PDA

Bekijk de volledige versie : Wehkamp... ervaringen?



Pagina's : [1] 2

Oudgebruiker3
25-03-2003, 09:28
Ik heb 'n dvd'tje via Wehkamp besteld (don't ask), maar aangezien ik geen klantnummer heb kan het 'iets langer duren'. Echt concreet zijn ze niet, en op m'n mailtje hebben ze na een aantal dagen ook nog niet gereageerd.
Ik heb de dvd gelukkig nog niet betaald, dus 't is geen wereldramp, maar ik vroeg me af of iemand weet hoe lang 't ongeveer kan duren?

Sjors van de Rebellenclub
25-03-2003, 09:35
Is vreemd, ik heb vorige week ook als nieuwe klant een aantal cd'tjes in de aanbieding gekocht. Had ze na twee dagen keurig in huis. Ik zou maar eens bellen met de klantenservice als ik jou was. Het nummer staat ongetwijfeld op de site.

Oudgebruiker3
25-03-2003, 09:38
Is vreemd, ik heb vorige week ook als nieuwe klant een aantal cd'tjes in de aanbieding gekocht. Had ze na twee dagen keurig in huis. Ik zou maar eens bellen met de klantenservice als ik jou was. Het nummer staat ongetwijfeld op de site.

Dank je Sjors... ik wacht 't nog een aantal dagen af en daarna bel ik inderdaad wel even.

Mark de Jong
25-03-2003, 11:35
Vind ze onbetrouwbaar... Of ze hebben het artikel niet meer, of ze kunnen niet binnen de aangegeven levertijd leveren. Zit meestal 1,5-2 weken te wachten voordat ik m'n bestelling(en) binnen heb. Slechte service.

Enzo
25-03-2003, 11:38
Vind ze onbetrouwbaar... Of ze hebben het artikel niet meer, of ze kunnen niet binnen de aangegeven levertijd leveren. Zit meestal 1,5-2 weken te wachten voordat ik m'n bestelling(en) binnen heb. Slechte service.

hmmm... ik heb ze altijd binnen een dag of maximaal 3 dagen tot nu toe binnen gekregen..

:wink:

Enzo
25-03-2003, 11:39
Vind ze onbetrouwbaar... Of ze hebben het artikel niet meer, of ze kunnen niet binnen de aangegeven levertijd leveren. Zit meestal 1,5-2 weken te wachten voordat ik m'n bestelling(en) binnen heb. Slechte service.

hmmm... ik heb ze altijd binnen een dag of maximaal 3 dagen tot nu toe binnen gekregen..

of ben je nog boos dat je Blue Velvet niet hebt kunnen krijgen daar?
:wink:

Jurgen V
25-03-2003, 11:49
Ik heb geen slechte ervaringen met Wehkamp. Voor negenen besteld volgende dag binnen is dus echt zo bij hun.

Gils
25-03-2003, 11:57
Alleen Silence of the Lambs besteld een aantal weken geleden, was binnen 5 dagen binnen (was nieuwe klant)

Ik ben dus best wel positief over Wehkamp (kreeg gisteren een muismatje en nog wat info over Wehkamp als dank dat ik klant werd)

R_B
25-03-2003, 12:06
Alleen Silence of the Lambs besteld een aantal weken geleden, was binnen 5 dagen binnen (was nieuwe klant)

Ik ben dus best wel positief over Wehkamp (kreeg gisteren een muismatje en nog wat info over Wehkamp als dank dat ik klant werd)

Heb ik ook gehad. En daarna krijg je die superdikke gids nog thuisgestuurd...

Enige nadeel bij mij was dat ze een DVD verkeerd opgestuurd hadden, deze heb ik retour laten ophalen.

Vervolgens kon mijn artikel niet meer geleverd worden dat was wel klote.
Maar verder wel goeie service.... tot nu toe...behalve bovenstaande..

Mark de Jong
25-03-2003, 12:08
Vind ze onbetrouwbaar... Of ze hebben het artikel niet meer, of ze kunnen niet binnen de aangegeven levertijd leveren. Zit meestal 1,5-2 weken te wachten voordat ik m'n bestelling(en) binnen heb. Slechte service.

hmmm... ik heb ze altijd binnen een dag of maximaal 3 dagen tot nu toe binnen gekregen..

of ben je nog boos dat je Blue Velvet niet hebt kunnen krijgen daar?
:wink:

Ook :D
Nee, ze doen het echt niet goed. Ze hebben het trouwens nooit goed gedaan... Op de site werd toendertijd Monsters & Co 2DVD aangeboden voor €25 (was dus een koopje), kreeg ik de 1DVD versie binnen. Die mensen daar zijn echt verschrikkelijk stom :lol:

Oudgebruiker3
25-03-2003, 12:22
Ik heb geen slechte ervaringen met Wehkamp. Voor negenen besteld volgende dag binnen is dus echt zo bij hun.

Ja, maar dan moet je dus wél een klantnummer hebben, en die heb ik niet. Ik kan ook m'n lopende bestellingen niet in de gaten houden omdat je daar een pincode voor nodig hebt, en om 'n pincode aan te vragen moet je óók weer een klantnummer hebben.
Erg vreemd geregeld...

Nou ja, ik hoop dat-ie vandaag binnenkomt, anders koop ik morgen wel 'n ander dvd'tje :P

Sjors van de Rebellenclub
25-03-2003, 12:29
Ook :D
Nee, ze doen het echt niet goed. Ze hebben het trouwens nooit goed gedaan... Op de site werd toendertijd Monsters & Co 2DVD aangeboden voor €25 (was dus een koopje), kreeg ik de 1DVD versie binnen. Die mensen daar zijn echt verschrikkelijk stom :lol:[/quote]

Ben het met je eens, de prijzen daar zijn echt belachelijk. Aanbiedingen bij de Wehkamp zijn vaak nog duurder dan normale prijzen bij de FRS. Ik vind alleen wel dat veel postorderbedrijven een voorbeeld aan Wehkamp kunnen nemen qua levering (na 1 dag) en qua klantenservice

Sjors van de Rebellenclub
25-03-2003, 12:31
Ook :D
Nee, ze doen het echt niet goed. Ze hebben het trouwens nooit goed gedaan... Op de site werd toendertijd Monsters & Co 2DVD aangeboden voor €25 (was dus een koopje), kreeg ik de 1DVD versie binnen. Die mensen daar zijn echt verschrikkelijk stom :lol:

Ben het niet met je eens. Qua prijs is het inderdaad helemaal niks. Aanbeidingen bij hen zijn zelfs bij de FRS standaard goedkoper. Alleen qua levering (1 dag) en klantenservice kunnen veel andere postorderbedrijven daar een voorbeel aan nemen

Mark de Jong
25-03-2003, 13:05
Ook :D
Nee, ze doen het echt niet goed. Ze hebben het trouwens nooit goed gedaan... Op de site werd toendertijd Monsters & Co 2DVD aangeboden voor €25 (was dus een koopje), kreeg ik de 1DVD versie binnen. Die mensen daar zijn echt verschrikkelijk stom :lol:

Ben het niet met je eens. Qua prijs is het inderdaad helemaal niks. Aanbeidingen bij hen zijn zelfs bij de FRS standaard goedkoper. Alleen qua levering (1 dag) en klantenservice kunnen veel andere postorderbedrijven daar een voorbeel aan nemen

De levertijd hangt helemaal af van de klant, lijkt wel. Ik bestel dan wel altijd zonder klantennummer, dus ik verwacht mijn bestelling ook meestal enkele dagen later, maar als ze er dan 2 weken over doen, dan noem ik dat geen snelle levertijd. De service is ook 3x niks; als er een bestelling is die niet (meer) kan worden geleverd wordt er niets over gezegd tenzij je zelf contact opneemt. Erg slecht dus. Op mailtjes wordt ook 1-2 dagen later pas gereageerd. Nee, ik ben helemaal niet te spreken over deze winkel.

Oudgebruiker3
25-03-2003, 14:26
Ik ga dus werken aan mijn geduld :D

Vandaag met smart gewacht op de postbode, omdat het me aannemelijk leek dat 't dvd'tje vandaag gebracht zou worden. Was 't EINDELIJK half 3, lag er géén pakje in de bus...

En toen werd er net gebeld. 'azzeblief, weekam'...

Prima!

kruspe
25-03-2003, 15:31
Ik heb geen slechte ervaringen met Wehkamp. Voor negenen besteld volgende dag binnen is dus echt zo bij hun.

Ja,bij mij ook!!(y)

Charley Baak
25-03-2003, 16:03
Als jullie je ervaringen willen delen met andere forum gebruikers,
post je ervaringen dan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12871).

acix
29-03-2003, 18:25
hoe werkt het betalen daar eigelijk? ik heb een week geleden the Silence of the Lambs besteld, maar nog steeds niks binnen, moet ik vooruit betalen of krijg ik een accept giro? Want ik lees nergens over geld overmaken oid.

GJB
29-03-2003, 18:30
hoe werkt het betalen daar eigelijk? ik heb een week geleden the Silence of the Lambs besteld, maar nog steeds niks binnen, moet ik vooruit betalen of krijg ik een accept giro? Want ik lees nergens over geld overmaken oid.

Je krijgt inderdaad een acceptgiro meegestuurd.

acix
29-03-2003, 18:32
hoe werkt het betalen daar eigelijk? ik heb een week geleden the Silence of the Lambs besteld, maar nog steeds niks binnen, moet ik vooruit betalen of krijg ik een accept giro? Want ik lees nergens over geld overmaken oid.

Je krijgt inderdaad een acceptgiro meegestuurd.
thx

Christiaan Sauer
31-03-2003, 09:09
Ik kan je maar 1 ding zeggen, en dat is: let EXTREEM goed op dat je de goede betalingsmanier aankruist. Ik had gekozen voor meteen betalen, en wat denk je: kreeg pas na een maand een rekening in de bus, INCL. xtra kosten. Moet er nog achter aan, maar ze noemen me Mevr. Sauer ipv Meneer Sauer, en daarbovenop nog een keertje dus die problemen met betalen.......
Maar, dat ben ik. Misschien ben ik een uitzondering.

Oudgebruiker3
31-03-2003, 19:28
Goed dat je 't zegt, Christiaan. Ik wacht nu 'n week op het rekeningoverzicht, en ik 'mag' van Wehkamp pas betalen als 't rekeningoverzicht binnen is... aangezien ik níet op extra kosten zit te wachten heb ik ze vandaag maar even 'n mailtje gestuurd. Benieuwd of ze weer twee weken op zich laten wachten.

HiddeV
02-04-2003, 12:51
Ik heb geen slechte ervaringen met Wehkamp. Voor negenen besteld volgende dag binnen is dus echt zo bij hun.

Ja,bij mij ook!!(y)


ik had een keer 20 minuten na negenen besteld en die dag later kreeg ik m ook. :bier:

Oudgebruiker3
11-04-2003, 20:30
't Is nu al twee à drie weken geleden, en ik heb nog steeds geen rekeningoverzicht ontvangen! Ik heb ze al gemaild, en ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet bepaald zit te springen om extra, onverwachte kosten, maar Wehkamp garandeerde me dat ik gerust kon wachten op het rekeningoverzicht en de bijbehorende acceptgiro, omdat ze na een aantal dagen zouden verschijnen.

Niet dus. Ik ben benieuwd wanneer ik mag betalen - ik vind dit in ieder geval geen stijl.

Joost v.d. Ham
06-05-2003, 18:29
De eerste drie bestellingen liepen perfect maar de vierde.... :?

Ik bestelde in het kader van 3disney's voor de prijs van 2 drie disney dvd's. Dat is nu ruim een maand geleden.

Een paar dagen na de bestelling kreeg ik bericht binnen van hun kredietservice of ik alvast 35,- euro wilde overmaken in verband met de veiligheid vor de klant :roll: .
Dat heb ik toen meteen gedaan op basis van eerdere bestellingen.

Na een week of twee en 300 tel. richting de klantenservice besloot ik een mail te sturen. Ruim 1,5 week later kreeg ik pas antwoord, een van de drie dvd's was niet op voorraad. :evil: Nu weer een week later heb ik nog steeds niets vernomen en begin nu echt boos te worden.
Wat een KL#TE service hebben ze daar zeg, wachten ze gewoon tot de actie afgelopen is ofzo?

Zit nu te denken wat ik hieraan ga doen..... :?

Joost v.d. Ham
19-05-2003, 19:48
een flinke week geleden kreeg ik dan eindelijk mn bestelling binnen.
nog zonder rekening.

Kreeg ik afgelopen zaterdag de rekening blijkt dat ze gewoon de volle prijs rekenen ipv de "3halen2betalen" :cry:

Ik mailtjes gestuurd, kreeg ik vandaag een mailtje terug..

"...meneer de dvd's die u besteld heeft behoren niet tot deze actie...."


grrr...... :evil: toen ik deze dvd's bestelde dus echt wel....

iemand een idee wat ik hieraan kan doen...?

Oudgebruiker3
19-05-2003, 19:57
iemand een idee wat ik hieraan kan doen...?

Als je kan bewijzen dat ze, toen jij ze bestelde, tot de genoemde actie behoorden, sta je in je gelijk en hoef je er maar twee te betalen. Anders is er sprake van een wilsgebrek; je had de dvd's waarschijnlijk niet gekocht als de actie niet van kracht was.
...'t slechte nieuws is dat je het hoogstwaarschijnlijk niet kan bewijzen, tenzij je een bevestigingsmailtje van je bestelling hebt waarin de actie genoemd wordt... 't lijkt me dus dat je de dvd's óf moet betalen, óf terug zal moeten sturen.

