PDA

Bekijk de volledige versie : Indies: Veel nieuwe DVD releases in mei



Eric van Ballegoie
26-03-2003, 14:37
Indies: Veel nieuwe DVD releases in mei



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=824)

Surya
26-03-2003, 16:46
De kwantiteit is er, jammer dat ze de kwaliteit weer eens uit het oog verloren zijn.

Deze zal ik allemaal kopen :roll:

René Groen
26-03-2003, 16:47
Geen enkele titel kan me boeien

Kasper P.
26-03-2003, 17:12
Indies = Bagger :(

Surya
26-03-2003, 17:48
Indies = Bagger :(
Inderdaad. Wie beslist om deze films uit te brengen? Daar is helemaal geen vraag naar volgens mij!

Martin van Tuijl
26-03-2003, 18:09
Gloeiende, laten ze oprotten daar bij Indies.
Zit daar iemand in de directie die geen breedbek heeft ofzo?
Wat een ellende weer :roll:

Werner
26-03-2003, 19:49
Enige interessante titel is The Land Girls, maar die is toch al apart te krijgen voor een schijntje. Ik vind dat gedoe met 2 films op 1 schijf overigens bagger.

T. van Keeken
26-03-2003, 20:13
bagger (dat is kort gezegd, maar dekt de hele lading. Hmmm... eigenlijk zouden ze al deze dvd's bij elkaar moeten nemen en er bagger overheen storten)

HiddeV
26-03-2003, 20:35
ik heb een vraag: WAAROM???!! :? :(

Kasper P.
26-03-2003, 20:38
Indies = Bagger :(
Inderdaad. Wie beslist om deze films uit te brengen? Daar is helemaal geen vraag naar volgens mij!Is er ook neit echt alleen mensen die op zoek zijn naar goedkope flut films....... Indies heeft hier volgens mij nog de oude video-rechten op en daarom brengen ze ze uit op dvd........ :roll:

Surya
26-03-2003, 22:38
Indies heeft hier volgens mij nog de oude video-rechten op en daarom brengen ze ze uit op dvd........ :roll:
Waarom zou iemand de rechten van deze films willen kopen??? Waarom worden ze in de eerste plaats gemaakt???

Kasper P.
27-03-2003, 06:33
Indies heeft hier volgens mij nog de oude video-rechten op en daarom brengen ze ze uit op dvd........ :roll:
Waarom zou iemand de rechten van deze films willen kopen??? Waarom worden ze in de eerste plaats gemaakt??? Omdat ze goedkoop aangekocht worden en er dan toch winst op kan worden gemaakt ..... :? Ze worden gemaakt omdat er toch wel mensen voor te vinden zijn of dat er wordt gedacht dat er mensen intresse in hebben :roll:

Surya
27-03-2003, 13:34
Indies heeft hier volgens mij nog de oude video-rechten op en daarom brengen ze ze uit op dvd........ :roll:
Waarom zou iemand de rechten van deze films willen kopen??? Waarom worden ze in de eerste plaats gemaakt???
Omdat ze goedkoop aangekocht worden en er dan toch winst op kan worden gemaakt ..... :? Ze worden gemaakt omdat er toch wel mensen voor te vinden zijn of dat er wordt gedacht dat er mensen intresse in hebben :roll:
Ik vermoedde al dat er zo een antwoord zou komen. Had iedereen maar iets of wat van norm ivm kwaliteit...

Thijs Gloger
27-03-2003, 14:27
Hmz, vreemde combinatie ook, The Land Girls en Stormcatcher...
Om J. Jonah Jameson uit Spider-Man te citeren: "Crap, crap, megacrap!"

Reinbo
27-03-2003, 18:14
Extra: scene Selection.

Bedoelen ze dat dat extra is omdat een VHS dat niet heeft?

Wordt het geen tijd dat DVD.nl dit soort release berichten gewoon negeert. Er is hier toch geen doelgroep voor deze rotzooi

Thijs Gloger
27-03-2003, 18:19
Extra: scene Selection. Bedoelen ze dat dat extra is omdat een VHS dat niet heeft?
DFW is daar ook nog mee bezig, bij het lijstje "special features" zetten ze ook schaamteloos kreten als 'widescreen', 'dolby digital' en 'subtitles on/off'. Idd verouderd...

Wordt het geen tijd dat DVD.nl dit soort release berichten gewoon negeert. Er is hier toch geen doelgroep voor deze rotzooi
Mee eens!

Henry Leenheers
28-03-2003, 08:51
Inderdaad SHIDT met DT !!!!!!!!!!!!!!!
Is er nou helemaal niets beters om op dvd uit te brengen ????????
Wat een zooitje daar bij Indies, wat een verspilling van tijd, geld en energie ................
Doe het goed...of doe het niet............
Wat mij betreft zit Indies op hetzefde lage niveau als
Dutch Film Works - Bridge entertainment - etc. etc.

Surya
28-03-2003, 10:35
Wordt het geen tijd dat DVD.nl dit soort release berichten gewoon negeert. Er is hier toch geen doelgroep voor deze rotzooi
Inderdaad, er komen enkel uiterst negatieve reacties, die mensen bij Indies zouden er nog depri van kunnen worden :D (misschien dat ze dan stoppen met de grondstoffen onzer aarde aan deze rommel te verspillen :D)

Maarten van Krimpen
28-03-2003, 18:33
a Room with a View is toch een goede film, mijn vader heeft hem gekocht. Ik heb er zelf niet zoveel behoefte aan... Maar wat Indies wel heeft, in een niet zo'n goede uitvoering weliswaar maar tis toch beter dan niets, is "Halloween'. Geloof me mensen, als je deze koopt heb je een slechte DVD maar echt een hele gave film!! Indies is inderdaad bagger, maar deze film is toch een kleine uitzondering op de regel. Maar, inderdaad, voor de rest is het inderdaad bagger.

Thijs Gloger
28-03-2003, 20:33
Wat mij betreft zit Indies op hetzefde lage niveau als Dutch Film Works - Bridge entertainment - etc. etc.
Moet toegeven dat DFW zich toch wel sterk revancheert met hun releases van het laatste half jaar! Bridge blijft niettemin waardeloos... vaak welgeteld 1 menuscherm waarin alles geselecteerd kan worden; soundtrack, ondertiteling en extra's (mochten die er ueberhaupt op staan). Indies heeft ook belachelijke retrostijl menu's (om hun oubollige knoppen een positieve draai te geven :wink: ) maar hebben tenminste meer dan 1 menuscherm.

Mijns inziens zakken Bridge en Indies steeds verder in de beerput, terwijl de onafhankelijke Nederlandse distributeurs als Paradiso, RCV, DFW en met name A-Film (veel filmhuistitels en Europese commerciele films) steeds betere DVD's op de markt gooien. Volgens mij gaat het al met al de goeie kant op!

Surya
30-03-2003, 13:53
vaak welgeteld 1 menuscherm waarin alles geselecteerd kan worden
Inderdaad, en dan nog dezelfde lame layout op elke DVD :roll:

Kasper P.
31-03-2003, 20:37
De enigste goede release van Indies is Donnie Brasco :o