als "Wo hu cang long"

Yi-Long
22-03-2003, 16:34
Ziet er leuk uit, alleen zou ik, als je kunt, de site in het Engels doen, ipv in het Nederlands. De meeste nederlanders lezen en spreken toch vloeiend engels en zo heeft je site wat meet internationaal aanzien :)
Zoals je zelf al zegt, is het pas het begin, dus er ontbreekt uiteraard nog veel
Er zijn weinig goede websites over Kung Fu films, dus als je goed je best doet en het lan volhoudt, kun je uitgroeien tot de beste.

Als je info zoekt over de kwaliteit van DVD releases, kun je www.asiandvdguide.com gebruiken.
Ook www.dvd-basen.dk/uk/home.ph3 is érg bruikbaar!

Als je trouwens veel van martial arts in films houdt, moet je trouwens de volgende site maar eens even checken; http://www.generation-video.fr.st/
Daar vindt je de making off van Ong-Bak, plus een trailer.
Ziet er echt ongelooflijk uit!!! Die gozer is de beste martial arts performer die ik ooit gezien heb!
Ong-Bak is een thaise martial arts film en komt deze zomer uit op DVD. VELEN zijn al razend enthousiast na het zien van de trailer en making off.

Ong-Bak 2 zal daarom binnekort in produktie gaan :)
Trust me, deze footage moet je zien! :)

Kasper P.
22-03-2003, 17:32
K heb met de webmaster gemaild en k ga vanaf vanavond reviews maken van asia dvd's k verwacht vanavond een review voor A better tomorrow te kunnen leveren :lol:

kungfufilms
22-03-2003, 18:33
als je kunt, de site in het Engels doen, ipv in het Nederlands. De meeste nederlanders lezen en spreken toch vloeiend engels en zo heeft je site wat meet internationaal aanzien :)[/quote]

Heb ik nog wel aan zitten denken, maar er zijn al een aantal engelse site's. Waar het mij omgaat, kung fu/hong kong films hebben een selecte aanhang dus het is moeilijk om in contact te komen met mensen die je intresse delen, als ik het in het engels zou doen dan word het voor de nederlander weer lastiger om contacten te leggen. In america en engeland is het aanbod veel groter en daarom wil ik de info tot nu toe beperken tot wat er hier verkrijgbaar is, waarom iemand lekker maken met iets wat hij toch niet kan krijgen????

Bedankt voor de links en je reactie