Joost v.d. Ham
19-05-2003, 22:00
nee helaas kan ik niets bewijzen..

op de site stond (nu nog steeds trouwens) dat bij zowel besteliing als bevestiging nog de volledige prijs staat. Deze werd pas bij levering berekend. Terugsturen kan ook niet meer want ik kreeg de rekening 10 dagen na levering op zaterdag notabene waarop ze geen bestellingen komen halen.

Met andere woorden ik ben de ***.... :evil:

kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

Tom L.
30-05-2003, 15:34
Wehkamp deugt niet. Bestel je wat dvd's duurt het veel te lang en ze zijn uitverkocht als ze je moeten leveren, op een paar na. Maar als je daarna nog eens bestelt duurt het weer superlang, en zijn er weer uitverkocht.
Ik ben niet echt een tevreden klant. :(

Swanski
30-05-2003, 20:51
Wehkamp deugt niet. Bestel je wat dvd's duurt het veel te lang en ze zijn uitverkocht als ze je moeten leveren, op een paar na. Maar als je daarna nog eens bestelt duurt het weer superlang, en zijn er weer uitverkocht.
Ik ben niet echt een tevreden klant. :(

tsja dat is wel jammer,

1e keer: een megabestelling van zo'n 10 dvd's (hele leuke uitverkoop)

conclusie: supersnel(dag erna, en m.u.v. Planet of the Apes(plastic op de voorkant een klein beetje los, gelukkig een harde voorkant) prima staat en verpakking)

2e keer: SOTL, ook prima en snel

dus ik heb persoonlijk zelf NIX te klagen over de Wehkamp,

wel jammer dat dat bij anderen niet altijd zo is, ook best wel vreemd.

Reginald26
09-08-2004, 22:18
Ook :D
Nee, ze doen het echt niet goed. Ze hebben het trouwens nooit goed gedaan... Op de site werd toendertijd Monsters & Co 2DVD aangeboden voor €25 (was dus een koopje), kreeg ik de 1DVD versie binnen. Die mensen daar zijn echt verschrikkelijk stom :lol:[/quote]

Tjeeetje,Wehkamp heeft altijd goede service geleverd en afgelopen vier jaar geleden kocht ik al 10 dvd tegengelijk en na 1 dag is er al aan de deur geleverd!!Nooit gewinkeld bij Wehkamp!!Of is dat iets meer voor VROUWEN!!!!!!!! :shock:

Martin Stanneveld
09-08-2004, 22:37
Wehkamp zuigt.

Ook de manier waarop ze klanten proberen te trekken door het "betaal in termijnen gezeur"

Ik kan je 1 tip geven: trap daar absoluut niet in! Als je gezeik krijgt met hun ben je het haasje.

Ik ben er gelukkig vanaf.

Joost v.d. Ham
09-08-2004, 23:18
En weer een slechte ervaring met wehkamp..., acceptgiro betaald maar tot drie keer toe herinnering/aanmaning (!) ontvangen. 4 weken later belde ze me even om te zeggen dat ZIJ een foutje hadden gemaakt....:evil:

Rob Klooster
10-08-2004, 09:48
Heb nog nooit problemen gehad met Wehkamp, ze hebben wel eens wat verkeerd geleverd, maar na één telefoontje komen ze het gewoon weer bij je ophalen. Enige probleem is dan wel weer dat de verzendkosten wel in rekening worden gebracht (eurotje of 4??)

Reginald26
10-08-2004, 15:06
Heb nog nooit problemen gehad met Wehkamp, ze hebben wel eens wat verkeerd geleverd, maar na één telefoontje komen ze het gewoon weer bij je ophalen. Enige probleem is dan wel weer dat de verzendkosten wel in rekening worden gebracht (eurotje of 4??)

Tja,wehkamp is wel een goed bedrijf naar mijn ervaring want ik zit al jaren bij de wehkamp zoals dvd's cd's en andere dingen bestellen.
Verzendkosten hangt ervan af hoe het gewichten zijn dus let echter wel op dat je niet 100 dvd's besteld:hoe zwaarder ze worden hoe meer ze rekent!!verder is alles oke!

Philippe Tanésy
06-10-2004, 19:53
Vraagje: Levert Wehkamp ook naar België?

filmpie
06-10-2004, 23:23
dvd's zijn normaal vrij duur bij wehkamp maar een uitverkoop is ook echt een uitverkoop. Men heeft maar een klein assortiment en als men dat update en het "oude" spul kwijt wil dan wordt het leuk.

Goede service verder en bliksemsnelle levering. De eerste keer is echter de uitzondering. Aangezien je pas na levering dient te betalen nemen ze toch een risico en dat wil men bij nieuwe klanten enigzins minimaliseren. Bij een op=op uitverkoop is dat wellicht geen prettige bevinding.

Farley
15-12-2004, 17:47
Even een vraagje, ik kreeg zojuist een mail met een code voor 5 euro korting op een bestelling, maar ik kan nergens vinden waar ik die moet invullen! :shock: Weet iemand het?

filmpie
15-12-2004, 21:16
Even een vraagje, ik kreeg zojuist een mail met een code voor 5 euro korting op een bestelling, maar ik kan nergens vinden waar ik die moet invullen! :shock: Weet iemand het?
Het is een waardebon. Dus bij het bestellen de "ik heb een waardebon" vakje aanvinken.

Patrick van den Hul
15-12-2004, 21:29
Ik heb toen met die €8,- actie een dvd bij wehkamp besteld; geen problemen snelle levering en goed verpakt.

Alleen jammer dat ze met de meeste dvds zo ontzettend duur zijn..

Farley
15-12-2004, 21:44
Even een vraagje, ik kreeg zojuist een mail met een code voor 5 euro korting op een bestelling, maar ik kan nergens vinden waar ik die moet invullen! :shock: Weet iemand het?
Het is een waardebon. Dus bij het bestellen de "ik heb een waardebon" vakje aanvinken.

Ah ok, dankje!

Farley
16-12-2004, 17:09
Krijg na invoering van die code dus nog steeds geen korting, vlak voordat ik de order definitief moet maken. Wat een gedoe...

SKMbeat
16-12-2004, 17:39
Krijg na invoering van die code dus nog steeds geen korting, vlak voordat ik de order definitief moet maken. Wat een gedoe...
Je ziet niet aan het bedrag dat je dient te betalen dat er 5 euro af is gegaan. Je leest wel na het definitief maken dat de 5 euro achteraf verrekend wordt en ook dat in je Wehkamprekeningaccount zie je ook dat er 5 euro succesvol verzilverd is.Tenminste dat was bij mij het geval.

Cheiron
27-01-2005, 11:41
Tijdens hun " alle dvd's voor 7 Euro" actie van vorig jaar hebben ze het voorgoed verpest bij mij.
Sommige items bleken uitverkocht terwijl ze nog wel als beschikbaar aangemerkt stonden op de site.
Als je al een klantnummer had kreeg je de dvd's alsnog voor die prijs, maar als nieuwe klant die op tijd had besteld, werd je bestelling gecancelled, en de vaste klanten (die te laat hadden besteld) kregen jouw dvd's...

Dat mijn bestelling gecancelled werd, ok, jammer, slecht, maar het feit dat er NIETS gecommuniceerd werd vond ik nog vervelender. Na 2 weken mailen kreeg ik eindelijk een mail met bovenstaande uitleg.

Meteen een mail terug gestuurd dat ik NIKS meer met ze te maken wil hebben.

Troy
03-12-2005, 17:57
Ik heb even advies nodig.
Mijn mailtje:

Aan: klantenservice@wehkamp.nl

Een week geleden bestelde ik bij u de dubbel-dvd U2
Vertigo Live In Chicago.

Echter, vandaag is bij mij de ENKEL-dvd versie bezorgd. Op de factuur
staat wel gewoon dat het de dubbel-dvd betreft.

Graag zou ik alsnog de dubbel-dvd ontvangen.

Hun antwoord:

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Volgens ons is het een enkel dvd.
Wij hebben alleen de elevation als dubbel dvd, deze hebben wij voor u
besteld.
Aanstaande dinsdag wordt het geruild.

Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
http://www.wehkamp.nl

Wat moet ik terugmailen? Zal ik het aardig houden, of zal ik ze er vriendelijk doch dringend op wijzen dat een bestellingsbevestiging een bindende overeenkomst is, en dat ik de dubbel-dvd wil?

Frappant detail: ze hebben op hun site de term "2DVD" verwijderd, zo lijkt het net of ik gek ben. Zeer onbeschoft. In mijn bestellingsbevestiging (e-mail) en op de factuur (gedrukt, letterlijk zwart-op-wit) staat echter wel gewoon "2DVD".

In de Elevation DVD ben ik niet geïnteresseerd, die heb ik al jaren...


edit: voor de duidelijkheid: de dubbel-dvd bestaat wel degelijk, bv. cd-wow.nl verkoopt hem ook

Joost v.d. Ham
04-12-2005, 12:47
Wat moet ik terugmailen?

Lees even een pagina terug, ik heb ook wat problemen gehad met wehkamp. Zij passen de site aan en doen inderdaad alsof jij fout zit, daar kan je niets aan veranderen. Gewoon het item weer laten ophalen en kopen in een normale winkel.

Troy
04-12-2005, 15:27
Bedankt voor het advies. Ik heb even een conceptmailtje opgesteld. Moet ik hier nog iets aan veranderen / toevoegen?


Geachte heer/mevrouw,

Ik denk dat u zich vergist.

Op uw website stond duidelijk "2DVD". Ook in de bestellingsbevestiging staat het duidelijk te lezen:
U2's Vertigo Tour (2DVD)(DVD) 866-06-922 0 1 € 20,69

Zelfs in de factuur die bij de DVD zit staat "2DVD".


Als u er toch zeker van bent dat u deze niet kunt leveren, zal ik de DVD retourneren. In de door u genoemde Elevation DVD ben ik niet geïnteresseerd: die heb ik al jaren in mijn bezit.

Met vriendelijke groet,

Albie
04-12-2005, 22:52
Met Wehkamp heb ik elke keer slechte ervaringen en ik bestel daar dus nooit meer. Twee keer teveel verzendkosten berekend, de andere keer artikel dubbel bezorgd etc etc. Het Lijkt er sterk op dat ze het met opzet doen in de hoop dat we als klant denken 'laat maar zitten'.....niet dus :!:

Troy
05-12-2005, 11:42
Ik heb mail teruggekregen dat het volgens hen toch echt om de 1DVD gaat. Hoezo oogkleppen op...

Nou ja, terugsturen dan maar.

Marco1983
22-12-2005, 19:52
Ik vind de orderbevestigingen maar vaag. Bestel iets en dan nemen ze nog wel contact met je op. Super vaag. Ook geen berekening van de totaalprijs.

TheGodfather
12-09-2008, 15:50
Kick!

wie heeft hier een antwoord op? heb net een bestelling geplaatst en een waardebon van €7,50 verzilverd. Nu staat in m`n orderbevestiging:



Uw Waardebonnen NB: De hierboven vermelde totaalprijs is exclusief de door u verzilverde waardebon(nen). U kunt de verwerking van uw waardebon(nen) terugvinden op "Mijn Klantgegevens" (http://winkelen/p_categorie.asp?Page=WIN&CC=2PA) onder "Uw financiële gegevens" bij "Mutaties na laatste rekeningoverzicht" Als ik daar kijk in m`n account staat er:



Bij: Af:
0,00 7,50




Is die waardebon nou van de totaal prijs afgetrokken?? of hoe zit dat?

le-nnart
12-09-2008, 16:21
ik snap ook niks van die gasten


eerst had ik 7,50 tegoed, toen bestelde ik 2 dvd's en nu heb ik 11,50 tegoed.
En ik moet wachten op een rekening overzicht, terwijl ik had aangekruist te betalen via acceptgiro.

TheGodfather
12-09-2008, 16:48
Vertrouw het toch niet echt, eerlijk gezegd ;)
De vorige bestelling was wel goed gegaan maar toen had ik geen coupon gebruikt. Zometeen deze bestelling ff annuleren totdat iemand er wel iets van snapt of het kan ophelderen.

Theo B
12-09-2008, 17:25
Kick!

wie heeft hier een antwoord op? heb net een bestelling geplaatst en een waardebon van €7,50 verzilverd. Nu staat in m`n orderbevestiging:
Als ik daar kijk in m`n account staat er:


Is die waardebon nou van de totaal prijs afgetrokken?? of hoe zit dat?


Min of meer wel. Het betekent dat er 7,50 op je rekening in mindering is gebracht. Zodra ze je bestelling op de bus gooien wordt dat artikel (en eventuele verzendkosten) erbij gerekend.

Als je nu gaat annuleren blijft die korting gewoon staan en wordt ie verrekend met een nieuwe bestelling (zolang de actie geldig is). Als je niets bestelt, of nog in bestelling hebt staan, ben je de korting kwijt.

Dat je in geval van korting niet meteen kunt betalen met een acceptgiro is bij Bol ook. Er wordt waarschijnlijk een aparte acceptgiro gestuurd waarin de korting is verrekend.

