PDA

Bekijk de volledige versie : The Mummy is best wel prijzig.



martin
25-10-2001, 15:22
Hoi.

Ik wilde niet langer wachten op de Mummy Box dus ik heb maar alvast The Mummy Returns gekocht.
Maar overal waar ik kom is de The Mummy overal best wel duur.
prijzen varieren van 79,- tot 91,- tewijl toch de meeste mensen al de gewone versie al heeft, dus je zou zeggen dat alleen de echte Freaks de eerste ook nog wil hebben.
en juist The Mummy Returns daar stunten ze wel mee.

ik ga wel wachten totdat de the mummy afgeprijst word.

PM
25-10-2001, 15:32
tja inderdaad... ik heb ook mummy 1... maar ga toch maar voor de box met 1&2 in DTS... toch weer iets mooier...

bmateijsen
25-10-2001, 15:52
bij de Mediamarkt!!!!

Groet Bjorn

Digger
25-10-2001, 15:54
50 piek mediamarkt groningen

J.L.Picard
25-10-2001, 16:02
Ik heb 88,- betaald.
Gelukkig zijn er plannen om Media Markt ook in Utrecht te vestigen(Hoog Catharijne,augustus 2002.
dat scheelt tientallen guldens,en reiskosten.:) :D

mjlfadriaans
25-10-2001, 16:10
Toch helemaal van Vlaardingen naar A'dam gecrossed .... OK, is een leasebak .... maar wel 55 piek Mummy Returns .... The Mummy had ik destijds al gekocht, ik blijf niet aan de gang .... wel jammer achteraf .... Donnie Brasco is daar overigens 20 piek, meteen meegenomen. Ik laat wel horen wat ik ervan vind, ik was tijdens het uitkomen ervan nogal negatief, maar de voorstukjes zagen er toch aardig strak uit .... toevallig wel een stukje gezien met 'het jongetje', leek me wel irritant in tegenstelling to Star Wars.

Greetz,

Marco

martin
25-10-2001, 16:11
we hebben het hier over The mummy DTS ultimate.
84,95 vindt ik dus een belachelijke prijs.

bmateijsen
25-10-2001, 17:20
Oke dan...

79,95 bij de Media Markt The Mummy Ultimate Edition 2

Groet Bjorn

Dadaveke
25-10-2001, 20:58
63,25 bij free record met het coca cola pas 10 % korting.

martin
25-10-2001, 21:12
om wat bij de FRS tekopen moet ik al mijn princiepes opzij zetten.
ik heb gezworen om nooit meer wat tekopen bij die Blaf zaak.

enige optie zou zijn om iemand anders voor mij bij hun een DVD telaten kopen. ;)

Dadaveke
25-10-2001, 21:12
hahha dat is een goeie. Is het dan zo erg daar?

mjlfadriaans
25-10-2001, 21:24
Ze zijn hun naam in ieder geval niet waard .... Free is een beetje overdreven, maar te duur zijn ze zeker. Ik denk als Medimarkt landelijk door gaat breken, dat dat misschien zoden aan de dijk zet. Ik betaal bijvoorbeeld nooit 50 piek voor een nieuwe CD. En maar klagen dat er zoveel gekopieerd wordt .... FRS kan voor mij dat ding op waar ik een (ondertussen heel wat .... 27) aantal jaren geleden op gezeten heb om het een en ander aan overbodig intern materiaal naar buiten te werken .... ehhh duidelijk hehehe? Ze hebben (ik kijk er wel eens) wel eens leuke aanbiedingen, of DVDs die ineens van 65 naar 45 worden geprijsd .... dat zijn eigenlijk de DVDs die ik daar koop. Frequency was daar bijvoorbeeld erg goedkoop toen hij uitkwam. Dus om nu te zeggen nooit, nee, maar aan mijn aankopen zal het bedrijf geen flinke steiging in omzet zien.

Greetz,

Marco

martin
25-10-2001, 21:32
Ik kan er gewoon niet tegen als, ik bedoel toen ik er eens een DVD'tje kocht datik het doosje wat in de rekken stond kreeg en uit een papieren mapje het DVD schijfje gehaald werd.
A: het doosje zit vol met prijs stickers.
B: vette vingers en lichte krassjes zijn bij mij Taboe.

en ook de prijzen heeft mij de doorslag gegeven om daar gewoon nooit meer tekopen, ook al stunten ze met een ouwe best buy DVD.

Je denkt toch zeker niet dat ik al die verbouwingen van die vannessa ga sponsoren door daar steeds DVD's tekopen.

Léon Bolweg
25-10-2001, 22:14
je kan hem ook gewoon niet kopen. je gaat toch zeker niet the mummu ultimate edition kopen vanwege dts??? De extra kan je bijna buiten beschouwing houden, want die waren bij de eerste dvd release ruimschoots aanwezig. Maar ja, je moet het zelf natuurlijk weten....

Ash
25-10-2001, 22:52
Hoi,

The Mummy: Ultimate Edition R2/R4 met NL subs. voor een bedrag van +/- fl 50,- bij EzyDVD

hopelijk heb je daar iets aan.

