PDA

Bekijk de volledige versie : And the losers are... (de enige echte Razzie Awards 2003)



Werner
24-03-2003, 13:08
Hierbij ook even, tussen al het Oscar-geweld door, de "winnaars" (tja) van de 2003 23rd Golden Raspberry Awards, beter bekend als de "razzies".

Bron: www.razzies.com

Worst Picture : SWEPT AWAY
Worst Actor : Roberto Benigni (PINOCCHIO)
Worst Actress (TIE!): Madonna (SWEPT AWAY) and Britney Spears (CROSSROADS)
Worst Supporting Actor: Hayden Christensen (STAR WARS EPISODE II: ATTACK OF THE CLONES)
Worst Supporting Actress: Madonna (DIE ANOTHER DAY)
MOST FLATULENT TEEN-TARGETED MOVIE (New Category!): JACKASS: THE MOVIE
Worst Screen Couple: Adriano Giannini & Madonna (SWEPT AWAY)
Worst Director: Guy Ritchie (SWEPT AWAY)
Worst Remake or Sequel: SWEPT AWAY
Worst Screenplay: STAR WARS: EPISODE II
WORST ‘ORIGINAL’ SONG : “I’m Not a Girl, Not Yet a Woman” from CROSSROADS

wat voor Madonna een totaal op 9 razzies ooit en 15 nominaties ooit brengt. :D

Lex v/d Moolen
24-03-2003, 17:18
wat voor Madonna een totaal op 9 razzies ooit en 15 nominaties ooit brengt. :DEn voor volgend jaar alvast een bredere schoorsteenmantel laten maken ? :lol:

Chris Howitt
24-03-2003, 17:27
Wel jammer voor Benigni , van beste acteur tot slechtse acteur.... What's next ?

John
24-03-2003, 19:40
Worst Supporting Actor: Hayden Christensen (STAR WARS EPISODE II: ATTACK OF THE CLONES)
Worst Screenplay: STAR WARS: EPISODE II



:lol:

ik vind dit toch wel tekenend...
voel ik me tenminste niet alleen staan in deze.
deel 1 was stúkken beter.

Jaded
24-03-2003, 21:12
deel 1 was stúkken beter.
Zonder twijfel ... om eerlijk te zijn stoorde Jar Jar me niet echt.
Hij was niet geslaagd, daar niet van ...

Rob P.
24-03-2003, 22:01
Worst Screenplay: STAR WARS: EPISODE II
brengt. :D

And justice for all... :twisted:

RobW
24-03-2003, 22:04
Ik had er wel wat meer gehoopt voor Star Wars...zou een ere-razzie voor slechtste FX van de laatste 10 jaar niet een optie zijn?

Richard B.
24-03-2003, 22:09
Worst Actor : Roberto Benigni (PINOCCHIO)


Ik vond de trailer van de film er anders best interessant uitzien. Iemand die deze al gezien heeft?

Werner
24-03-2003, 22:33
En voor volgend jaar alvast een bredere schoorsteenmantel laten maken ? :lol:

Misschien toch eens overwegen om Madonna definitief van het witte doek te bannen. Teveel is trop!

Lex v/d Moolen
24-03-2003, 22:55
Ik had er wel wat meer gehoopt voor Star Wars...zou een ere-razzie voor slechtste FX van de laatste 10 jaar niet een optie zijn?De FX zijn toch niet de slechtse in mijn ogen. Er wordt alleen teveel gebruik van gemaakt, waardoor het allemaal niet meer geloofwaardig overkomt. FX zou alleen een hulpmiddel moeten zijn.

Maar de screenplay is gewoon zwak als je de verhouding neerlegt tegen het budget. Al gaat het leeuwendeel daarvan dus naar de mensen van ILM. :?