Pin me er niet op vast, maar het zijn mijn (positieve) ervaringen bij een vorige kortingsactie van Wehkamp.

Vogeltje29
12-09-2008, 19:38
Ik heb geen slechte ervaring met wehkamp maar pas op dat je niet in termijnen gaan betalen dan reken ze een torenhoge rente bij.
Vooral als je op tijd hebt betaalt krijg je af en toe nog gemekker van hun dat ze dat bedrag en zo nog niet ontvangen hebben.

TheGodfather
12-09-2008, 21:36
Min of meer wel. Het betekent dat er 7,50 op je rekening in mindering is gebracht. Zodra ze je bestelling op de bus gooien wordt dat artikel (en eventuele verzendkosten) erbij gerekend.

Als je nu gaat annuleren blijft die korting gewoon staan en wordt ie verrekend met een nieuwe bestelling (zolang de actie geldig is). Als je niets bestelt, of nog in bestelling hebt staan, ben je de korting kwijt.

Dat je in geval van korting niet meteen kunt betalen met een acceptgiro is bij Bol ook. Er wordt waarschijnlijk een aparte acceptgiro gestuurd waarin de korting is verrekend.

Pin me er niet op vast, maar het zijn mijn (positieve) ervaringen bij een vorige kortingsactie van Wehkamp.
Dus met andere woorden: de 7,50 wordt er nu dus wel gewoon vanaf getrokken/minder in rekening gebracht?

Theo B
13-09-2008, 12:49
Dus met andere woorden: de 7,50 wordt er nu dus wel gewoon vanaf getrokken/minder in rekening gebracht?

Ja, dat is in elk geval mijn ervaring.

Carparzo
13-09-2008, 17:11
heb niet alles gelezen maar mijn ervaring met Wehkamp en kortingsbonnen en dan betalen via acceptgiro is:
dat ze de korting nog moeten verrekenen al is het maar 1 artikel en dat ze nadien een rekeningoverzicht sturen met retouren etc. en daarbij bijgevoegd een acceptgiro waarmee je kan betalen alleen kan wel enkele weken duren voordat je dat rekeningoverzicht binnen hebt.

Maar je kunt dus gerust bestellen via acceptgiro en een kortingsbon alleen duurt het even voordat je het rekeningoverzicht binnen hebt met een "bruikbare" acceptgiro.

en stel je gebruikt de waardebon maar stuurt alles terug hou je een tegoed van dat bedrag voor een eventuele volgende bestelling

TheGodfather
13-09-2008, 20:08
En wat moet ik me dan voorstellen bij zo`n rekeningoverzicht? de vorige keer kreeg ik gewoon alleen de acceptgiro?

Melzz
06-02-2010, 11:30
Kreeg een kortingsbon van 7,50...leuk. Dus ik wat bestellen, ging er wat mis met de verbinding. Ik opnieuw proberen....gaat de korting er niet vanaf. Staat wel in mn rekeningoverzicht:

Bij: Af:
0,00 7,50

Als ik het artikel dus bestel, gaat er geen korting af. Ik mailen maar ze kunnen het mij gewoon niet goed uitleggen. Ik heb dit topic al gelezen maar tis me nog niet helemaal duidelijk. Ik moet eerst het bedrag betalen ofzo en dat later krijg je die 7,50 retour? Hoe zit het nu?

RobinB
06-02-2010, 11:45
Nee gaat er direct vanaf, ik bestelde ook wat en bij mij viel de verbinding weg,betaling was verricht maar mijn bestelling was niet aangekomen. Wehkamp mailde mij hierover en ik moest de titel opnieuw bestellen,alleen nu is de titel uitverkocht..

Melzz
06-02-2010, 12:30
Nee gaat er direct vanaf

Hoe dan? Stel....ik koop een dvd van 10 euro en bij afrekenen zie ik gewoon 10 euro. De korting van 7,50 zie ik nergens terug, behalve bij mij rekeningoverzicht. Ik betaal ook gewoon via electronische overboeking 10 euro.

Dus aub, in simpele woorden zodat ik het zelfs kan begrijpen, wanneer krijg je die korting te zien of terug?

Wat een vaag systeem zeg en zelfs wehkamp zelf lult er maar vaag over.

Coen P.
06-02-2010, 12:32
Kreeg een kortingsbon van 7,50...leuk. Dus ik wat bestellen, ging er wat mis met de verbinding. Ik opnieuw proberen....gaat de korting er niet vanaf. Staat wel in mn rekeningoverzicht:

Bij: Af:
0,00 7,50

Als ik het artikel dus bestel, gaat er geen korting af. Ik mailen maar ze kunnen het mij gewoon niet goed uitleggen. Ik heb dit topic al gelezen maar tis me nog niet helemaal duidelijk. Ik moet eerst het bedrag betalen ofzo en dat later krijg je die 7,50 retour? Hoe zit het nu?





volgens mij moet je gewoon het bedrag wat in je rekeningoverzicht staat betalen.

Stel je voor: je besteld een film van 5 euro en laat deze bezorgen (2,95 thuis). Totaal 7,95. Minus de kortingsbon moet je dus 0,45 cent overmaken. Het bedrag 'onder de streep' dient te worden betaald.

Erg omslachtig, zeker bij meerdere bestellingen.

Coen P.
06-02-2010, 12:32
Je moet ook niet via electronische weg betalen, maar via acceptgiro, veel gemakkelijker joh!

Coen P.
06-02-2010, 12:33
Zelf overigens 2 bonnen ontvangen en 4 oudjes besteld. Meteen 1 dag later binnen (y)

RobinB
06-02-2010, 13:00
Juist:p Wat coen zegt, ik betaal altijd via ideal..welke flms had je toevallig besteld coen, want degene die ik wou is nu uitverkocht:p

Melzz
06-02-2010, 13:22
volgens mij moet je gewoon het bedrag wat in je rekeningoverzicht staat betalen.

Stel je voor: je besteld een film van 5 euro en laat deze bezorgen (2,95 thuis). Totaal 7,95. Minus de kortingsbon moet je dus 0,45 cent overmaken. Het bedrag 'onder de streep' dient te worden betaald.

Erg omslachtig, zeker bij meerdere bestellingen.

Ik begin me nu aardig dom te voelen want net als bij de uitleg van Wehkamp, snap ik het nog steeds niet!!

Een dvd van 10 euro bestel ik. Ik kom bij betalen en moet gewoon 10 euro overmaken via electronische betaling. Ook als ik acceptgiro kies, staat er in mn bevestigingsmail 10 euro. In mn betalingsoverzicht staat nog steeds -7,50. Nergens is die korting afgetrokken.

Dus WTF???:confused:

RobinB
06-02-2010, 13:31
Mischien effe opnieuw in en uitloggen,mijn waardebon was direct verrekent,had een dvd besteld van 8 euro min 7,50 en dan nog 1,95 + 1,50 was 3,95 stond er toen onderaan..

Melzz
06-02-2010, 14:28
Mischien effe opnieuw in en uitloggen,mijn waardebon was direct verrekent,had een dvd besteld van 8 euro min 7,50 en dan nog 1,95 + 1,50 was 3,95 stond er toen onderaan..


Dat gebeurt er dus niet, hoe vaak ik ook opnieuw inlog....

RobinB
06-02-2010, 15:48
Ik zou telefonisch contact opnemen..

Ben ook zojuist genaaid door Wehkamp..Mijn bestelling kunnen ze niet meer leveren,de titel was al uitverkocht maar dat hadden ze niet vermeld op hun website..ze willen het tegoed terug sturen..no way hosey..ik heb gevraagd voor een omwissel titel..

MaartenLag
07-02-2010, 11:02
Ik ben 1x genaaid door Wehkamp, ik had een DVD recorder besteld, wilden ze me een verzekering aansmeren, kregen ze mijn vriendin aan de lijn, die zei duidelijk nee

een week later stond er opeens een verzekering in mijn account, zonder dat er een brief naar mij gestuurd was, wat ze altijd doen.

Heeft een maand en 3 emails gekost om het te annuleren

Mattia dH
07-02-2010, 18:41
Dat gebeurt er dus niet, hoe vaak ik ook opnieuw inlog....

Het rekeningoverzicht van Wehkamp is idd een beetje vaag maar het uiteindelijk is het bij mij wel altijd goed gegaan. Had zelfs nog eens 0,44 cent openstaan en deze hebben ze me nieteens in rekening gebracht, de postzegel is al even duur! Ik had vorige week ook zo'n 7,50 waardebon gekregen maar bij mij staat er als voorwaarde een minimaal bestedingsbedrag van 25 euro, misschien dat ie hem daarom niet pakt?!

Melzz
07-02-2010, 18:54
Het rekeningoverzicht van Wehkamp is idd een beetje vaag maar het uiteindelijk is het bij mij wel altijd goed gegaan. Had zelfs nog eens 0,44 cent openstaan en deze hebben ze me nieteens in rekening gebracht, de postzegel is al even duur! Ik had vorige week ook zo'n 7,50 waardebon gekregen maar bij mij staat er als voorwaarde een minimaal bestedingsbedrag van 25 euro, misschien dat ie hem daarom niet pakt?!

Nee, kan niet de reden zijn. Tijdens mn eerste poging, ging de korting er wel netjes vanaf. Daarna is het dus niet meer gelukt. Mail is wederom gestuurd, zal wel zien wat ze te antwoorden hebben.

RobinB
07-02-2010, 20:36
mischien dat je deze maar 1 keer kan gebruiken..? Ik heb mijne nog niet voor een 2e keer gebruikt wacht nu eerst effe mijn e-mail af.

Bas Reuver
07-02-2010, 22:27
Je moet die bonnen altijd toevoegen bij een nep-bestelling. Gewoon een duur product aanklikken en dan de bon invoeren. Daarna cancel je de hele boel en dan heb je als het goed is gewoon 7,50 in je tegoed staan. Ik doe dat altijd zo en gaat altijd goed.

RobinB
09-02-2010, 19:37
Tegoeden storten wij binnen 30 dagen na het ontstaan automatisch terug op het bij ons bekende rekeningnummer. U krijgt vanzelf bericht.

Natuurlijk kunt u ook een nieuwe bestelling doorgeven. Het tegoed wordt dan automatisch verwerkt met deze bestelling.

Klik op de volgende link om direct naar onze website te gaan en een bestelling te plaatsen: www.wehkamp.nl (http://www.wehkamp.nl/)

Let op! Is er nog een bestelling onderweg of is het tegoed ontstaan door het verzilveren van een waardebon, dan betalen wij dit niet uit.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.



Damn vind het echt een raare streek..mijn bestelling was dus niet aangekomen, betaling wel verricht, daarna wordt er vermeld dat de titel ineens niet leverbaar is, en omruilen gaat ook al lekker onhandig of 30 dagen wachten..denk dat ik effe een klacht ga indienen..die 7,50 bonnen brengen mij alleen ongeluk

Frenkel
04-05-2010, 13:25
Vandaag Minority Report en Road to Perdition binnen gekregen, die ik die zaterdag pas had besteld en waarbij gisteren nog bij mijn orderoverzicht werd aangegeven dat de levertijd 1 week was.
Gisteren avond kreeg ik dus onverwacht een verzendmail, en nu al binnen (via selectvracht)

Nu blijkt dus dat ze al snel een levertijd van 1 week aangeven terwijl het in werkelijkheid vaak binnen enkele dagen in huis is.

Ook heb ik maar 1,95 Euro verzendkosten betaald terwijl op de site staat aangegeven dat verzending naar een thuisadres 2,95 Euro kost.
Betaald met iDeal.

Kip
04-05-2010, 16:15
Het pakketje kwam laat in de middag, maar ik heb ook Minority Report en Road to Perdition mogen ontvangen, nadat ik gisteravond een verzendbevestiging had gekregen. Erg mooi verpakt en er zat zelfs al een retourenvelop bij, erg netjes allemaal!

En inderdaad, hier ook maar €1,95 verzendkosten betaald en niets gemerkt van die euro extra. Ook ik heb met iDeal betaald.

roninpacino
04-05-2010, 19:18
Bij Wehkamp kun je gewoon goed bestellen, mijn ouders zijn daar al jaren klant en ik heb al best veel dvd's, soms ook boxsets, gekocht zonder problemen. Mijn ouders kopen er regelmatig andere producten, ze zijn niet zo van de films.

Ook krijg je soms bericht wanneer de films op je wenslijst zijn afgeprijsd, altijd handig.
Ik heb al een aantal keer (5 of 6 keer) een cadeaubon van €7,50 ontvangen via e-mail. Kon je overal voor gebruiken en mij heeft het iig 8 gratis films opgeleverd. Aanrader :)

Symphony X
08-05-2010, 12:04
Dacht dat het langer zou duren maar heb Road to Perdition & I, Robot nu al ontvangen, 6 mei besteld.

Jethro
20-05-2010, 15:01
Heb op 10 mei 4 brd besteld in totaal € 51,95 betaald met Ideal, met de bedoeling afhalen DHL service punt, maar nadat je betaald hebt kun je niet voor deze optie kiezen en word het thuis bezorgd. Nu heb ik 2 brd binnen en staat er nog een bedrag open van € 24,00 en dus € 2,95 verzendkosten? Bij mij zit bij het ontvangen brd ook een acceptgirokaart bijgevoegd? :confused:

Ingmar B.
03-06-2010, 08:23
Ik heb het ook in een ander topic gezet, maar ik heb 3 bonnen van wehkamp met 7,50 korting. 1e PM mag er eentje hebben.