PM
26-10-2001, 09:49
ehhhmmm... ja als (mummy) liefhebber koop je de mummy 1 WEL omdat er dts bij zit... (ook al heb je em al zoals ik..)

martin
26-10-2001, 14:42
Ik heb juist een tijdje geleden me Mummy DVD kunnen verkopen.
Tja voor een DTS versie wil ik wel ver gaan. Maar geen 84,95!!!!!

mjlfadriaans
26-10-2001, 15:34
Hallo,

Even mijn reactie op The Mummy Returns .... errug coole film moet ik zeggen, vooral het laatste stuk .... het gevecht met The Scorpion King deed me denken aan Diablo II (waarom ze daar nog geen film van gemaakt hebben is me een raadsel). Dat gozertje is in het begin wel irritant, maar tegen het einde heeft 'ie toch wel wat slimme dingen laten zien vind ik (de aanwijzingen die 'ie gaf). Het enige punt van kritiek vond ik dat de titel eigenlijk gewoon 'The Scorpion King' had mogen zijn .... The Mummy vond ik een afgelopen film, en dus hadden ze beter die twee figuren weg kunnen laten. Ze wilden natuurlijk een sequal maken, maar het verhaal rond The Scorpion King vond ik het meest boeiend en The Mummy himself was achterhaald. Helaas hadden we dan wel de achtervolging in London moeten missen .... maar hadden ze in ieder geval rond The Scorpion King dit verhaal verzonnen (met voor de rest dezelfde 'bad guys' die hem wilden doen laten oproepen) hadden ze nog meer films kunnen maken, ik denk dat het een goede vervanging voor Indiana Jones had kunnen zijn. Nu kunnen ze gewoon niet meer een Mummy film maken (en terecht) anders zou het TE ongeloofwaardig zijn.

Maar zoals ik al zei, de film op zichzelf is erg goed .... verhaal is eigenlijk net zo goed als deel 1, de effects zijn alleen veel beter en veeeeeel meer aanwezig .... maar het weglaten van the Mummy had verdere mooie films met deze figuren op kunnen leveren. Dat ze getrouwd waren was ook niet echt een geslaagd iets, daarom is Indiana Jones misschien al succesvoller.

Greetz,

Marco

mjlfadriaans
26-10-2001, 19:08
De geluksvogels die destijds niet zo snel waren om The Mummy te kopen kunnen hun lol op volgende week als ze een makropas hebben:

dvd The mummy deel 1 + deel 2. (4 dvd‘s) 95.- (113.05 incl.)



Finding Forrester is overigens 41.65 volgende week (vanaf dinsdag) .... die mummy aanbeiding geldt ook voor volgende week trouwens.

Greetz,

Marco

PM
29-10-2001, 09:11
inderdaad... volgende week naar de Makro!!
Alleen heb ik dan wel deel 1 dubbel... maar ja..
Wel een mooie box met 2 dts versies toch?

B-Molson
29-10-2001, 09:48
mummy UE 2disc set voor rond de 47 gulden thuisbezorgd..

Kijk maar op de vergelijk link op me site: www.filmbuster.nl

Groeten
B-Molson

Henk Heideveld
29-10-2001, 10:08
[QUOTE]Originally posted by martin
[B]om wat bij de FRS tekopen moet ik al mijn princiepes opzij zetten.
ik heb gezworen om nooit meer wat tekopen bij die Blaf zaak.
[QUOTE]

Is niet helemaal eerlijk.
Ben weekend bij Mediamarkt geweest. Menige DVD ligt daar ook duur geprijsd. Mediamarkt had fraaie aanbiedingen, die er echter geheel niet waren. Zo kan ik het ook.
Heb veel DVD's bij Mediamarkt gezien die bij FRs per defintie goedkopetr zijn.
FRs verschilr per vestiging enorm. Heb zeer goede ervaringen met FRS-Oss. Vraag naar Joris, laat je door hem helpen en je zult je algemene mening over FRS moeten bijstellen.
Misschien is FRS Oss een uitzondering, maar dan verdient Joris de aandacht van het management en de marketingjongens van FRS.

martin
29-10-2001, 18:15
Ik heb THE Mummy DTS versie kunnen bemachtigen FL 52.50 Regio 2/4. De jongen die hem had wilde hem weer verkopen, dus ik heb mazzel.

DVDfreak
29-10-2001, 18:56
Ik kan er gewoon niet tegen als, ik bedoel toen ik er eens een DVD'tje kocht datik het doosje wat in de rekken stond kreeg en uit een papieren mapje het DVD schijfje gehaald werd.
A: het doosje zit vol met prijs stickers.
B: vette vingers en lichte krassjes zijn bij mij Taboe.

en ook de prijzen heeft mij de doorslag gegeven om daar gewoon nooit meer tekopen, ook al stunten ze met een ouwe best buy DVD.

Je denkt toch zeker niet dat ik al die verbouwingen van die vannessa ga sponsoren door daar steeds DVD's tekopen.