Lex v/d Moolen
24-03-2003, 22:56
En voor volgend jaar alvast een bredere schoorsteenmantel laten maken ? :lol:

Misschien toch eens overwegen om Madonna definitief van het witte doek te bannen. Teveel is trop!Tja, ze schijnt het zelf niet door te hebben. Of het kan haar gewoon geen bal schelen. :)

Edwin V
25-03-2003, 07:25
En voor volgend jaar alvast een bredere schoorsteenmantel laten maken ? :lol:

Misschien toch eens overwegen om Madonna definitief van het witte doek te bannen. Teveel is trop!Tja, ze schijnt het zelf niet door te hebben. Of het kan haar gewoon geen bal schelen. :)Ik denk het laatste. :)

Richard B.
25-03-2003, 08:27
En voor volgend jaar alvast een bredere schoorsteenmantel laten maken ? :lol:

Misschien toch eens overwegen om Madonna definitief van het witte doek te bannen. Teveel is trop!Tja, ze schijnt het zelf niet door te hebben. Of het kan haar gewoon geen bal schelen. :)Ik denk het laatste. :)

Evita was toch wel aardig? Ik heb hem niet gezien maar dat hoor ik.

Desperately Seeking Suzan vond ik ook wel geinig. Typische jaren 80 film maar toch wel leuk.

Marcel den Haan
25-03-2003, 08:41
Jammer dat Guy Ritchie zo de boot in gaat en dat na toppers als LSASB en Snatch. Hopelijk komt hij goed terug.

M Balje
25-03-2003, 09:40
Madonna heeft 10 prijzen geen 9.
Ze heeft ook nog een rusperry gewonnen voor haar Cameo in Die Another Day en dat is overigs hard stikke terecht.
De rol stelde niet veel voor,hard beter uitgedipt moeten worden.
Ze moest een lesbisse voorstellen die een relatie met Miranda frost zou moeten hebben,maar dat merkte je niet echt.

Edge
25-03-2003, 20:43
Wel jammer voor Benigni , van beste acteur tot slechtse acteur.... What's next ?

Was het niet beste regisseur buitenlandse film? La Vita e Bella (ofzoiets) nog nooit gezien. Heb ik nu een gebrekkige opvoeding gehad? Maw verplichte kost?? ;)

Gabriel B.
25-03-2003, 20:54
Worst Screenplay: STAR WARS: EPISODE II
brengt. :D

And justice for all... :twisted:
*cue anthem* :wink:

Werner
25-03-2003, 23:31
Wel jammer voor Benigni , van beste acteur tot slechtse acteur.... What's next ?

Was het niet beste regisseur buitenlandse film? La Vita e Bella (ofzoiets) nog nooit gezien. Heb ik nu een gebrekkige opvoeding gehad? Maw verplichte kost?? ;)

LVEB won zowel de Oscar voor beste niet-Engelstalige film als die voor beste hoofdacteur (Benigni). Én die voor beste originele filmscore ook nog... Voor beste regisseur tout court was de film wel genomineerd, maar heeft die niet gewonnen; Spielberg ging aan de haal met de prijs voor Saving Private Ryan.

Chris Howitt
26-03-2003, 00:34
Dankjewel voor de uitleg werner, je was me voor :)

Jaded
26-03-2003, 06:59
Heb Benigni gisteren in een interview horen zeggen dat zijn Pinocchio alle records heeft verbroken aan de kassa in Italië.
Ofwel liegt hij, ofwel hebben Italianen geen smaak ... dat laat ik maar in het midden.

Ze hebben ook een stukje uit de film laten zien ... enerverende bullshit.

Matt D
26-03-2003, 08:41
pinochio van begnini wordt vandaag afgebroken in verschillende Belgische kranten, volgens bepaalde critici komt de film in aanmerking voor de titel slechtste film ooit.

Werner
26-03-2003, 12:05
pinochio van begnini wordt vandaag afgebroken in verschillende Belgische kranten

Vanmorgen op Radio 1 de opvolger van Roel Van Bambost gehoord? Stefan en nog wat. Die raadde zelfs aan om kinderen niet mee naar de film te nemen, om te voorkomen dat ze getraumatiseerd buiten zouden komen.

Werner
26-03-2003, 12:05
Heb Benigni gisteren in een interview horen zeggen dat zijn Pinocchio alle records heeft verbroken aan de kassa in Italië.

In Italië, ja!