Fikret
03-06-2010, 18:54
Weet nietof ik nog de eerste ben, maar PM. :p

Ingmar B.
03-06-2010, 18:57
Weet nietof ik nog de eerste ben, maar PM. :p

Helaas al vergeven vanochtend ;)

Fikret
21-07-2010, 14:07
Bij controle in onze administratie is gebleken, dat je meerdere waardebonnen hebt verzilverd. Op de waardebon-email die aan jou verzonden is hebben de voorwaarden voor verzilvering gestaan. Eén daarvan was dat per klant maximaal 1 waardebon verzilverd kon worden.

Wij brengen daarom het teveel verzilverde weer in rekening. . Op wehkamp.nl onder mijn administratie is deze correctie zichtbaar.

Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl



:???:

Wieba
31-07-2010, 17:42
Ik snap niets van de webshop van de wehkamp. Net een bestelling gedaan en direct via Ideal betaald. Mijn overzicht van bestellingen geeft de bestelling niet weer en mijn betaling administratie staat het bestelling bedrag met een - er voor! Is dit normaal of moet ik contact opnemen met de klanten service.

RobinB
30-09-2010, 16:14
Iemand verstand van de waardebonnen? Ik had er 1 verzilverd, maar die pakte die niet. Nu hebben ze dit in mindering van mijn saldo gebracht, alleen valt dit niet te zien als ik een bestelling wil plaatsen en wil betalen; hier een email beschrijving:

U heeft aangegeven dat er nog een waardebon verzilverd moet worden. Wij hebben dit bedrag op uw rekening in mindering gebracht. Op de afleverbon van uw bestelling is dit bedrag nog niet verwerkt. Als u direct na aflevering uw bestelling betaalt, dan kunt u het bedrag van de waardebon in mindering brengen op het totaalbedrag.
Als u maandelijks aan ons betaalt, dan kunt u wachten op ons rekeningoverzicht. U ziet uw waardebon hierop verwerkt staan. Voor uw actuele saldo kunt u op Mijn wehkamp.nl kijken.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Please help!

chev
30-09-2010, 16:25
Ik meen dat dat nog vanzelf gebeurt op de eindafrekening.

peptalk
30-09-2010, 16:31
Iemand verstand van de waardebonnen? Ik had er 1 verzilverd, maar die pakte die niet. Nu hebben ze dit in mindering van mijn saldo gebracht, alleen valt dit niet te zien als ik een bestelling wil plaatsen en wil betalen; hier een email beschrijving:

U heeft aangegeven dat er nog een waardebon verzilverd moet worden. Wij hebben dit bedrag op uw rekening in mindering gebracht. Op de afleverbon van uw bestelling is dit bedrag nog niet verwerkt. Als u direct na aflevering uw bestelling betaalt, dan kunt u het bedrag van de waardebon in mindering brengen op het totaalbedrag.
Als u maandelijks aan ons betaalt, dan kunt u wachten op ons rekeningoverzicht. U ziet uw waardebon hierop verwerkt staan. Voor uw actuele saldo kunt u op Mijn wehkamp.nl kijken.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Please help!

Er staat gewoon hoe de korting verwerkt wordt:

1. Als je achteraf betaalt, dan haal je het bedrag van het totaal te betalen bedrag af
2. Als je in termijnen betaalt, dan wordt het automatisch verrekend en zichtbaar op het rekeningoverzicht

Jordy van Buel
30-09-2010, 16:41
Zojuist mijn pakketje (Hurt Locker Blu-ray) opgehaald bij een DHL servicepoint. Prima, snelle service (y)

RobinB
30-09-2010, 17:43
Ik kan dus nergens het bedrag van 7,50 eraf halen,of tenmisnte ik vind nergens een "funtie" knop hiervoor. Ik heb geprobeerd met Ideal,staat nog het vaste bedrag, maar ook met acceptgiro pakt hij gewoon het bedrag van het product met verzendkosten.....

peptalk
30-09-2010, 17:47
Ik kan dus nergens het bedrag van 7,50 eraf halen,of tenmisnte ik vind nergens een "funtie" knop hiervoor. Ik heb geprobeerd met Ideal,staat nog het vaste bedrag, maar ook met acceptgiro pakt hij gewoon het bedrag van het product met verzendkosten.....

Er staat ook duidelijk in hun antwoord dat je het NIET kan zien. Zo moeilijk is het toch allemaal niet...
Wat je dus doet:
Acceptgiro nemen en dan als je die acceptgiro thuis hebt dan betaal je 7,50 minder dan er op die acceptgiro staat.

Bas Reuver
30-09-2010, 17:48
Ik kan dus nergens het bedrag van 7,50 eraf halen,of tenmisnte ik vind nergens een "funtie" knop hiervoor. Ik heb geprobeerd met Ideal,staat nog het vaste bedrag, maar ook met acceptgiro pakt hij gewoon het bedrag van het product met verzendkosten.....

Kijk ff in je account bij je rekeningoverzicht. Als daar de bon wel staat, dan is er niks aan de hand. Gewoon bestellen en aangeven dat je met acceptgiro wil betalen. De producten krijg je dan gewoon in huis en aan het eind van de maand krijg je een rekeningoverzicht in huis. Als het goed is staat jouw bon dan ook op dat overzicht en is die dus verwerkt met het totaal.

Rianne T.
30-09-2010, 18:23
Ik heb nog een kortingsbon voor €7,50, goed tot en met 3 oktober.
Wie heeft er interesse? Graag reactie via PM

Jordy van Buel
30-09-2010, 18:39
Doe mij maar Rianne (y)

RobinB
30-09-2010, 18:42
Dankje voor de uitleg. Vind het enorm onduidelijk in mijn ogen, misschien dat ik het niet volledig begrijp omdat ik dacht dat het via IDEAL ook kon, nu de bestelling via acceptgiro gekozen. Bedankt!!

e-shole
30-09-2010, 19:43
Dankje voor de uitleg. Vind het enorm onduidelijk in mijn ogen, misschien dat ik het niet volledig begrijp omdat ik dacht dat het via IDEAL ook kon, nu de bestelling via acceptgiro gekozen. Bedankt!!

Bij betaling met Ideal betaal je maar 1,95 verzendkosten voor een DVD, ook bij thuisbezorging. Staat ergens in voorwaarden, "bij vooruitbetaling geldtlaagste tarief in de gewichtsklasse"

Als je dus kiest voor acceptgiro+ thuisbezorging, betaal je 2,95 voor 'n DVD.

RobinB
01-10-2010, 13:34
Dankje! Mijn bestelling is geplaats..en hopelijk wordt de korting verwerkt!

Symphony X
03-10-2010, 17:01
1024 - 7427 - 9944 - 4864

peptalk
03-10-2010, 17:21
1024 - 7427 - 9944 - 4864

Thx, gebruikt(y)

The Puma
03-10-2010, 17:53
Iemand nog 7,50 kortingcode?
Zou hier heel blij mee zijn ;)

The Puma
05-10-2010, 19:44
Iemand nog 7,50 kortingcode?
Zou hier heel blij mee zijn ;)
Niemand..... :roll:

Jordy van Buel
05-10-2010, 21:08
Ze zijn inmiddels verlopen :)

The Puma
06-10-2010, 18:34
Ze zijn inmiddels verlopen :)
Dat is jammer :evil:, maar toch bedankt voor je reaktie

RobinB
12-10-2010, 17:41
Nog even Wehkamp in goed dag licht brengen. Heb mijn bestelling ontvangen vandaag, met de korting verwerkt. Top, en helemaal goed verlopen met de klanten service!

Jordy van Buel
19-10-2010, 11:37
Kreeg zojuist een mailtje:


Beste J. van Buel,

Bij controle in onze administratie is gebleken, dat je meerdere waardebonnen hebt verzilverd. Op de waardebon-email die aan jou verzonden is hebben de voorwaarden voor verzilvering gestaan. Eén daarvan was dat per klant maximaal 1 waardebon verzilverd kon worden.

Wij brengen daarom het teveel verzilverde weer in rekening. Op wehkamp.nl onder mijn administratie is deze correctie zichtbaar.

Met vriendelijke groet,

Ellen Boone
wehkamp.nl klantenservice

Wat een bull-shit zeg, heb nooit een waardebon ontvangen. Direct een mail gestuurd dat ik hiermee niet akkkoord ga.

Coen P.
19-10-2010, 11:54
Heb je jouw waardebon aan iemand anders gegeven Jordy?

Jordy van Buel
19-10-2010, 12:03
Nee, ik heb zelf geen waardebon ontvangen van Wehkamp maar wel 2 bonnen gebruikt van members hier op het forum. Het is toch belachelijk dat je vrolijk kunt bestellen een 2e keer en dan achteraf de rekening pas krijgt..

Coen P.
19-10-2010, 12:05
Ik heb exact hetzelfde gehad, heen en weer gemaild, maar aan het kortste eind getrokken :(

Mr. Blonde
19-10-2010, 12:11
Tsja....je doet iets wat eigenlijk niet 'mag'....ik vind het dan ook niet zo raar dat ze je na een controle nog een naheffing versturen. Vaak kom je er meeweg...soms word je weleens 'geflitst'. ;)

Chevy93
24-10-2010, 13:35
Datzelfde probleem had ik ook. Eerst ging er wat mis met de betaling, na over en weer e-mailen (volstrekt nutteloos, omdat je telkens geautomatiseerde mails terugkrijgt...) en bellen bleek dat de DVD nog niet leverbaar was (levertijd was één week). Na 3 weken kreeg ik een mailtje dat ik 2 codes heb gebruikt en dat ik die €7,50 maar even moest gaan betalen.

Heb ik daarna teruggemaild dat ik de order dan maar cancel en of ik dan mijn al betaalde geld terugkrijg. Geen antwoord op gehad...

Jordy van Buel
24-10-2010, 14:24
Ik heb ook niks meer gehoord van ze, vraag me ook af of en wanneer ze die €7,50 dan in rekening gaan brengen.

Coen P.
24-10-2010, 20:02
Naheffing Jordy. Als je rekeningoverzicht op het einde van de maand wordt 'klaargezet' sta je opeens op min 7,50.

le-nnart
26-10-2010, 22:56
heb precies hetzelfde gezeik met ze gehad. Toch maar die 7,50 betaald. Geen zin in rekeningen en administratieve kosten.

Blijf het wel een achterlijke actie van wehkamp vinden. Geen kudos voor wehkamp

johnsmeets
07-11-2010, 18:47
Tja roomser als de paus heren lol
Als je als actie van wehkamp 7,50 euri korting kan genieten en je doet er niks mee prima, gebruikt iemand anders deze ook prima maar gaat iemand kortingen verzamelen en moet ie vervolgens terugbetalen niet zeuren lol

Frenkel
07-11-2010, 20:46
Tja roomser als de paus heren lol
Als je als actie van wehkamp 7,50 euri korting kan genieten en je doet er niks mee prima, gebruikt iemand anders deze ook prima maar gaat iemand kortingen verzamelen en moet ie vervolgens terugbetalen niet zeuren lol

Maar waarom hadden ze dat niet tijdens het bestellen kunnen aangeven ?, het lijkt me niet moeilijk om er voor te zorgen dat als je één maal een code hebt gebruikt dat je dan vervolgens geen andere codes meer kunt gebruiken.

johnsmeets
07-11-2010, 20:52
Dat had wehkamp wellicht meeten beveiligen lees de software aanpassen(foutje) Wellicht gingen ze van de eerlijkheid van de mens uit ehhhhh....

Jordy van Buel
07-11-2010, 21:01
Dat had wehkamp wellicht meeten beveiligen lees de software aanpassen(foutje) Wellicht gingen ze van de eerlijkheid van de mens uit ehhhhh....

Tja eerlijkheid van mensen, er was nogal wat onduidelijkheid over die kortingsbonnen (waar ik er 2 van 2 verschillende personen kreeg zonder zelf ooit de voorwaarden hebben te gelezen). Ik vind dan ook dat het systeem moet aangeven dat je reeds zo'n bon hebt gebruikt. Maar ik heb iig niets meer gehoord van Wehkamp dus ik vind het wel prima zo..

johnsmeets
07-11-2010, 21:09
Jordy dat valt me een beetje tegen van een crewmember van dvd forum Dat je het probeert prima maar lijkt em logisch dat het EEN Kortingsbon is.
Je gaat morgen toch ook niet naar mediamarkt en zegt ik koop die tv met 500 euri korting van de advertentie en wilt 2 x de korting omdat je collega het ook heeft gezien en er geen gebruik van maakt.
Slaat ook nergens op:)
Ik zeg nice try maar achteraf niet miepen lol

Jordy van Buel
07-11-2010, 21:41
Ja want crewmembers moeten altijd alles weten en alles volgens de - niet altijd duidelijke - regels doen :lol: LOL

Rianne T.
15-02-2011, 19:28
Ik heb nog een kortingsbon van €7,50, geldig tot en met 20 februari 2011.

Indien iemand hem wil, stuur dan even een pm

Rianne T.
15-02-2011, 22:03
Ik heb nog een kortingsbon van €7,50, geldig tot en met 20 februari 2011.

Indien iemand hem wil, stuur dan even een pm

code vergeven

chev
15-02-2011, 22:59
Waarom hebben jullie die code's eigenlijk gekregen, want ik heb er geen gekregen terwijl ik normaal die dingen wel in mn mail krijg?