Weet je wat je ook kunt doen ipv zeveren:
A: Die stickers eraf halen misschien (de best buy periode met die stickers is allang weer goed en de rest van de stickers haal je er zonder de hoes te beschadigen vanaf, altijd, of je moet wel erug lomp zijn...
B: Ik snap best dat je vette vingers en krasjes niet fijn vind, maar ik maak er nooit zo'n probleem van. Als ik een DVD graag wil hebben en er zit een miniscuul krasje op, maar de prijs scheelt een hoop met een winkel die ze insealed, nou dan weet ik het wel. Laatst heb ik Charlies Angels gekocht bij een videotheek voor 35 piek, ex-rental. er zaten heel veel krasjes op, maar geen hond die er iets van merkt! Scheelt me toch weer de helft van de prijs, want hij is in eigenlijk elke winkel 70 piek...

;)

Laurens-Jan
29-10-2001, 19:13
ik heb anders liever een gesealde Charly's Angels voor 44,99 bij MediaMarkt dan een ex-rental voor 35,-

Albert
29-10-2001, 19:48
Wat maakt het nu uit hoe de hoes eruiztiet? Als de Disc maar goed is, vind ik het best. Je wou toch niet zeggen dat je 70 piek gaat betalen voor de hoes;)

martin
29-10-2001, 20:06
Een nieuwe auto koop je toch ook niet met krassen en deuken. ??

Ach meneer niet zo zeveren hoor, hij rijdt toch als nieuw.

HarmenDroogendijk
29-10-2001, 21:04
The Mummy Returns is inderdaad aan de erg prijzige kant. Kom ik daar in de Free Record Shop, is ie 88 piek. Met coca-cola pas dus nog 80 piek. Strax maar eens bij de Media Markt in Leeuwarden kijken. Benieuws of ie daar een beetje een normale prijs heeft.

Ton v/d Heiden
29-10-2001, 21:12
Ik snap so wie so de Free Record Shop niet ! Hoe halen ze het, in hun met melkzuur ingespoten hoofd, om dvd `s te verkopen die vaak tientjes duurder zijn dan bij b.v. de Mediamarkt.
Ik woon zelf in Rotterdam en het druist echt tegen elk van mijn weinige principes in om daar ooit nog eens een dvd te kopen !
Neem "The Gladiator" . Daar betaalde ik bij de MM 60 piek voor. Bij de FRS 98,- !!!
En geen bedrijfsleider die dan denkt " hey, laat ik m`n prijzen toch eens aanpassen". :confused:
Ik snap best dat een hoop bedrijven niet kunnen wedijveren met de MM, maar 3 tientjes verschil is teveel en zeker geen uitzondering !
Zo, moest me toch effe van m`n hart !

p.s. ligt het aan mij, of ziet Vanessa er steeds rotter uit na al die melkzuurbehandelingen ?

calex
29-10-2001, 23:14
Ik heb THE Mummy DTS versie kunnen bemachtigen FL 52.50 Regio 2/4. De jongen die hem had wilde hem weer verkopen, dus ik heb mazzel.

Hoi Martin
Ik had hem een tijd geleden al binnen
en meteen weer verkocht op het forum
de DTS versie regio 2/4 fl 40.= incl. verz.
je hebt me niet goed in de gaten gehouden :D

grtz.henny :cool: :cool:

DVDfreak
30-10-2001, 09:44
Haha, sorry hoor, maar als je als volwassen man zo'n domme vergelijking maakt, tussen een auto met deuken erin, of een dvdtje met een miniscuul krasje of vingervlekje...hahaha

C-Jtje
30-10-2001, 10:03
martijn, met jou kan ik praten!

die hoesjes bij de FRS zijn 9 van de 10
keer zwaar verkracht

Maar toch heb ik de Mummy returns toch
bij FRS in den bosch gekocht want ze hadden
hem daar netjes ingeseald op voorraad liggen
(dus totaal niet aangeraakt)

ik heb hem voor f 79.32 gulden gekocht.
(met korting coca cola card)

die prijs vond ik best meevallen

Gegroet C-Jtje

martin
30-10-2001, 10:24
Ik ben blij dat ik in een grote stad woont, en dat we veel concurentie hebben. The Mummy Returns voor 64,95 is zeker geen slechte deal. en dat zonder coca cola card ;)

Maar goed, ik hou er over op ik neem het woordje FRS niet meer in me mond. dit is de laatste topic waar ik die drie letters opschrijf.

C-Jtje
30-10-2001, 10:36
dat is zeker geen lelijk prijsje martijn

weet misschien iemand waar de speciale
boodschap van Oded Fehr is? ik krijg
hem niet gevonden!

deze boodschap staat niet vermeld op
de verpakking maar wel op iedere internet
review/preview die ik gelezen heb.

gegroet C-Jtje

martin
30-10-2001, 11:04
Zeg maar MARTIN hoor. ;)

kijk eens op www.dvdeastereggs.com/

C-Jtje
30-10-2001, 11:07
sorry kleine leesfout

toch bedankt

martin
30-10-2001, 12:37
Hoi Henk.

Ja ik moest toch wat zeggen. :confused:

een goeie gebruikte vrouw, tja laat je die liggen of neem je die mee ???:D

Het word een beetje een welles nietes spelletje.