PDA

Bekijk de volledige versie : World Wide Cinema's en hun 'nieuwe' hoezen vb. The hitman



SuperDre
24-03-2003, 13:20
Ik wordt hier dus echt *&#($ ziek van,
Net als bij A better tomorrow is bij de nieuwe hoes van The hitman weer zwaar gelogen. Ik begin dit dus nu echt als Fraude te zien.
Op de orginele (oude hoezen) staat netjes 4x3 Letterbox, Op de nieuwe hoezen staat dus 16x9 letterbox. Terwijl dit gewoon de oude disks zijn.
Het gaat dus beide om de 4x3 letterbox (1.85:1) versie.
Ik kan me voorstellen als op de orginele hoes 16x9 letterbox staat dat het nog om een foutje gaat, Maar nu ben ik er dus zeker van dat ze express op de nieuwe hoes 16x9 hebben afgedrukt, om zo mensen om de tuin te leiden.
Ik heb al een mailtje gestuurd hierover naar World Wide Cinema, maar daar heb ik dus nog steeds geen antwoord op gehad (3 weken geleden verstuurd).

Yi-Long
25-03-2003, 00:14
WWC staat inmiddels al bekend als een erg slechte uitgever als het aankomt op aziatische films, en met dit soort praktijken blijken ze nog simpele leugenaars te zijn ook.
Inderdaad schandalig dat dit soort dingen voorkomen en er zou eigenlijk een instantie of iets dergelijks moeten zijn waarbij je dit soort misleiding zou kunnen aangeven waarna zij actie ondernemen.