Marcel Hoeve
16-02-2011, 09:13
Waarom hebben jullie die code's eigenlijk gekregen, want ik heb er geen gekregen terwijl ik normaal die dingen wel in mn mail krijg?
Ik weet niet precies wanneer je deze kortingcode in je mail krijgt, maar ik denk dat je minimaal wel voor een bepaald bedrag moet hebben besteld in de terugliggende maanden (of misschien kijken ze wel naar het totaalbedrag dat je in een jaar hebt besteed). Zo heb ik in december en januari nog een aantal Blu-ray's bij ze besteld. En ik neem aan dat als je wel de reclame-mails ontvangt maar daar nooit wat bestelt, dat ze je dan niet zo maar een kortingscode geven. Maar zoals gezegd, dit is puur speculatie. De precieze reden waaarom de een wel en de ander geen kortingcode krijgt, weet ik dus niet. Ik zou zeggen: bel de klantenservice eens (of mail ze).

peptalk
16-02-2011, 09:21
Ik heb al tijden niets besteld en toch een code gekregen. Sterker nog de vorige bestelling was ook met een code;-)

Wieba
08-03-2011, 16:42
Weet iemand hoe ik het onderstaande bericht moet interpreteren?


Bij controle in onze administratie is gebleken dat je één of meerdere waardebonnen verzilverd hebt. Eén van de voorwaarden voor verzilvering is, dat je daarbij een bestelling plaatst. Voor zover wij kunnen nagaan hebben we geen bestelling ontvangen.

Wij brengen het verzilverde bedrag daarom weer in rekening.

peptalk
08-03-2011, 17:18
Weet iemand hoe ik het onderstaande bericht moet interpreteren?
Waarschijnlijk heb je een keer een bestelling niet afgemaakt i.c.m. een waardebon en dan komt die waardebon in je rekeningoverzicht terecht. Als je dan niets besteld krijg je een saldo van -7,50 euro op je rekeningoverzicht. Als ze daar 7,50 bij in rekening brengen word je saldo weer 0,00 euro.

Ik denk dat dit het is, check je rekeningoverzicht op hun website zou ik zeggen:lol:

Wieba
08-03-2011, 17:34
Waarschijnlijk heb je een keer een bestelling niet afgemaakt i.c.m. een waardebon en dan komt die waardebon in je rekeningoverzicht terecht. Als je dan niets besteld krijg je een saldo van -7,50 euro op je rekeningoverzicht. Als ze daar 7,50 bij in rekening brengen word je saldo weer 0,00 euro.

Ik denk dat dit het is, check je rekeningoverzicht op hun website zou ik zeggen:lol:

Rekeningoverzicht is nog niet bijgewerkt vandaar. Heb gewoon die kortingsbon ingevoerd , maar verder niets besteld. Mijn Saldo is daar nu -7,50 hopelijk gaat deze gewoon terug naar 0,00. Heb geen zin een rekening voor 7,50 euro voor het invoeren van een kortingsbon, want je weet het maar nooit bij bedrijven alla de wehkamp.

The Puma
08-03-2011, 18:34
Ik heb daar een blu-ray besteld (preorder)
Betaald via iDeal

Echter de prijs is met 2,50 gedaald, hebben ook dfe verlaagde prijs berekend.
Er staat nu een bedrag van -2,50 in het rekening overzicht

Wordt dat bedrag teruggestort?

Marcel Hoeve
10-03-2011, 16:11
Ik heb daar een blu-ray besteld (preorder)
Betaald via iDeal

Echter de prijs is met 2,50 gedaald, hebben ook dfe verlaagde prijs berekend.
Er staat nu een bedrag van -2,50 in het rekening overzicht

Wordt dat bedrag teruggestort?

Ja, 1x per maand wordt dat verrekend. Wanneer precies is mij ook niet altijd duidelijk, maar mijn ervaringen met Wehkamp zijn op dat gebied wel goed.

The Puma
16-03-2011, 16:32
Maandag is blu-ray bestelling verstuurd, is nog steeds niet ontvangen.
Ik heb deze al op dinsdag verwacht, of uiterlijk vandaag

Een andere bestelling die dinsdag verstuurd is heb ik vandaag wel ontvangen.

Ben bang dat de enveloppe verkeerd is terechtgekomen
Heb Wehkamp een mailtje gestuurd hierover.

Weet iemand hoe de service van Wehkamp is in dergelijke gevallen?

Carparzo
16-03-2011, 22:01
Maandag is blu-ray bestelling verstuurd, is nog steeds niet ontvangen.
Ik heb deze al op dinsdag verwacht, of uiterlijk vandaag

Een andere bestelling die dinsdag verstuurd is heb ik vandaag wel ontvangen.

Ben bang dat de enveloppe verkeerd is terechtgekomen
Heb Wehkamp een mailtje gestuurd hierover.

Weet iemand hoe de service van Wehkamp is in dergelijke gevallen?

Nog nooit iets niet ontvangen bij Wehkamp.
Maar wordt wel door Selekvracht bezorgd en daar zijn mijn ervaringen niet super mee........

The Puma
17-03-2011, 16:47
Is binnen, gelukkig ;)

Pieter V
19-08-2011, 15:35
Hoe is de Wehkamp qua verzenden, verpakken ze het een beetje goed? Zit namelijk niet te wachten dat slipcases ingedeukt binnen komen.

The Puma
19-08-2011, 17:17
Nooit problemen gehad met Wehkamp.
Prima service

peptalk
19-08-2011, 18:29
Meestal verpakt in een kartonnen envelop ala amazon.de/co.uk/fr/it en daarover nog een papieren 'Wehkamp' zak.

Pieter V
19-08-2011, 18:34
Klinkt goed. (y)

roninpacino
27-08-2011, 13:12
En meestal zitten de kartonnen enveloppen niet eens dicht, dus kun je die weer gebruiken als je een ruil/verkoop deal sluit :P

Pieter Kleine
20-09-2011, 13:15
Gisteren The Immortal besteld voor € 8,09. Zag vandaag op mijn online overzicht dat de blu-ray opeens uitverkocht is. Maar je kunt inmiddels wel een blu-ray met de film voor €17 nog wat bestellen.

Heb ze volgende mail gestuurd:
Hallo,
Ik heb gisteren besteld de blu-ray Immortal. Deze staat nu als uitverkocht. Maar inmiddels is onder een ander bestelnummer de blu-ray weer gewoon leverbaar. De prijs voor de originele bestelling was laag, maar via elcheapo was de blu-ray ook elders voor een soortgelijke, maar iets hogere,lage prijs leverbaar.Ik ga er dan ook van uit dat u de blu-ray toch nog voor de overeengekomen prijs kunt leveren.

MaartenLag
20-09-2011, 15:37
Gisteren The Immortal besteld voor € 8,09. Zag vandaag op mijn online overzicht dat de blu-ray opeens uitverkocht is. Maar je kunt inmiddels wel een blu-ray met de film voor €17 nog wat bestellen.

Heb ze volgende mail gestuurd:
Hallo,
Ik heb gisteren besteld de blu-ray Immortal. Deze staat nu als uitverkocht. Maar inmiddels is onder een ander bestelnummer de blu-ray weer gewoon leverbaar. De prijs voor de originele bestelling was laag, maar via elcheapo was de blu-ray ook elders voor een soortgelijke, maar iets hogere,lage prijs leverbaar.Ik ga er dan ook van uit dat u de blu-ray toch nog voor de overeengekomen prijs kunt leveren.

haha dezelfde truc als Bol.com.

Pieter Kleine
20-09-2011, 16:49
Gisteren The Immortal besteld voor € 8,09. Zag vandaag op mijn online overzicht dat de blu-ray opeens uitverkocht is. Maar je kunt inmiddels wel een blu-ray met de film voor €17 nog wat bestellen.

Heb ze volgende mail gestuurd:
Hallo,
Ik heb gisteren besteld de blu-ray Immortal. Deze staat nu als uitverkocht. Maar inmiddels is onder een ander bestelnummer de blu-ray weer gewoon leverbaar. De prijs voor de originele bestelling was laag, maar via elcheapo was de blu-ray ook elders voor een soortgelijke, maar iets hogere,lage prijs leverbaar.Ik ga er dan ook van uit dat u de blu-ray toch nog voor de overeengekomen prijs kunt leveren.

Inmiddels e-mail ontvangen, de limited edition (26/10) staat weer op de bestellijst. En hij staat ook nog steeds op de site.

Steve G.
20-09-2011, 19:09
Gisteren The Immortal besteld voor € 8,09. Zag vandaag op mijn online overzicht dat de blu-ray opeens uitverkocht is.

Datzelfde heb ik al op 11 juli meegemaakt. Immortal besteld voor € 8.99, de dag daarna in mijn bestellijst op "Uitverkocht". Bestelnummer was toen 861-91-187. (De huidige versie met een prijs van € 17 heeft bestelnummer 861-90-144.)

Kennelijk een terugkerende fout :???:

Pieter Kleine
20-09-2011, 19:36
Datzelfde heb ik al op 11 juli meegemaakt. Immortal besteld voor € 8.99, de dag daarna in mijn bestellijst op "Uitverkocht". Bestelnummer was toen 861-91-187. (De huidige versie met een prijs van € 17 heeft bestelnummer 861-90-144.)

Kennelijk een terugkerende fout :???:

En is de blu-ray al geleverd?

Steve G.
20-09-2011, 20:21
En is de blu-ray al geleverd?

Nee, die staat nog steeds op mijn bestellingen-overzicht met de vermelding "Uitverkocht". Al een week of 10 dus.

Ik vond het destijds wel vreemd, maar dacht er daarna eigenlijk niet meer over na. Totdat ik jouw bericht las.;)

Het zal in ieder geval geen bewuste actie van Wehkamp zijn geweest om een te lage prijs te herstellen. Wehkamp doet daar nooit zo flauw over.

Voorbeeld:
Ik heb begin juli 30 BD's bij wehkamp besteld tijdens een 2 voor € 15 actie. Vrijwel alle BD's werden echter voor € 2,50 per stuk in het karretje geplaatst i.p.v. € 7,50 per stuk. Zelfs een dag of 10 later werden de laatste 12 nog te bezorgen BD's gewoon geleverd tegen de prijs van € 2,50 per stuk. (De kennelijke fout was toen op de site allang hersteld)

Pieter Kleine
20-09-2011, 20:41
Nee, die staat nog steeds op mijn bestellingen-overzicht met de vermelding "Uitverkocht". Al een week of 10 dus.

Ik vond het destijds wel vreemd, maar dacht er daarna eigenlijk niet meer over na. Totdat ik jouw bericht las.;)

Het zal in ieder geval geen bewuste actie van Wehkamp zijn geweest om een te lage prijs te herstellen. Wehkamp doet daar nooit zo flauw over.

Voorbeeld:
Ik heb begin juli 30 BD's bij wehkamp besteld tijdens een 2 voor € 15 actie. Vrijwel alle BD's werden echter voor € 2,50 per stuk in het karretje geplaatst i.p.v. € 7,50 per stuk. Zelfs een dag of 10 later werden de laatste 12 nog te bezorgen BD's gewoon geleverd tegen de prijs van € 2,50 per stuk. (De kennelijke fout was toen op de site allang hersteld)

Dan zou ik er toch eens een maitlje achteraan sturen, bij mij hebben ze het inmiddels herstelt.

Fikret
27-09-2011, 16:32
Misschien een leuk weetje.

Mocht je weer een 10 euro waardebon ontvangen en je weet niet wat je moet bestellen? Bestel een willekeurig dvd voor 10 euro, laat het toesturen aan een DHL afhaallocatie en haal de dvd niet op. Vervolgens wordt de dvd na een maand teruggestuurd naar wehkamp en krijg je het geld op je bankrekening gestort. ;)

Dan G.
23-11-2011, 12:42
Sinds eergisteren is de status van mijn From Dusk Till Dawn BR 'verzonden'. Echter nog niet ontvangen. Vreemd. Hopelijk vandaag dan.

Pieter V
23-11-2011, 12:47
Sinds eergisteren is de status van mijn From Dusk Till Dawn BR 'verzonden'. Echter nog niet ontvangen. Vreemd. Hopelijk vandaag dan.
Dat kan ik jou wel uitleggen. De leverancier heeft 'm naar Wehkamp toegestuurd. De dag daarna (vandaag dus) kun je op Mijn Wehkamp naar jouw bestellingen en kun je op "VERZONDEN" klikken voor de status. Op jouw Blu-ray zit straks een gele sticker.

Zo doen ze dat altijd met nieuwe releases.

Dan G.
23-11-2011, 13:04
Hm...dus die hoef ik vandaag nog niet te verwachten. Jammer. Thx voor de uitleg (y)

Edit: Net even gekeken maar bij bestellingen staat nu het volgende:


Hieronder zie je de status van je bestellingen van de afgelopen 3 maanden.
Eventueel kun je bestellingen annuleren of nogmaals bestellen.
Op dit moment hebben wij geen bestelling voor je genoteerd staan.

Bij rekeningoverzicht staat ook niks?? Huh...

Lijkt wel of hij gewoon weg is...

Pieter Kleine
23-11-2011, 13:06
Hm...dus die hoef ik vandaag nog niet te verwachten. Jammer. Thx voor de uitleg (y)


Die van mij is gisteren verstuurd, en is vandaag binnengekomen bij DHL.

Dan G.
23-11-2011, 14:23
Ik dacht, ik ben de klantenservice maar even. Was gewoon verstuurd en mocht hem Vrijdag of Zaterdag verwachten.

Komt mijn dochter net met een pakje van...Wehkamp aangelopen :)

littleduck
27-11-2011, 14:45
Is er misschien nog iemand met een kortingscode waar hij niets mee doet; zou er echt blij mee zijn:)

peptalk
29-11-2011, 17:19
Is er misschien nog iemand met een kortingscode waar hij niets mee doet; zou er echt blij mee zijn:)
Stuur maar een PM indien nog gewenst.

littleduck
29-11-2011, 20:48
Bedankt peptalk voor het aanbod maar heb nu al wat gekocht op amazon, moet beetje uit gaan kijken met de centjes, dure dagen zo hoor:)

roninpacino
30-11-2011, 17:37
Heeft iemand misschien nog een Wehkamp kortingsbon die ik mag hebben?
Wil Super 8 bestellen, alleen heb geen kortingsbon gehad deze keer. Krijg ze normaal gesproken wel.

peptalk
30-11-2011, 18:07
Heeft iemand misschien nog een Wehkamp kortingsbon die ik mag hebben?
Wil Super 8 bestellen, alleen heb geen kortingsbon gehad deze keer. Krijg ze normaal gesproken wel.
Er komt zo een PM op je PM terug;-)

Gideon Markus
29-12-2011, 15:48
Inception nu voor €2,00 besteld !

Marcel Hoeve
31-12-2011, 08:35
Bij het bestellen wordt inderdaad niet gecontroleerd of je voor minimaal 50 euro hebt besteld, wat overigens wel erg slordig is, zeg ik zelf als IT-specialist. Uit ervaringen van andere forumleden blijkt echter dat Wehkamp regelmatig 'misbruikers' alsnog achteraf op hun vingers tikt en de korting intrekt cq. als schuld opvoert op je rekeningoverzicht. Ik zou dus maar niet te vroeg juichen.

Wieba
31-12-2011, 10:39
Bij het bestellen wordt inderdaad niet gecontroleerd of je voor minimaal 50 euro hebt besteld, wat overigens wel erg slordig is, zeg ik zelf als IT-specialist.

Dit is gewoon een bewuste keuze van de wehkamp. Dit valt onder hun marketingstategie.

Desmo
22-02-2012, 14:03
Heb ik weer.

Ik denk laat ik maar eens wat bij wehkamp bestellen en ze hebben daar nu de TinTin steelbook voor maar 15 euro. Nou besteld, betaald, maar krijg geen orderbevestiging binnen.

Ik mailen krijg ik terug dat er zogenaamd geen bestelling is geplaatst en dat er ook geen geld van mijn rekening is afgehaald...

Nou, bij mijn internetbankieren zie je gewoon dat er 15 euro is afgehaald door Wehkamp.

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Waarschijnlijk ben ik gewoon 15 euro kwijt.... :(

Mr. Blonde
22-02-2012, 14:20
Tuurlijk niet...je kan toch gewoon dmv je afschrift aantonen dat het betaald is?
Gewoon even contact opnemen met de klantenservice van ze.

Desmo
22-02-2012, 14:28
Tuurlijk niet...je kan toch gewoon dmv je afschrift aantonen dat het betaald is?
Gewoon even contact opnemen met de klantenservice van ze.
Heb ik nu ook gedaan en heb de informatie die ik heb meegestuurd.
Hopen dat ik een goed antwoord terug krijg dan maar...

Desmo
22-02-2012, 14:38
Krijg dit dus zojuist terug....

Wat vervelend dat u een melding ontvangt over 15,44 euro. Mjn excuses voor dit ongemak.

Volgens mijn informatie staat uw saldo op 0,00.

Ik vertrouw erop u voldoenden te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag.

Ze begrijpen er daar echt weinig van volgens mij...:cry:

Mr. Blonde
22-02-2012, 15:00
Bellen is makkelijker uitleggen

Pieter V
22-02-2012, 15:30
Heb ik weer.

Ik denk laat ik maar eens wat bij wehkamp bestellen en ze hebben daar nu de TinTin steelbook voor maar 15 euro. Nou besteld, betaald, maar krijg geen orderbevestiging binnen.

Ik mailen krijg ik terug dat er zogenaamd geen bestelling is geplaatst en dat er ook geen geld van mijn rekening is afgehaald...

Nou, bij mijn internetbankieren zie je gewoon dat er 15 euro is afgehaald door Wehkamp.

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Waarschijnlijk ben ik gewoon 15 euro kwijt.... :(
Met iDeal betaald? Niet toevallig het venster wat te snel afgesloten, zodat de Wehkamp de order binnenkrijgt?'
En anders maar bellen inderdaad.

David P.
23-02-2012, 08:36
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Geld wel overgemaakt met Ideal, bestelling nooit geplaatst. Ik heb een de bevestigingsmail van Ideal meegestuurd naar de klantenservice van Wehkamp. Toen was het probleem binnen een week opgelost (nog steeds vrij lang). Anders inderdaad bellen

Rogier Burghout
23-02-2012, 08:41
Ben ik even blij dat ik gisteren een bestelling heb geplaatst met betaling dmv acceptgiro.... geen gezeik en vandaag al in huis.... (is geen BD/DVD oid maar wel een bestelling bij die rukkers)

maefil
24-03-2012, 19:36
Ik heb van de week 2 bestellingen geplaatst met disney blu-ray's.
Netjes met Ideal betaald en nu kijk ik bij mijn rekeningoverzicht (bijgewerkt tot 26-03???) en daar staat dat ik een openstaand saldo van 8,89 heb wat ik nog moet betalen?

Iemand hier ervaring mee?

Pieter Kleine
24-03-2012, 22:42
Ik heb van de week 2 bestellingen geplaatst met disney blu-ray's.
Netjes met Ideal betaald en nu kijk ik bij mijn rekeningoverzicht (bijgewerkt tot 26-03???) en daar staat dat ik een openstaand saldo van 8,89 heb wat ik nog moet betalen?

Iemand hier ervaring mee?

Vermoedelijk is jouw betaling nog niet 100% verwerkt in hun administratie. Gewoon over een weekje even checken, en dan eventueel voor zover nodig klantenservice mailen.

De_Hollander
25-03-2012, 21:31
Ik heb een vraagje, dit heb ik besteld zodat ik mijn kortingsbon kon verzilveren



Mijn bestellingen

Hieronder zie je de status van je bestellingen van de afgelopen 3 maanden.
Alleen openstaande bestellingen tonen



Verzonden (https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/TrackTracePopup.aspx?opdrachtnummer=1570131132&verzendmethode=SV&width=700&height=320&keepThis=true&TB_iframe=true) 1 14.99 https://a248.e.akamai.net/f/248/9086/30d/productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/182233_pb_01/2008winkelmandThumb/stardust-(blu-ray).jpg (https://www.wehkamp.nl/Winkelen/ArtikelDetailKortPopup.aspx?ArtikelNummer=182233&MediumCode=86&MaatCode=0000&ToonBestelLink=0&AGIA=1&height=428&width=726&keepThis=true&TB_iframe=true)Stardust (Blu-ray) (https://www.wehkamp.nl/Winkelen/ArtikelDetailKortPopup.aspx?ArtikelNummer=182233&MediumCode=86&MaatCode=0000&ToonBestelLink=0&AGIA=1&height=428&width=726&keepThis=true&TB_iframe=true)Bestelnr. 861-82-233Besteld: 13 mrtReview dit artikel (https://www.wehkamp.nl/Reviews/SchrijfReview.aspx?CC=C25&SC=5E4&MaatCode=0000&KAC=E4B&ArtikelNummer=182233)

Verzonden (https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/TrackTracePopup.aspx?opdrachtnummer=1570131316&verzendmethode=SV&width=700&height=320&keepThis=true&TB_iframe=true) 1https://a248.e.akamai.net/f/248/9086/30d/productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/289123_pb_01/2008winkelmandThumb/real-steel-(blu-ray).jpg (https://www.wehkamp.nl/Winkelen/ArtikelDetailKortPopup.aspx?ArtikelNummer=289123&MediumCode=86&MaatCode=0000&ToonBestelLink=0&AGIA=1&height=428&width=726&keepThis=true&TB_iframe=true)Real steel (Blu-ray) (https://www.wehkamp.nl/Winkelen/ArtikelDetailKortPopup.aspx?ArtikelNummer=289123&MediumCode=86&MaatCode=0000&ToonBestelLink=0&AGIA=1&height=428&width=726&keepThis=true&TB_iframe=true)Bestelnr. 862-89-123Besteld: 13 mrtReview dit artikel (https://www.wehkamp.nl/Reviews/SchrijfReview.aspx?CC=C25&SC=5E4&MaatCode=0000&KAC=E3O&ArtikelNummer=289123)


https://a248.e.akamai.net/f/248/9086/30d/productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/280978_pb_01/2008winkelmandThumb/immortals-(3d)-(blu-ray).jpgImmortals (3D) (Blu-ray)Bestelnr. 862-80-978Besteld: 13 mrt

Levertijd 3 weken 1 16.99 Annuleren (https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx?index=1&orderregelid=2158713014)Alternatieven (http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Alternatieven.aspx?MediumCode=83&AltFor=280978&PI=0)



Maar nu wil ik toch Immortals annuleren, omdat ik wel zeker denk dat het een slechte uitgave gaat worden. Ik heb hun dvd uitgave gezien en dat is echt om te janken zo slecht (net een slechte xvid) Maar mijn vraag is nu:
Er staat bij annuleren en alternatief. Als ik alternatief kies krijg ik maar enkele blu-rays te zien, die ik niet wil hebben.
Ik wil wel Walking dead seizoen 2 preordenen. kan dat dan?

roninpacino
25-03-2012, 21:45
Ik heb een vraagje, dit heb ik besteld zodat ik mijn kortingsbon kon verzilveren



Mijn bestellingen

Hieronder zie je de status van je bestellingen van de afgelopen 3 maanden.
Alleen openstaande bestellingen tonen



Verzonden (https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/TrackTracePopup.aspx?opdrachtnummer=1570131132&verzendmethode=SV&width=700&height=320&keepThis=true&TB_iframe=true) 1 14.99 https://a248.e.akamai.net/f/248/9086/30d/productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/182233_pb_01/2008winkelmandThumb/stardust-(blu-ray).jpg (https://www.wehkamp.nl/Winkelen/ArtikelDetailKortPopup.aspx?ArtikelNummer=182233&MediumCode=86&MaatCode=0000&ToonBestelLink=0&AGIA=1&height=428&width=726&keepThis=true&TB_iframe=true)Stardust (Blu-ray) (https://www.wehkamp.nl/Winkelen/ArtikelDetailKortPopup.aspx?ArtikelNummer=182233&MediumCode=86&MaatCode=0000&ToonBestelLink=0&AGIA=1&height=428&width=726&keepThis=true&TB_iframe=true)Bestelnr. 861-82-233Besteld: 13 mrtReview dit artikel (https://www.wehkamp.nl/Reviews/SchrijfReview.aspx?CC=C25&SC=5E4&MaatCode=0000&KAC=E4B&ArtikelNummer=182233)

Verzonden (https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/TrackTracePopup.aspx?opdrachtnummer=1570131316&verzendmethode=SV&width=700&height=320&keepThis=true&TB_iframe=true) 1https://a248.e.akamai.net/f/248/9086/30d/productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/289123_pb_01/2008winkelmandThumb/real-steel-(blu-ray).jpg (https://www.wehkamp.nl/Winkelen/ArtikelDetailKortPopup.aspx?ArtikelNummer=289123&MediumCode=86&MaatCode=0000&ToonBestelLink=0&AGIA=1&height=428&width=726&keepThis=true&TB_iframe=true)Real steel (Blu-ray) (https://www.wehkamp.nl/Winkelen/ArtikelDetailKortPopup.aspx?ArtikelNummer=289123&MediumCode=86&MaatCode=0000&ToonBestelLink=0&AGIA=1&height=428&width=726&keepThis=true&TB_iframe=true)Bestelnr. 862-89-123Besteld: 13 mrtReview dit artikel (https://www.wehkamp.nl/Reviews/SchrijfReview.aspx?CC=C25&SC=5E4&MaatCode=0000&KAC=E3O&ArtikelNummer=289123)


https://a248.e.akamai.net/f/248/9086/30d/productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/280978_pb_01/2008winkelmandThumb/immortals-(3d)-(blu-ray).jpgImmortals (3D) (Blu-ray)Bestelnr. 862-80-978Besteld: 13 mrt

Levertijd 3 weken 1 16.99 Annuleren (https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx?index=1&orderregelid=2158713014)Alternatieven (http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Alternatieven.aspx?MediumCode=83&AltFor=280978&PI=0)



Maar nu wil ik toch Immortals annuleren, omdat ik wel zeker denk dat het een slechte uitgave gaat worden. Ik heb hun dvd uitgave gezien en dat is echt om te janken zo slecht (net een slechte xvid) Maar mijn vraag is nu:
Er staat bij annuleren en alternatief. Als ik alternatief kies krijg ik maar enkele blu-rays te zien, die ik niet wil hebben.
Ik wil wel Walking dead seizoen 2 preordenen. kan dat dan?


Gewoon annuleren en Walking Dead S2 daarna pre-orderen :).

De_Hollander
25-03-2012, 22:11
wordt dat dan met elkaar verrekend?

roninpacino
25-03-2012, 23:32
wordt dat dan met elkaar verrekend?

Als je er al voor betaald hebt, dan storten ze het geld later terug volgens mij.
Maar het wordt niet verrekend nee.

maefil
27-03-2012, 18:46
Vermoedelijk is jouw betaling nog niet 100% verwerkt in hun administratie. Gewoon over een weekje even checken, en dan eventueel voor zover nodig klantenservice mailen.

Inmiddels is mijn probleem opgelost!:lol:

De_Hollander
08-04-2012, 15:30
Als ik Immortals annuleer heb ik dan kans dat ik de €10 kortings bon terug moet betalen?
Want dan kom ik niet aan de €50

Steve G.
08-04-2012, 16:58
Als ik Immortals annuleer heb ik dan kans dat ik de €10 kortings bon terug moet betalen?
Want dan kom ik niet aan de €50

Nee. Heb ik al meerdere malen gedaan en de korting is nog nooit teruggedraaid.

The Puma
09-04-2012, 18:56
Heb ook Immortals geannuleerd, had o.a ook de 10 euro kortingsbon gebruikt

De_Hollander
10-04-2012, 10:25
Ik heb deze mail gekregen van wehkamp

De levertijd van je onderstaande bestelling is gewijzigd. Onder Mijn bestellingen op vind je de actuele verwachte levertijd.


ArtikelomschrijvingBesteldatumhttps://bay159.mail.live.com/Handlers/ImageProxy.mvc?bicild=&canary=R1VVf1bTrMxCAnYD8gtQOygDqcgBtiDhAWSHIAkdb%2 fc%3d0&url=http%3a%2f%2fproductimages.wehkamp.nl%2fis%2fi mage%2fWehkamp%2f%3fsrc%3dWehkamp%2f280978_pb_01%2 6%242011product035x050%24Immortals (3D) (Blu-ray) (http://e.wehkamp.nl/servlet/cc6?OLosQUCUTQSURYVijhMLkkhjXohluHptxohluHptQJhuVa VTCV602bdGeSVTCRDBCVGf6beVijhMLkkhjXohluHptxohluHp tQJhuVXLX)
Bestelnummer: 28097813/03/2012

Je krijgt natuurlijk bericht als jouw bestelling op voorraad is en wanneer je deze kunt verwachten.

Onze leveranciers leveren doorgaans volgens de afgesproken datum, maar door omstandigheden lukt dit soms niet. Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn aan je te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Wil je niet wachten op niet voorradige artikelen? Op vind je wellicht een geschikt alternatief. Heb je al betaald en besluit je de bestelling te annuleren, dan wordt het tegoed dat ontstaat automatisch verrekend met een volgende bestelling of wij storten dit automatisch zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen aan je terug.

wat is het dan, bepalen hun dat of ze automatisch het tegoed wordt verrekend met een volgende bestelling, of mijn geld terug?
Ik heb het geanuleerd, hopelijk krijg ik mijn geld terug. Er zijn nu veel mensen die vinden waaronder iemand van de dvd redactie die Immortels een schandalige uitgave vinden.

EDIT: heb geen e-mail terug gekregen van mijn bevesteling van annulering

peptalk
10-04-2012, 11:02
^^Wees verstandig en haal even die link uit Mijn wehkamp.nl, daar staat een e-mailadres in.

De_Hollander
10-04-2012, 11:12
Oke bedankt maatje

De_Hollander
10-04-2012, 11:37
Nee. Heb ik al meerdere malen gedaan en de korting is nog nooit teruggedraaid.
Omdat er dit staat : Voor je wehkamp.nl bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren, mits je aan de spelregels voldoet. Heb je je bestelling volledig vooruit betaald met iDEAL en ontstaat door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed, dan storten wij dit direct aan je terug. Het bedrag staat dan binnen enkele dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon, betalen wij niet uit.

Steve G.
10-04-2012, 18:56
Omdat er dit staat : Voor je wehkamp.nl bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren, mits je aan de spelregels voldoet. Heb je je bestelling volledig vooruit betaald met iDEAL en ontstaat door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed, dan storten wij dit direct aan je terug. Het bedrag staat dan binnen enkele dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon, betalen wij niet uit.

De diverse annuleringen waar ik het over heb variëren van 2 maanden tot 2 jaar geleden. Bij mij is nog nooit een korting teruggedraaid omdat (achteraf gezien) niet voor € 50 besteld is.

(Wel ooit een keer gehad dat ik 2 codes ingevoerd heb, die in eerste instantie beide geaccepteerd werden. Een paar weken later kreeg ik een mailtje dat 1 code werd teruggedraaid. Dat wordt dus kennelijk wel gecontroleerd.)

De_Hollander
15-04-2012, 22:09
Bij Wehkamp nu extra kortingen (kortings 4 daagse)

De_Hollander
12-06-2012, 11:50
Ik heb Walking Dead seizoen 2 geannuleerd. Ik had inc verzendkosten 29,45 betaald via ideal. Maar ik krijg nu alleen maar 27,50 terug gestort. Dus mijn verzendkosten hebben ze niet terugbetaald. Is dat normaal?

Pieter Kleine
12-06-2012, 13:17
Ik heb Walking Dead seizoen 2 geannuleerd. Ik had inc verzendkosten 29,45 betaald via ideal. Maar ik krijg nu alleen maar 27,50 terug gestort. Dus mijn verzendkosten hebben ze niet terugbetaald. Is dat normaal?

Waarom heb je deze bestelling geannuleerd? Ergens anders goedkoper?

De_Hollander
12-06-2012, 14:42
Nee ik wil hem niet meer, te saaie serie.
Seizoen 1 ga ik ook verkopen. Maar normaal gesproken zou ik toch de verzendkosten toch ook terug moeten krijgen???
Seizoen 2 is nog niet eens uit.

Steve G.
12-06-2012, 20:15
Nee ik wil hem niet meer, te saaie serie.
Seizoen 1 ga ik ook verkopen. Maar normaal gesproken zou ik toch de verzendkosten toch ook terug moeten krijgen???
Seizoen 2 is nog niet eens uit.

Zeker moet je die terugkrijgen. Zal een administratieve fout zijn. Mailtje naar de klantenservice en ze zullen het wel oplossen.

Pieter V
12-06-2012, 21:29
Zeker moet je die terugkrijgen. Zal een administratieve fout zijn. Mailtje naar de klantenservice en ze zullen het wel oplossen.
Ja, is gewoon een foutje. Walking Dead 2 is nu voor 27,50 op de site te vinden. Goh, wat een toeval. ;) Foutje is gauw gemaakt.

Macca728
13-06-2012, 17:23
Ik heb Walking Dead seizoen 2 geannuleerd. Ik had inc verzendkosten 29,45 betaald via ideal. Maar ik krijg nu alleen maar 27,50 terug gestort. Dus mijn verzendkosten hebben ze niet terugbetaald. Is dat normaal?

gewoon effe wachten

Is het artikel al teruggeboekt op je rekening, maar de verzendkosten nog niet? We vragen je het eerstvolgende rekeningoverzicht af te wachten.

De_Hollander
13-06-2012, 20:25
Ik heb een mailtje naar wehkamp verzonden, en heb vandaag een mail van hun terug gekregen met de melding dat ze de verzendkosten alsnog zullen overmaken. Was dus een foutje kan gebeuren.

Fikret
22-06-2012, 20:38
Moskwood dvd's die ik bij Wehkamp bestel komen nooit aan. :(

roninpacino
22-06-2012, 22:32
Lol, krijg vandaag een mail binnen dat ik een betalingsachterstand heb van 25 euro, maar ik heb er helemaal niets besteld de afgelopen tijd + ik betaal altijd via iDeal.

Gewoon mijden, deze winkel!

Macca728
23-06-2012, 20:27
Lol, krijg vandaag een mail binnen dat ik een betalingsachterstand heb van 25 euro, maar ik heb er helemaal niets besteld de afgelopen tijd + ik betaal altijd via iDeal.

Gewoon mijden, deze winkel!

Waarom ? Moet je ze effe mailen of bellen of je account checken.

Ik heb er nooit problemen mee gehad, prima service

De_Hollander
24-06-2012, 14:33
Lol, krijg vandaag een mail binnen dat ik een betalingsachterstand heb van 25 euro, maar ik heb er helemaal niets besteld de afgelopen tijd + ik betaal altijd via iDeal.

Gewoon mijden, deze winkel!komt misschien omdat je de kortingsbon gebruikt hebt van €7,50
En deze kan je alleen gebruiken als je
aan bestedingsbedrag van minimaal € 50 besteld.
Bestel je met inlevering van kortingsbon, en kom je niet aan dat bestedings bedrag van €50, dan krijg je zo iets

batmaster
29-08-2012, 20:25
Iemand nog een code voor mij? Ik heb die kannietwachten al gebruikt. Maar misschien heeft iemand anders er nog 1 voor mij?

roninpacino
29-08-2012, 21:59
Iemand nog een code voor mij? Ik heb die kannietwachten al gebruikt. Maar misschien heeft iemand anders er nog 1 voor mij?

De code is hetzelfde voor iedereen.

batmaster
29-08-2012, 23:12
De code is hetzelfde voor iedereen.

Maar misschien is er nog wel een andere code die iemand voor mij heeft?

DVD Watcher
30-08-2012, 00:13
Maar misschien is er nog wel een andere code die iemand voor mij heeft?

D'r is maar 1 code en dat is ikkannietwachten

De_Hollander
31-08-2012, 22:20
als ik iets bestel en het kost 23 euro

dan voer ik de kortingscode in dan gaat er 10 euro af

dan reken ik het af. Daarna ga ik naar mijn administratie, maar dan staat er "Je saldo is op dit moment -23 Euro.

Waarom staat er -23 Euro ?

MissShadows
02-09-2012, 10:30
ik heb op dit moment ook zoiets (-26,94 euro) dus dat zou ik ook willen weten
(misschien is de betaling nog niet binnen bij hun?)

Pieter Kleine
02-09-2012, 11:13
ik heb op dit moment ook zoiets (-26,94 euro) dus dat zou ik ook willen weten
(misschien is de betaling nog niet binnen bij hun?)

Dit kun je checken onder 'Mijn betaalgemak" > 'Mijn administratie'.

vista-vision
02-09-2012, 11:14
In die bestelling email die je van Wehkamp krijgt is die 10 euro in ieder geval verrekend staat ook -10 kortingcode in.

RobinB
04-09-2012, 16:43
Heeft iemand al problemen geconstateerd met de 10 euro waardebon korting te bestellen zonder een minimale bedrag van 50 euro?

Pieter Kleine
04-09-2012, 16:50
Dan zou het niet moeten werken.

RobinB
04-09-2012, 16:53
haha, aangepast:p

vista-vision
04-09-2012, 17:49
Ik had een dvd van 17euro daar ging 10 vanaf
tot dusver geen probleem.

waingro
04-09-2012, 18:00
Iemand al iets binnen van wat hij besteld heeft ?
Ik heb op 29 augustus een aantal blurays besteld, maar heb nog niks ontvangen.

Robert F.
04-09-2012, 19:26
Je kan gewoon bestellen. Wehkamp corrigeert het achteraf.

Heb dat de vorige keer ook meegemaakt.

xirow
05-09-2012, 15:25
Je kan gewoon bestellen. Wehkamp corrigeert het achteraf.

Heb dat de vorige keer ook meegemaakt.

Hoe ziet dit achteraf corrigeren eruit?

Ik heb Apocalypse Now voor 27 euro besteld, met 10 euro korting. Vandaag wel gewoon ontvangen.

Robert F.
05-09-2012, 19:24
Dan moet je alsnog de 10,00 betalen.

Roeland
11-09-2012, 12:36
Zit erover te denken om de James Bond blu ray box (met boek) bij Wehkamp te bestellen. Iemand enige ervaring met de wijze waarop Wehkamp dit soort boxen verpakt? Ik zou er goed van balen als een dergelijk dure box beschadigd zou aankomen...

The Puma
16-12-2012, 19:10
Korting code "alsjeblieft" werkt niet (7,50 korting)
Code is onbekend!

Iemand hiermee ook problemen?

De_Hollander
16-12-2012, 19:39
Korting code "alsjeblieft" werkt niet (7,50 korting)
Code is onbekend!

Iemand hiermee ook problemen?heb je de aanhalingtekens wel verwijderd? dus alleen alsjeblieft intypen of plakken.

The Puma
16-12-2012, 19:51
heb je de aanhalingtekens wel verwijderd? dus alleen alsjeblieft intypen of plakken.
Yep

Pieter Kleine
17-12-2012, 07:16
Korting code "alsjeblieft" werkt niet (7,50 korting)
Code is onbekend!

Iemand hiermee ook problemen?

In het goede vakje ingevuld?

De_Hollander
17-12-2012, 16:26
Ik kreeg net een mail van wehkamp.

"Je had het misschien zelf al gemerkt: er ging gisteren iets mis met onze kortingsactie. Door een technische fout werkte de actiecode ‘Alsjeblieft’ niet meer. "

The Puma
17-12-2012, 22:20
Ik kreeg net een mail van wehkamp.

"Je had het misschien zelf al gemerkt: er ging gisteren iets mis met onze kortingsactie. Door een technische fout werkte de actiecode ‘Alsjeblieft’ niet meer. "
Herb ik idd ook ontvangen

Johan1967
23-12-2012, 09:13
Wehkamp heeft meerdere artikelen voor een veel te lage prijs op de site staan: Harry Potter Collection € 6,29, Avatar 3D € 8,99 etc.

RobinB
23-12-2012, 09:19
Zou dit werken of krijg je achteraf weer en rekening?

langejan
23-12-2012, 11:26
Je kunt het artikel toch binnen 14 dagen terug sturen...???

peptalk
23-12-2012, 11:35
Ze kunnen toch niet zo maar een hogere rekening sturen, hoewel ze dat met kortingscodes die verkeerd toegepast worden wel eens hebben gedaan.

Macca728
23-12-2012, 11:37
Zou dit werken of krijg je achteraf weer en rekening?

Als je al betaald hebt mogen ze dat toch niet meer doen ? Als het al verzonden is.

Dan zijn ze zelf akkoord gegaan met de lage prijs.

roninpacino
23-12-2012, 11:50
Als je al betaald hebt mogen ze dat toch niet meer doen ?

Dan zijn ze zelf akkoord gegaan met de lage prijs.

Inderdaad.
Als het nu om een artikel ging, dan kon de consument het nog begrijpen.
Maar nu staat er met koeien letters 'SALE', staan er op veel van de artikelen stickers met 'actie', staat er onder aan de pagina hoeveel KORTING JE HEBT GEKREGEN (dus niets fout geprijsd, wehkamp geeft ZELF aan dat je KORTING hebt gekregen). Als je de producten via 'zoek' opzoekt, staan er precies dezelfde prijzen, als je er op klikt ook en in je winkelwagen ook. De oude prijs is doorgestreept, dus de consument ziet en denkt: 'O, we krijgen korting!'

En als je via iDeal betaald ben je een overeenkomst aangegaan met de koper en zijn ze (volgens mij) ook verplicht om te leveren... Want jouw geld is weg. Als je nog niet hebt betaald, dan kan het anders zijn, want in de winkel moet je ook eerst betalen voordat je je spullen mee krijgt.

Nou ja, nooit geschoten is altijd mis, maar ga nou aub niet 100 stuks bestellen of zo, want dat valt ook weer op. Gewoon een box-set en dan staan we wel sterk als ze iets gaan doen.

Macca728
23-12-2012, 11:57
Inderdaad.
Als het nu om een artikel ging, dan kon de consument het nog begrijpen.
Maar nu staat er met koeien letters 'SALE', staan er op veel van de artikelen stickers met 'actie', staat er onder aan de pagina hoeveel KORTING JE HEBT GEKREGEN (dus niets fout geprijsd, wehkamp geeft ZELF aan dat je KORTING hebt gekregen). Als je de producten via 'zoek' opzoekt, staan er precies dezelfde prijzen, als je er op klikt ook en in je winkelwagen ook. De oude prijs is doorgestreept, dus de consument ziet en denkt: 'O, we krijgen korting!'

En als je via iDeal betaald ben je een overeenkomst aangegaan met de koper en zijn ze (volgens mij) ook verplicht om te leveren... Want jouw geld is weg. Als je nog niet hebt betaald, dan kan het anders zijn, want in de winkel moet je ook eerst betalen voordat je je spullen mee krijgt.

Nou ja, nooit geschoten is altijd mis, maar ga nou aub niet 100 stuks bestellen of zo, want dat valt ook weer op. Gewoon een box-set en dan staan we wel sterk als ze iets gaan doen.

Ja er staat duidelijk afprijzing onder. En de totale korting die je krijgt.

roninpacino
23-12-2012, 12:32
Ja er staat duidelijk afprijzing onder. En de totale korting die je krijgt.

En de oude prijs staat doorgestreept.

Dus wehkamp WEET dat je korting krijgt, het wordt zelfs voor je uitgerekend.

Ze kunnen niet zeggen dat het een fout was, want ze wisten wel dat je korting hebt gekregen.

Het is niet zo dat ze de verkeerde prijs hebben getypt of zo, daar is het veel te gedetailleerd voor (alles klopt precies namelijk).

Jordy van Buel
23-12-2012, 12:45
Allemaal leuk en aardig, maar als Wehkamp wil annuleren dan doen ze dat gewoon met de opmerking daarbij dat het gewoon om een foutieve prijsweergave ging.

Roger B.
23-12-2012, 12:47
Kom op:Natuurlijk is het een fout.
Misery staat op Blu-Ray voor €73,79.
Een Blu-Ray van Beyonce voor €179,09.
Of je betaalt hebt ja of nee maakt geen bal uit.
Ze storten dan je geld terug.
Ik heb zelf ook een paar dingen besteld en hoop natuurlijk ook dat ze geleverd worden voor die prijs,maar ben ook nuchter genoeg om er van uit te gaan dat ze niet leveren voor deze prijzen.

Macca728
23-12-2012, 12:51
Kom op:Natuurlijk is het een fout.
Misery staat op Blu-Ray voor €73,79.
Een Blu-Ray van Beyonce voor €179,09.
Of je betaalt hebt ja of nee maakt geen bal uit.
Ze storten dan je geld terug.
Ik heb zelf ook een paar dingen besteld en hoop natuurlijk ook dat ze geleverd worden voor die prijs,maar ben ook nuchter genoeg om er van uit te gaan dat ze niet leveren voor deze prijzen.


Ik ben eerder bang dat ze wel leveren, maar daarna een extra rekening sturen.

Ik zie wel heel veel negatieve reacties op Wehkamp trouwens de laatste 6 maanden.

De_Hollander
23-12-2012, 12:59
Ik zie heel veel titels nogal goedkoop staan, zoals Patriot , Island enz €4,49 enz
En hele hooge belachelijke prijzen zoals
Pirates of the Caribbean 3 - At world's end (Blu-ray) voor €60,29

Patrick van den Hul
23-12-2012, 13:50
Ook een lading titels besteld. Een rekening achteraf sturen kan en mag echt niet en zullen ze ook niet doen. In het slechtste geval annuleren ze alles en heb ik een half uur van mijn tijd verspild. In het beste geval wordt (een deel van) de bestelling gewoon geleverd en is het mooi verdiend zo.

De_Hollander
23-12-2012, 14:30
Gelaarsde kat 3D (Blu-ray) van 28.99 nu voor €1.79 hahahaha

Spartacus - Seizoen 1 (Blu-ray) van 40.99 nu voor 4.49

Abraham Lincoln - Vampire hunter 3D (Blu-ray) 33.99 voor 8.09

Ze zijn vergeten een 1 voor de prijs te plaatsen, dat is de fout denk ik.
Ik denk wel dat wehkamp de bestellingen zullen annuleren

Rogier Burghout
23-12-2012, 16:48
Ach, ik heb het gewoon geprobeerd met betaling via acceptgiro. Wordt het niks dan stuur ik het terug. Anders heb ik een keer een mazzeltje. Overigens zou ik het logisch vinden dat ze niet leveren hoor voor die prijs. Maar je weet het nooit.

jamiev
23-12-2012, 17:22
ik heb een hele bende besteld,voor weinig geld.
volgens mij moeten ze gewoon leveren.
wacht gespannen af.
alle harry potters op bluray in 1 box van 99 euro naar 8 euro:-)
smallville seizoen 1 tot 10 100 euro:-)
final destitination 4 3d van 30 euro naar 8 euro:-)
en nog veel meer:-)

RobinB
23-12-2012, 19:13
Heeft iemand dan al wel een bevestigingsmail ontvangen? Ik heb al wel betaald, maar nog geen bevestiging ontvangen..?

TheGodfather
23-12-2012, 20:03
Ben benieuwd. Heb de 3D blu-ray van De Gelaarsde Kat besteld voor € 3,74 :p
Benieuwd of ze t leveren (gok van niet), voor de zekerheid gekozen om te betalen met acceptgiro

roninpacino
23-12-2012, 20:18
Heeft iemand dan al wel een bevestigingsmail ontvangen? Ik heb al wel betaald, maar nog geen bevestiging ontvangen..?

Heb ik ook. Betaald via iDeal, iDeal bevestiging, maar het staat niet op mijn betaalgemak en ook niet onder mijn bestelling.

Wehkamp heeft er een zooitje van gemaakt, zij zijn hier verantwoordelijk voor. Morgen maar eens bellen!

Powerray
23-12-2012, 20:20
bestellen uit België gaat niet ? :s

Macca728
23-12-2012, 20:28
kunnen ze zich wel beroepen op foute prijzen, als er zoveel fouten zijn gemaakt ?

En niemand heeft het blijkbaar nog gemerkt bij Wehkamp ? Wat een zooitje.

Macca728
23-12-2012, 20:40
Heb ik ook. Betaald via iDeal, iDeal bevestiging, maar het staat niet op mijn betaalgemak en ook niet onder mijn bestelling.

Wehkamp heeft er een zooitje van gemaakt, zij zijn hier verantwoordelijk voor. Morgen maar eens bellen!


Nieuwe klant ? Die worden eerst gescreend heb ik weleens gelezen. Ik heb ook bevestiging ontvangen.

RobinB
23-12-2012, 20:45
Heb ik ook. Betaald via iDeal, iDeal bevestiging, maar het staat niet op mijn betaalgemak en ook niet onder mijn bestelling.

Wehkamp heeft er een zooitje van gemaakt, zij zijn hier verantwoordelijk voor. Morgen maar eens bellen!

Of een slimme marketingstruuk net zo voor de kerst?:-P

Er is wel een bedrag afgeschreven vanaf de bank echter in mijn wehkamp account staat nog steeds bestelling afronden:s?

roninpacino
23-12-2012, 20:47
Nieuwe klant ? Die worden eerst gescreend heb ik weleens gelezen. Ik heb ook bevestiging ontvangen.

Nee, ik heb er al heel vaak wat gekocht.

En lees het even: betaald via iDeal.

Dus ik heb er al voor betaald, er valts niets te 'screenen', ook niet als ik een nieuwe klant was. Ik heb gewoon in 1x betaald, het gaat niet om een lening o.i.d. ;)

roninpacino
23-12-2012, 20:49
Of een slimme marketingstruuk net zo voor de kerst?:-P

Er is wel een bedrag afgeschreven vanaf de bank echter in mijn wehkamp account staat nog steeds bestelling afronden:s?

Ja, dat heb ik dus ook. Wel van mijn bank afgeschreven, maar mijn bestelling is niet geplaatst. Zodra ik met iDeal betaald had, werd ik meteen terug gestuurd naar mijn winkelwagen en stonden alle producten er nog.

Wehkamp heeft er een zooitje van gemaakt.

Ze kunnen zich denk ik ook niet beroepen op foutieve prijs o.i.d., want dan zou het niet om zoveel titels gaan en ook maar bij een groep (blu-ray's / dvd's / films). Zo wekken ze de indruk dat er een mega sale gaande is... o.i.d.

Daarnaast hebben sommige films, waarvan meerdere uitgaven verkrijgbaar zijn (3d, dubbel-disc, single-disc, dvd uitgave) allemaal ongeveer dezelfde prijzen. Het is bijvoorbeeld niet zo dat de ene uitgave 50 euro duurder of goedkoper is, het ligt allemaal heel dicht bij elkaar (1 of 2 euro verschil). Dus daar is nog een overeenkomst.

Martijnst1990
23-12-2012, 21:15
Hier ook maar een bestelling geplaatst, hoewel ik vrij zeker weet dat ht gewoon gecancelled word, om welke reden ze dan ook opgeven. Hij staat bij mij overigens wel in mijn account bij geplaatste bestellingen en heb ook een bevestigingsmail gekregen.

RobinB
23-12-2012, 22:04
De prijzen zijn weer aangepast.. tenminste de Harry Potter box maar de Avatar 3d versie niet; ik wou een printscreen maken, maar dat lukte niet, heb dus de link gekopieerd en geplakt..mochten ze deze annuleren..

Martijnst1990
23-12-2012, 22:09
Lang niet alles is aangepast. Heb er 3 van de 4 van mijn bestelling gechecked en 1 daarvan is aangepast (HP box).

Macca728
23-12-2012, 22:13
Veel prijzen zijn nu aangepast zonder de korting die werd gegeven. Maar bij een sale krijg je toch korting ?
En met die aangepaste prijzen zijn ze vaak nog veel duurder dan BOl.com, zelfs met een paar euro korting.

Mafiosi
23-12-2012, 22:20
ja het is maar net welke titels je zoekt

ik heb 3 titels gevonden van mijn wantedlijstje die stukken goedkoper zijn bij wehkamp

Mafiosi
23-12-2012, 22:22
Heb d'r maar een denkbeeldig klantnummer neergezet natuurlijk! ;)

dat dacht ik al...maar ja dacht vraag toch maar ff voor zekerheid.
dan probeer ik dat denkbeeldige nummer wel even :grin:

j0enne
23-12-2012, 22:24
Verdorie, wilde nog een bestelling plaatsen. Zie ik dat ineens bijna alle artikelen weer 'normaal' zijn.

roninpacino
24-12-2012, 00:13
Ik heb wel printscreens genomen van alle kortingen en prijzen, mochten ze zeggen dat die prijzen nooit zo waren of zo :).